Amateurcoureur volgens mijquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:03 schreef Desunoto het volgende:
Hij komt eigenlijk nog redelijk gelukkig terecht... kon zich nog schrapzetten voor de impact tegen de banden.
Maar wat een idiote actie van die Ferrari coureur.
Nog jammerderderder dan. Zo'n sympathieke gast, die had ik echt wel het podium gegund in Toyota's comeback.quote:
Das ook de enige van de commentators die echt iets over Le Mans weet met al zijn ervaring daar.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:04 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik hoop dat hij niets heeft.
Maar wat een goede commentaar van Jan Lammers.
Eensquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:06 schreef jrk1990 het volgende:
Die crash met McNish vorig jaar was de fout van McNish, maar hier zit die Ferrari gewoon echt fout
Als het niet meer is ....quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij vliegt volgens mij met 150km/u de bandenstapel in
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:12 schreef The_Avatar het volgende:
ergens al een replay te vinden op internet ?
Hebben ze snel gedaan.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:18 schreef Sinister-D- het volgende:
Nummer 3 ook weer buiten. Plaats 23 8 ronden achter.
~35 minuten.quote:
twitter:jbleekemolen twitterde op zaterdag 16-06-2012 om 20:25:31Got out of car. Runs well, P7. No issues at all, just some pick up on the tyres causing vibration. Very cool to drive, enjoyed it a lot!!! reageer retweet
twitter:jbleekemolen twitterde op zaterdag 16-06-2012 om 20:28:46I should be in the car again around midnight. But it depends of course on safety cars. We might get a few more with actions like this crash. reageer retweet
twitter:Lemansrace twitterde op zaterdag 16-06-2012 om 20:40:25News from Toyota: Davidson is conscious and aware, but is complaining of back pain. #24LM #LM24 reageer retweet
Bizar idd, want wij kijken nu op een beamer, een tv scherm, en 5 schermen met verschillende livestreams, geweldigquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:41 schreef Sinister-D- het volgende:
Eigenlijk belachelijk op hoeveel manieren de 24hrs te bekijken is op internet via officiële streams, of online uitzendingen van tv-zenders. En dan heb je ook nog eens team on-boards en pit-cams die via hun websites te bekijken zijn![]()
En als je dan kijkt naar F1 dan heb je 1 of 2 illegale streams, die de FOM zo snel mogelijk offline wil halenVastgeroeste Ecclestone
Waar woon je? En kan ik nu afkomenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:44 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Bizar idd, want wij kijken nu op een beamer, een tv scherm, en 5 schermen met verschillende livestreams, geweldigDat ze zoiets niet bij de F1 doen is me een raadsel..
en wat een klapper idd!
Viel redelijk op aan het accent jaquote:
Dat zal niet toegestaan zijn bij de PO.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik heb goede hoop dat de NOS voortaan bij het schaatsen de Zamboni's ook in een klein beeldje laat zien tijdens de reclame.
Eindelijk iemand met verstandquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:07 schreef Eenskijken het volgende:
fok het voetbal, ik ga gewoon lemans kijken
Jawel want na elke dweilpauze begint officieel een nieuwe aflevering van Studio Sport en tussen programma's mag er gewoon reclame. Helaas voor SBS6 kon dat niet tijdens de Formule1, dus dat was dik verliesgevend.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat zal niet toegestaan zijn bij de PO.
Ik doe mee! Hulde voor rtl voor het uitzenden van de race.quote:
maar een Toyota is gebouwd en zelfs de racewagens zitten goed vast geschroefdquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:17 schreef Sinister-D- het volgende:
Ze gaan de achterkant dus vervangen van Nakajima .
Je kon zien dat dat niet goed zou gaan, al moeten coureurs ook geduldig zijn. Je wint de race in in de eerste ronde.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:17 schreef Klonk het volgende:
ik hield mijn hart al vast met die rooie ferrari klem tussen de prototypes....
ziet er niet goed uit, maar goed LeMans is LeMans, niets is zekerquote:
Hij was in ieder geval lekker dicht bij de pits. En nog voor de ingang dacht ik.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
ziet er niet goed uit, maar goed LeMans is LeMans, niets is zeker
Die hadden al lang de handdoek in de ring gegooid.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:18 schreef Eenskijken het volgende:
het is niet zoals bij formule 1 ff 4 bandjes en een voorvleugel wisselen in 6 seconden
Is dit eigenlijk familie van Saturo?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:19 schreef Sinister-D- het volgende:
Die Nakajima gaat hem nog aan gort rijden deze race
Ja, z'n zoonquote:
Heeft ie in ieder geval wel wat van zijn vader, was ook niet de meest getalenteerde F1 coureur aller tijdenquote:
Hij stuiterde wel mooi terug, je zag er geen onderdelen afspringen ofzoquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:21 schreef beantherio het volgende:
Het ging nog redelijk zachtjes. Ik denk dat ze hem nog wel kunnen repareren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |