chocoladekoekjesquote:
dan zien we jou na vandaag niet meer terugquote:
of beide !quote:Op maandag 4 juni 2012 16:39 schreef Ticootje het volgende:
Totaal 0 zin om te koken. Ik kan straks kiezen tussen pasta en chili... opbakken.
Dat zou zomaar eens kunnen.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:30 schreef E.T. het volgende:
[..]
dan zien we jou na vandaag niet meer terug![]()
Hmmm kippensoep.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:33 schreef Saffier het volgende:
Het ruikt hier naar de kippensoep van mijn moeder
Ik groet terug, bij ons begint hij morgen.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:15 schreef snoopy het volgende:
Zij die de avondvierdaagse gaan lopen groeten u. Vaarwel.
Elk nadeel heb ze voordeelquote:Op maandag 4 juni 2012 17:16 schreef Gaoxing het volgende:
Sterkte snoop! Het is tenminste niet vreselijk heet
5 km. De kinderen zijn 5 en 7.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:16 schreef Risu het volgende:
[..]
Ik groet terug, bij ons begint hij morgen.
Hoeveel loop je?
Ja dat is dan een prima afstand. Ik doe 10, maar neem geen kids mee, alleen schoonmoeder.quote:
Mijn, na 100 mtr is het nog ver kleuter, liep van de week ook vlot 4km tijdens een sponsorloop.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:11 schreef E.T. het volgende:
Hier is de avondvierdaagse volgende week.
Maar aangezien mijn kinderen bij 500meter al piepen over zere benen en ook zo klagen bij 1km fietsen, doen we niet mee.
Al is er eentje hier in huis die daar nu heel boos over is.
"ik hoef niet te trainen!Dat kan ik echt wel!
"
uhuh.. Volgend jaar maar trainen met 'm.. als ie zo graag wil
you did something wrong there honey!quote:Op maandag 4 juni 2012 17:15 schreef snoopy het volgende:
Zij die de avondvierdaagse gaan lopen groeten u. Vaarwel.
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind je een held en goed bezig livelink *applaus*
Veel dank, veel dank. Aan het eind van deze week zullen we weten of het ook verdiend is.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Lekker motiverend hier jaIk vind je een held en goed bezig livelink *applaus*
Hier ook morgen. L. loopt met Sven.quote:
In de NRC van zaterdag stond trouwens een artikeltje over hoelahoepen, helemaal hot schijnbaarquote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:14 schreef bodpa09 het volgende:
In het kader van het hoelahoep gesprek in de vorige SC:
Ik vind haar echt zwaar imponerend. Die benen, wow! Op d'r fokking 64e.
ik ook.. 2x zelfsquote:
Ik ben de helft van haar leeftijd en het komt niet eens in de buurtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:14 schreef bodpa09 het volgende:
In het kader van het hoelahoep gesprek in de vorige SC:
Ik vind haar echt zwaar imponerend. Die benen, wow! Op d'r fokking 64e.
Je mag 't hebben hoor, die global warmingquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:28 schreef Saffier het volgende:
Die global warming he.... Die geldt zeker niet voor Nederland? Wat is het weer koud zeg
Inderdaad! Veel succes vanavond Livelink.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:24 schreef Saffier het volgende:
Ik bewonder je doorzettingsvermogen en geduld livelink!
Ik stem ieder jaar trouw op Livelink, nu de rest nog!quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:54 schreef snoopy het volgende:
wat zij zeggen livelink! Dit jaar ga jij vast de 'jou wil ik wel als mijn mama'-award krijgen
de mijne had ze ook al dit jaarquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:27 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik stem ieder jaar trouw op Livelink, nu de rest nog!
quote:
Dat vind ik zo knap he!quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:53 schreef lily het volgende:
Nee, nee, dat is niks voor mij.
Mijn internettijd is ongeveer 30 minuten max per dag incl fok, shoppen en informatie vergaren. Daar past niks meer bij
Ik kan op mijn werk wel internetten maar ik heb daar simpelweg geen tijd voor dus dat maakt het al makkelijk natuurlijk (heel soms ff een minuutje; een soort koppensnellen zoals bij een krant maar dan hier)quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat vind ik zo knap he!
Ok, op mijn vrije dagen komt er meestal ook niet veel van, maar 's avonds en op mijn werk...
Ja hoor ik ben er nog gewoon...quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:06 schreef lily het volgende:
Ah ja, ik ken het wel.
Ik ben eigenlijk al bijna 13 jaar fokmoe maar ik kan het nooit laten om af en toe rond te neuzen![]()
Je bent er in ieder geval nog
Ik vergeet altijd dat er ook nog sociale media is zoals facebook en twitter
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:07 schreef livelink het volgende:
Je was in ieder geval niet te moe om je cookies te accepteren, Diaan![]()
is Amaranta nog gezien?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:58 schreef livelink het volgende:
Op mijn werk durf ik helemaal niet op Fok. Daar zit ik wel op internet, maar meestal werkgerelateerd of op wiki of google om discussies van collega's te winnen.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:39 schreef Sorbootje het volgende:
Met onze Vicks weet je het ook maar nooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ben ook benieuwd naar die van vanavond. En tjee sorbo, dat jij zoiets zou kijken, had ik noooooit achter je gezocht![]()
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:53 schreef mefke79 het volgende:
Jup, alle uitzendingen gezien.Ik kan toch best verrassend uit de hoek komen he?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ben ook benieuwd naar die van vanavond. En tjee sorbo, dat jij zoiets zou kijken, had ik noooooit achter je gezocht![]()
Ik heb jou trouwens niet gezien. Was dat in de uitzending met de bevalling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |