Ronde te lang door, en waarschijnlijk geen peut meer.quote:
Hoe wil je die opladenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:04 schreef jrk1990 het volgende:
Ik vind het wel jammer dat de gt klasse qua merken zo uitgedund is. Vorig jaar nog lotus en bmw. Zeker gezien de groene ontwikkelingen zou ik graag zo'n tesla hier zien.
Slecht eigenlijk. Zo veel voorbereiding en dan overkomt je dit.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:04 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ronde te lang door, en waarschijnlijk geen peut meer.
Was net op Eurosport een interview. Meter verkeerd ingesteld, en de aflezing op het dashboard was daardoor foutquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Slecht eigenlijk. Zo veel voorbereiding en dan overkomt je dit.
Da's wel heule snelle service. Thanks!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:08 schreef Sinister-D- het volgende:
http://thomasbaekdal.com/mini-sites/lemans2012/
O jaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:05 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Hoe wil je die opladenDie moet een x-aantal uur aan de prik hangen met een kabel. Of wil je 'm de baan opsturen met een verlengkabel
Ik heb 2 schermen opstaanquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:09 schreef exile79 het volgende:
[..]
Da's wel heule snelle service. Thanks!
Tijdens een pitstop oude accu eruit rollen, nieuwe erin rollen? Zou technisch gezien toch niet zo moeilijk moeten zijn? Ik verzin ook maar iets hoor. Valt in elk geval wel op.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:05 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Hoe wil je die opladenDie moet een x-aantal uur aan de prik hangen met een kabel. Of wil je 'm de baan opsturen met een verlengkabel
1 accu? Ga maar van een hele kofferbak uit. Technisch gezien mogelijk als je een hele batterij plaat gaat vervangen. Probleem gaat zijn dat die accu's maar 120 km (even niet zeker over de KM's) meegaan, en dan moeten ze elke 8 ronden binnen komen. Dan moet je een gigantische opslag hebben wil je de race uitrijden, en 1 opladen terwijl de andere set accu's op de baan is is ook niet mogelijk door de oplaad tijd die veel te lang is.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:11 schreef exile79 het volgende:
[..]
Tijdens een pitstop oude accu eruit rollen, nieuwe erin rollen? Zou technisch gezien toch niet zo moeilijk moeten zijn? Ik verzin ook maar iets hoor. Valt in elk geval wel op.
quote:
Thanks.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:13 schreef Maisnon het volgende:
Heb even geholpen, als het goed is klopt de TT en reeks nu
Dat zie je goed.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:20 schreef Ambrosius het volgende:
Zie ik het nou goed dat RTL het volledig uitzendt?
Nouja ik zit maar met een half oog te kijken, maar volgens mij hoeft die veel minder stops te makenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:29 schreef Klonk het volgende:
Die Deltawing gaat geen snelheidsrecords breken
Nieuw en bijzonder ja, snel, mwoah, moeten ze nog wat verder ontwikkelen
Eurosport ook,taal ff op Engels zetten en hebt ook nog vakkundig commentaarquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:20 schreef Ambrosius het volgende:
Zie ik het nou goed dat RTL het volledig uitzendt?
Zat een stuk debris (van een band?) tussen de ophanging. Is verwijderd en nu weer onderweg.quote:
Dat wil ik ook wel eens zien.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik wou dat ze eens wat rustiger aan deden met de beeldwisselingen. Gewoon een vol rondje onboard of zo.
Inderdaad. En ze ogen heel betrouwbaar, terwijl ze bij Audi bij de andere 3 auto toch al wat probleempjes hebben ondervonden. 1.16 is niks.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:04 schreef Sinister-D- het volgende:
En na 67 ronden, zo'n 4 uur later, ligt de Toyota #8 op p2 nog steeds redelijk in de buurt van Audi #1 op p1. Op 1:16.333. Das toch niet verkeerd voor een nieuwe wagen
En dan heb ik me nog vergist ook. Want Audi #1 had nog geen pitstop gemaakt, dus die 1.16 was virtueel, en ze liggen korter bij als Audi z'n pitstop gemaakt heeft.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:12 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Inderdaad. En ze ogen heel betrouwbaar, terwijl ze bij Audi bij de andere 3 auto toch al wat probleempjes hebben ondervonden. 1.16 is niks.
Volgens mij is die 1.16 wel redelijk reeel, de audi noteerde in het begin snellere rondetijden.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:15 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En dan heb ik me nog vergist ook. Want Audi #1 had nog geen pitstop gemaakt, dus die 1.16 was virtueel, en ze liggen korter bij als Audi z'n pitstop gemaakt heeft.
Hier eens naar kijken danquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik wou dat ze eens wat rustiger aan deden met de beeldwisselingen. Gewoon een vol rondje onboard of zo.
Op wat? Stream of tv?quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:32 schreef jrk1990 het volgende:
mijn livetiming zegt dat #7 toyota al binnen staat
Was dat de Porsche die voor de Audi zat?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:39 schreef Maver24 het volgende:
Porsche ook gecrashed !!bij indianapolis bocht ???
Jawel hoor. Net als afgelopen jaarquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:42 schreef Maver24 het volgende:
Wie van jullie zitten ook al te kijken vanaf 15.00 ?, ik wel ieder geval, niet zozeer via tv maar via internet op rtlgp.nl
lekker gewoon livestream van rtl7, vanavond ook gewoon verder kijken,
Merendeel wel, ook met een half oog, want tentamenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:42 schreef Maver24 het volgende:
Wie van jullie zitten ook al te kijken vanaf 15.00 ?, ik wel ieder geval, niet zozeer via tv maar via internet op rtlgp.nl
Heb alleen voor het wielrennen gezapt...ga vanavond ook het voetbal volgen. Voor de rest is dit prima voor op de achtergrond.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:42 schreef Maver24 het volgende:
Als hij er ooit nog uitkomt...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:46 schreef jrk1990 het volgende:
Daar komt Dumas, die verdwijnt voor driekwartier in de pits
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:50 schreef Sinister-D- het volgende:
Gebeurt niet vaak dat er in Le Mans een auto niet uit de pits komt. Die gasten kunnen een volledige motor wisselen in 40 minuten. Dit zal ook wel zoiets gaan zijn. Zo'n auto is er ook op ontworpen, of er is iig rekening mee gehouden in het ontwerp, om vlot onderdelen te kunnen wisselen. Want wat Dumas nu is gebeurt kan ook elke andere gebeuren, en dan kan de Audi #3 zomaar weer 3de liggen.
what's new...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:52 schreef Sinister-D- het volgende:
Godver, ligt de Le Mans site eruit, en nergens meer livetiming
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |