wel ben&jerry's hequote:Op maandag 4 juni 2012 22:34 schreef Pinoooo het volgende:
Koop een pizza huur een film met bak ijs op schoot hele avond janken en NOOIT meer aan denken
Nee, dat is de SC.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[Uit elkaar/Gedumpt SC] #138 Lafjes naar een meet
Hier, kan je ook met anderen er over praten(kan ook hier hoor, maar misschien is het handig)
Makkelijker gezegd dan gedaan, vooral het "NOOIT meer aan denken", Ik heb er echt alles voor over om hem uit mijn systeem te zetten ...quote:
Yeh foutje van mij om haar "vriendin" te noemen..quote:Op maandag 4 juni 2012 22:39 schreef quirina het volgende:
Leuke vriendin heb je ook die gelijk je ex n***
Ja het was op maar een grapje maar misschien helpt het op met andere erover Te praten Wat hier ook gezegt word...quote:Op maandag 4 juni 2012 22:40 schreef sunshine1993 het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan, vooral het "NOOIT meer aan denken", Ik heb er echt alles voor over om hem uit mijn systeem te zetten ...
Oh dat wist ik niet, nooit ingekekenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat iddWaar het zelden over exen gaat maar wel een hoop over clam
En misschien is het gewoon een sukkel met een erg beperkt inlevingsvermogen?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:42 schreef Angel-Joy het volgende:
Ts, jullie zijn nog jong neem ik aan(1993) dus misschien wilt hij gewoon nog andere ervaren zeg maar?
Komt wel goed, al is het nu moeilijk te bedenken
Ik ben blij dat ik van hem af ben, maar ik weet niet waar mijn verdriet en tranen vandaan komenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:41 schreef Joris85 het volgende:
Dat hij zoiets kan doen is niet zo gek, toch? Als hij het eerder al ook binnen of na 2 maanden deed... Sorry, maar dan heb je dus ook echt geen betrouwbaar iemand aan de haak geslagen. Het zal nu nog niet lukken, maar begin over een tijdje met goed nadenken of je niet blij moet zijn dat je van hem af bent.
Ja eigenlijk is het mijn eerste "echte" liefdesverdriet en hopelijk ook mijn laatste, daarom weet ik ook niet wat ik er precies mee moet doen. Ze zeggen dat het tijd nodig heeft, maar dit is echt niet vol te houdenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, nooit ingekeken
Ts, jullie zijn nog jong neem ik aan(1993) dus misschien wilt hij gewoon nog andere ervaren zeg maar?
Komt wel goed, al is het nu moeilijk te bedenken
Nou ja, het is natuurlijk nogal een omschakeling en er zal ongetwijfeld wel iets zijn dat je nu mist. En het voelt heel erg klote. Zorg ervoor dat je genoeg te doen hebt (werk/studie... iets) en plan een paar leuke dingen met familie of vrienden. Neem af en toe de tijd om het te verwerken, maar geef jezelf geen volle dagen om na te denken, want dat gaat over in eindeloos malen.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:45 schreef sunshine1993 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik van hem af ben, maar ik weet niet waar mijn verdriet en tranen vandaan komen
haha jammer dat ik niet zo in elkaar zit, anders zou ik gelijk gedaan hebbenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:46 schreef Gulmez het volgende:
STERKTE!!!
boek vanuit slinge de metro naar holly bij centraal en fix daar een betere zijn veel meer hij is jou niet waard x fatih
Laatste zou het niet zijn ben ik bangquote:Op maandag 4 juni 2012 22:47 schreef sunshine1993 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk is het mijn eerste "echte" liefdesverdriet en hopelijk ook mijn laatste, daarom weet ik ook niet wat ik er precies mee moet doen. Ze zeggen dat het tijd nodig heeft, maar dit is echt niet vol te houden
Domme domme domme ik, ik heb al mijn vrienden laten vallen voor hem, ik heb nu niemand meer ik hou mij bezig met school en stage, maar mijn gedachte dwalen steeds weg... naar hemquote:Op maandag 4 juni 2012 22:48 schreef Joris85 het volgende:
[..]
Nou ja, het is natuurlijk nogal een omschakeling en er zal ongetwijfeld wel iets zijn dat je nu mist. En het voelt heel erg klote. Zorg ervoor dat je genoeg te doen hebt (werk/studie... iets) en plan een paar leuke dingen met familie of vrienden. Neem af en toe de tijd om het te verwerken, maar geef jezelf geen volle dagen om na te denken, want dat gaat over in eindeloos malen.
Veel sterkte!
PAAR MAANDEN ??? ik doe echt mijn best, ik hoop dat het zo snel mogelijk over gaatquote:Op maandag 4 juni 2012 22:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Laatste zou het niet zijn ben ik bang
Maar komt echt goed, ga lekker uit met vriendinnen, jezelf bezig houden, en het een plakje geven.
Wedden dat je over paar maanden weer helemaal jezelf bent?
Ai, dat is niet best, ook een harde les. Een beetje vriend hoeft je vrienden niet naar de achtergrond te drukken. Misschien toch eens proberen contact op te pakken met vrienden van eerder? Kan nooit kwaad een poging te wagen. En nieuwe vrienden maken?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:51 schreef sunshine1993 het volgende:
[..]
Domme domme domme ik, ik heb al mijn vrienden laten vallen voor hem, ik heb nu niemand meer ik hou mij bezig met school en stage, maar mijn gedachte dwalen steeds weg... naar hem
Niet te veel op focussen, maar ook niet te veel negeren, gewoon paar keer goed uithuilen, jezelf bezighouden.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:54 schreef sunshine1993 het volgende:
[..]
PAAR MAANDEN ??? ik doe echt mijn best, ik hoop dat het zo snel mogelijk over gaat
of mijn meeting, alleen dat topic mag pas weer open in juni omdat ze bang zijn dat er tot die tijd slowchat in dat topic komtquote:Op maandag 4 juni 2012 22:56 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Meld je aan bij Fok meetings. Afgelopen zaterdag zaten wij te chillen bij Atoll in Rotterdam. 30 juni weer een meet. Zal je goed doen
Bedankt !!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:55 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Lees: Its called the break up, because its broken - Als je hém niet meer wilt.
Zo heb ik mijn meest heftige break up overleefd.
Sterkte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |