PAAR MAANDEN ??? ik doe echt mijn best, ik hoop dat het zo snel mogelijk over gaatquote:Op maandag 4 juni 2012 22:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Laatste zou het niet zijn ben ik bang
Maar komt echt goed, ga lekker uit met vriendinnen, jezelf bezig houden, en het een plakje geven.
Wedden dat je over paar maanden weer helemaal jezelf bent?
Ai, dat is niet best, ook een harde les. Een beetje vriend hoeft je vrienden niet naar de achtergrond te drukken. Misschien toch eens proberen contact op te pakken met vrienden van eerder? Kan nooit kwaad een poging te wagen. En nieuwe vrienden maken?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:51 schreef sunshine1993 het volgende:
[..]
Domme domme domme ik, ik heb al mijn vrienden laten vallen voor hem, ik heb nu niemand meer ik hou mij bezig met school en stage, maar mijn gedachte dwalen steeds weg... naar hem
Niet te veel op focussen, maar ook niet te veel negeren, gewoon paar keer goed uithuilen, jezelf bezighouden.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:54 schreef sunshine1993 het volgende:
[..]
PAAR MAANDEN ??? ik doe echt mijn best, ik hoop dat het zo snel mogelijk over gaat
of mijn meeting, alleen dat topic mag pas weer open in juni omdat ze bang zijn dat er tot die tijd slowchat in dat topic komtquote:Op maandag 4 juni 2012 22:56 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Meld je aan bij Fok meetings. Afgelopen zaterdag zaten wij te chillen bij Atoll in Rotterdam. 30 juni weer een meet. Zal je goed doen
Bedankt !!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:55 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Lees: Its called the break up, because its broken - Als je hém niet meer wilt.
Zo heb ik mijn meest heftige break up overleefd.
Sterkte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |