Daar heb je ook gelijk in en daarom hield ik me ook in maar het irriteert mij wel dat mensen die in onze vrijheid opgroeien dat denken te moeten beperkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou je ze tot pap willen trappen dan? Ze moeten het zelf weten, zolang ze er maar geen fundamentalistische anti-christen of anti-ongelovigen onzin op nahouden want dan mogen ze opflikkeren wat mij betreft.
?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in en daarom hield ik me ook in maar het irriteert mij wel dat mensen die in onze vrijheid opgroeien dat denken te moeten beperken
Maar ze deden toch niks verkeerd?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in en daarom hield ik me ook in maar het irriteert mij wel dat mensen die in onze vrijheid opgroeien dat denken te moeten beperken
quote:Je hebt aangegeven geen cookies van FOK.nl en haar partners te willen ontvangen.
Omdat FOK.nl niet 100% kan garanderen dat je onder alle omstandigheden gevrijwaard blijft van cookies kunnen we je helaas geen pagina voorschotelen. Het spijt ons.
Je kunt hieronder alsnog cookies accepteren mocht je FOK.nl alsnog willen bezoeken. Third-party cookies blokkeren kan desgewenst in je browser, of je kunt gebruik maken van de opt-outregeling van de advertentiebranche via http://www.youronlinechoices.com/be-nl/. Zonder third-party cookies krijg je nog wel functionele cookies en cookies voor website-analyse, waar je hier meer over leest.
Ik kan het maar niet loslaten als een leuke gadget.quote:
Jammer alleen dat als je met meerdere spelers wil spelen je als player 1 altijd dik in het voordeel bent met dat ding. verder zou het wel weer party party party games worden en zoveel vrienden heb ik nietquote:
Volledig onterechte 'quote:
Zal nooit hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gelukkig komt er nu een variant voor de ps3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |