quote:We're a little bit gay, all of us.
Ik ook, altijd diezelfde scripted stukjes e.d.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:18 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ben sowieso wel een beetje uitgekeken op al die FPS games.
Dat begrijpen we welquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:21 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Die vraag is zo erg ingestudeerd
Ik wou t net zeggen, beetje heel erg niet spontaan die vraag van Toby.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:21 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Die vraag is zo erg ingestudeerd
Als ik niet moest werken had ik wel ff gekeken, mja.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:24 schreef Margasul het volgende:
Is er iemand die naar de conferentie van Sony gaat kijken?
Is wel de leukste denk ik maar 3 uur is gekkenwerk.. Vorig jaar wel gedaan btwquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:24 schreef Margasul het volgende:
Ik hoef morgennacht pas te werken, maar word nu toch wel een beetje moe.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:24 schreef Margasul het volgende:
Denk het welquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:24 schreef Margasul het volgende:
Misschien. Ik kijk echt uit naar PS2.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:24 schreef Margasul het volgende:
Jup.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:24 schreef Margasul het volgende:
Net als Crash jammer dat ze hem niet meer uitbrengenquote:
Inderdaad, Nintendo moet weer overstappen naar een console zonder deze onzin, maar met een normale controller.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:32 schreef BDIL het volgende:
Word je niet gek van hele tijd naar je controller kijken, en erop met je vingers te kloten
Ik heb het gevoel dat je kramp krijgt na een uur in je vingers, en geen zin meer hebt om erachter te zittenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:33 schreef Margasul het volgende:
[..]
Inderdaad, Nintendo moet weer overstappen naar een console zonder deze onzin, maar met een normale controller.
Kan met 5 spelers, 1 persoon speelt met dat touchscreen en andere op tv met normale controller.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:33 schreef seto het volgende:
Ik snap het niet, bestuur je nou alleen dat vliegende ventje of allebei?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |