quote:We're a little bit gay, all of us.
Ik ook, altijd diezelfde scripted stukjes e.d.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:18 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ben sowieso wel een beetje uitgekeken op al die FPS games.
Dat begrijpen we welquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:21 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Die vraag is zo erg ingestudeerd
Ik wou t net zeggen, beetje heel erg niet spontaan die vraag van Toby.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:21 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Die vraag is zo erg ingestudeerd
Als ik niet moest werken had ik wel ff gekeken, mja.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:24 schreef Margasul het volgende:
Is er iemand die naar de conferentie van Sony gaat kijken?
Is wel de leukste denk ik maar 3 uur is gekkenwerk.. Vorig jaar wel gedaan btwquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:24 schreef Margasul het volgende:
Ik hoef morgennacht pas te werken, maar word nu toch wel een beetje moe.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:24 schreef Margasul het volgende:
Denk het welquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:24 schreef Margasul het volgende:
Misschien. Ik kijk echt uit naar PS2.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:24 schreef Margasul het volgende:
Jup.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:24 schreef Margasul het volgende:
Net als Crash jammer dat ze hem niet meer uitbrengenquote:
Inderdaad, Nintendo moet weer overstappen naar een console zonder deze onzin, maar met een normale controller.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:32 schreef BDIL het volgende:
Word je niet gek van hele tijd naar je controller kijken, en erop met je vingers te kloten
Ik heb het gevoel dat je kramp krijgt na een uur in je vingers, en geen zin meer hebt om erachter te zittenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:33 schreef Margasul het volgende:
[..]
Inderdaad, Nintendo moet weer overstappen naar een console zonder deze onzin, maar met een normale controller.
Kan met 5 spelers, 1 persoon speelt met dat touchscreen en andere op tv met normale controller.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:33 schreef seto het volgende:
Ik snap het niet, bestuur je nou alleen dat vliegende ventje of allebei?
quote:
Het is geen gameplay. Duh.quote:
Nee, maar de stijl ziet er goed uit, dus niet van dat grauwe realisme, maar nog best kleurrijk en de characters IETSJES cartoonesk aangezet...quote:
die game lijkt me zo vet, maar laten ze dat wel zien ik denk namelijk dat sony hun hele presentatie aan de ps3 wijdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Misschien. Ik kijk echt uit naar PS2.
Als Sony een PS4 zou aankondigen zou het wel ziek zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:39 schreef wuuht het volgende:
[..]
die game lijkt me zo vet, maar laten ze dat wel zien ik denk namelijk dat sony hun hele presentatie aan de ps3 wijd
Ze zullen het ook wel veel over de vista hebbenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:39 schreef wuuht het volgende:
[..]
die game lijkt me zo vet, maar laten ze dat wel zien ik denk namelijk dat sony hun hele presentatie aan de ps3 wijd
Niet eens gameplayquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:42 schreef seto het volgende:
Zucht, een assassin die op een leger afrent en iedereen begint te vermoorden.
ja denk het ook die mag ook wel ff wat games krijgenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:41 schreef Margasul het volgende:
[..]
Ze zullen het ook wel veel over de vista hebben
?quote:
Vind je mensen wel oke danquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:46 schreef delano.888 het volgende:
Waarom moeten tegenwoordig altijd dieren dood in games
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:46 schreef delano.888 het volgende:
Waarom moeten tegenwoordig altijd dieren dood in games
Was die vergetenquote:
Ik kan er niet tegenquote:
ik volg het maar halfquote:
echt he ik zeg dat ook al tegen een vriend op skypequote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:07 schreef Yi-Long het volgende:
Jajajajaja... blahblahblahblahblah... wat voor game gaat het nou worden...!?
Ziet er wel interessant uit ja. Misschien een soort assassin game met puzzel-elementen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:11 schreef Cubewood. het volgende:
Nieuwe IP dat er nog geweldig uit ziet ook
quote:
quote:
Nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:19 schreef wuuht het volgende:
[..]
er word de hele avond al met ps3 controller gespeelt he
ja, maar MS had geen gamesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
NietEA en Microsoft hadden Xbox als ik me niet vergis
Tomb Raider tochquote:
En datumquote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:21 schreef Cubewood. het volgende:
Zag er in ieder geval geweldig uit, jammer dat ze niet even platform opnoemen
Ik moet nog 2 weken en daarna in herkansingenquote:
Jup, same here. Voor het eerst dat ik echt onder de indruk ben van AC. En dan Watch Dogs, gewoon WOW!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Damn, dit wordt een instant buy voor mij, dat is duidelijk. Hetzelfde geldt voor Assassin's Creed III. Ubisoft heeft mij weggeblazen.
dat weet je nu alquote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 weken en daarna in herkansingen
Yep.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:32 schreef Pindakaaspot het volgende:
Begint de conferentie van sony om 3 uur onze tijd?
Denk dat ik dan maar ga wachten op Sony. Heb toch vakantiequote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Yep.
Ubisoft bevestigd voor redder van video games.
tofquote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Video staat ook al op YouTube. Aan het einde rijdt hij ook even in een auto...
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 02:01 schreef Margasul het volgende:
Neeeh, ik ga slapen. moet anders nog een uur wachten. Veel plezier mensen!
De mensen in de zaal/op E3, die krijgen het een jaar gratis.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:35 schreef Chaos-Zero het volgende:
Alleen voor de mensen die daar in de zaal zitten toch?!
Vond het ook wat langdradig allemaal. Maar Last of Us vond ik er wel erg tof uitzien, alleen ben ik bang dat het hem toch net niet gaat worden omdat het te veel op Uncharted lijkt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 04:24 schreef Yi-Long het volgende:
Yeah. lijkt qua gameplay een beetje teveel op Uncharted wat mij betreft, alleen dan met een andere setting uiteraard, beetje covershooten enzo...
Even afwachten of het tof wordt.
Ik vind al die demonstraties trouwens wel verdomd langdradig, maar misschien is dat omdat ik moe ben...
Nieuwe COD en AC voor Vita.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 06:40 schreef Klonk het volgende:
Watch Dogs ziet er in de filmpjes en qua idee erg tof uit, ben supernieuwsgierig
Hoe is het vannacht trouwens met mooie dingen voor de Vita geweest? Lees alleen iets over de mogelijkheid om LBP2 er mee te besturen.
Zelf hebben ze Allstars Battle Royal, LBP en die kartgame van LBP. Voor de rest is het stil, erg stil.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:05 schreef Klonk het volgende:
wel twee hele games
wauw...
dan ligt het dus echt bij de third party ontwikkelaars want Sony heeft dus duidelijk schijt aan de Vita...
Vanochtend bedoel je, ik moet er verdomme 7:15 voor inchecken in het Nokia Theatrequote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:31 schreef Ongedierte het volgende:
Hopelijk vanavond Mario en Luigi 4 voor de 3DS aangekondigd.
Zo vroeg is het toch niet? Ben vaak genoeg 6 uur al actief wakkerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vanochtend bedoel je, ik moet er verdomme 7:15 voor inchecken in het Nokia TheatreDat zijn geen tijden meer.
Jij slaapt toch nooit.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vanochtend bedoel je, ik moet er verdomme 7:15 voor inchecken in het Nokia TheatreDat zijn geen tijden meer.
Kan altijd nog he! kijk nu die van Ubisoft met de mogelijkheid om door te kunnen spoelenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik twijfel of ik de Sony conferentie moet gaan kijken nu. Als ik het zo lees is het niet echt de moeite...
Van wat ik zo lees is het vooral Last of Us en Beyond die interessant zijn, dus je zou net zo goed daar gewoon de trailers van kunnen bekijken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik twijfel of ik de Sony conferentie moet gaan kijken nu. Als ik het zo lees is het niet echt de moeite...
Had eigenlijk wel verwacht dat Sony of MS iets over een volgende console zouden teasen, nu heeft Nintendo zeker een jaar en waarschijnlijk nog meer voorsprong. Is natuurlijk ook wel lastig, er staan nog teveel grote budget games op stapel van de belangrijke partners, die niet blij zullen zijn als mensen niets meer kopen aan het einde van de cycle.quote:
Inderdaad. Weer een overvloed aan Kinect- en Move-zooi en de zoveelste vervolgdelen. Echt nieuwe titels zijn bijzonder schaars geworden. Mijn favorieten tot nu toe zijn toch wel 'Assassin's Creed III' (voor deze titel maak ik een uitzonderingquote:
No way dat GTA V dit jaar uit gaat komen. Rockstar trekt heel wat tijd uit voor haar marketingcampagnes (minder dan een half jaar is te weinig) en we hebben tot nu toe slechts één trailer gezien zonder enige andere info erbij. Ze hebben niet eens bekendgemaakt op welke platforms het spel gaat verschijnen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:57 schreef DennisDeBengel het volgende:
Rijtje games die in Q1 of Q2 van 2013 uitkomen:
Crysis 3
Bioshock Infinite
Tomb Raider
Sim City
Splinter Cell Blacklist
Dead Space 3
En dan mis ik er nog een paar van dat kaliber.
GTA V eind 2012?
Wil liever niet naar jou luisteren. Ik wil hem ik wil hem dit jaar nog!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
No way dat GTA V dit jaar uit gaat komen. Rockstar trekt heel wat tijd uit voor haar marketingcampagnes (minder dan een half jaar is te weinig) en we hebben tot nu toe slechts één trailer gezien zonder enige andere info erbij. Ze hebben niet eens bekendgemaakt op welke platforms het spel gaat verschijnen.
Ik vind er wel nogal een verschil zitten in de kwaliteit die vanuit de COD serie wordt geleverd, en de sprongen die de GTA serie maakt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:06 schreef speknek het volgende:
Ik denk wel dat ie dit jaar uitkomt, want ze lijken helemaal niets nieuws met de franchise te doen. Dus als IW/Treyarch elke twee jaar een game uit kunnen poepen, dan kan R* dat ook wel met 300 man.
Welke sprongen? Ze maken sinds GTAIII in principe elke keer dezelfde game. De wereld wordt alleen elke keer wat gedetailleerder.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:10 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik vind er wel nogal een verschil zitten in de kwaliteit die vanuit de COD serie wordt geleverd, en de sprongen die de GTA serie maakt.
Multiplayer, physics, grafisch, telefoon.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Welke sprongen? Ze maken sinds GTAIII in principe elke keer dezelfde game. De wereld wordt alleen elke keer wat gedetailleerder.
Het blijft leuk omdat je kan doen wat je wilt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Welke sprongen? Ze maken sinds GTAIII in principe elke keer dezelfde game. De wereld wordt alleen elke keer wat gedetailleerder.
physics+grafisch = gedetailleerder. Dus dan heb je multiplayer, goed, fair enough, en de telefoon, wat gewoon een in-game menu is die verder niets leuks aan de gameplay toevoegt, behalve dan dat ze je narrative kunnen onderbreken zonder dat ze daadwerkelijk iets in de wereld hoeven te veranderen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Multiplayer, physics, grafisch, telefoon.
Hou je mond. Het komt wel samen met half life 3 en mirrors edge 2. Dit jaar nog.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:49 schreef Pheno het volgende:
Echt bizar die gta v fetishisten. Het komt niet op de E3en ook niet dit jaar
Dat op het eind bedoel je?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:20 schreef speknek het volgende:
Bah nu ik wakker ben en de Far Cry trailer nog eens bekijk is het wel een retegrote spoiler zeg, kut Ubisoft.
In de nacht van woensdag op donderdag om 02.00 uur Nederlandse tijd. Als ik het goed omreken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:19 schreef Noppie2000 het volgende:
Er komt kennelijk een aparte showcase/iets voor 3DS titels. Iemand enig idee wanneer dat precies plaatsvindt? Ik dacht morgen ergens, maar kn het ff niet vinden.
Dank! Helaas tentamen donderdag, dus zal het daarna wel rustig nalezen allemaal/kijkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In de nacht van woensdag op donderdag om 02.00 uur Nederlandse tijd. Als ik het goed omreken.
[ afbeelding ]
ik word in de avond 17:30 verwacht, morgen LA tijd. Negen uur erbij et voilaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:19 schreef Noppie2000 het volgende:
Er komt kennelijk een aparte showcase/iets voor 3DS titels. Iemand enig idee wanneer dat precies plaatsvindt? Ik dacht morgen ergens, maar kn het ff niet vinden.
Ah jammer dan moet ik werken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In de nacht van woensdag op donderdag om 02.00 uur Nederlandse tijd. Als ik het goed omreken.
[ afbeelding ]
Misschien kan je wel kiezen of je hem doodschiet, net als met de Jeckyllquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:11 schreef speknek het volgende:
Ja maar als je het nog een keer ziet, dan zie je het ook in meerdere shots in de trailer zelf.
quote:
Dit spel heb ik trouwens niet langs zien komen bij de presentatie van Ubisoft. Zou het misschien een van die geheime titels kunnen zijn?quote:Op maandag 4 juni 2012 23:35 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben benieuwd welk spel dit is...
Beelden van nieuwe Ubisoft-game gelekt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De setting lijkt wel op het oude Egypte.
Misschien een Wii U exclusive die dalijk bekend gemaakt gaat worden?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit spel heb ik trouwens niet langs zien komen bij de presentatie van Ubisoft. Zou het misschien een van die geheime titels kunnen zijn?
Dat zou ook nog kunnen, inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:18 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Misschien een Wii U exclusive die dalijk bekend gemaakt gaat worden?
Beter dan Miyamoto die engels praat hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:04 schreef FerryNL het volgende:
dit is irritant zeg 2 stemmen door elkaar.
JAAA INDERDAAD IK GA WEER FAPPEN OP DE BLOPS 2 TRAILER ZO AWESOOOOOMEEEEquote:
Ziet er toch uit als een kinderspelquote:
Amerikanen zijn nepquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:11 schreef Writersright het volgende:
Die Amerikaan is trouwens zoo overdreven nep....al is dat bij al die conferences zo
Wat is blops 2?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:11 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
JAAA INDERDAAD IK GA WEER FAPPEN OP DE BLOPS 2 TRAILER ZO AWESOOOOOMEEEE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |