Na vorig jaar is iedereen beter.quote:
4.quote:
Nooit iets mee gehad, al is de design wel vet.quote:
1 was goed, maar nu outdated.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nooit iets mee gehad, al is de design wel vet.
Nu ziet het er niet uitquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:13 schreef Geo4kant het volgende:
Bij Farcry 1 kwam ik bijna klaar man.. DEM GRAPHIX
Morgen 7 uur volgens mij.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:13 schreef GGMM het volgende:
Wat een lelijke kutgame.
Wanneer begint Nintendo?
Dat moet de maker voorstellen. Je zou zeggen dat hun wel wisten wat je moet doen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:18 schreef SjaakBauer het volgende:
Door wat voor mongool wordt dit gespeeld?
Kan m'n hond nog beter manquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat moet de maker voorstellen. Je zou zeggen dat hun wel wisten wat je moet doen.
Haartbaardenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:22 schreef Tarado het volgende:
zat net in de trein van Zwolle naar huis en zat zo'n jonge islam soepjurk (ik denk van Marokkaanse afkomst) met een tot islam bekeerde Nederlander ook met zo'n muts op heel vroom te wezen, ik weet niet wat het was maar ik moest mezelf echt inhouden om ze niet allebei tot pap te trappen. Ik heb me gelukkig beheerst en zelfs geen woord gezegd
Morgen gaat het losssssss, Nintendo.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:17 schreef Smoofie het volgende:
E3 is niets meer man.
Gamescom is the way to go.
Waarom zou je ze tot pap willen trappen dan? Ze moeten het zelf weten, zolang ze er maar geen fundamentalistische anti-christen of anti-ongelovigen onzin op nahouden want dan mogen ze opflikkeren wat mij betreft.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:22 schreef Tarado het volgende:
zat net in de trein van Zwolle naar huis en zat zo'n jonge islam soepjurk (ik denk van Marokkaanse afkomst) met een tot islam bekeerde Nederlander ook met zo'n muts op heel vroom te wezen, ik weet niet wat het was maar ik moest mezelf echt inhouden om ze niet allebei tot pap te trappen. Ik heb me gelukkig beheerst en zelfs geen woord gezegd
Baas.quote:
Rukken in een dolfijn handpop dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:15 schreef Caland het volgende:
Live kijken naar een gameconferentie oid.
Net als je dacht dat de mens niet lager kon zinken.
Alsof er iemand zo debiel is om dat te doenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rukken in een dolfijn handpop dan?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alsof er iemand is die zo debiel is om dat te doen![]()
Daar heb je ook gelijk in en daarom hield ik me ook in maar het irriteert mij wel dat mensen die in onze vrijheid opgroeien dat denken te moeten beperkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou je ze tot pap willen trappen dan? Ze moeten het zelf weten, zolang ze er maar geen fundamentalistische anti-christen of anti-ongelovigen onzin op nahouden want dan mogen ze opflikkeren wat mij betreft.
?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in en daarom hield ik me ook in maar het irriteert mij wel dat mensen die in onze vrijheid opgroeien dat denken te moeten beperken
Maar ze deden toch niks verkeerd?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in en daarom hield ik me ook in maar het irriteert mij wel dat mensen die in onze vrijheid opgroeien dat denken te moeten beperken
quote:Je hebt aangegeven geen cookies van FOK.nl en haar partners te willen ontvangen.
Omdat FOK.nl niet 100% kan garanderen dat je onder alle omstandigheden gevrijwaard blijft van cookies kunnen we je helaas geen pagina voorschotelen. Het spijt ons.
Je kunt hieronder alsnog cookies accepteren mocht je FOK.nl alsnog willen bezoeken. Third-party cookies blokkeren kan desgewenst in je browser, of je kunt gebruik maken van de opt-outregeling van de advertentiebranche via http://www.youronlinechoices.com/be-nl/. Zonder third-party cookies krijg je nog wel functionele cookies en cookies voor website-analyse, waar je hier meer over leest.
Ik kan het maar niet loslaten als een leuke gadget.quote:
Jammer alleen dat als je met meerdere spelers wil spelen je als player 1 altijd dik in het voordeel bent met dat ding. verder zou het wel weer party party party games worden en zoveel vrienden heb ik nietquote:
Volledig onterechte 'quote:
Zal nooit hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gelukkig komt er nu een variant voor de ps3.
Bazen spel wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik had vroeger een Wii met alleen deze game
[ afbeelding ]
Gelukkig komt er nu een variant voor de ps3.
Mwa, snap waar je op doelt, maar er waren nog steeds veel goede games, zonde van die bewegingssensor die overal per se in moest ja.quote:
X-box lijkt me ook niks nee, heb zelf een ps3quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:39 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb alleen X360 en grootste miskoop ooit.
In zomer maar PS3 halen.
Ik hou van shooters, maar was beetje overkill.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
X-box lijkt me ook niks nee, heb zelf een ps3
Dan zou het wel beetje uitgelekt zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Om 3 uur PS4 met Uncharted 4 zou mooi zijn
Om 3 uur een Playstation persconferentie ja?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Om 3 uur PS4 met Uncharted 4 zou mooi zijn
Verwacht ik ook niet. Volgend jaar sowieso wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan zou het wel beetje uitgelekt zijn.
Sony kan geen geheimen bewaren.
jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om 3 uur een Playstation persconferentie ja?
Bioshock komt niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Verwacht ik ook niet. Volgend jaar sowieso wel.
Ik wil nieuwe Bioshock 3 gameplayStaat bovenaan mijn lijst.
Ik hou juist helemaal niet van shooters, ben meer van platform & rpg games.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik hou van shooters, maar was beetje overkill.
Mooi, daar ga ik voor opblijven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |