Zo achterlijk zijn ze wel ja. Hoog opgeleid maar sociaal en logisch nadenken kunnen ze niet.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:21 schreef Janneke141 het volgende:
Zouden de heren politici nu denken dat die andere 80% gewoon gestopt is?
OUt of sight out of mindquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:21 schreef Janneke141 het volgende:
Zouden de heren politici nu denken dat die andere 80% gewoon gestopt is?
quote:Van Agt laat zien hoe politici reageren op de wereldwijde roep om decriminalisering van cannabis (© Gonzo media)
(Zo kan het dus ook conservatieve VVD'ers; zelf totaal niet blowen maar wel openminded zijn ten opzichte van het softdrugsvraagstuk. Luisteren naar verhalen uit de praktijk, af en toe eens wat feiten erop naslaan en dan kan je als echte liberaal niet ontkennen dat decriminalisering hard nodig is. Frits Bolkesteijn heeft ook al eens zijn mening over het drugsbeleid laten horen.)quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:27 schreef leRomein het volgende:
Ik vond deze foto op site van de VOC wel aardig, met het bijschrift
[ afbeelding ]
[..]
Hoe bedoel je dit precies? Je verwacht dat er iets onderneemt gaat worden? Ter behoeve van?quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:30 schreef -Dries- het volgende:
Wow. Wel echt super interresant om dit allemaal te volgen. Ben echt zéér benieuwd hoe ze in Den Haag hierop gaan reageren.
Ik ben bijvoorbeeld benieuwd naar de situatie in Amsterdam, mocht de pas daar ook komen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:31 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit precies? Je verwacht dat er iets onderneemt gaat worden? Ter behoeve van?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:05 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik ben bijvoorbeeld benieuwd naar de situatie in Amsterdam, mocht de pas daar ook komen.
er was toch geen probleem in Maastricht?quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:03 schreef mommychaos het volgende:
[..]
Uit de Telegraaf
http://www.telegraaf.nl/b(...)st_door_drugs__.html
Dat dus en de VVD doet gezellig mee.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het CDA wilde de koffieshops weg. En dat is precies wat ze doen.
Alles is overal te koop.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:08 schreef Life2.0 het volgende:
paddo's zijn nog steeds in amsterdam te koop..
Het zal verdomme tijd worden, slappe hap deze generatie. Ga je schamen!quote:Op donderdag 7 juni 2012 02:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De volgende kroning maar weer eens flink gaan rellen dan.
Ik zie nog eerder een zombie uitbraak komen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 02:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De volgende kroning maar weer eens flink gaan rellen dan.
Voor de buitenlanders zijn er de drugsrunners, de blowers hier weten hun adressen wel vinden en de grote kwekers verzinnen ook wel weer wat om de afzet te waarborgen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 03:17 schreef Life2.0 het volgende:
En enkel winstgevender door incompetente politici.
In diezelfde jaren tachtig werd er op mijn middelbare school gewoon geblowd. Gedoogd, want het halve lerarenbestand bestond uit oude hippies die zelf ook wel wat lustten.quote:Op donderdag 7 juni 2012 03:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ergens begin jaren 80 werden coffeeshops min of meer gedoogd door de gemeentes omdat ze het gejaag op al die huisdealers ook niet meer zagen zitten.
Ik mag hopen dat dit niet doorgaat. Het zou belachelijk zijn als er extra belastinggeld naar de politie moet om een moedwillig door de politiek gecreëerd probleem op te lossen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:03 schreef mommychaos het volgende:
[..]
Uit de Telegraaf
http://www.telegraaf.nl/b(...)st_door_drugs__.html
Zo doen politici dat nou eenmaal. Als ze problemen gingen oplossen maakten ze zichzelf overbodig.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:33 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit niet doorgaat. Het zou belachelijk zijn als er extra belastinggeld naar de politie moet om een moedwillig door de politiek gecreëerd probleem op te lossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |