Dat moet de maker voorstellen. Je zou zeggen dat hun wel wisten wat je moet doen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:18 schreef SjaakBauer het volgende:
Door wat voor mongool wordt dit gespeeld?
Kan m'n hond nog beter manquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat moet de maker voorstellen. Je zou zeggen dat hun wel wisten wat je moet doen.
Haartbaardenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:22 schreef Tarado het volgende:
zat net in de trein van Zwolle naar huis en zat zo'n jonge islam soepjurk (ik denk van Marokkaanse afkomst) met een tot islam bekeerde Nederlander ook met zo'n muts op heel vroom te wezen, ik weet niet wat het was maar ik moest mezelf echt inhouden om ze niet allebei tot pap te trappen. Ik heb me gelukkig beheerst en zelfs geen woord gezegd
Morgen gaat het losssssss, Nintendo.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:17 schreef Smoofie het volgende:
E3 is niets meer man.
Gamescom is the way to go.
Waarom zou je ze tot pap willen trappen dan? Ze moeten het zelf weten, zolang ze er maar geen fundamentalistische anti-christen of anti-ongelovigen onzin op nahouden want dan mogen ze opflikkeren wat mij betreft.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:22 schreef Tarado het volgende:
zat net in de trein van Zwolle naar huis en zat zo'n jonge islam soepjurk (ik denk van Marokkaanse afkomst) met een tot islam bekeerde Nederlander ook met zo'n muts op heel vroom te wezen, ik weet niet wat het was maar ik moest mezelf echt inhouden om ze niet allebei tot pap te trappen. Ik heb me gelukkig beheerst en zelfs geen woord gezegd
Baas.quote:
Rukken in een dolfijn handpop dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:15 schreef Caland het volgende:
Live kijken naar een gameconferentie oid.
Net als je dacht dat de mens niet lager kon zinken.
Alsof er iemand zo debiel is om dat te doenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rukken in een dolfijn handpop dan?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alsof er iemand is die zo debiel is om dat te doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |