Waar woon je? En kan ik nu afkomenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:44 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Bizar idd, want wij kijken nu op een beamer, een tv scherm, en 5 schermen met verschillende livestreams, geweldigDat ze zoiets niet bij de F1 doen is me een raadsel..
en wat een klapper idd!
Viel redelijk op aan het accent jaquote:
Dat zal niet toegestaan zijn bij de PO.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik heb goede hoop dat de NOS voortaan bij het schaatsen de Zamboni's ook in een klein beeldje laat zien tijdens de reclame.
Eindelijk iemand met verstandquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:07 schreef Eenskijken het volgende:
fok het voetbal, ik ga gewoon lemans kijken
Jawel want na elke dweilpauze begint officieel een nieuwe aflevering van Studio Sport en tussen programma's mag er gewoon reclame. Helaas voor SBS6 kon dat niet tijdens de Formule1, dus dat was dik verliesgevend.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat zal niet toegestaan zijn bij de PO.
Ik doe mee! Hulde voor rtl voor het uitzenden van de race.quote:
maar een Toyota is gebouwd en zelfs de racewagens zitten goed vast geschroefdquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:17 schreef Sinister-D- het volgende:
Ze gaan de achterkant dus vervangen van Nakajima .
Je kon zien dat dat niet goed zou gaan, al moeten coureurs ook geduldig zijn. Je wint de race in in de eerste ronde.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:17 schreef Klonk het volgende:
ik hield mijn hart al vast met die rooie ferrari klem tussen de prototypes....
ziet er niet goed uit, maar goed LeMans is LeMans, niets is zekerquote:
Hij was in ieder geval lekker dicht bij de pits. En nog voor de ingang dacht ik.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
ziet er niet goed uit, maar goed LeMans is LeMans, niets is zeker
Die hadden al lang de handdoek in de ring gegooid.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:18 schreef Eenskijken het volgende:
het is niet zoals bij formule 1 ff 4 bandjes en een voorvleugel wisselen in 6 seconden
Is dit eigenlijk familie van Saturo?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:19 schreef Sinister-D- het volgende:
Die Nakajima gaat hem nog aan gort rijden deze race
Ja, z'n zoonquote:
Heeft ie in ieder geval wel wat van zijn vader, was ook niet de meest getalenteerde F1 coureur aller tijdenquote:
Hij stuiterde wel mooi terug, je zag er geen onderdelen afspringen ofzoquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:21 schreef beantherio het volgende:
Het ging nog redelijk zachtjes. Ik denk dat ze hem nog wel kunnen repareren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |