SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Okay, lieve mannetjes. Deze knul zit met een probleem. Op m'n sportschool hebben ze een Smith machine. Een vrije squat rack mag dan beter zijn, dat hebben ze gewoonweg niet. Ook al heb ik erom gevraagd. En er is geen andere sportschool hier in de buurt, dus ik zal er voorlopig mee moeten doen.
Op aanwijzing van de instructeurs, m'n bovenbeen lateraal boven grond houden, niet te ver doorzakken. Anders zou ik m'n knieën te ver mee belasten. De knie eerst naar voren knikken, niet voorbij de tenen. Vervolgens door m'n heupen laten zakken. Enfin, ikke squatten. Geen pijn in knieën. Maar de dagen achteraf, zeuren m'n knieën van de pijn. En het werd alsmaar erger.![]()
Zie ik in pics en vids dat iedereen in een vrije squat rack de heupen voorbij de knie laat zakken. Dit doe ik vervolgens op de Smith machine, waarna de instructeurs haastig naar mij toerennen dat dit totaal verkeerd zou zijn. Hmmz, ik weet dat instructeurs niet alwetend zijn. Maar wil hun mening tenslotte ook niet afserveren.. ze zitten immers langer in sportschool dan ik. Maar zoals ik het vandaag deed, kreeg ik desondanks nog veel last van m'n knieën nu.
Om e.e.a. te verduidelijken, hier 'n simpele paint.
Zwart = ikke.
Rood = Smith machine met gewicht (75kg)
Nummer 1 = de beweging zoals aangegeven door de instructeurs. Dit tijdje gedaan, kreeg pijn in knie als de ziekte.
Nummer 2 = wat ik dus vandaag deed, maar door ze met klem ontraden werd. Hierna kreeg ik toch ook veel pijn in m'n knie (kruisband). Vooral met fietsen was dit goed merkbaar.
Iemand advies?
Oh ja, en als je over m'n hondsberoerde paintskillz wilt beginnen, I know, shut up.![]()
![]()
Waarom doe je geen frontsquats met een losse barbell van de BP bijv of met dumbells ?
En verder geen idee waardoor de pijn in je knie zou kunnen komen.![]()
shitty paint did not read
Maar even serieus, geen andere sportschool in de buurt? Je wil je knieën echt niet verneuken, al helemaal niet door een Smith machine.![]()
Zo'n gewicht moet je zwaar belasten, wil je goed voorruit komen qua massa. ijkt mij onhandig, dat je bij gebrek aan een squat hem nergens neer kunt droppen. Ze stellen het niet op prijs als je zo'n gewicht op laminaat vloer dropt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:01 schreef Weissman het volgende:
Waarom doe je geen frontsquats met een losse barbell
Anyway, wat zou de beste beweging in deze zijn, 1 of 2? Begreep dat 1 je knie, met name je kruisband juist meer belastte dan 2?![]()
precies, dumbbells lijkt me prima dan inderdaad. In een smithmachine kun je gewoon niet de goede houding aannemen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:01 schreef Weissman het volgende:
Waarom doe je geen frontsquats met een losse barbell van de BP bijv of met dumbells ?
En verder geen idee waardoor de pijn in je knie zou kunnen komen.![]()
Ik ga volgende zomer wel droog trainen, ben net 3 maanden bezig met een vrij cleane bulk en het lijkt me nogal suf om dan alweer te cutten.
![]()
Wat is zwaar in dit geval want volgens mij ben je net begonnen met trainen toch ? En je kan die stang toch ook neerleggenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:04 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Zo'n gewicht moet je zwaar belasten, wil je goed voorruit komen qua massa. ijkt mij onhandig, dat je bij gebrek aan een squat hem nergens neer kunt droppen. Ze stellen het niet op prijs als je zo'n gewicht op laminaat vloer dropt.
Anyway, wat zou de beste beweging in deze zijn, 1 of 2? Begreep dat 1 je knie, met name je kruisband juist meer belastte dan 2?Lijkt me geen probleem tenzij je +100kg frontsquats wil gaan doen.
![]()
Het gewicht van dumbells is beperkt en is misschien vermoeiender voor je armen dan voor je benen. Een alternatief is de power clean met een losse halter. Zo hoef je de bankers niet lastig te vallen en kun je toch squatten. Met twee yogamatten kun je het gewicht laten vallen als je het niet meer houd.![]()
De gewone barbell/dumbell kan de squat niet vervangen. En bij dumbells train je voornamelijk je armen, ipv je rug, I guess?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:04 schreef obsama het volgende:
precies, dumbbells lijkt me prima dan inderdaad. In een smithmachine kun je gewoon niet de goede houding aannemen.
Verder, bij een evt. barbell/dumbell, wat zou de beste houding voor m'n knie in dezen zijn, zoals aangegeven in paint?![]()
Ligt er aan hoe dik je yogamatten zijn, ik gebruik er 3, en dan 3dubbel gevouwenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:07 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Het gewicht van dumbells is beperkt en is misschien vermoeiender voor je armen dan voor je benen. Een alternatief is de power clean met een losse halter. Zo hoef je de bankers niet lastig te vallen en kun je toch squatten. Met twee yogamatten kun je het gewicht laten vallen als je het niet meer houd.![]()
![]()
Het is duidelijk dat de Smith machine hier intens gehaat wordt. Redenen hiervoor in overvloed.
Maar dat is van 1 kant. Aan de andere kant kunnen ze nog zo slecht nog niet zijn, als je ziet hoe gretig aftrek ze vinden bij sportscholen, die ze nog altijd massaal inkopen. Dus wil dat andere kant van het verhaal wel eens lezen.![]()
Goed punt. Ik gebruik deze.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe dik je yogamatten zijn, ik gebruik er 3, en dan 3dubbel gevouwen
Zijn vrij dik en hard, maar toch zacht. Zoals je lul.![]()
Eén woord: commercieel. Een smith machine is multifunctioneel, voor elke leek te gebruiken in alle vormen en neemt minder ruimte in dan een los squatrek en een losse bench bij elkaar. Dat het minder goed is in alle opzichten ten opzichte van losse gewichten weten ze zelf volgens mij niet eens, en al weten ze het wel, dan kan het ze nog niks schelen, omdat mensen sneller de smith induiken dan het squatrek.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:10 schreef KeimpeHart het volgende:
Het is duidelijk dat de Smith machine hier intens gehaat wordt. Redenen hiervoor in overvloed.
Maar dat is van 1 kant. Aan de andere kant kunnen ze nog zo slecht nog niet zijn, als je ziet hoe gretig aftrek ze vinden bij sportscholen, die ze nog altijd massaal inkopen. Dus wil dat andere kant van het verhaal wel eens lezen.![]()
Decline bench =Dquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:27 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zie mensen hier de smith alleen gebruiken voor decline bench, shrugs en pullups.![]()
Op de vraag wat ik als ontbijt eet... Niks. Lang leve intermittent fasting
Maar volgens de Engelsie definitie 'breakfast' ('break fast') eet ik een stevige maaltijd bestaande uit vlees/vis met een complex carb
[ Bericht 42% gewijzigd door star_gazer op 05-06-2012 01:14:00 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Wat is daar mis mee? Ik vind het een hele goede oefening voor onderkant borst, en zie het eigenlijk nooit iemand anders doen. Ik doe de oefening alleen wel met dumbells..quote:![]()
Ik doe die ook wel, gewoon met stang. Incline wel met dumbells.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:17 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ik vind het een hele goede oefening voor onderkant borst, en zie het eigenlijk nooit iemand anders doen. Ik doe de oefening alleen wel met dumbells..![]()
Net drie dagen voedselvergiftiging achter de rug (ja alweer, het zit niet echt mee). Ben benieuwd hoeveel eraf is na die iets te lange vastperiode
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Voedselvergiftiging? Tell more...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 02:16 schreef star_gazer het volgende:
Net drie dagen voedselvergiftiging achter de rug (ja alweer, het zit niet echt mee). Ben benieuwd hoeveel eraf is na die iets te lange vastperiode![]()
Trouwens, maakt het voor je knie niet uit, of je tijdens een squat lateraal houdt, of je heupen voorbij je knie laat doorzakken?.
![]()
Wil je echt details?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Prachtige paint. Mis alleen nog de pokerface.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:59 schreef KeimpeHart het volgende:
Okay, lieve mannetjes. Deze knul zit met een probleem. Op m'n sportschool hebben ze een Smith machine. Een vrije squat rack mag dan beter zijn, dat hebben ze gewoonweg niet. Ook al heb ik erom gevraagd. En er is geen andere sportschool hier in de buurt, dus ik zal er voorlopig mee moeten doen.
Op aanwijzing van de instructeurs, m'n bovenbeen lateraal boven grond houden, niet te ver doorzakken. Anders zou ik m'n knieën te ver mee belasten. De knie eerst naar voren knikken, niet voorbij de tenen. Vervolgens door m'n heupen laten zakken. Enfin, ikke squatten. Geen pijn in knieën. Maar de dagen achteraf, zeuren m'n knieën van de pijn. En het werd alsmaar erger.![]()
Zie ik in pics en vids dat iedereen in een vrije squat rack de heupen voorbij de knie laat zakken. Dit doe ik vervolgens op de Smith machine, waarna de instructeurs haastig naar mij toerennen dat dit totaal verkeerd zou zijn. Hmmz, ik weet dat instructeurs niet alwetend zijn. Maar wil hun mening tenslotte ook niet afserveren.. ze zitten immers langer in sportschool dan ik. Maar zoals ik het vandaag deed, kreeg ik desondanks nog veel last van m'n knieën nu.
Om e.e.a. te verduidelijken, hier 'n simpele paint.
[ afbeelding ]
Zwart = ikke.
Rood = Smith machine met gewicht (75kg)
Nummer 1 = de beweging zoals aangegeven door de instructeurs. Dit tijdje gedaan, kreeg pijn in knie als de ziekte.
Nummer 2 = wat ik dus vandaag deed, maar door ze met klem ontraden werd. Hierna kreeg ik toch ook veel pijn in m'n knie (kruisband). Vooral met fietsen was dit goed merkbaar.
Iemand advies?
Oh ja, en als je over m'n hondsberoerde paintskillz wilt beginnen, I know, shut up.
Wat je tekent is het verschil tussen een Ass Touching Grass ATG squat en een parallel squat.
Waarom squat je niet vrij vanaf een bankdrukbankje? Kan dat niet?
En wat er ook geluld wordt over een Smith, hierin kun je prima en zonder blesure af en toe als afwisseling in squatten. Je moet het alleen niet altijd doen, want je mist gewoon core activiteit deels omdat je geen balans hoeft te houden. Verder is er bij een goeie houding in een smith (zelfde als vrij, maar dan poten verder voor je op de grond planten) niets aan de hand. Ik heb mezelf opgewerkt naar een 140kg vrije squat door regelmatig diep en zwaar in een (schuine) smith te squatten, en dat je je knieën er in slooopt is de grootste onzin. Gewoon dezelfde regel als vrij squatten aan houden, en dus knieen achter je tenen houden.
Kijk gewoon even wat youtube filmpjes. Voor al die van " Scott Herman Fitness" vind ik altijd bijzonder goed in uitleg. Behalve dat die gast een bijzonder irritante stem heeft, weet hij precies waar die het over heeft.
Al staat hij daar wel heul erg ver naar voren, en een echte hack squat te doen, dit is juist waarom je een smith zo af en toe eens kan gebruiken. Een gewone squat kan er ook prima in als afwisseling.
Kijk ook z'n andere (vrij) squat en deadlift filmpjes ff.
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 05-06-2012 07:58:07 ]![]()
Gvd, zal tussen de middag effe piccie schieten, let niet op de rommel, m;n vrouw is bezig met zomerkleding/winterkleding wissel in de kledingkastenquote:Op maandag 4 juni 2012 23:58 schreef obsama het volgende:
Thanks Seto ! Goed om te horen van de 'grote' jongens dat het de goede kant opgaat
Overigens ben jij nog wel redelijk droog, voor egkte bulkbuik zal ik je vanmiddag ff laten schrikken![]()
![]()
Een bulkpens hebben in de zomerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:57 schreef CorwinofAmber het volgende:
[..]
Gvd, zal tussen de middag effe piccie schieten, let niet op de rommel, m;n vrouw is bezig met zomerkleding/winterkleding wissel in de kledingkasten
Overigens ben jij nog wel redelijk droog, voor egkte bulkbuik zal ik je vanmiddag ff laten schrikken
-
De cut is 5 dagen geleden ingezet en ben ik inmiddels dus de eerste kg alweer kwijt, maar het effect is er niet minder omquote:![]()
![]()
En dan moeten we vanaf vandaag om websites leesbaar te houden ook nog voor cookies kiezen. Dat wordt geen cut deze zomer.![]()
Stel je verwachtingen niet te hoog.quote:
Reken op iets als een bejaarde, niet droog zijnde "beach boy".![]()
Ow. Ik dacht altijd dat jij dat was in je UI.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:51 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Stel je verwachtingen niet te hoog.
Reken op iets als een bejaarde, niet droog zijnde "beach boy".![]()
![]()
Dan zou ik iets andere stats in mijn signature hebben staan
(UI = heer Coleman in zijn beste jaren).![]()
Aha.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:54 schreef CarbonC het volgende:
(UI = heer Coleman in zijn beste jaren).![]()
Ik dacht dat jij dat was en de C voor Colemanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:54 schreef CarbonC het volgende:
(UI = heer Coleman in zijn beste jaren).stond weer iets geleerd
[ Bericht 0% gewijzigd door Warsaw op 05-06-2012 11:39:01 ]![]()
Dus omdat veel sportscholen het inkopen moet het wel goed voor je zijn ?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:10 schreef KeimpeHart het volgende:
Dat je alles met een kritische blik moet bekijken prima, maar dit is slaat werkelijk nergens op![]()
![]()
ff wat fapvoerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:39 schreef seto het volgende:
Kom op mensen, in een BB-topic moet je toch wel weten wie Coleman is.![]()
![]()
Dit soort pics schoont het topic wel van beach-boy wanna-bees.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zo, die heeft heel wat biertjes achterover getikt![]()
![]()
Coleman is een beste vent, maar dat "yeah buddy" en "lightweight" is wel zwaar irritantquote:![]()
Misschien een toelatingsexamen om hier te mogen posten?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:39 schreef seto het volgende:
Kuitentraining op een step of een paar schijven gaat ook goed met een Smith.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:22 schreef Catch_me het volgende:
Smith machine is goed voor 1 ding: pull ups![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:22 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Coleman is een beste vent, maar dat "yeah buddy" en "lightweight" is wel zwaar irritantquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:28 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Misschien een toelatingsexamen om hier te mogen posten?![]()
![]()
inderdaad, net zoals dat cookie-wetgeving-ding hier: "Ja, ik wil door naar het bodybuilding-topic, en ik kom om te squatten."quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:28 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Misschien een toelatingsexamen om hier te mogen posten?![]()
Ik zet er ook =D achter. Vind het zelf ook een leuke oefening. Mits ademhaling maar goed gaat.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:17 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ik vind het een hele goede oefening voor onderkant borst, en zie het eigenlijk nooit iemand anders doen. Ik doe de oefening alleen wel met dumbells..![]()
would neg again/10quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:22 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Coleman is een beste vent, maar dat "yeah buddy" en "lightweight" is wel zwaar irritantOf toch du vader?![]()
Ik doe daar altijd mijn abs inquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:27 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zie mensen hier de smith alleen gebruiken voor decline bench, shrugs en pullups., stang op hoogste stand klikken. Met je knieholtes aan de stang hangen. En dan kan je hele bewegingen maken
Want dit is mij te veel werk.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)![]()
Okay; dus 6 maanden later, full bulk 3500kcal per dag, 2l volle melk, 8 boterhammen pindakaas, noten etc.etc.
Stats:
1.92m
30jr
100kg op +/- 20% b/f
110kgx5 Squat
140kgx5 Deadlift
80kgx5 Bench
50kgx5 OHP
fotos in spoilertag, full bulk buik baby, YEAH. FF-ing imageshack werkt niet lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.P.S. wederom, let aub niet op de rommel, vrouwlief is aan het kast-herindelen.
P.P.S. 3 random mix flavor verpakkingen per post voor de persoon die raad welke kleur mijn huisdier heeft.![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:11 schreef CorwinofAmber het volgende:
Okay; dus 6 maanden later, full bulk 3500kcal per dag, 2l volle melk, 8 boterhammen pindakaas, noten etc.etc.
Stats:
1.92m
30jr
100kg op +/- 20% b/f
110kgx5 Squat
140kgx5 Deadlift
80kgx5 Bench
50kgx5 OHP
fotos in spoilertag, full bulk buik baby, YEAH. FF-ing imageshack werkt niet lekkerZiet er uit als een geslaagde bulkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.P.S. wederom, let aub niet op de rommel, vrouwlief is aan het kast-herindelen.
P.P.S. 3 random mix flavor verpakkingen per post voor de persoon die raad welke kleur mijn huisdier heeft.
Tip voor de volgende keer als je foto's in de spiegel neemt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:28 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ziet er uit als een geslaagde bulk
Tip voor de volgende keer als je foto's in de spiegel neemt:HAHAHAH, ja.. vrouwenwerk (laat het haar aub niet horen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:):)
![]()
Juist wel, onderdrukken die handel.. denken dat ze tegenwoordig veel te veel rechten hebben.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:37 schreef CorwinofAmber het volgende:
[..]
HAHAHAH, ja.. vrouwenwerk (laat het haar aub niet horen):):)
Ze moeten hun plaats weten![]()
![]()
keek gister avond is naar een pot whey bij een maat die hij bij de tuinen had gekocht, per serving 1,7 gr eiwit (serving 24 gr) ik dacht echt wtf? zitten hier gewoon veel amino's in dan of is dit baby whey?![]()
Zeg tegen die maat dat i (meestal) meer dan veel te veel betaald heeft bij de Tuinen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:46 schreef mtchel112 het volgende:
keek gister avond is naar een pot whey bij een maat die hij bij de tuinen had gekocht, per serving 1,7 gr eiwit (serving 24 gr) ik dacht echt wtf? zitten hier gewoon veel amino's in dan of is dit baby whey?![]()
Heeft i zeker ook advies gekregen bij 1 van die wijven daar?![]()
![]()
Of; als je op FOK! zit moet je PI's kunnen lezen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:39 schreef seto het volgende:
Was het wel whey? Niet gewoon weight gain shit?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:46 schreef mtchel112 het volgende:
keek gister avond is naar een pot whey bij een maat die hij bij de tuinen had gekocht, per serving 1,7 gr eiwit (serving 24 gr) ik dacht echt wtf? zitten hier gewoon veel amino's in dan of is dit baby whey?This isn't even my final form.![]()
Wat is eigenlijk het idee achter weightgainers? Gewoon een flinke lading kcal/100g?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Wat is een goede site om je dagelijks verbruik uit te rekenen? Bijna iedere site die ik probeer geeft een andere uitkomst.![]()
Deze van Scooby vind ik erg goed:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:22 schreef Automatischepiloot het volgende:
Wat is een goede site om je dagelijks verbruik uit te rekenen? Bijna iedere site die ik probeer geeft een andere uitkomst.
http://scoobysworkshop.com/calorie-calculator/![]()
Ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:21 schreef Seam het volgende:
Wat is eigenlijk het idee achter weightgainers? Gewoon een flinke lading kcal/100g?
Vaak door suikers (ongelooflijk maar waar).
Bij goeie door een andere vorm van carbs.![]()
Een dosis dextrose direct na je training is niks mis mee. Maar als goede gainer kun je simpelweg shitloads oats nemen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja.
Vaak door suikers (ongelooflijk maar waar).
Bij goeie door een andere vorm van carbs.![]()
Dit topic heeft een time-warp naar 1955 gemaakt. ;-)quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Juist wel, onderdrukken die handel.. denken dat ze tegenwoordig veel te veel rechten hebben.
Ze moeten hun plaats weten
Ik heb hierdoor wel weer een suggestie voor een nieuwe TT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helaas, de jeugd van tegenwoordig mist deze finesse.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Of; als je op FOK! zit moet je PI's kunnen lezen.Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:11 schreef CorwinofAmber het volgende:
Stats:
1.92m
30jr
100kg op +/- 20% b/f
110kgx5 Squat
140kgx5 Deadlift
80kgx5 Bench
50kgx5 OHP
fotos in spoilertag, full bulk buik baby, YEAH. FF-ing imageshack werkt niet lekkerIk zou je geen 100KG geven hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.P.S. wederom, let aub niet op de rommel, vrouwlief is aan het kast-herindelen.
P.P.S. 3 random mix flavor verpakkingen per post voor de persoon die raad welke kleur mijn huisdier heeft.
Maar nu in de cut voor de zomer?![]()
Ja, ben nu net 5 dagen in de cut op zo'n 2800kcal en aangepast schema; deed al 6 maanden SS/SL achtig schema met aanvullende oefeningen. Ik verwacht zo'n 1.5kg per week te cutten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:40 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Ik zou je geen 100KG geven hoor...
Maar nu in de cut voor de zomer?![]()
Bedankt!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:32 schreef CorwinofAmber het volgende:
[..]
Deze van Scooby vind ik erg goed:
http://scoobysworkshop.com/calorie-calculator/
Na 2,5 maand trainen en veel eten goede gains gemaakt, maar kom de laatste tijd niet veel meer aan. Dus het word tijd om wat serieuzer calorieën te gaan tellen. Blijkt natuurlijk dat ik nog meer moet eten dan ik dacht.
Hoeveel rekenen jullie ongeveer gemiddeld voor een normale avondmaaltijd? Want het is moeilijk om iedere avond mijn maaltijd af te wegen.![]()
Je stelt vragen waar er geen zinnig antwoord op gegeven kan worden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:56 schreef Automatischepiloot het volgende:
Hoeveel rekenen jullie ongeveer gemiddeld voor een normale avondmaaltijd? Want het is moeilijk om iedere avond mijn maaltijd af te wegen.
Avondmaaltijden verschillen enorm, voor de een is het een 12-gangen diner, voor een ander slechts een tussendoortje. Gemiddelde waarde valt hiervoor niet te geven. Beter kijk je waaruit je avondmaaltijd bestaat. Is het aardappelen met erwten en wortelen? Dan kijk je naar de gemiddelde waarden voor aardappelen + wortels die op teh internetz staat, zonder dat je moet afwegen. Do your research.![]()
1.5kg per week op 2800kcal? Een kilo vet is 9000 kcal dacht ik, dus voor 1.5kg per week moet je 1.5*9.000 = 13.500 kcal per week cutten. Over 7 dagen is dat 2000 kcal per dag. Jouw onderhoud ligt op 4800?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:46 schreef CorwinofAmber het volgende:
[..]
Ja, ben nu net 5 dagen in de cut op zo'n 2800kcal en aangepast schema; deed al 6 maanden SS/SL achtig schema met aanvullende oefeningen. Ik verwacht zo'n 1.5kg per week te cutten.
dat dere DNPOf toch du vader?![]()
Stond whey protein op, misschien een drukfout ofzo :pquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Was het wel whey? Niet gewoon weight gain shit?![]()
Nou ja, wellicht is het enthousiast, maar we zullen zien wat de weegschaal blijft zeggen. Daar zit uiteraard ook water etc. bij, niet puur b/f% per week.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:47 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
1.5kg per week op 2800kcal? Een kilo vet is 9000 kcal dacht ik, dus voor 1.5kg per week moet je 1.5*9.000 = 13.500 kcal per week cutten. Over 7 dagen is dat 2000 kcal per dag. Jouw onderhoud ligt op 4800?
dat dere DNP![]()
Vet is 1gram= 9 kcalsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:47 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
1.5kg per week op 2800kcal? Een kilo vet is 9000 kcal dacht ik, dus voor 1.5kg per week moet je 1.5*9.000 = 13.500 kcal per week cutten. Over 7 dagen is dat 2000 kcal per dag. Jouw onderhoud ligt op 4800?
dat dere DNP
1 kilo is dus 9000 kcals alleen,
Lichaamsvet bestaat niet uit alleen uit vet, ook carbs.
Lichaamsvet is 7000kcals zeggen ze, dus 10500 kcals per week, ik zeg vrij pittig dude![]()
Ik denk niet dat je er 1,5 kilo per week mee haalt, en het lijkt me ook niet wenselijk om zo hard te gaan.![]()
Inderdaad, rome is niet in 1 dag gebouwd.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:00 schreef Snakey het volgende:
Ik denk niet dat je er 1,5 kilo per week mee haalt, en het lijkt me ook niet wenselijk om zo hard te gaan.
Reken maar op hoofdpijn, lusteloosheid, uitgeput, geen lekkere trainingen en last but not least: honger!![]()
Mijn PT heeft aangegeven, dat 1 tot 1.5kg per week haalbaar moet zijn op 2800kcal, dus we zien wel, ik heb er te weinig verstand van. Wat dat betreft is het veel eten en hard trainen gedeelte een stuk gemakkelijker.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:03 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Inderdaad, rome is niet in 1 dag gebouwd.
Reken maar op hoofdpijn, lusteloosheid, uitgeput, geen lekkere trainingen en last but not least: honger!![]()
En verlies van spiermassa. Met 1,5kg per week cutten constant is echt te snel volgens mij.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:03 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Inderdaad, rome is niet in 1 dag gebouwd.
Velen hanteren een halve kilo per week,quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
En verlies van spiermassa. Met 1,5kg per week cutten contant is echt te snel volgens mij.
Nog precieser max 20% onder onderhoud.
Starvation modus is on!![]()
Haalbaar is het zeker, alleen jouw PT wilt na je dieet nog geld aan je blijven verdienen en dat gebeurt ook als je spier bent verlorenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:04 schreef CorwinofAmber het volgende:
[..]
Mijn PT heeft aangegeven, dat 1 tot 1.5kg per week haalbaar moet zijn op 2800kcal, dus we zien wel, ik heb er te weinig verstand van. Wat dat betreft is het veel eten en hard trainen gedeelte een stuk gemakkelijker.![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:04 schreef CorwinofAmber het volgende:
[..]
Mijn PT heeft aangegeven, dat 1 tot 1.5kg per week haalbaar moet zijn op 2800kcal, dus we zien wel, ik heb er te weinig verstand van. Wat dat betreft is het veel eten en hard trainen gedeelte een stuk gemakkelijker.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Misschien had je je dsg niet, of is het tijd voor deload?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:07 schreef Warsaw het volgende:
Net met stronglifts 2 reps gemist, had de kracht er wel voor maar mijn grip was niet goed en dat voelde niet goed aan mijn polsen. Nu volgnde training weer 2.5 kg erbij of beter zelfde gewicht? Squaten op sokken is wel chill trouwens! Veel betere hipdrive nu, kan beter krachtzetten
Gister ook gedeadlift op sokken, ging inderdaad een stuk lekkerder![]()
Zoals ik hierboven al berekende, 2k onder onderhoud. Dat wil je nooit, tenzij je ook aan de AAS gaat.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
En verlies van spiermassa. Met 1,5kg per week cutten constant is echt te snel volgens mij.![]()
En dat je (Corwin) wellicht in de eerste week 1.5kg bent verloren kan inderdaad veel watergewicht en dergelijke zijn. In de bulk was je glycogeen altijd vol, nu is hij in principe voornamelijk leeg. Dit scheelt al een paar honderd gram carbs, en elke gram carbs houdt weer zoveel vocht vast, etc. Dit verlies je dus 'eenmalig', en kom je weer aan op refeed dagen / zodra je cut klaar is / whatever, bij aanvulling van glycogeen dus.
Fluctuaties heb je altijd, maar 1.5kg per week gaat hem denk ik niet worden. Was dat eigenlijk gebaseerd op dat je in de eerste week dat had verloren oid, of kwam dat uit een berekening?Of toch du vader?![]()
Ah, precies. Nee, dat is niet haalbaar. 1 - 1.5kg per week is wel haalbaar als je op veel minder kcal gaat zitten, maar dat zal gegarandeerd ook aardig wat spiermassa zijn. Doorgaans wil je niet veel hoger dan 500gr per week cutten, mits spiermassa behoud je hoofddoel is.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:04 schreef CorwinofAmber het volgende:
[..]
Mijn PT heeft aangegeven, dat 1 tot 1.5kg per week haalbaar moet zijn op 2800kcal, dus we zien wel, ik heb er te weinig verstand van. Wat dat betreft is het veel eten en hard trainen gedeelte een stuk gemakkelijker.Of toch du vader?![]()
PT verdient geen cent aan me, het is mn zwager
Ach, stel het is uiteindelijk 0,5kg per week, dat nog geen probleem, ik heb 3 maanden de tijd om tot een redelijk fisiek te komen om mee op vakantie te kunnen.
Onderhoud is uitgerekend op zo'n 3300kcal, cutten naar 2800kcal met extra cardio 30min na elke training voor nog eens 400kcal aan verbranding per 2 dagen; dat is logischerwijs dus 4700kcal per week; wat meer in de richting van 0,5kg komt.
Ach, die gewichten zeggen mij eigenlijk niet zoveel, spiegel + tapemeasure > weegschaal.
Kan ook nog zijn, dat ik het verkeerd heb onthouden en dan het 0,5 tot 1,0 moet zijnen dus alle drukte voor niets is
(Zou typisch iets voor mij zijn overigens)
![]()
Laat je ons voor niks in de stress schieten, al die cortisolquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:14 schreef CorwinofAmber het volgende:
PT verdient geen cent aan me, het is mn zwager
Ach, stel het is uiteindelijk 0,5kg per week, dat nog geen probleem, ik heb 3 maanden de tijd om tot een redelijk fisiek te komen om mee op vakantie te kunnen.
Onderhoud is uitgerekend op zo'n 3300kcal, cutten naar 2800kcal met extra cardio 30min na elke training voor nog eens 400kcal aan verbranding per 2 dagen; dat is logischerwijs dus 4700kcal per week; wat meer in de richting van 0,5kg komt.
Ach, die gewichten zeggen mij eigenlijk niet zoveel, spiegel + tapemeasure > weegschaal.
Kan ook nog zijn, dat ik het verkeerd heb onthouden en dan het 0,5 tot 1,0 moet zijnen dus alle drukte voor niets is
(Zou typisch iets voor mij zijn overigens)
![]()
![]()
Shakje voor de schrik?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:16 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Laat je ons voor niks in de stress schieten, al die cortisol![]()
Krijgen we dat weer. Het wachten is op de Richard Sandrak posts.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:33 schreef Mascini het volgende:
stel je voor ... hij kan zeggen, "ben nu aan het bulken tot 28 kg". wow.Land of the free. Home of the brave.![]()
Hey brozefs, zijn er hier ook lui die pre-work out spul gebruiken (jack3d, crack etc.)?
Ik kreeg vanochtend m'n b&f bestelling binnen en daar zat een zakje Maximize bij (zelfde ingredienten als de meeste pre's) en ik dacht laat ik dat eens gebruiken voor m'n work-out. Maar merkte er behalve de standaard 1.3 dimethylamylamine bijwerkingen weinig van, ik had alleen constant bloated gevoel en moest de hele tijd boeren laten. Komt dat een beetje bekend voor? Ben er iig niet echt over te spreken...Soukidan op je oogbal.![]()
Dude. Je hebt 1 zakje gebruikt. Alsof je dan verschil merkt.
Bij regelmatig gebruik over meerdere maanden, dan kun je pas een constructief oordeel over vellen.![]()
Bij pre-workouts merk ik het verschil wel gelijk hoor, ben meer gefocust en een hardere 'drive' zeg maar.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:56 schreef KeimpeHart het volgende:
Bij regelmatig gebruik over meerdere maanden, dan kun je pas een constructief oordeel over vellen.
Dit merk je juist als je het maar enkele keren gebruikt, ipv de hele tijd achter elkaar waardoor je juist tolerantie kan opbouwen, dat het effect dus kan verminderen.![]()
Maximize zakje heb ik toevallig ook gekregen. Zal het morgen eens testen, maar ik heb nog 1.5 pot Noxi staan hier dus ik denk dat ik geen DMAA pre workouts meer nodig zal hebben
Dus? 1 zakje is gewoon 1 standaard dosering. En 1.3 dimethylamylamine over meerdere maanden gebruiken heeft geen zin omdat er na een aantal weken al tolerantie optreed.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:56 schreef KeimpeHart het volgende:
Bij regelmatig gebruik over meerdere maanden, dan kun je pas een constructief oordeel over vellen.
Ga jij maar weer lekker in de smith machine squatten 'dude'.Soukidan op je oogbal.![]()
Het is igg echt te ranzig voor woorden dat maximisequote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:01 schreef Seam het volgende:
Maximize zakje heb ik toevallig ook gekregen. Zal het morgen eens testen, maar ik heb nog 1.5 pot Noxi staan hier dus ik denk dat ik geen DMAA pre workouts meer nodig zal hebben![]()
Haha misschien dan toch maar gewoon wegdoenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:02 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Het is igg echt te ranzig voor woorden dat maximise
Beetje matige work-out achter de rug, squatten ging lekker maar daarna werd ik ontzettend misselijk. Daarna nog seated leg press gedaan, dat ging nog redelijk (8*75 kg) maar daarna ging het bergafwaarts. Even beachboystyle armen gepakt aangezien ik die gisteren niet helemaal gesloopt had zoals ik eigenlijk van plan was en toen maar huiswaarts gekeerd. Durf nu nog geen Whey te nemen, dadelijk nog eten en zag al een zalm en wat eieren liggen dus komt wel goed met de eiwitten.![]()
Ik gebruik Jack3d, en ben daar best tevreden mee, en is ook best weg te drinken, beter dan dat Crack wat ik hiervoor had.![]()
Hehe, misselijk bij benentraining komt mij wel bekend voor.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:11 schreef ZuidGrens het volgende:
Beetje matige work-out achter de rug, squatten ging lekker maar daarna werd ik ontzettend misselijk. Daarna nog seated leg press gedaan, dat ging nog redelijk (8*75 kg) maar daarna ging het bergafwaarts. Even beachboystyle armen gepakt aangezien ik die gisteren niet helemaal gesloopt had zoals ik eigenlijk van plan was en toen maar huiswaarts gekeerd. Durf nu nog geen Whey te nemen, dadelijk nog eten en zag al een zalm en wat eieren liggen dus komt wel goed met de eiwitten.
Lekker flink squaten, al wat misselijk, daarna leg extensions en tijdens de leg curls lekker een potje kotsen. Lekker katabool.![]()
![]()
Iemand een goede caloriemeter in het Nederlands? Is voor een vriend van me, zelf gebruik het (nog) niet..![]()
Heb dat zakje ook gekregen, ga het van de week even testen. Denk op rugdag, als het goed inkickt heb ik er tenminste wat aan op de DL.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:50 schreef Yamcha het volgende:
Hey brozefs, zijn er hier ook lui die pre-work out spul gebruiken (jack3d, crack etc.)?
Ik kreeg vanochtend m'n b&f bestelling binnen en daar zat een zakje Maximize bij (zelfde ingredienten als de meeste pre's) en ik dacht laat ik dat eens gebruiken voor m'n work-out. Maar merkte er behalve de standaard 1.3 dimethylamylamine bijwerkingen weinig van, ik had alleen constant bloated gevoel en moest de hele tijd boeren laten. Komt dat een beetje bekend voor? Ben er iig niet echt over te spreken...This isn't even my final form.![]()
Hier ook vorige week dat zakje verdeelt over 2 trainingen, stond erbij als aanbevolen dosering in het begin.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Heb dat zakje ook gekregen, ga het van de week even testen. Denk op rugdag, als het goed inkickt heb ik er tenminste wat aan op de DL.
Bij rug/schouders dag kreeg ik aan het einde zo'n pijn in mijn schouders door de pomp echt niet normaal. Kreeg m'n shirt bijna niet meer uit, ze zullen in de kleedkamer ook wel gedacht hebben, 'wat een show-off'.![]()
![]()
T is niet bijzonder qua werking, gewoon de standaart ingredienten, al had ik geen crash.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:05 schreef Seam het volgende:
[..]
Haha misschien dan toch maar gewoon wegdoen![]()
Lol nee hoor. Het is niet zoals creatine of anabolenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:56 schreef KeimpeHart het volgende:
Bij regelmatig gebruik over meerdere maanden, dan kun je pas een constructief oordeel over vellen.een preworkout hoort de eerste juist goed te werken. Naarmate je het vaker gebruikt in een korte tijd bouw je een tolerantie op en werkt het dus juist minder goed.
Had je veel gegeten van te voren? Preworkouts werken het beste op een lege maag, 2-3 uur van te voren niks eten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:50 schreef Yamcha het volgende:
Ik kreeg vanochtend m'n b&f bestelling binnen en daar zat een zakje Maximize bij (zelfde ingredienten als de meeste pre's) en ik dacht laat ik dat eens gebruiken voor m'n work-out. Maar merkte er behalve de standaard 1.3 dimethylamylamine bijwerkingen weinig van, ik had alleen constant bloated gevoel en moest de hele tijd boeren laten. Komt dat een beetje bekend voor? Ben er iig niet echt over te spreken...![]()
Ik twijfel nog of ik die hele zak in één keer moet nemen of niet. Nu ben ik totaal niet gevoelig voor cafeïne enzo, maar heb natuurlijk geen idee hoe ik op 1,3-dimethylamylamine reageer.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:16 schreef Thom90 het volgende:
[..]
Hier ook vorige week dat zakje verdeelt over 2 trainingen, stond erbij als aanbevolen dosering in het begin.
Bij rug/schouders dag kreeg ik aan het einde zo'n pijn in mijn schouders door de pomp echt niet normaal. Kreeg m'n shirt bijna niet meer uit, ze zullen in de kleedkamer ook wel gedacht hebben, 'wat een show-off'.This isn't even my final form.![]()
Ja dan zal dat het wel zijn (dat dere summer bulk).quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:40 schreef Jack_is_Back het volgende:
[..]
Lol nee hoor. Het is niet zoals creatine of anaboleneen preworkout hoort de eerste juist goed te werken. Naarmate je het vaker gebruikt in een korte tijd bouw je een tolerantie op en werkt het dus juist minder goed.
[..]
Had je veel gegeten van te voren? Preworkouts werken het beste op een lege maag, 2-3 uur van te voren niks eten.Soukidan op je oogbal.![]()
Godverdomme zeg. Afgelopen jaar fucking goed bezig geweest. Nu al een anderhalve maand nare blessure aan m'n tricepsaanhechting, waardoor ik niet/weinig kan trainen. Ik vandaag dus weer proberen. Met ELKE oefening ben ik 1/3 achteruit gegaan. Bankdruk 40 kilo 12 hh begon ik al wat te voelenBen ook weer een stuk dunner, nu net voor de zomer, echt tyves. Ik weet.. liefdagboek post, maar ik moet het toch ergens kwijt(in de sportschool kan niet meer..).
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Geen zorgen, je bent binnen een maand terug op je oude nivo.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:59 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Godverdomme zeg. Afgelopen jaar fucking goed bezig geweest. Nu al een anderhalve maand nare blessure aan m'n tricepsaanhechting, waardoor ik niet/weinig kan trainen. Ik vandaag dus weer proberen. Met ELKE oefening ben ik 1/3 achteruit gegaan. Bankdruk 40 kilo 12 hh begon ik al wat te voelenBen ook weer een stuk dunner, nu net voor de zomer, echt tyves. Ik weet.. liefdagboek post, maar ik moet het toch ergens kwijt(in de sportschool kan niet meer..).
![]()
Nah, zit nog steeds met die blessure. Bovendien kom ik altijd heel lastig aan, met m'n ecto hoofdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:00 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
[..]
Geen zorgen, je bent binnen een maand terug op je oude nivo.Ik was eens 2 dagen ziek, 3 kilo eraf. Het duurde 2 tot 3 maanden voordat het er weer aan zat. Iemand toevallig nog tips om na stoppen weer te beginnen? Doen jullie iets anders dan normaal?
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Ik heb ook last gehad van aanhechtingspunt triceps. Ging bij mij gelukkig redelijk snel over, tricpes toen met (héél) laag gewicht en (héél) veel herhalingen getraind![]()
Yeh je klinkt nou net als mijn vriendin 2 dagen ziek 3 kilo afvallen, onzin natuurlijk! Ik kan me s' ochtends wegen na cardio op lege maag en 's avonds weer en dan kan er makkelijk 5 kilo verschil inzitten!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:03 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Nah, zit nog steeds met die blessure. Bovendien kom ik altijd heel lastig aan, met m'n ecto hoofdIk was eens 2 dagen ziek, 3 kilo eraf. Het duurde 2 tot 3 maanden voordat het er weer aan zat. Iemand toevallig nog tips om na stoppen weer te beginnen? Doen jullie iets anders dan normaal?
![]()
Denk dat je lekker een half zakje moet nemen(was 1 dosering volgens de tekst achterop).quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik die hele zak in één keer moet nemen of niet. Nu ben ik totaal niet gevoelig voor cafeïne enzo, maar heb natuurlijk geen idee hoe ik op 1,3-dimethylamylamine reageer.
Meestal is meer bij een pre-workout niet echt lekker, je zal dan eerder misselijk worden en futloos, dan een goede training. Dat is in ieder geval mijn ervaring en dit heb ik ook wel van anderen gehoord.![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Muscle_memoryquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:03 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Nah, zit nog steeds met die blessure. Bovendien kom ik altijd heel lastig aan, met m'n ecto hoofdIk was eens 2 dagen ziek, 3 kilo eraf. Het duurde 2 tot 3 maanden voordat het er weer aan zat. Iemand toevallig nog tips om na stoppen weer te beginnen? Doen jullie iets anders dan normaal?
Binnen 1 maand zit je weer op je oude niveau.
Zie ook dit: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=140183453&page=1![]()
Welke muziek luisteren jullie voornamelijk tijdens het liften? Ik luister bijna altijd naar het album 'Weight' van de Rollins Band, zeker een aanrader! Luister het buiten het liften zelden, dus raak er nooit op uitgekeken.
Van Henry Rollins komt ook de legendarische quote: '''The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you're a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go. But two hundred pounds is always two hundred pounds.''
Baas
![]()
Ik was na een pauze van 4 maanden waarin ik slecht heb gegeten en ongezond heb geleefd, begonnen met Stronglifts. Nu een paar maanden mee bezig en het is de beste keuze die ik ooit heb gemaakt op het gebied van sportenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:03 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan doe ik dat wel, kan ik het morgen op borstdag al checken. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:05 schreef Thom90 het volgende:
[..]
Denk dat je lekker een half zakje moet nemen(was 1 dosering volgens de tekst achterop).
Meestal is meer bij een pre-workout niet echt lekker, je zal dan eerder misselijk worden en futloos, dan een goede training. Dat is in ieder geval mijn ervaring en dit heb ik ook wel van anderen gehoord.Ik luister naar hele slechte muziek die ze in de sportschool draaien.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:23 schreef Warsaw het volgende:
Welke muziek luisteren jullie voornamelijk tijdens het liften? Ik luister bijna altijd naar het album 'Weight' van de Rollins Band, zeker een aanrader! Luister het buiten het liften zelden, dus raak er nooit op uitgekeken.
Van Henry Rollins komt ook de legendarische quote: '''The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you're a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go. But two hundred pounds is always two hundred pounds.''
BaasIk ga niet zitten kloten met oordopjes, staat me alleen maar in de weg.
Ik heb wel eens Death opgezet toen ik thuis trainde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.![]()
Geef deze man even een test booster.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:43 schreef Mascini het volgende:
Behalve als ze Call Me Maybe draaien dan ga ik altijd vanzelf harder trainenDeathlift or Die.![]()
Weet je hoe vaak Gers Pardoel - Ik Neem Je Mee gedraaid wordt bij ons?![]()
Ik ken dat nummer ook alleen maar dankzij de sportschool.This isn't even my final form.![]()
Ik knal altijd wat hardcore/hardstyle erop Neophyte, noize suppresor, decibel, brennan heart, project hardcore, art of fighters etc.![]()
Hier staat altijd van die standaard fitnessmuziek op, van die 140 BPM dance meuk etc. Zitten wel een aantal prima nummers tussen opzich.
Maarja, beste is gewoon iets als dit
![]()
Als, ALS ik al muziek op mijn kop zet dan is het dit, en aanverwante muziek.
Geweldige gitaar solo door het nummer heen trouwens.![]()
Edit: ook goed.
![]()
Ziek...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:05 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
[..]
Yeh je klinkt nou net als mijn vriendin 2 dagen ziek 3 kilo afvallen, onzin natuurlijk! Ik kan me s' ochtends wegen na cardio op lege maag en 's avonds weer en dan kan er makkelijk 5 kilo verschil inzitten!Maar het is ook persoonsgebonden natuurlijk. Bij mij duurde het serieus 3 maanden voordat ik weer op niveau zat (met 3 x per week trainen). Dan is het zeker niet alleen maar vocht. Het is volgens mij ook allemaal heel erg persoonsgebonden. Ik heb eigenlijk ''pech'' (alhoewel dikkertjes er een moord voor zouden doen) met m'n metabolisme. Nu is er weer 2.5 kilo af deze maand.
Zuidgrens, thnx voor de tip. Dit ga ik ook proberen. Zo simpel eigenlijk, en nog niet eens gedaan. Laatste maand ontzie ik eigenlijk triceps.
[ Bericht 0% gewijzigd door Pope-of-Dope op 05-06-2012 20:26:48 ]''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Ik zou niet weten welke muziek er wordt afgespeeld in mijn sportschool.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Mijn PT zegt dat jou PT een domme hoer is.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:04 schreef CorwinofAmber het volgende:
[..]
Mijn PT heeft aangegeven, dat 1 tot 1.5kg per week haalbaar moet zijn op 2800kcal, dus we zien wel, ik heb er te weinig verstand van. Wat dat betreft is het veel eten en hard trainen gedeelte een stuk gemakkelijker.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2012 20:15:31 ]![]()
Hier altijd mixes van Slamfm, prima inderdaad. Meestal luister ik alsnog liever mijn eigen muziek, trance/hardcore/hardstyle mixes enz.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:45 schreef Jahr00n het volgende:
Gewoon snoeihard slamFM aan hier. Mooi man niks mis mee.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Meh, ik doe morgen wel upper body. Als ik nu ga kan ik er niet genoeg uithalen. Is dit een goed upper body schema?
Dumbbell rows
Chin-ups
Bench press
Incline flyes
Overhead press
Lateral raise
Weighted bench dips
Hammer curls![]()
ER UIT
incline fly
bench press
hammer curls
lateral raise
ER IN
incline dumbell press
dumbell press (seated)
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2012 21:35:15 ]![]()
Als ik mijn Anterior Pelvic Tilt wil corrigeren, kan ik dan beter naar de fysio gaan of het thuis proberen en zelf de materialen halen? Heb een extra verzekering voor fysio vanwege een blessure eerder dit jaar dus om het geld hoef ik het niet te doen. Tevens hoop ik wat meer advies zo in te winnen. Zelf heb ik ook niet echt de ruimte in huis en glute ham raises zijn ook lastig thuis.![]()
BP/DL/OHP, chins, dips, incline db bp, BOR, Lateral raises, barbell curls, tricep pushdowns?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:47 schreef Bendoe het volgende:
Meh, ik doe morgen wel upper body. Als ik nu ga kan ik er niet genoeg uithalen. Is dit een goed upper body schema?
Dumbbell rows
Chin-ups
Bench press
Incline flyes
Overhead press
Lateral raise
Weighted bench dips
Hammer curls
Als ik meestal een keer van m'n schema afwijk en UB doe, doe ik meestel iets in deze trant. (Doe ik vooral vaak als ik weet dat ik de week erna weinig/niet kan trainen).Deathlift or Die.![]()
Is dat niet wat veel ?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:47 schreef Bendoe het volgende:
Dumbbell rows
Chin-ups
Bench press
Incline flyes
Overhead press
Lateral raise
Weighted bench dips
Hammer curls
Zou je lateral raise,incline flyes en hammer curls weglaten, vervangen door underhand close hand grip![]()
yeah buddyquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:43 schreef Mascini het volgende:
Behalve als ze Call Me Maybe draaien dan ga ik altijd vanzelf harder trainen
ik luister geen muziek tijdens trainen, maar als ik het wel zou doen zou het dit nummer zijn![]()
Dat leer je allemaal sneller dan je denkt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:03 schreef KeimpeHart het volgende:
Bij alle genoemde oefeningen moet ik telkens opzoeken wat het is, en dan vergeet ik het weer..
![]()
Bij ons hebben ze trouwens een soort 'disco' zaal. Lekker donker en keiharde muziek. Jammer genoeg wel vaak van dat bagger hardstyle, maar dat nemen we voor lief.![]()
Thanks for advice, maar waarom bench press eruitquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:34 schreef Weissman het volgende:
ER UIT
incline fly
bench press
hammer curls
lateral raise
ER IN
incline dumbell press
dumbell press (seated)Maar goed ik zal het opvolgen
![]()
![]()
Waarom advies opvolgen als je niet weet waarom iemand er iets uit haalt?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:34 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Thanks for advice, maar waarom bench press eruitMaar goed ik zal het opvolgen
Ik zou de BP er gewoon in laten, je hebt verder geen zware compounds voor borst in je schema dus dat kan er makkelijk in.![]()
Geen muziek lijkt me ook wel eens relaxed, maar het is of mijn eigen muziek of die bagger wat ze in de gym ophebben luisteren. Dus is de keuze snel gemaaktquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:05 schreef seto het volgende:
[..]
yeah buddy
ik luister geen muziek tijdens trainen, maar als ik het wel zou doen zou het dit nummer zijn![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:58 schreef obsama het volgende:
[..]
Is dat niet wat veel ?
Zou je lateral raise,incline flyes en hammer curls weglaten, vervangen door underhand close hand gripVrijdag of zaterdag doe ik m'n 2e upper body, dit is:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
BP/DL/OHP, chins, dips, incline db bp, BOR, Lateral raises, barbell curls, tricep pushdowns?
Als ik meestal een keer van m'n schema afwijk en UB doe, doe ik meestel iets in deze trant. (Doe ik vooral vaak als ik weet dat ik de week erna weinig/niet kan trainen).
Barbell rows
Lat pulldown
Bench press
Incline dumbell bench press
Wide grip upright rows
Dips
Rear delt raise
EZ-bar curls
Hier haal je makkelijk de 1u - 1:15u mee. Voor de variatie heb ik twee schema's gemaakt, daarom komen in de eerste sommige bazen-oefeningen niet voor. Bedankt voor de reacties![]()
![]()
Omdat Weissman meer ervaring heeft dan ikquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waarom advies opvolgen als je niet weet waarom iemand er iets uit haalt?
Ik zou de BP er gewoon in laten, je hebt verder geen zware compounds voor borst in je schema dus dat kan er makkelijk in.
Ok, dan laat ik het zo.![]()
Vind het persoonlijk nogal veel oefeningen, hou zelf altijd een uur trainen max aan.:)quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:43 schreef Bendoe het volgende:
[..]
[..]
Vrijdag of zaterdag doe ik m'n 2e upper body, dit is:
Barbell rows
Lat pulldown
Bench press
Incline dumbell bench press
Wide grip upright rows
Dips
Rear delt raise
EZ-bar curls
Hier haal je makkelijk de 1u - 1:15u mee. Voor de variatie heb ik twee schema's gemaakt, daarom komen in de eerste sommige bazen-oefeningen niet voor. Bedankt voor de reacties![]()
Je moet weten wat je doet en waarom, niet zomaar klakkeloos dingen aannemen. Ik vind een UB workout zonder BP niet compleet. Ben benieuwd waarom Weiss het er uit zou halen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:49 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Omdat Weissman meer ervaring heeft dan ik
Ok, dan laat ik het zo.![]()
hij loopt te kutten, in ieder geval deels. Een bp eruit halen en een mp seated aanraden... Niet leuk ook verder.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je moet weten wat je doet en waarom, niet zomaar klakkeloos dingen aannemen. Ik vind een UB workout zonder BP niet compleet. Ben benieuwd waarom Weiss het er uit zou halen.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Ik benchpress ook al tijden niet meer, maar dat is meer omdat ik last krijg van mn schouders met hogere gewichten wat mede komt door jaren football spelen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je moet weten wat je doet en waarom, niet zomaar klakkeloos dingen aannemen. Ik vind een UB workout zonder BP niet compleet. Ben benieuwd waarom Weiss het er uit zou halen.
Ik vind het veiliger en fijner om een goede DB press te doen met een lichte incline (30 graden ofzo)Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Eén been van mij is meer ontwikkeld, zal ik onbewust met dit been meer kracht zetten? Ik squat in een rek die tegen een schuine muur staan, misschien dat ik daardoor niet helemaal recht sta.. Maar misschien trekt het wel bij.![]()
Dus heb je een reden voor wat je doet en heb je er over nagedacht.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:06 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ik benchpress ook al tijden niet meer, maar dat is meer omdat ik last krijg van mn schouders met hogere gewichten wat mede komt door jaren football spelen.
Ik vind het veiliger en fijner om een goede DB press te doen met een lichte incline (30 graden ofzo)
Of weissman zit te klooien of niet maakt niet zo uit. Zomaar dingen aannnemen zonder zelf na te denken of het wel of niet in je schema zou moeten vind ik erg onverstandig, daar ging het me om. Als je een schemasamenstelt moet je nadenken over wat je doet en waarom, als je dat niet doet eindig je misschien met een schema waar je geen kut aan hebt.![]()
Een schuine muur? Bedoel je niet eerder een schuine squat rack?quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:39 schreef Warsaw het volgende:
Eén been van mij is meer ontwikkeld, zal ik onbewust met dit been meer kracht zetten? Ik squat in een rek die tegen een schuine muur staan, misschien dat ik daardoor niet helemaal recht sta.. Maar misschien trekt het wel bij.![]()
Klopt ook helemaal, duurde ook een tijd voor ik van BP af ben gestapt want had ook altijd het idee dat het MOET, niet nadenkende dat de pijn in mn schouder wel eens daarvandaan kon komen. Sinds ik de BP niet meer doe heb ik amper last van mn schouder, dat pas na jaren beseftquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dus heb je een reden voor wat je doet en heb je er over nagedacht.
Of weissman zit te klooien of niet maakt niet zo uit. Zomaar dingen aannnemen zonder zelf na te denken of het wel of niet in je schema zou moeten vind ik erg onverstandig, daar ging het me om. Als je een schemasamenstelt moet je nadenken over wat je doet en waarom, als je dat niet doet eindig je misschien met een schema waar je geen kut aan hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Zo'n vriend van mij precies hetzelfde.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:00 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Klopt ook helemaal, duurde ook een tijd voor ik van BP af ben gestapt want had ook altijd het idee dat het MOET, niet nadenkende dat de pijn in mn schouder wel eens daarvandaan kon komen. Sinds ik de BP niet meer doe heb ik amper last van mn schouder, dat pas na jaren beseft![]()
Kan heel goed verkeerde form zijn. Ik heb m´n schouders er bijna mee verziekt, puur omdat ik meer met m´n armen en schouders bench presde dan met m´n borst. De BP is niet moeilijk,maar je form moet, zeker als je zwaarder gaat, erg goed zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:00 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Klopt ook helemaal, duurde ook een tijd voor ik van BP af ben gestapt want had ook altijd het idee dat het MOET, niet nadenkende dat de pijn in mn schouder wel eens daarvandaan kon komen. Sinds ik de BP niet meer doe heb ik amper last van mn schouder, dat pas na jaren beseft![]()
Form was wel goed, zeker toen ik zwaarder ging op gelet. Schouders zijn gewoon kwetsbaar zeker als je nog zo'n sport erbij doet
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Ik denk ook dat ik mijn form moet aanpassen, ik voel het bij de zwaardere gewichten aan de voorkant (borstkan zeg maar) van mijn borst tot mijn schouder/arm .. daar voel ik dan druk/steken.
Wellicht heb ik de stang niet breed genoeg vast waardoor ik te ver door ga met mijn armen/ellebogen.![]()
Gebruiken jullie deze arch wel?
Dus niet te ver archen, alleen de natuurlijke arch van je rug gebruiken om op je schouderbladen te leunen. Absoluut niet je kont optillen. Ik merk dat ik met deze arch ook iets sterker ben.This isn't even my final form.![]()
Kan iedereen hier zijn borst routine posten? ik zoek inspiratie!Minds are like parachutes. They only function when open.![]()
BPquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:17 schreef Demon_Hunter het volgende:
Kan iedereen hier zijn borst routine posten? ik zoek inspiratie!
Weighted Dips (net zoveel als 3x8 toelaat)
Dumbbell Flyes
(Dumbbell Pullovers)
(Weighted Pushups met verhoogde handen+voeten voor grotere rom) (net zoveel als 3x8 toelaat)
Heb wel een splitschema anders zou het niet te doen zijn natuurlijk.
[ Bericht 5% gewijzigd door gekkewiebel op 06-06-2012 13:59:33 ]![]()
BPquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:17 schreef Demon_Hunter het volgende:
Incline BP óf Incline DP
Dumbbell flyes óf Cable flyes
Weighted dips
Ook een split, ik wissel zoals je ziet sommige oefeningen af (eventuele kritiek hierop is welkom).This isn't even my final form.![]()
Bench Press/dumbell press, ligt eraan hoe druk het is.
Incline flys (meestal incline bp er ook bij)
normal flys
weighted dips
cable crossover![]()
Bench Pressquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:17 schreef Demon_Hunter het volgende:
Chest dips
Incline press (barbell/dumbell opt)
Pull overs
Peck Deck
Standing cable fly![]()
Vandaag weetabix gekocht ipv havermout.
Aangenaam verrast! Vrijwel zelfde macro's maar havermout eet ik echt met tegenzin, itt weetabix.
Aanrader dus.BEASTMODE![]()
Warming up:quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:17 schreef Demon_Hunter het volgende:
1 grote set lat pull downs. >25 reps
3 * 10+ push ups.
MP met dumbells, naar plm 90% max toewerken, totale reps 25.
Training:
Bench press
Press oefening op Nautilus apparaat. (om nog even flink veel gewicht te verstouwen)
Inc dumbell press.
pull ups, rustig an, 5*5 oid, neutrale grip.
triceps oefeningen (minstens 10 setjes op minstens 2 oefeningen)
face pulls, 2*20 oid.
c'est tout. Vrij standaard, relatief veel oefeningen voor de warmingup en de "gezondheid" (pull ups & face pulls), en (dus?) geen extra accent op dikkere tetten (oa geen flies en kabelwerk).hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
ik zat in fokkers sexy en gewaagd te kijkenquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:17 schreef Demon_Hunter het volgende:
Kan iedereen hier zijn borst routine posten? ik zoek inspiratie!![]()
en ik kom jouw foto tegen, ben je serieus 2.15 ofzo?![]()
2.11.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:46 schreef Kroc het volgende:
[..]
ik zat in fokkers sexy en gewaagd te kijken![]()
en ik kom jouw foto tegen, ben je serieus 2.15 ofzo?![]()
Weissman was jij dat met die Stoya 'oh my god' avatar? Of wie was hier, ik moet die link ff hebben voor iemand
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2012 17:03:26 ]![]()
in klb hangt een user rond met die avatarquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:50 schreef Geo4kant het volgende:
Weissman was jij dat met die Stoya 'oh my god' avatar? Of wie was hier, ik moet die link ff hebben voor iemand![]()
Weet je toevallig zijn username?quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:03 schreef Kroc het volgende:
[..]
in klb hangt een user rond met die avatar![]()
Niet specifiek. Wel hardlopen met noxipro als cardio.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:35 schreef Jahr00n het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met noxipro innemen voor een hardloopwedstrijd?
Werkt bij mij als een trein. Ijzerharde focus. Staar altijd een baksteen aan en voor dat ik het weet is het half uurtje om.BEASTMODE![]()
Voor een lange wedstrijd denk ik niet toch? Je hartslag moet toch gewoon zo laag mogelijk blijven voor een goede conditie, met noxipro werkt dat dan averechts.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:35 schreef Jahr00n het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met noxipro innemen voor een hardloopwedstrijd?
Correct me if im wrong, over conditie weet ik niet veel![]()
Heeft iemand dit boek toevallig?
http://www.bol.com/nl/p/k(...)#product_description
Ik zit er over na te denken het te bestellen, hij heeft ook nog een boek helemaal over voedingsupplementen, misschien ook wel handig.
http://www.cosmox.nl/boek(...)ndhill-9789058777522![]()
Yep, erg goed en duidelijk boek.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:55 schreef Toverbal0 het volgende:
Ik zit er over na te denken het te bestellen, hij heeft ook nog een boek helemaal over voedingsupplementen, misschien ook wel handig.
http://www.cosmox.nl/boek(...)ndhill-9789058777522
Dat boek over sups heb ik niet.![]()
Check je inbox, je hebt een PMquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:55 schreef Toverbal0 het volgende:
http://www.cosmox.nl/boek(...)ndhill-9789058777522![]()
![]()
pareltje uit een ander topicquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:43 schreef kingtoppie het volgende:
Op het moment ben ik best wel perfectionistisch bezig met mijn lichaamquote:quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:50 schreef kingtoppie het volgende:
70kilo 8 hh, doe het niet zo vaak dat squaten.... Hoef ook niet ''groter'' te worden.
Ik wil aankomen, wat grotere vetlaag... en buikspieren blijven trainen, de rest is ongeveer prima.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2012 20:57:50 ]![]()
Waar maak je je druk om? Ieder z'n eigen ding. Moeilijk leven moet jij hebben als je daar niet tegen kan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:53 schreef Weissman het volgende:
pareltje uit een ander topic
[..]
[..]
[..]"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Voor zover ik weet is dit correct. Niet doen dus.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:48 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Voor een lange wedstrijd denk ik niet toch? Je hartslag moet toch gewoon zo laag mogelijk blijven voor een goede conditie, met noxipro werkt dat dan averechts.
Correct me if im wrong, over conditie weet ik niet veel![]()
Kijk jij ook naar de Boardwalk empire?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:56 schreef Push. het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om? Ieder z'n eigen ding. Moeilijk leven moet jij hebben als je daar niet tegen kan.![]()
Het gaat hem waarschijnlijk om het feit dat iemand zegt perfectionistisch met zijn lichaam bezig te zijn. Als je dan zo'n debiel antwoord krijgt dan moet je toch wel lachen of niet?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:56 schreef Push. het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om? Ieder z'n eigen ding. Moeilijk leven moet jij hebben als je daar niet tegen kan.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Wat is er perfectionistisch aan benen die compleet uit balans zijn? Ik squat zelf ook niet.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:12 schreef Seam het volgende:
[..]
Het gaat hem waarschijnlijk om het feit dat iemand zegt perfectionistisch met zijn lichaam bezig te zijn. Als je dan zo'n debiel antwoord krijgt dan moet je toch wel lachen of niet?![]()
quote:Geen idee wat Broadwalk Empire is.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:12 schreef Seam het volgende:
[..]
Het gaat hem waarschijnlijk om het feit dat iemand zegt perfectionistisch met zijn lichaam bezig te zijn. Als je dan zo'n debiel antwoord krijgt dan moet je toch wel lachen of niet?
Ja, ach ja, dat heb je overal bij. Alles is relatief. Als die jongen vindt dat hij goed bezig is, laat hem dan gewoon zijn gang gaan. Niemand die er last van heeft."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Al dat gefit op die curlboys en boys die geen benen trainenIk vind het ook wel grappig als ik iemand in de sportschool zie die nog niet eens kan curlen, maar om nou op internet reacties te gaan uitlokken op een forum gaat me wat te ver
![]()
![]()
Nogal kinderachtig allemaal inderdaad.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:45 schreef Warsaw het volgende:
Al dat gefit op die curlboys en boys die geen benen trainenIk vind het ook wel grappig als ik iemand in de sportschool zie die nog niet eens kan curlen, maar om nou op internet reacties te gaan uitlokken op een forum gaat me wat te ver
![]()
Ik heb vandaag gecurled.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:45 schreef Warsaw het volgende:
Deathlift or Die.![]()
Ik ben bijna klaar met mijn studie, maar ik vind het wel meevallen. Geef eerst aardig wat geld uit aan drank en dat scheelt nu een hoop. Het hoeft ook allemaal niet duur te zijn, met melk brood pindakaas en rijst kom je al een eind he.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:08 schreef Warsaw het volgende:
Wie studeert er hier en zit op kamers? Kost wel aardig wat geld of niet zo'n bulk?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Bedankt!! morgen maar eens uitprinten op werk haha.quote:Neuh ik werk.. maar ook dan merk ik het wel hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:08 schreef Warsaw het volgende:
Wie studeert er hier en zit op kamers? Kost wel aardig wat geld of niet zo'n bulk?![]()
![]()
Nog een jaartje. Het hoeft niet veel te kosten, maar ik zou ook niet weten waarom je zou willen bulken. Mocht je toch zoveel verbranden dat je niet weet waar je de energie van moet kopen, dan heb je voor iets meer dan een euro twee liter halfvolle melk bij de Albert Heijn. Dat is al een kleine duizend kcal. Voor een paar euro heb je dan nog een pak Brinta ter waarde van zo'n 1500 kcal en voor een euro heb je nog een paar stuks fruit. Zo heb je voor 4 euro al veel eiwit en koolhydraten, wat vet en een klein beetje vitaminen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:08 schreef Warsaw het volgende:
Wie studeert er hier en zit op kamers? Kost wel aardig wat geld of niet zo'n bulk?
Een alternatief is een kilo zilvervliesrijst van een euro en een pot chili con carne van een paar euro. Of een kilo pasta van een euro met een pot pastagroenten van een paar euro. Zo heb je voor weinig geld al meer energie dan een normaal mens in 2 dagen verbruikt.![]()
Je armen zijn breder dan je benen lijkt het wel.quote:
Of zit jij daar in die zwarte shorts stiekem een picca te schieten?![]()
![]()
Is een foto die al een tijd op internet circuleert.quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:23 schreef zoz het volgende:
[..]
Je armen zijn breder dan je benen lijkt het wel.
Of zit jij daar in die zwarte shorts stiekem een picca te schieten?![]()
Nou, hij staat nu ook bij mijn 'mijn afbeeldingen'quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:26 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Is een foto die al een tijd op internet circuleert.![]()
![]()
Aangezien ik de grootste uitgavepost van de gemiddelde student mis, namelijk alcohol, houd ik elke maand zelfs geld over. Voedsel is echter na de kamerhuur inderdaad mijn grootste uitgavepost. Ik heb desalniettemin het geluk dat de vader van mijn vriendin slager is.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:08 schreef Warsaw het volgende:
Wie studeert er hier en zit op kamers? Kost wel aardig wat geld of niet zo'n bulk?
Ik heb trouwens vandaag een halve serving van die Intense Maximize uitgeprobeerd die bij de bestelling zat: ik voelde er helemaal niets van, niet dat knallende gevoel in ieder geval dat sommige mensen bij pre-workouts beschrijven. Wel heb ik echt een heerlijke training gehad, geen idee of het echt daaraan lag (kan ook placebo zijn), maar ik voelde me echt sterker, kon echt veel doen.This isn't even my final form.![]()
Deze Turkse popzanger heeft een kinderwens, maar is helaas onvruchtbaar geworden door roekeloos anaboolgebruik. De beste man, genaamd Dogus, heeft gelukkig wel alle potentie uit deze anabolen weten te halen.
Zo groot kun je natty natuurlijk nooit worden, mirin hard.This isn't even my final form.![]()
Nuttige post van de dag. 14.gif.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:48 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Nog een jaartje. Het hoeft niet veel te kosten, maar ik zou ook niet weten waarom je zou willen bulken. Mocht je toch zoveel verbranden dat je niet weet waar je de energie van moet kopen, dan heb je voor iets meer dan een euro twee liter halfvolle melk bij de Albert Heijn. Dat is al een kleine duizend kcal. Voor een paar euro heb je dan nog een pak Brinta ter waarde van zo'n 1500 kcal en voor een euro heb je nog een paar stuks fruit. Zo heb je voor 4 euro al veel eiwit en koolhydraten, wat vet en een klein beetje vitaminen.
Een alternatief is een kilo zilvervliesrijst van een euro en een pot chili con carne van een paar euro. Of een kilo pasta van een euro met een pot pastagroenten van een paar euro. Zo heb je voor weinig geld al meer energie dan een normaal mens in 2 dagen verbruikt.![]()
Anabolen gebruikt hebben, en dan zo'n lichaam hebben? Toch wel een lichte teleurstelling, lijkt mij.quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:39 schreef Levolution het volgende:
Deze Turkse popzanger heeft een kinderwens, maar is helaas onvruchtbaar geworden door roekeloos anaboolgebruik. De beste man, genaamd Dogus, heeft gelukkig wel alle potentie uit deze anabolen weten te halen.
[ afbeelding ]
Zo groot kun je natty natuurlijk nooit worden, mirin hard.![]()
Understatement van het jaar..quote:Op donderdag 7 juni 2012 02:09 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Anabolen gebruikt hebben, en dan zo'n lichaam hebben? Toch wel een lichte teleurstelling, lijkt mij.![]()
Eerst een lesje totalshape en daarna nog even een half uurtje buikspieren en daarna nog 40 min fietsen zijn wij gek?
Statusupdate op FB
Deathlift or Die.![]()
Ja.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:18 schreef Ethanolic het volgende:
Eerst een lesje totalshape en daarna nog even een half uurtje buikspieren en daarna nog 40 min fietsen zijn wij gek?
Statusupdate op FBBEASTMODE![]()
Mensen die toevallig een andere goede fatburner weten? Ik stop met mn pot dexaprine omdat ik hier kotsmisselijk van word. 10dagen geprobeerd(10 tabs). Honger gevoel is wel verdwenen maar dat compenseert m'n suïcidaalheid niet
[ Bericht 8% gewijzigd door Awesome_ op 07-06-2012 10:03:46 ]BEASTMODE![]()
Bah. Iemand enig idee wat er aan de hand is?
Ik heb echt een heel erg magere skeletstructuur met veel vet. Een paar jaar geleden bankte ik 92, 5, squat 142.5 en deadlift 140. Toen was ik nog steeds skinny fat.
Nu heb ik even geen geld voor de sportschool en train ik thuis. Regelmatig lekker hardlopen, touwtjespringen en push-up variaties waarmee ik maar 3-15 herhalingen kan maken*, naast pull-ups en verzwaarde sit-ups.
*Bijvoorbeeld push-ups met 1 arm, push-ups met handen naast elkaar en onder mijn borst met voeten op een verhoging, push-ups in handstand etc.
Daarbij eet ik bijvoorbeeld als volgt.
6 stuks bruine bollen met dieethalvarine
1 ei
250g rauwe groente
appel & banaan
1L magere melk
200g ongekookte rijst met 360g HAK Bonenschotel
Multivitamine
Dat is een paar duizend kcal met zo'n 100 gram eiwit. Resultaat: ik word steeds dikker. Nu 68kg met een dikke slappe buik, vel onder mijn armen, hangbillen, totaal out of shape. Wat is er aan de hand?![]()
Paar duizend? Hoeveel is het nu? Je moet voor jouw lichaam de precieze hoeveelheid afmeten, dan weet je pas of je teveel/teweinig eet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:09 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Ik heb echt een heel erg magere skeletstructuur met veel vet. Een paar jaar geleden bankte ik 92, 5, squat 142.5 en deadlift 140. Toen was ik nog steeds skinny fat.
Nu heb ik even geen geld voor de sportschool en train ik thuis. Regelmatig lekker hardlopen, touwtje springen en push-up variaties waarmee ik maar 3-15 herhalingen kan maken, naast pull-ups en verzwaarde sit-ups.
1 ei
250g rauwe groente
appel & banaan
1L magere melk
Multivitamine
Dat is een paar duizend kcal met zo'n 100 gram eiwit. Resultaat: ik word steeds dikker. Nu 68kg met een dikke slappe buik, vel onder mijn armen, hangbillen, totaal out of shape. Wat is er aan de hand?
En push-ups, sit-ups en dergelijke train je niet genoeg. Daarmee kweek je echt geen massa.![]()
Meer eiwitten, calorieën tellen en voedsel wegen i.c.m. zware krachttraining 3x per week. Het probleem is dat je geen spieren bouwt. Je moet je lichaam forceren om grotere spieren te maken, anders wordt het inderdaad vet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:09 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Nu heb ik even geen geld voor de sportschool en train ik thuis. Regelmatig lekker hardlopen, touwtjespringen en push-up variaties waarmee ik maar 3-15 herhalingen kan maken*, naast pull-ups en verzwaarde sit-ups.
*Bijvoorbeeld push-ups met 1 arm, push-ups met handen naast elkaar en onder mijn borst met voeten op een verhoging, push-ups in handstand etc.
1 ei
250g rauwe groente
appel & banaan
1L magere melk
Multivitamine
Dat is een paar duizend kcal met zo'n 100 gram eiwit. Resultaat: ik word steeds dikker. Nu 68kg met een dikke slappe buik, vel onder mijn armen, hangbillen, totaal out of shape. Wat is er aan de hand?![]()
I know. Maar ik verwacht wel om zo een strak lichaam te krijgen. Dan houd ik in ieder geval dat beetje spieren dat ik heb en dat vet moet gewoon verdwijnen door de negatieve energiebalans. Dan komt de massa wel als ik weer terug ben in de gym. Ik neem het niet nauw met de kcal omdat je verbranding toch variabel is. Om toch af te vallen houd ik het op ongeveer 2000 kcal, omdat je toch in ieder geval zo'n 1500 moet hebben om je stofwisseling op peik te houden (BMR, of dat nou 1435, 3 is of 1517,4 afhankelijk van je gewicht maakt qua eten niet uit) en dan nog 500 kcal opslag voor het bewegen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:12 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Paar duizend? Hoeveel is het nu? Je moet voor jouw lichaam de precieze hoeveelheid afmeten, dan weet je pas of je teveel/teweinig eet.
En push-ups, sit-ups en dergelijke train je niet genoeg. Daarmee kweek je echt geen massa.
appel + banaan = 100
6 bruine bollen = 750
dieethalvarine = 100
magere melk = 300
rijst met bonen = 900
ei = 80
2230 kcal.
Eiwit is nu 1.5 per kg lichaamsgewicht. Dat is aanbevolen (1.5-2 in de literatuur). Ik neem de lage marge omdat ik geen topbodybuilder ben en ook nog eens een ectolichaam heb dus een lage eiwitsynthese. Die 2 g/kg lijkt me daarom te hoog gegrepen Plus meer eiwit = meer kcal of minder primaire brandstof (kh) om hard te blijven trainen tijdens het dieet. Tenminste, dat is mijn redenering.![]()
Nah. Ik loop niet uren lang te sloffen. Ik ren de longen uit mijn lijf met intervallen. En dan zo'n 40 minuten. Hetzelfde voor touwtjespringen. Daarnaast moet je ook rekeninghouden met zelfselectie. Misschien zijn hardlopers geen dunne mannetjes met veel vet door het hardlopen, maar trekt hardlopen juist dat soort mensen aan omdat zij meer succes hebben in de sport. Hetzelfde voor gewichtheffen. Mensen die oersterk en gespierd zijn zullen zich eerder aangetrokken voelen door bodybuilding.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:25 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.bootcampnederl(...)kt-jens-olde-kalter/
Deze nu van toepassing?
Het is dus zodanig van toepassing dat ik de adviezen in de link al opvolg.![]()
Trouwens, zouden militairen dan niet moddervet moeten zijn?
[ Bericht 4% gewijzigd door EenKoudKonijn op 07-06-2012 13:39:36 ]![]()
'k weet niet of dat laatste nou echt zo is.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:30 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Nah. Ik loop niet uren lang te sloffen. Ik ren de longen uit mijn lijf met intervallen. En dan zo'n 40 minuten. Hetzelfde voor touwtjespringen. Daarnaast moet je ook rekeninghouden met zelfselectie. Misschien zijn hardlopers geen dunne mannetjes met veel vet door het hardlopen, maar trekt hardlopen juist dat soort mensen aan omdat zij meer succes hebben in de sport. Hetzelfde voor gewichtheffen. Mensen die oersterk en gespierd zijn zullen zich eerder aangetrokken voelen door bodybuilding.
Het is dus zodanig van toepassing dat ik de adviezen in de link al opvolg.![]()
Trouwens, zouden militairen dan niet moddervet moeten zijn?
Ik was d'r helemaal klaar mee om er uit te zien alsof ik in een TL-buis kon slapen, en meer en meer problemen met m'n darmen e.d. kreeg. En ben daarom gaan BB-en.
Dacht altijd een ultra ecto te zijn, maar ben gewoon keihard meso/endo daar ergens tussen in.
Van huis uit gewoon geleerd om relatief weinig (te weinig) te eten.
Als ik foto's van 3jr geleden zie, en terug denk hoe ik toen at, dan vind ik het ook niet zo gek dat ik een tijdje echt 64kg heb gewogen met 186cm lol.
Huisje verbouwen, en elke avond klussen na je werk, en dan leven op een blik tomatensoep met balletjes en een paar boterhamen overdag lol.![]()
Het is wel zo dat ecte ecto's uitblinken in duursporten, en meso's in BB-en, maar juist omdat je niet te vreden bent met je lichaam gaan vele een bepaalde kant op met trainen.
Het lijkt me daarom juist eerder andersom.
[ Bericht 5% gewijzigd door RaymondK op 07-06-2012 13:52:40 ]![]()
T3.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:45 schreef Awesome_ het volgende:
Mensen die toevallig een andere goede fatburner weten? Ik stop met mn pot dexaprine omdat ik hier kotsmisselijk van word. 10dagen geprobeerd(10 tabs). Honger gevoel is wel verdwenen maar dat compenseert m'n suïcidaalheid nietGodfather Bodybuilding topic reeks![]()
Goed voor jou! Ik denk dat mensen niet zo goed weten wat een ecto nou eigenlijk is. Een ecto is niet iemand die weinig weegt of er mager uitziet. Een ecto is iemand met een zeer smal skelet. Waarbij de borst even smal is als de heupen. Met botten zo dun als linialen en schoudergewrichten als deurknoppen. Je kunt geen dikke motor in een Fiat zetten. Ik zie trouwens weleens van die Afrikaanse of Oosterse mannen die kleiner zijn als ik maar wel 2 keer zo breed. Niet door spieren maar door het skelet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
'k weet niet of dat laatste nou echt zo is.
Ik was d'r helemaal klaar mee om er uit te zien alsof ik in een TL-buis kon slapen, en meer en meer problemen met m'n darmen e.d. kreeg. En ben daarom gaan BB-en.
Dacht altijd een ultra ecto te zijn, maar ben gewoon keihard meso/endo daar ergens tussen in.
Als ik foto's van 3jr geleden zie, en terug denk hoe ik toen at, dan vind ik het ook niet zo gek dat ik een tijdje echt 64kg heb gewogen met 186cm lol.
Huisje verbouwen, en elke avond klussen na je werk, en dan leven op een blik tomatensoep met balletjes en een paar boterhamen overdag lol.![]()
Het is wel zo dat ecte ecto's uitblinken in duursporten, en meso's in BB-en, maar juist omdat je niet te vreden bent met je lichaam gaan vele een bepaalde kant op met trainen.
Ik kan ook meer eten en mezelf kapotsquatten en banken, deadliften en curlen. Ik heb dat hele Rippetoe circus met liters melk enzo al gehad. Dan word ik veel sterker, veel vetter en spieren groeien niet. Nog steeds een mager mannetje met een dikke buik. Op een gegeven moment stond iedereen me raar aan te kijken dat ik 6 dikke platen op de halter had die helemaal krom begon te buigen op mijn rug, terwijl mijn bouw nog steeds fragiel was, alsof dat gewicht mij in stukken zou breken.
Ik zie veel magere gasten ook gewoon stoppen omdat ze zich kapottrainen zonder resultaat, terwijl ze met 2 vingers in de neus iedereen eruit lopen en zwemmen.
[ Bericht 5% gewijzigd door EenKoudKonijn op 07-06-2012 14:23:46 ]![]()
Ergens klopt er iets niet in jouw verhaal.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:12 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Goed voor jou! Ik denk dat mensen niet zo goed weten wat een ecto nou eigenlijk is. Een ecto is niet iemand die weinig weegt of er mager uitziet. Een ecto is iemand met een zeer smal skelet. Waarbij de borst even smal is als de heupen. Met botten zo dun als linialen en schoudergewrichten als deurknoppen. Je kunt geen dikke motor in een Fiat zetten. Ik zie trouwens weleens van die Afrikaanse of Oosterse mannen die kleiner zijn als ik maar wel 2 keer zo breed. Niet door spieren maar door het skelet.
Ik kan ook meer eten en mezelf kapotsquatten en banken, deadliften en curlen. Ik heb dat hele Rippetoe circus met liters melk enzo al gehad. Dan word ik veel sterker, veel vetter en spieren groeien niet. Nog steeds een mager mannetje met een dikke buik. Op een gegeven moment stond iedereen me raar aan te kijken dat ik 6 dikke platen op de halter had die helemaal krom begon te buigen op mijn rug, terwijl mijn bouw nog steeds fragiel was, alsof dat gewicht mij stukken zou breken.
Om gewicht te kunnen drukken, heb je toch écht spieren nodig. En die zitten er dan ook gewoon. Ook bij jou. Dat je geen extreem brede schouders krijgt is imho een ander verhaal.Overal verstand van.![]()
Nee. Kracht komt voor een groot deel uit je centrale zenuwstelsel. Als je spieren beter worden aangestuurd zijn ze veel sterker zonder dat ze groter hoeven te worden.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:20 schreef macondo het volgende:
[..]
Ergens klopt er iets niet in jouw verhaal.
Om gewicht te kunnen drukken, heb je toch écht spieren nodig. En die zitten er dan ook gewoon.
Een bron
http://physiotherapy.curt(...)exphys/01/neural.cfm![]()
Je bent toch wel begonnen met een halve?quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:45 schreef Awesome_ het volgende:
Mensen die toevallig een andere goede fatburner weten? Ik stop met mn pot dexaprine omdat ik hier kotsmisselijk van word. 10dagen geprobeerd(10 tabs). Honger gevoel is wel verdwenen maar dat compenseert m'n suïcidaalheid niet
ik word van een hele ook misselijk![]()
Interessant, ik neem echter aan dat het een beetje van beiden is. Benieuwd wat anderen van deze stelling vinden.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:22 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Nee. Kracht komt voor een groot deel uit je centrale zenuwstelsel. Als je spieren beter worden aangestuurd zijn ze veel sterker zonder dat ze groter hoeven te worden.
Een bron
http://physiotherapy.curt(...)exphys/01/neural.cfmOveral verstand van.![]()
Je zal gewoon meer type2a spiervezels hebben, waardoor je relatief veel sterker bent dan dat je er uit ziet. Dat i.c.m. een smal fram idd, en e-voila.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:22 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Nee. Kracht komt voor een groot deel uit je centrale zenuwstelsel. Als je spieren beter worden aangestuurd zijn ze veel sterker zonder dat ze groter hoeven te worden.
Een bron
http://physiotherapy.curt(...)exphys/01/neural.cfm
Toch moet het mogelijk zijn met een perfect dieeet (voor ecto's is dat 100% timing en massa's carbs), en goed trainingsschema spiermassa aan te zetten. Voor iedereen.
Alleen niet in dezelfde maten.
[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 07-06-2012 14:40:29 ]![]()
Dat sluit wel aan bij mijn ervaring. Ik ben niet de sterkste, noch heb ik het meeste uithoudingsvermogen. Maar ik kan wel hehaaldelijk dezelfde gemiddelde inspanning leveren. Stel ik train mijn armen met dropsets kapot. Dan zijn ze even later weer fris. Sterker nog, als ik steeds een paar minuten rust zou nemen tussen sets, dan zou ik praktisch een oneindige hoeveelheid sets kunnen maken. Dat lijkt wel te passen bij type2a vezels, maar misschien denk ik te broscience. Er zit niets anders op dan hard blijven werken en gezond blijven eten, ben ik bang.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je zal gewoon meer type2a spiervezels hebben, waardoor je relatief veel sterker bent dan dat je er uit ziet. Dat i.c.m. een smal fram idd, en e-voila.
Toch moet het mogelijk zijn met een perfect dieeet (voor ecto's is dat 100% timing en massa's carbs), en goed trainingsschema spiermassa aan te zetten. Voor iedereen.
Alleen niet in dezelfde maten.
Overigens ook opmerkelijk. Ik heb wel smalle heupen, geen peervorm dus, maar mijn benen zijn behoorlijk dik in verhouding tot mijn armen ten opzichte van andere sportschoolbezoekers, die ongeveer even dikke armen hebben als benen. Als ik ga squatten zwellen ze helemaal op, maar met mijn bovenlichaam gebeurt dat niet.![]()
Ik dacht altijd dat ik gewoon niet aankwam, ondanks dat ik "zoveel at". Uiteindelijk bleek ik alsnog veel te weinig te eten (6 boterhammen noemde iedereen veel overdag, dan ga je vanzelf denken dat het ook veel is). Sinds ik echt 4000 kcal per dag eet, genoeg eiwitten binnenkrijg en flink KT doe, kom ik flink aan met een minimale hoeveelheid vet, woog ooit 68 kilo en nu 81 @ 1,90. Bless mijn stofwisseling.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
'k weet niet of dat laatste nou echt zo is.
Merk wel dat ik naast de KT flink conditietraining moet blijven doen, 2 weken niet gezwommen en had dinsdag echt het uithoudingsvermogen van een obese patiënt voor m'n gevoel.![]()
![]()
Ja, het is ook 99x v.d. 100x dat mensen veel te weinig eten en te inconsequent eten.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:51 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ik gewoon niet aankwam, ondanks dat ik "zoveel at". Uiteindelijk bleek ik alsnog veel te weinig te eten (6 boterhammen noemde iedereen veel overdag, dan ga je vanzelf denken dat het ook veel is). Sinds ik echt 4000 kcal per dag eet, genoeg eiwitten binnenkrijg en flink KT doe, kom ik flink aan met een minimale hoeveelheid vet, woog ooit 68 kilo en nu 81 @ 1,90. Bless mijn stofwisseling.
Merk wel dat ik naast de KT flink conditietraining moet blijven doen, 2 weken niet gezwommen en had dinsdag echt het uithoudingsvermogen van een obese patiënt voor m'n gevoel.![]()
Idd. Net terug van vakantie. Weinig gezopen, maar vooral relatief weinig gegeten. Een stuk lichter teruggekomen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja, het is ook 99x v.d. 100x dat mensen veel te weinig eten en te inconsequent eten.Overal verstand van.![]()
Ja halve ja. Word er gruwelijk neerslachtig en duf van.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:23 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Je bent toch wel begonnen met een halve?
ik word van een hele ook misselijkBEASTMODE![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:12 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Ik zie veel magere gasten ook gewoon stoppen omdat ze zich kapottrainen zonder resultaat, terwijl ze met 2 vingers in de neus iedereen eruit lopen en zwemmen.Dat heb ik ja, ik doe krachttraining en bijna nooit cardio, maar ik liep bijna iedereen eruit met die piepjestest
![]()
![]()
Coopertest.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:55 schreef Bendoe het volgende:
[..]Dat heb ik ja, ik doe krachttraining en bijna nooit cardio, maar ik liep bijna iedereen eruit met die piepjestest
The horror![]()
Heel erg catabolisch ook.![]()
![]()
Iemand nog wat goeie motivational wallpapers?
Definitief gestopt met alcohol vanaf vandaag. Uppergebruik ook maar wat verder gaan beperken de komende tijd. Laat de esthetische tijden rollen.![]()
ik ben dol op bier ook helaasquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:59 schreef 16meter het volgende:
Definitief gestopt met alcohol vanaf vandaag. Uppergebruik ook maar wat verder gaan beperken de komende tijd. Laat de esthetische tijden rollen.![]()
Here you go.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:59 schreef 16meter het volgende:
Iemand nog wat goeie motivational wallpapers?![]()
Nee, piepjes is shuttle run. Interval lopen. Piep, trap 14. En dan rennen als een malle naar de overkant. Volgens mij word je daar nog gespierd van ook, dat herhaardelijk sprinten. Echt wel hardcore. Geen suffe oude mannetjes rondjes om het park gedoe.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Coopertest.
The horror![]()
[ afbeelding ]
Heel erg catabolisch ook.![]()
![]()
Shuttle run was altijd de enige leuke hardlooptest, omdat het op sprintjes gebaseerd was. Coopertest daarentegen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:55 schreef Bendoe het volgende:
[..]Dat heb ik ja, ik doe krachttraining en bijna nooit cardio, maar ik liep bijna iedereen eruit met die piepjestest
![]()
![]()
![]()
In de shuttlerun/piepjestest was ik een kei. Liep de hele klas eruit..
Haalde de maximale score van 17/17.![]()
Zo! Sinds het begin van de cut is er al 4kg vanaf! Gaat razendsnel! Mijn max qua chin ups gaat lekker omhoog; deed eerst 8,5,3 en zit nu al op 8,8,6toch een teken dat mijn kracht gelijk blijft bij een dalend VP
-
Kijk dan tenminste hoeveel je bencht etc.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:54 schreef star_gazer het volgende:
Zo! Sinds het begin van de cut is er al 4kg vanaf! Gaat razendsnel! Mijn max qua chin ups gaat lekker omhoog; deed eerst 8,5,3 en zit nu al op 8,8,6toch een teken dat mijn kracht gelijk blijft bij een dalend VP
Failure is success if we learn from it.![]()
http://wallbase.cc/wallpaper/704231quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:59 schreef 16meter het volgende:
Definitief gestopt met alcohol vanaf vandaag. Uppergebruik ook maar wat verder gaan beperken de komende tijd. Laat de esthetische tijden rollen.
http://wallbase.cc/wallpaper/1489738
http://wallbase.cc/wallpaper/1736146
En deze als laatste
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2012 17:14:28 ]![]()
Dat krijg ik van DMAA. Echt een kut gevoel is dat. En laat ik nou net een paar potten hebben ingeslagen, omdat het uit de handel gaat.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:17 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja halve ja. Word er gruwelijk neerslachtig en duf van.![]()
![]()
Ik vind dat die laatste in de OP moet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
http://wallbase.cc/wallpaper/704231
http://wallbase.cc/wallpaper/1489738
http://wallbase.cc/wallpaper/1736146
En deze als laatste
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Jahoor. Die vent heeft meer test in zijn lichaam gespoten dan een boer bij 10 hitsige stieren. Zo lust ik er nog een paar. Dat plaatje waar een een volgespoten jonge topsprinter wordt vergeleken met een of andere extreme bejaarde duursporter met een magere lichaamsbouw en dan zeggen dat je van cardio spieren afbreekt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:17 schreef KeimpeHart het volgende:
[ afbeelding ]
In de shuttlerun/piepjestest was ik een kei. Liep de hele klas eruit..
Haalde de maximale score van 17/17.![]()
![]()
Met een kuurtje kun je binnen de kortste keren zo het podium op. Een kuurtje is gewoon voor zwakke mensen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:31 schreef seto het volgende:
Mensen die denken dat als je kuurt je meteen niks meer hoeft te doen, lel.![]()
Zoveel verschil is er niet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:29 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Jahoor. Die vent heeft meer test in zijn lichaam gespoten dan een boer bij 10 hitsige stieren. Zo lust ik er nog een paar. Dat plaatje waar een een volgespoten jonge topsprinter wordt vergeleken met een of andere extreme bejaarde duursporter met een magere lichaamsbouw en dan zeggen dat je van cardio spieren afbreekt.
Hij is gewoon veel droger geworden... massa zie je wel zitten.![]()
Zit allemaal nog geen verandering in. Deadlift gaat zelfs nog lekker vooruit.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:04 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
Kijk dan tenminste hoeveel je bencht etc."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Dat zeggen ze allemaal. Maar uit onderzoek blijkt wel degelijk dat je slapend gespierder wordt. Ja dat hoor je goed ja. Kilo's spiermassa erbij terwijl proefpersonen niet trainden.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:31 schreef seto het volgende:
Mensen die denken dat als je kuurt je meteen niks meer hoeft te doen, lel.
Maar het komt allemaal door hard werken heur!![]()
![]()
Dat weet ik, maar als je denkt dat die ouwe vent slapend zo gespierd is geworden ben je wel erg dom bezig.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:38 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal. Maar uit onderzoek blijkt wel degelijk dat je slapend gespierder wordt. Ja dat hoor je goed ja. Kilo's spiermassa erbij terwijl proefpersonen niet trainden.
Zonder anabolen ookquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:38 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal. Maar uit onderzoek blijkt wel degelijk dat je slapend gespierder wordt. Ja dat hoor je goed ja. Kilo's spiermassa erbij terwijl proefpersonen niet trainden.
Nee, maar met wat hulp gaat het altijd makkelijker. Trouwens, weet niet eens wie het is, maar gezien hij veel spieren had onder een laag vet is het net zo goed een gepensioneerd topatleet met spiergeheugen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:40 schreef seto het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar als je denkt dat die ouwe vent slapend zo gespierd is geworden ben je wel erg dom bezig.
Ik vind het gewoon zo jammer dat er makkelijk over wordt gedacht. Gezond eten, hard trainen en op tijd naar bed en iedereen krijgt een lichaam als opa. En dat is gewoon nep tegenover de minder genetisch bedeelden. Zeker als het gepaard gaat met advertenties voor allerlei supplementen.
Daarbij komt ook nog eens dat ons beeld van wat normaal is, is vertekend. We zijn wat dat betreft net vrouwen. Zij kijken naar graatmagere modellen die al van zichzelf dunne botten hebben en heel hard roepen dat ze zo hard trainen, maar eigenlijk zichzelf uithongeren en de dikkere meisjes ongelukkig maken.
Op eenzelfde manier roepen succesvolle bodybuilders dat ze zo hard gewerkt hebben voor hun lichaam dat er niet eens zo bijzonder groot uitziet, terwijl veel van die normaal lijkende lichamen al helemaal volgespoten zijn.
Denk maar eens aan die Griekse standbeelden. Dat was het toppunt van schoonheid en was dus maar voor een heel klein deel van de bevolking haalbaar. Tegenwoordig vinden we zo'n lichaam maar een ''vieze ecto'', terwijl je blij mag zijn als je zoiets hebt.![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:50 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Denk maar eens aan die Griekse standbeelden. Dat was het toppunt van schoonheid en was dus maar voor een heel klein deel van de bevolking haalbaar. Tegenwoordig vinden we zo'n lichaam maar een ''vieze ecto'', terwijl je blij mag zijn als je zoiets hebt.
Ik vind het wel mooi.![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:50 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Nee, maar met wat hulp gaat het altijd makkelijker. Trouwens, weet niet eens wie het is, maar gezien hij veel spieren had onder een laag vet is het net zo goed een gepensioneerd topatleet met spiergeheugen.
Ik vind het gewoon zo jammer dat er makkelijk over wordt gedacht. Gezond eten, hard trainen en op tijd naar bed en iedereen krijgt een lichaam als opa. En dat is gewoon nep tegenover de minder genetisch bedeelden. Zeker als het gepaard gaat met advertenties voor allerlei supplementen.
Daarbij komt ook nog eens dat ons beeld van wat normaal is, is vertekend. We zijn wat dat betreft net vrouwen. Zij kijken naar graatmagere modellen die al van zichzelf dunne botten hebben en heel hard roepen dat ze zo hard trainen, maar eigenlijk zichzelf uithongeren en de dikkere meisjes ongelukkig maken.
Op eenzelfde manier roepen succesvolle bodybuilders dat ze zo hard gewerkt hebben voor hun lichaam dat er niet eens zo bijzonder groot uitziet, terwijl veel van die normaal lijkende lichamen al helemaal volgespoten zijn.
Denk maar eens aan die Griekse standbeelden. Dat was het toppunt van schoonheid en was dus maar voor een heel klein deel van de bevolking haalbaar. Tegenwoordig vinden we zo'n lichaam maar een ''vieze ecto'', terwijl je blij mag zijn als je zoiets hebt.
Vieze ecto? Droomfysiek man!![]()
![]()
Precies. En het lager Spartanen zullen ook geen kleine jongens geweest zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:38 schreef Warsaw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vieze ecto? Droomfysiek man!![]()
Alle DMAA? Op noxi ga ik wel knoerhard, bv.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:15 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Dat krijg ik van DMAA. Echt een kut gevoel is dat. En laat ik nou net een paar potten hebben ingeslagen, omdat het uit de handel gaat.BEASTMODE![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:38 schreef Warsaw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vieze ecto? Droomfysiek man!
Deathlift or Die.![]()
Dat snap ik ook wel -.-' alle DMAA supps dan? Het zal wss toch in de additie zitten.quote:BEASTMODE![]()
Ik dacht meer aan zoiets, maar ok.![]()
Dan heb je van jezelf al een brede borst en schouders. Maar ik ben eerder zo gebouwd.
Maar ik zie er nu zo uit.![]()
![]()
Dan doe je echt wat verkeerd.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:57 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[ afbeelding ]
Dan heb je al van jezelf een brede borst en schouders. Ik ben eerder zo gebouwd.
[ afbeelding ]
Maar ik zie er nu zo uit.
[ afbeelding ]
[ Bericht 6% gewijzigd door Ethanolic op 07-06-2012 19:14:51 ]Deathlift or Die.![]()
Je bent dus aan het trollen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:57 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[ afbeelding ]
Dan heb je van jezelf al een brede borst en schouders. Maar ik ben eerder zo gebouwd.
[ afbeelding ]
Maar ik zie er nu zo uit.
[ afbeelding ]![]()
Van Jacked niet, maar van pure DMAA 20mg wel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:51 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Alle DMAA? Op noxi ga ik wel knoerhard, bv.![]()
Noobvraag: net na de training even een bord met wat kip, eieren, sla en stokbrood op. Nog geen Whey-shake genomen. Doen jullie dit wel meteen na een training voor snelle eiwitten of kan je net zo goed kip/eieren (of andere eiwitten) eten?![]()
Een echt antwoord kan ik je niet geven. Maar ik neem 20 gram dextrose, 25 gram whey, en dan een half uur later eet ik.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:09 schreef ZuidGrens het volgende:
Noobvraag: net na de training even een bord met wat kip, eieren, sla en stokbrood op. Nog geen Whey-shake genomen. Doen jullie dit wel meteen na een training voor snelle eiwitten of kan je net zo goed kip/eieren (of andere eiwitten) eten?
Das gebaseerd op verschillende BB bronnen.![]()
Was dat maar waar. Alles wat ik post is een waarheid als een koe. Gezond eten, hard trainen, verstand van de literatuur en slecht resultaat.quote:![]()
Dan wordt het tijd voor de dokter en een onderzoek. Als je er echt zo uitziet na lang (hoe lang?) trainen is er iets mis in je lichaam.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:18 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Was dat maar waar. Alles wat ik post is een waarheid als een koe. Gezond eten, hard trainen, verstand van de literatuur en slecht resultaat.![]()
Net voor het EK stoppen? ... Misschien is het beter om over n week of 2 (3?) te stoppen. Lijkt me een grotere kans van slagen hebben. Maar goed, hoop dat je sterk genoeg bent! May the force be with you!quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:59 schreef 16meter het volgende:
Definitief gestopt met alcohol vanaf vandaag. Uppergebruik ook maar wat verder gaan beperken de komende tijd. Laat de esthetische tijden rollen.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Zit ik ook aan te denken. Had al een keer laag test, maar dokter zei dat er niets aan de hand was. Nu ook weleens een lage hartslag, maar misschien is dat normaal als je veel sport. In ieder geval zie ik een dokter mij niet helpen zolang ik niet medisch iets mankeer.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd voor de dokter en een onderzoek. Als je er echt zo uitziet na lang (hoe lang?) trainen is er iets mis in je lichaam.
Daarom wil ik des te graag cutten. Als het me in ieder geval zou lukken om het vet kwijt te spelen door zeer strikt te eten, dan denk ik dat er nog maar 59 kilo ofzo overblijft van de 68. Misschien gaat er dan wel een bel rinkelen.![]()
Hoe oud ben je? Hoe lang train je? Heb je zelf al eens een goed voedingschema opgezet? Dus uitgezocht of je calorieen intake klopt en je daar aan gehouden? Train je wel met regelmaat, als in, minstens 3x per week?quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:32 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Zit ik ook aan te denken. Had al een keer laag test, maar dokter zei dat er niets aan de hand was. Nu ook weleens een lage hartslag, maar misschien is dat normaal als je veel sport. In ieder geval zie ik een dokter mij niet helpen zolang ik niet medisch iets mankeer.
Daarom wil ik des te graag cutten. Als het me in ieder geval zou lukken om het vet kwijt te spelen door zeer strikt te eten, dan denk ik dat er nog maar 59 kilo ofzo overblijft van de 68. Misschien gaat er dan wel een bel rinkelen.
Het klopt namelijk van geen kant wat je zegt, tenzij er iets mis is.![]()
@Konijn.
3 vragen:
Hoe lang train je al?
Gebruik je een trainingsschema?
Kun je je dieet posten?
Iedereen kan een buff lichaam krijgen. Zelfs ik had eerder exact dezelfde lichaam als jij. Geduld, discipline en oog voor detail is wat je nodig hebt.
Edit: wat Snakey dus zei. Waar woon je trouwens?![]()
Als zijn fysiek echt zo is als die op die foto is dat echt om te janken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Hoe lang train je? Heb je zelf al eens een goed voedingschema opgezet? Dus uitgezocht of je calorieen intake klopt en je daar aan gehouden? Train je wel met regelmaat, als in, minstens 3x per week?
Het klopt namelijk van geen kant wat je zegt, tenzij er iets mis is.
Hier zie ik ook genoeg mensen die op zich wel aardig trainen, maar geen gains maken omdat ze gewoon veel te weinig eten. Herkenbaar voor een hoop mensen? Van die gasten die er al 10 jaar rondlopen, een maandje fanatiek trainen, en dan weer niets doen. Van die opgevers.![]()
Had gelezen dat het nooit is bewezen dat je na een training een verhoogde eiwit opname hebt, en dat ze ook geen idee hebben hoe lang dat duurt. Maar ja, het zal geen schade aanrichten, dus je kunt het zekere voor het onzekere nemen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:09 schreef ZuidGrens het volgende:
Noobvraag: net na de training even een bord met wat kip, eieren, sla en stokbrood op. Nog geen Whey-shake genomen. Doen jullie dit wel meteen na een training voor snelle eiwitten of kan je net zo goed kip/eieren (of andere eiwitten) eten?"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Niet constant zijn in je trainen en voeding betekent stilstaan. Simple as that.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:46 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Als zijn fysiek echt zo is als die op die foto is dat echt om te janken.
Hier zie ik ook genoeg mensen die op zich wel aardig trainen, maar geen gains maken omdat ze gewoon veel te weinig eten. Herkenbaar voor een hoop mensen? Van die gasten die er al 10 jaar rondlopen, een maandje fanatiek trainen, en dan weer niets doen. Van die opgevers.
Maar inderdaad, veel mensen lijken dat niet te begrijpen en zijn dan verbaasd dat een ander wel gains maakt. Tja...![]()
Wisselend. Nu 24, train vanaf mijn zestiende, streng gegeten met veel melk, rijst, groenten, brood, 2g/kg eiwit, eigen schema's, spiltschema's, Rippetoe, Stronglifts, dit dat de hele Dutchbodybuilding en Starting Strength experience. Toen 92,5 bp, 142,5 squat, 140 dl, nog steeds skinny fat, ziek geworden, alle kracht en zin verloren. Tijd gehad waarin ik crashdieet afwisselde met klemzuipen en snoepen, maar niet de oorzaak van skinny fat, want als klein kind al skinny fat ondanks hele dag buiten spelen en gezond eten.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Hoe lang train je? Heb je zelf al eens een goed voedingschema opgezet? Dus uitgezocht of je calorieen intake klopt en je daar aan gehouden? Train je wel met regelmaat, als in, minstens 3x per week?
Het klopt namelijk van geen kant wat je zegt, tenzij er iets mis is.
Nu, laatste maanden, dagelijks ongeveer zoiets.
2 fruit = 100
6 broodjes = 750
halvarine = 100
melk = 300
rijst = 700
bonen = 200
Ei = 50
2200 kcal/100 eiwit bij 68 kg/20% = 1.5 - 2g/kg eiwit
Sporten met onregelmatige regelmaat, want gewoon om de dag 40 minuten lichaamsoefeningen + 40 minuten touwtjespringen (interval)/40min hardlopen/sprintinterval. Andere keren weer 3 dagen achter elkaar en dan 4 dagen niet. Of 2 dagen rust, 2 dagen rust rust, allemaal net afhankelijk van hoe ik me voel zodat ik rust neem wanneer nodig en train wanneer nodig. Even geen geld voor gym, dus doel: vetpercentage verlagen tot terugkeer gym.
Dat is de hele geschiedenis.![]()
Ik vraag me af of men er toentertijd echt zo uit heeft gezien. Die standbeelden zijn niet in de Oud-Griekse tijd gemaakt, maar veel later. Bovendien zijn dit goden, dus die worden veel gespierder weergegeven. Op Grieks aardewerk zie je ook gespierde lichamen, maar deze zijn anatomisch niet zo correct als het latere beeldhouwwerk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:38 schreef Warsaw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vieze ecto? Droomfysiek man!
Er waren blijkbaar wel degelijk getrainde mensen (men nam lichaamsbeweging dan ook serieus in de oudheid), waarvan kunstenaars de anatomie konden afkijken. Maar het is makkelijk om dit dan allemaal veel grootser uit te beelden.
Dus zouden die mensen echt zo groot geweest zijn of wordt het in de kunst overdreven? Als je kijkt naar Eugene Sandow is hij wel ripped, maar is er niet extreem veel massa. Ik denk dat ze er in de oudheid meer zoals hij uitzagen.This isn't even my final form.![]()
Ben jij dat op die foto ? Of ter voorbeeld?quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:54 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Wisselend. Nu 24, train vanaf mijn zestiende, streng gegeten met veel melk, rijst, groenten, brood, 2g/kg eiwit, eigen schema's, spiltschema's, Rippetoe, Stronglifts, dit dat de hele Dutchbodybuilding en Starting Strength experience. Toen 92,5 bp, 142,5 squat, 140 dl, nog steeds skinny fat, ziek geworden, alle kracht en zin verloren. Tijd gehad waarin ik crashdieet afwisselde met klemzuipen en snoepen, maar niet de oorzaak van skinny fat, want als klein kind al skinny fat ondanks hele dag buiten spelen en gezond eten.
2 fruit = 100
6 broodjes = 750
halvarine = 100
melk = 300
rijst = 700
bonen = 200
Ei = 50
Sporten met onregelmatige regelmaat, want gewoon om de dag 40 minuten lichaamsoefeningen + 40 minuten touwtjespringen (interval)/40min hardlopen/sprintinterval. Andere keren weer 3 dagen achter elkaar en dan 4 dagen niet. Of 2 dagen rust, 2 dagen rust rust, allemaal net afhankelijk van hoe ik me voel zodat ik rust neem wanneer nodig en train wanneer nodig. Even geen geld voor gym, dus doel: vetpercentage verlagen tot terugkeer gym.
Nee natuurlijk niet. Is voorbeeld. Ik ben wel iets gevormder maar het is qua definitie en skeletstructuur/bouw vergelijkbaar.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:57 schreef Warsaw het volgende:
[..]
Ben jij dat op die foto ? Of ter voorbeeld?
Ik behoud trouwens nog wel wat kracht, Tijdje terug nog eens gesquat/deadlift, als ik nu naar de gym zou gaan dan kan ik wel 70 kg voor reps.![]()
2200kcal is niks toch?quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:54 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Wisselend. Nu 24, train vanaf mijn zestiende, streng gegeten met veel melk, rijst, groenten, brood, 2g/kg eiwit, eigen schema's, spiltschema's, Rippetoe, Stronglifts, dit dat de hele Dutchbodybuilding en Starting Strength experience. Toen 92,5 bp, 142,5 squat, 140 dl, nog steeds skinny fat, ziek geworden, alle kracht en zin verloren. Tijd gehad waarin ik crashdieet afwisselde met klemzuipen en snoepen, maar niet de oorzaak van skinny fat, want als klein kind al skinny fat ondanks hele dag buiten spelen en gezond eten.
2 fruit = 100
6 broodjes = 750
halvarine = 100
melk = 300
rijst = 700
bonen = 200
Ei = 50
Inderdaad. Vraag me af hoe je kan verwachten dat je lichaam spiermassa gaat aanmaken als je op 2200 kcal bulktquote:
Of toch du vader?![]()
Nee, daarom verwacht ik ook een lager percentage dan ik heb. Als ik meer eet, wordt mijn hele lichaam dikker. Doelstelling is nu dus ook geen massa.quote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: