quote:Op maandag 4 juni 2012 22:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me:
"He lui, wie wil nog een biertje?"
- "42".
- "st st oke"
- schhhliiiiiiik (Hara en kruts die friemelen)
- "hou je bek"
- "schurftkut"
- "ik fix clam"
We kunnen er ook gewoon 3 organiseren. De eerste wordt dan een "Kijk eens hoe leuk wij zijn Hara en Crutch" meet. De tweede wordt dan een "Jeej Hara en Crutch zijn er ook" meet!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:04 schreef MohMi het volgende:
Can imagine, maar als het daar toch op uitdraait maken we een berg foto's en posten we enkel nog over hoe leuk het was zodat je je de keer erop wel twee keer bedenkt voordat je niet komt
en de 3equote:Op maandag 4 juni 2012 22:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
We kunnen er ook gewoon 3 organiseren. De eerste wordt dan een "Kijk eens hoe leuk wij zijn Hara en Crutch" meet. De tweede wordt dan een "Jeej Hara en Crutch zijn er ook" meet!
quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Een "Het was toch gezelliger zonder die lui uit Drenthe" meet
Wat lief, jij gaat er blind vanuit dat we nog allemaal door één deur kunnen met elkaar naar de eerste meet!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
We kunnen er ook gewoon 3 organiseren. De eerste wordt dan een "Kijk eens hoe leuk wij zijn Hara en Crutch" meet. De tweede wordt dan een "Jeej Hara en Crutch zijn er ook" meet!
Ja, maar dat is nog best dichtbijquote:Op maandag 4 juni 2012 22:10 schreef SicSicSics het volgende:
En een meet in Coevorden is wel redelijk kansloos. Tenminste... Coevorden is redelijk kansloos!
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Een "Het was toch gezelliger zonder die lui uit Drenthe" meet
vanuit limburg nietquote:Op maandag 4 juni 2012 22:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar dat is nog best dichtbij
[..]![]()
Volgens mij neemt de ene helft een stiletto mee en de rest harddrugs om de avond door te komen.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef MohMi het volgende:
Goeie TT!
[..]
Wat lief, jij gaat er blind vanuit dat we nog allemaal door één deur kunnen met elkaar naar de eerste meet!
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Volgens mij neemt de ene helft een stiletto mee en de rest harddrugs om de avond door te komen.
eerder bier of sterke drankquote:Op maandag 4 juni 2012 22:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Volgens mij neemt de ene helft een stiletto mee en de rest harddrugs om de avond door te komen.
Ik ben ook wel eens naïef!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef MohMi het volgende:
Wat lief, jij gaat er blind vanuit dat we nog allemaal door één deur kunnen met elkaar naar de eerste meet!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |