quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:03 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan ze afwisselen.
Jouw advertentie?quote:
OMG, zou zo Im.kant kunnen zijn.quote:
Ja. En 100% van de info op marktplaats berust op de waarheid.quote:
Schat je me nou echt zo kansloos in?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja. En 100% van de info op marktplaats berust op de waarheid.
Dat zijn jouw woorden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:21 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Schat je me nou echt zo kansloos in?
Ongetoetste aannames berusten niet altijd op onwaarheden.quote:
Nog maar 13 UIs over?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:25 schreef Esses het volgende:
Update mbt. Actieve users gedeelte. Je hoeft niet elke dag een Actieve-users-post te maken. Heeft geen meerwaarde meer. Het plaatje vereist wel dat je zelf actief bent.
De eisen zijn geheim, maar ze zijn echt niet streng... Echt niet...quote:
Als je lekker mee post is het vanzelf terugquote:
Mooi. Indien wel pas ik het wel weer aan.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:31 schreef Esses het volgende:
[..]
De eisen zijn geheim, maar ze zijn echt niet streng... Echt niet...
Ja en zorg er ook even voor dat er meer pareltjes in de OP komenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:30 schreef Esses het volgende:
Overigens mogen stats altijd uitgebreider. Maar nog ff kijken hoe. Waardeer de user linkjes in OP ofzo... gemiddelde postlengte van een user. Nu heb in namelijke wel de meeste Posts maar als iemand alleen smiley s plaatst zit die ofc zo boven mij...
Gister smakelijk gelachen om wat er allemaal op sexjobs staat. Hoever mensen wel niet willen gaan voor wat beltegoed of boodschappen.quote:
Ik zie ook users met drie of vier.. dusse..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja en zorg er ook even voor dat er meer pareltjes in de OP komen. Ik sta op eenzame hoogte met twee faaltopics
http://www.rijbewijs-goedkoopste-in-natura.nl/quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:56 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Gister smakelijk gelachen om wat er allemaal op sexjobs staat. Hoever mensen wel niet willen gaan voor wat beltegoed of boodschappen.
Doe is wat voorbeelden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:56 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Gister smakelijk gelachen om wat er allemaal op sexjobs staat. Hoever mensen wel niet willen gaan voor wat beltegoed of boodschappen.
http://www.sexjobs.nl/a.p(...)r=gevraagd&h=1&c=168quote:
Lijken wel trollen. 100% communist ofzo?quote:
Anders stop je even met het onmaskeren van mijn klonen. Gestapo-praktijken dit.quote:
Ik denk dat ze niet eens een coalitie hoeven te vormen.quote:
Daar heb ik me gister wel een klein uurtje mee vermaakt. Maak van je wachtdag een feestdag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
Arbeidsplicht afschaffen lijkt me niet zo communistischquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:06 schreef Esses het volgende:
[..]
Lijken wel trollen. 100% communist ofzo?
Wel mooie omgeving daar in Diekirch!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:21 schreef Eraser127 het volgende:
Zo, was weer ff rustig aan met werken na een weekend lopen in Diekirch (Luxemburg). Leuke tocht van 2 * 40km met flink wat heuvels. We liepen met ons 4-Daagse detachement. Zaterdag lekker de hele dag zon gehad, maar zondag de hele dag regen. Loop je dan van 07:15 tot 16:45 bijna alleen maar in de stromende regen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |