chocoladekoekjesquote:
dan zien we jou na vandaag niet meer terugquote:
of beide !quote:Op maandag 4 juni 2012 16:39 schreef Ticootje het volgende:
Totaal 0 zin om te koken. Ik kan straks kiezen tussen pasta en chili... opbakken.
Dat zou zomaar eens kunnen.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:30 schreef E.T. het volgende:
[..]
dan zien we jou na vandaag niet meer terug![]()
Hmmm kippensoep.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:33 schreef Saffier het volgende:
Het ruikt hier naar de kippensoep van mijn moeder
Ik groet terug, bij ons begint hij morgen.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:15 schreef snoopy het volgende:
Zij die de avondvierdaagse gaan lopen groeten u. Vaarwel.
Elk nadeel heb ze voordeelquote:Op maandag 4 juni 2012 17:16 schreef Gaoxing het volgende:
Sterkte snoop! Het is tenminste niet vreselijk heet
5 km. De kinderen zijn 5 en 7.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:16 schreef Risu het volgende:
[..]
Ik groet terug, bij ons begint hij morgen.
Hoeveel loop je?
Ja dat is dan een prima afstand. Ik doe 10, maar neem geen kids mee, alleen schoonmoeder.quote:
Mijn, na 100 mtr is het nog ver kleuter, liep van de week ook vlot 4km tijdens een sponsorloop.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:11 schreef E.T. het volgende:
Hier is de avondvierdaagse volgende week.
Maar aangezien mijn kinderen bij 500meter al piepen over zere benen en ook zo klagen bij 1km fietsen, doen we niet mee.
Al is er eentje hier in huis die daar nu heel boos over is.
"ik hoef niet te trainen!Dat kan ik echt wel!
"
uhuh.. Volgend jaar maar trainen met 'm.. als ie zo graag wil
you did something wrong there honey!quote:Op maandag 4 juni 2012 17:15 schreef snoopy het volgende:
Zij die de avondvierdaagse gaan lopen groeten u. Vaarwel.
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind je een held en goed bezig livelink *applaus*
Veel dank, veel dank. Aan het eind van deze week zullen we weten of het ook verdiend is.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Lekker motiverend hier jaIk vind je een held en goed bezig livelink *applaus*
Hier ook morgen. L. loopt met Sven.quote:
In de NRC van zaterdag stond trouwens een artikeltje over hoelahoepen, helemaal hot schijnbaarquote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:14 schreef bodpa09 het volgende:
In het kader van het hoelahoep gesprek in de vorige SC:
Ik vind haar echt zwaar imponerend. Die benen, wow! Op d'r fokking 64e.
ik ook.. 2x zelfsquote:
Ik ben de helft van haar leeftijd en het komt niet eens in de buurtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:14 schreef bodpa09 het volgende:
In het kader van het hoelahoep gesprek in de vorige SC:
Ik vind haar echt zwaar imponerend. Die benen, wow! Op d'r fokking 64e.
Je mag 't hebben hoor, die global warmingquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:28 schreef Saffier het volgende:
Die global warming he.... Die geldt zeker niet voor Nederland? Wat is het weer koud zeg
Inderdaad! Veel succes vanavond Livelink.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:24 schreef Saffier het volgende:
Ik bewonder je doorzettingsvermogen en geduld livelink!
Ik stem ieder jaar trouw op Livelink, nu de rest nog!quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:54 schreef snoopy het volgende:
wat zij zeggen livelink! Dit jaar ga jij vast de 'jou wil ik wel als mijn mama'-award krijgen
de mijne had ze ook al dit jaarquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:27 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik stem ieder jaar trouw op Livelink, nu de rest nog!
quote:
Dat vind ik zo knap he!quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:53 schreef lily het volgende:
Nee, nee, dat is niks voor mij.
Mijn internettijd is ongeveer 30 minuten max per dag incl fok, shoppen en informatie vergaren. Daar past niks meer bij
Ik kan op mijn werk wel internetten maar ik heb daar simpelweg geen tijd voor dus dat maakt het al makkelijk natuurlijk (heel soms ff een minuutje; een soort koppensnellen zoals bij een krant maar dan hier)quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat vind ik zo knap he!
Ok, op mijn vrije dagen komt er meestal ook niet veel van, maar 's avonds en op mijn werk...
Ja hoor ik ben er nog gewoon...quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:06 schreef lily het volgende:
Ah ja, ik ken het wel.
Ik ben eigenlijk al bijna 13 jaar fokmoe maar ik kan het nooit laten om af en toe rond te neuzen![]()
Je bent er in ieder geval nog
Ik vergeet altijd dat er ook nog sociale media is zoals facebook en twitter
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:07 schreef livelink het volgende:
Je was in ieder geval niet te moe om je cookies te accepteren, Diaan![]()
is Amaranta nog gezien?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:58 schreef livelink het volgende:
Op mijn werk durf ik helemaal niet op Fok. Daar zit ik wel op internet, maar meestal werkgerelateerd of op wiki of google om discussies van collega's te winnen.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:39 schreef Sorbootje het volgende:
Met onze Vicks weet je het ook maar nooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ben ook benieuwd naar die van vanavond. En tjee sorbo, dat jij zoiets zou kijken, had ik noooooit achter je gezocht![]()
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:53 schreef mefke79 het volgende:
Jup, alle uitzendingen gezien.Ik kan toch best verrassend uit de hoek komen he?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ben ook benieuwd naar die van vanavond. En tjee sorbo, dat jij zoiets zou kijken, had ik noooooit achter je gezocht![]()
Ik heb jou trouwens niet gezien. Was dat in de uitzending met de bevalling?
Jij had gewoon moeten topcheffen maarja...quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:25 schreef Sorbootje het volgende:
Nee, wij zijn wel gevraagd, maar hebben geweigerd. Wilden niet overal een cameraploeg bij en achteraf ben ik daar héél blij om!
gezien, tnx!quote:
Ja, maar ik zit toch wel regelmatig met kromme tenen hoor. Vooral bij de heren die naar India gingen, ik kreeg best een beetje buikpijn van sommige van hun uitspraken... natuurlijk is een kinderwens allesomvattend en waren ze gewoon heel eerlijk, maar ik had er best een beetje moeite mee. Ik hoop maar dat ze in de uitzending van vanavond laten zien dat ze het niet doen...quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:45 schreef Sorbootje het volgende:
Kijken jullie op tv ook naar draagmoeder gezocht? Ik wel (verrassend he?). Vanavond laatste aflevering.
Was ie kapot of had je er geen?quote:
Die ja. Het is de doordachte manier van praten vooral, denk ik.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt (van Babyboom?), maar ik zie de gelijkenis niet zo. Nou ja, alleen het dragen en voeden dan.
Oh man, als ik alleen al denk aan de mogelijkheid dat m'n kindjes zonder mij op zouden moeten groeien dan word ik ontzettend naar en misselijk. Ik zal er alles aan doen om dat te voorkomen, en het opzoeken zal ik zeker niet.
Een meisje hier uit de dorpsstraat heeft zelfmoord gepleegd. Twee kindjes die bij L op de opvang zitten.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:20 schreef Jipster het volgende:
Ja, inderdaad Claudia, ik kan dan ook niet begrijpen dat ze wel bereid is dat risico op te zoeken, bv. met zo'n transplantatie. Straks verliezen 3 kindjes hun moeder, omdat zij zo nodig nog een 4e wilde met alle risico's van dien..
Geen idee. Ik kijk nauwelijks 'echt' tv. Alleen Uitzending Gemist tijdens het strijken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:22 schreef Claudia_x het volgende:
Is dat eigenlijk dit jaar al uitgezonden?
Ja! Wat goed. : Dquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:26 schreef Jipster het volgende:
Volgens mij kwam Generatie 2010 niet dit jaar.. heb nog weleens gelezen op van die weblogs. Oh en ineens herinner ik me de naam van dat kindje van die zwevert, S ilvijn, is het niet?
Ik heb een gave voor dingen onthouden die ik eigenlijk niet wil onthoudenquote:
Die vond ik ook vrij vervelend idd.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:28 schreef Jipster het volgende:
[..]
Ik heb een gave voor dingen onthouden die ik eigenlijk niet wil onthouden![]()
Maar ik ergerde me zo aan haar stem (klank)
Lastig, vind ik. Enerzijds vind ik dat het vooral een (onbaatzuchtige) keuze van de donor is. Dat jij dankbaar gebruik van maakt, hoeft niet automatisch te betekenen dat je daar zelf ook geen moeite mee zou hebben.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:29 schreef Vanyel het volgende:
Afhankelijk van de ontvanger zou ik wel eicel doen. Zou ook een beetje vreemd voelen om wel sperma van een 'buitenstaander' te willen maar andersom niet te willen doneren.
Draagmoederschap nooit. ik ga voor mezelf al geen nieuw kind maken, laat staan voor een ander.
Maar stel nou dat je ter ore komt dat dat kind helemaal niet gelukkig is of zelfs mishandeld wordt?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:33 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hier hetzelfde als Vanyel. Het zou zelfs voelen alsof ik het plaatje rond zou maken. Ik kreeg wat van de wereld en geef iets vergelijkbaars ook weer door. Daarbij zou ik het fijn vinden om mijn eigen kinderen te kunnen 'voorleven' hoe ik de rol van een donor zie. Ze weten dan dat ik ook donor ben, maar alleen van S en R ben ik mama.
Ook dan zou ik niet kunnen leven met de onzekerheid.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:38 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Had ik overigens in een 'normale' situatie gezeten wat dat betreft, had ik het nooit gedaan. Het is wel echt iets waar ik/ je in moet groeien denk ik.
Ja, dat is ook mijn grootste angst. En ik zou dus ook niet aan een bekende doneren. Om mezelf te beschermen voor verwarrende gevoelens wat dat betreft.
Maar door wat ik al schreef, is het voor mij dus een volledig andere situatie geworden. Zonder donor had ik mijn grootste geluk niet gekregen. En voor mijn grootste geluk wil ik het beste voorbeeld zijn. Dat maakt dat de situatie niet meer te vergelijken is met voorheen, of met de standaard gezinnen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:33 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Daarbij zou ik het fijn vinden om mijn eigen kinderen te kunnen 'voorleven' hoe ik de rol van een donor zie. Ze weten dan dat ik ook donor ben, maar alleen van S en R ben ik mama.
Precies. En daar kan ik me in deze situatie geen voorstelling van maken. Maar ik kan me wel voorstellen dat dat mijn denkbeeld en gevoel zou kunnen beïnvloeden.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:49 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Haha, no problem.
[..]
Maar door wat ik al schreef, is het voor mij dus een volledig andere situatie geworden. Zonder donor had ik mijn grootste geluk niet gekregen. En voor mijn grootste geluk wil ik het beste voorbeeld zijn. Dat maakt dat de situatie niet meer te vergelijken is met voorheen, of met de standaard gezinnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer maar ook prima hoor. Ik voel me goed.
Dat is ook de gewoonst zaak van de wereld, dat zie ik bij mijn neefjes ook. En logisch natuurlijk het is hun dagelijks leven, hoe gewoner wil je het hebben?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:53 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik lees trouwens tegenwoordig boekjes voor over hoe kindjes gemaakt worden. Één boekje over de standaard manieren één boekje over onze manier. Madam vindt het interessant, maar ook de gewoonste zaak van de wereld dat het bij ons anders is.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:54 schreef groofskendezoveelste het volgende:
She's gone. Niet de verliefdheid, maar wel the girl.
Nohh stomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer maar ook prima hoor. Ik voel me goed.
I`m not weird. I`m limited edition.
Heel fijn, inderdaad. Ook hoe het daarom in de omgeving ook gewoon wordt en blijft.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:58 schreef groofskendezoveelste het volgende:
ja precies Miss. heel logisch natuurlijk, maar toch ook fijn om te zien.
Ow, dat is prima, maar dit boekje gaat over Tinus die met zijn tien tantes in een groot huis woont, maar dan komt er een brief van de kinderbescherming die stelt dat Tius voor zijn tiende verjaardag een man in huis moet hebben, want anders wordt hij uit huis geplaatstquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:08 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hahahaha! Ik lees S nu voor uit een boekje: De klas van Rik en Roosje. We lazen gisteren een verhaaltje over moederdag en toen bleek dat Roosje twee mama's had (ik wist van niks, puur toeval). Probleem voor de juf.
Ik moest wel grinniken, want zo moest ik natuurlijk aan de juf van S vertellen dat S geen papa had (vaderdag komt eraan).
Ja, ik las het. Vandaar mijn hahahahahaha. In fantasie wel leuk misschien voor een verhaal, maar als het dan wat dichterbij komt, is het natuurlijk niet zo'n best themaquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, dat is prima, maar dit boekje gaat over Tinus die met zijn tien tantes in een groot huis woont, maar dan komt er een brief van de kinderbescherming die stelt dat Tius voor zijn tiende verjaardag een man in huis moet hebben, want anders wordt hij uit huis geplaatst
Wat is dat tweede boekje?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:53 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik lees trouwens tegenwoordig boekjes voor over hoe kindjes gemaakt worden. Één boekje over de standaard manieren één boekje over onze manier. Madam vindt het interessant, maar ook de gewoonste zaak van de wereld dat het bij ons anders is.
Mijn zusje was toevallig mee als begeleider met de klas van haar oudste. Ze heeft later nog even met de biebjuf gesproken en die vond het achteraf ook geen handig boekjequote:Op donderdag 7 juni 2012 22:12 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ja, ik las het. Vandaar mijn hahahahahaha. In fantasie wel leuk misschien voor een verhaal, maar als het dan wat dichterbij komt, is het natuurlijk niet zo'n best thema.
Toch leuk om ook in het assortiment te hebben. Die van jou is overigens ook die van mij, ze maken geen onderscheid tussen 1 of 2 mama's.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:17 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Daarnaast heb ik een boekje van Een wereldwondertje, versie Kid-mama. Maar je hebt ze ook voor twee mama's en voor IVF geloof ik. Dat lees ik dan af en toe ernaast ook nog voor.
Goed hoor. Met de pijnen ookquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:11 schreef groofskendezoveelste het volgende:
TF, hoe is het met jou? En al je pijnen?
Neeeeee absoluut niet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:06 schreef Jipster het volgende:
Ben ik de enige die ook best wel kromme tenen krijgt van die M usette en H otse?![]()
driekwart broek en shirt met korte mouwen ;-)quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vindt soort half-half weer zo moeilijk, korte broek, geen korte broek?
Ik denk dat ik eerder tot draagmoederschap geneigd zou zijnquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:21 schreef -Spring het volgende:
[..]
Waartoe zouden jullie eerder geneigd zijn? Een eicel doneren of draagmoeder zijn?
Dat is het idd geworden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
driekwart broek en shirt met korte mouwen ;-)
Nee. Voor mij niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:48 schreef Vanyel het volgende:
![]()
Maar was alleen eiceldonatie een optie geweest?
Dat lijkt mij veel minder ingrijpend, m.n. omdat je het kindje niet voelt groeien.
Er is ook nog steeds niemand die om mijn eicellen gesmeekt heeftquote:
Dat weet ik al, de persoon in kwestie zegt dat hij hem zou weigeren. Maar de vraag is wat PM al zegt, zegt hij dat omdat hij het echt meent of omdat hij hem nog niet ontvangen heeft.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:59 schreef chacama het volgende:
vragen wat die persoon zou doen als ie hem toch zou krijgen.....
Maar dat zou zo totaal out of character zijn voor deze persoon. Of ik vergis me al 32 jaarquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:03 schreef Troel het volgende:
Mijn eerste idee was inderdaad ook: omdat die persoon hem zelf nog niet gehad heeft
Ik weet wel dat wanneer er serieuze schijn van weigering is, ze er niet aan beginnen. Ik heb zo iemand in de familie namelijkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:00 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat weet ik al, de persoon in kwestie zegt dat hij hem zou weigeren. Maar de vraag is wat PM al zegt, zegt hij dat omdat hij het echt meent of omdat hij hem nog niet ontvangen heeft.
Volgens mij is allang duidelijk om wat voor een prijs het gaat he
Ik denk dat die kans aanwezig is. Maar mijn zus zegt dat doet hij nooit. Maar hier is hij heel fel over, en dat is hij bijna nooit ergens over. dus ik denk echt dat hij het verschrikkelijk gaat vinden. Ik wilde het niet met mijn moeder overleggen want die gaat het vast verklappen maar er zit niks anders op denk ik. Ik weet het echt niet namelijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:16 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik weet wel dat wanneer er serieuze schijn van weigering is, ze er niet aan beginnen. Ik heb zo iemand in de familie namelijk
Het zijn vaak de mensen die het meeste doen en die het minste worden voorgedragen omdat ze zo op de achtergrond blijven.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik denk dat je dusdanig overvallen wordt dat je vergeet te weigeren. En een leuke bijeenkomst toch?
Ik ga met Livelink, dat het stiekem waarschijnlijk toch best leuk is gewaardeerd te worden voor wat je doet, ook al zegt jou lintje niks over wat een ander allemaal doet. Die zijn gewoon nooit voorgedragen.
Mijn vader wilde héél graag. Had er ook wel 'recht' op, heeft 25 jaar vrijwilligerswerk bij de ene en meer dan 40 jaar bij de andere organisatie verricht. Toen ze eraan dachten om het aan te vragen, was de termijn al verstreken. Voor mensen met een terminale ziekte kunnen ze bij mijn weten een uitzondering maken, maar ook daar heeft niemand aan gedacht. Ik vind het nog steeds erg rotquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:07 schreef Troel het volgende:
Nou ja, uhm, kijk, er zijn mensen die in mijn ogen wel eens een lintje krijgen omdat ze "zoveel" gedaan hebben. Maar ik ken ook iemand die al veel langer als vrijwilliger actief is en nog nooit een lintje gehad heeft, waarschijnlijk omdat niemand er ooit aan gedacht heeft deze persoon aan te melden.
Dat is de reden waarom ik dat soort prijzen eigenlijk belachelijk vind![]()
Maar ik zou zelf hoe dan ook niet in aanmerking komen voor zoiets, dus dat zou voor mij niet de reden zijn.
maar ik geloof niet dat je echt wat aan dit relaas hebt
Worteltje?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:49 schreef Estrys het volgende:
[..]
Het zijn vaak de mensen die het meeste doen en die het minste worden voorgedragen omdat ze zo op de achtergrond blijven.
Nu inmiddels met mijn moeder gesproken en besloten het door te laten zetten.
Ow ja en volgens PM-girl mag ik er niet over pratendus als iemand het vraagt, mijn naam is haas
nou ja, ik zeg dus al steeds:geen idee, google het maar. Wordt ie kwaad.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:09 schreef livelink het volgende:
Als dat jouw ergste opvoedingsfaal is, dan valt het nog mee en dan ben je er nog snel bij om je falen goed te maken, Buuv.
En nou de kennis erin rammen, zodat hij het ook nooit meer vergeet. Ik ging Katja laatst leren dat je bij een envelop het adres een beetje rechts van het midden moest beginnen met schrijven.
Ze geloofde me gewoon niet![]()
Moest ik echt op internet zoeken naar het bewijs
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou ja, ik zeg dus al steeds:geen idee, google het maar. Wordt ie kwaad.
Ik wil t gewoon van jou lerenmja, maar echt beetje kansloos dit.
Nou ja, qua opvoedingsfaal ... Hij heeft nooit bij ons in bed geslapen, ik heb m niet gedragen, hij kreeg Bambix en bijvoeding vanaf 6 maanden dus ik faal al hard!
Oeps, gewoon pats boem zomaar midden op de enveloppequote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Postnl heeft voorbeelden op de site staan![]()
Al heb ik nog nooit een plaatsnaam met hoofdletters geschreven...
Tijdgeestquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou ja, ik zeg dus al steeds:geen idee, google het maar. Wordt ie kwaad.
Ik wil t gewoon van jou lerenmja, maar echt beetje kansloos dit.
Nou ja, qua opvoedingsfaal ... Hij heeft nooit bij ons in bed geslapen, ik heb m niet gedragen, hij kreeg Bambix en bijvoeding vanaf 6 maanden dus ik faal al hard!
OMG... die is 21.... dat is wel een heel ernstige faalquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:17 schreef Keshet het volgende:
Buuf, weet je zeker dat je zoon niet op FOK! zit?![]()
Brief versturen, waar postzegels?
Make mummy proud!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:17 schreef Keshet het volgende:
Buuf, weet je zeker dat je zoon niet op FOK! zit?![]()
Brief versturen, waar postzegels?
als die in de groep 1-2 zit, dan weet ik nu wie jouw neefje is, want daar zit maar een jongetjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:44 schreef Gaoxing het volgende:
Oh, erg he? Maar mijn neefje vindt gym daar bij jou in het durp wel erg leuk
Niet zo pedagogisch verantwoordquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:34 schreef simmu het volgende:
damn, selene is op gym hoor. vandaag voor het eerst geweest. ik vind haar juf eng![]()
zo'n echte ouderwetse gymjuf van het type "oh je wil niet koprollen. HIERRRRRRRR!!!! <vouw kind in houding, geeft zetje> niet zo aanstellen!" type lesbische kenau *ril*
ze was gewoon zo'n wandelend cliche, kan ik ook niks aan doenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:06 schreef Vanyel het volgende:
Gewoon omdat het weekend is
[..]
Niet zo pedagogisch verantwoord
Oh dat had ik helemaal gemistquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:10 schreef livelink het volgende:
Pvoess, ik had al een keer gereageerd op een eerder berichtje van jou hierover.
[ afbeelding ]
Wij hebben twee zomers vakantie gehad in Salzburg, tegen Tirol aan. Dat is ons super bevallen. Beide keren was het heel warm (iets te warm), maar dan kun je gewoon lekker de koelte van de bergen in.
Wij konden gebruik maken van de Salzburger Landkarte. Met die kaart konden we overal in bijna zonder verdere kosten. Alles was ook op kinderen gericht, het was gewoon heerlijk. Misschien heeft Tirol ook zoiets. Wij merkten toen echt dat Oostenrijk heel veel moeite deed om ook het zomertoerisme aantrekkelijk te maken.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:56 schreef simmu het volgende:
[..]
als die in de groep 1-2 zit, dan weet ik nu wie jouw neefje is, want daar zit maar een jongetje
http://ifixed.nl/products(...)52d-kleur-zwart.htmlquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:18 schreef snoopy het volgende:
Wat een heerlijke foto ET![]()
Mijn jongste heeft gisteren de iPad op de keukenvloer laten stuiteren en nu zit er een barst in
Durf ik dat zelf?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://ifixed.nl/products(...)52d-kleur-zwart.html
Ik hou van uitlegfilmpjesquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
iPhone 3GS was appeltje-eitje. Even op youtube naar filmpjes met uitleg zoeken.
Hij is toch al stukquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:29 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik hou van uitlegfilmpjeszo heb ik zelf zeer gemakkelijk het toestenbord van mijn laptop vervangen. Maar pielen aan iphone of ipad zou ik eerlijk gezegd niet zo makkelijk durven.
Ja Lis, eerste 2 jaar geen zakgeld meerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:29 schreef snoopy het volgende:
Misschien moet ik het maar proberen ja. Laten repareren is echt belachelijk duur. Zal het van haar zakgeld afhouden
Oh, dat scheelt niet eens belachelijk veel.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:28 schreef Swetsenegger het volgende:
En anders: http://ifixed.nl/products/Reparatie-scherm-iPad-2.html
Mjah je hebt een punt....quote:
echt? Dat zal toch niet?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:30 schreef Kirb het volgende:
Snoopy informeer even bij je inboedelverzekering!
Nee valt inderdaad mee. En ik heb goede ervaringen met ifixed.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:30 schreef snoopy het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt niet eens belachelijk veel.
dat, hier zijn al 2 ramen vervangen ..quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:50 schreef Kirb het volgende:
Vaak is gewoon "glasbreuk" gedekt. Of het nou een vogel was of een kind of onbekende oorzaak maakt bij wijze van spreken niet eens uit. Wordt vaak niet eens specifiek naar gevraagd.
waarom moet je dan een bril?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:45 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Waaaah!
Ik draag sinds vanmiddag een bril!
Mijn zicht is echt 'bovengemiddeld' goed volgens de optometrist: 120% zonder bril!
Met bril zit ik op nu op 150%. Hij is voor in de auto, televisie en computer!
Omdat mijn ogen aan het einde van de avond echt 'vermoeid' zijn van het vele beeldscherm werk wat ik doe.. Ik ga tussentijds wel veel van mijn plek, maar dat is niet afdoende blijkbaar!quote:
Mag je niet in termijnen betalen?!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn kat is ziek en ik durf er niet meer mee naar de dierenarts. Ben bang voor de rekeningBen nog steeds blut na vorige keer :-/
Uhm, ieder zn ding, maar met zo'n blaasverhaal zou ik zelf niet wachten, voor er weer operatiekosten bij komen, dan maar die 6% extraquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja dat mag wel, maar dan komt er 6% bij en betalen moet je uiteindelijk toch.
Ik ga maandag wel ff met hem langs, hij is gewoon zichzelf niet meer na dat hele blaasverhaal :-/
Ik moet wel Livelink, want ik voer dagelijks veel posten in en dat moet via de pc..quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:10 schreef livelink het volgende:
Rijstebuiltje, is het dan niet slimmer om wat rustiger aan te doen met beeldwerk. Lijkt me een duidelijk signaal van je lichaam. Dus na het werk niet meer thuis achter de pc of tv kruipen bijvoorbeeld.
Het heeft niets met z`n blaas te maken nu, anders had hij allang weer bij de arts gelegenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:13 schreef moussy het volgende:
[..]
Uhm, ieder zn ding, maar met zo'n blaasverhaal zou ik zelf niet wachten, voor er weer operatiekosten bij komen, dan maar die 6% extra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |