Ter verduidelijking: de I van IAS.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 10:40 schreef SvenM het volgende:
Gister met iemand samen gespeeld die 150% magic find had. Erg leuk spelen zo.
nopquote:Op maandag 4 juni 2012 10:50 schreef Murdera het volgende:
[..]whut,
en telt dat dan ook voor jouw drops?
Yep, wordt uitgemiddeld.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:50 schreef Murdera het volgende:
[..]whut,
en telt dat dan ook voor jouw drops?
Snap ook niet echt waarom 't zo is gemaakt, maar iedereen in een groep heeft evenveel MF op basis van 't gemiddelde van de groep.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:54 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Serieus QQ?
Zou denken dat het ieder voor zich is.
Anders krijg je denk ik dat 1 iemand gewoon puur MF kan stacken, zondere echte andere stats, en dat hij dan meeloopt om drops te maximaliseren (en de rest dus damage doet).quote:Op maandag 4 juni 2012 10:54 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Serieus QQ?
Zou denken dat het ieder voor zich is.
Ahja, dat is de reden natuurlijk!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:19 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Anders krijg je denk ik dat 1 iemand gewoon puur MF kan stacken, zondere echte andere stats, en dat hij dan meeloopt om drops te maximaliseren (en de rest dus damage doet).
Dat krijg je toch nu net zo hard, als 1 iemand 150% MF heeft, dan droppen er toch evenveel magic items met 2 personen die 75% hebben. Het is alleen 'eerlijker' verdeeld, maar dat maakt niet uit als je met iemand samen speelt die je kent....quote:Op maandag 4 juni 2012 11:19 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Anders krijg je denk ik dat 1 iemand gewoon puur MF kan stacken, zondere echte andere stats, en dat hij dan meeloopt om drops te maximaliseren (en de rest dus damage doet).
Dat is op de road to Alcarnus toch?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:31 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Globinruns gedaan met 4 man, gewoon elke game heeft iemand wel een goblinspawn, 4 man met MF gear aan en 2 rares + 4 blues per persoon. Lekker farmenmoooo
Nee act1, 1e waypoint (leah niet meenemen) en dan naar onderen lopen 'damp cellar' oid. Hoge kans op goblinspawn. Zeg maar 75% kans op cellar, dan ongeveer 30% kans op een goblin zou ik zeggen. Maar als je dus 4 man tegelijk games laat maken gaat het echt hard met farmenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dat is op de road to Alcarnus toch?
Ja.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik snap nog steeds het online gedeelte van dit spel niet. Komt dat simpel gezegd nou neer op een game open gooien en met vrienden online bijv. een baas aanpakken?
Niet allees bosses natuurlijk ook gewoon trash/gold farmen, boosten en items traden.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik snap nog steeds het online gedeelte van dit spel niet. Komt dat simpel gezegd nou neer op een game open gooien en met vrienden online bijv. een baas aanpakken?
Mij ook?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:22 schreef Blind_Guardian het volgende:
Cornelis, kan je mij ook even in de OP toevoegen?
Yoshi#2898
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:22 schreef Blind_Guardian het volgende:
Cornelis, kan je mij ook even in de OP toevoegen?
Yoshi#2898
quote:
Done!quote:
Wat snap je er niet aan? Wat is er zo lastig?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Check de OPquote:Op maandag 4 juni 2012 12:55 schreef Blind_Guardian het volgende:
Wat is trouwens de meest handige manier om met meer mensen te spelen? Ik zit niet zo op open games met random onbekenden te wachten, maar ken verder niemand die D3 heeft. Geen idee of er Fok!ers zijn die het spel samen spelen?
Kan, maar ik ga natuurlijk niet zomaar 50 Fok!ers toevoegen, of staan mensen hier er niet raar van te kijken als ze tig onbekende vriendverzoeken krijgen?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:00 schreef totalvamp het volgende:
Fokkers toevoegen en vragen of ze samen willen spelen.
Vraag gewoon of er iemand zin heeft om mee te spelen op X quest X moeilijkheidsgraad.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:10 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Kan, maar ik ga natuurlijk niet zomaar 50 Fok!ers toevoegen, of staan mensen hier er niet raar van te kijken als ze tig onbekende vriendverzoeken krijgen?
Mij mag je rustig toevoegen als je wiltquote:Op maandag 4 juni 2012 13:10 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Kan, maar ik ga natuurlijk niet zomaar 50 Fok!ers toevoegen, of staan mensen hier er niet raar van te kijken als ze tig onbekende vriendverzoeken krijgen?
Heeft Blizzard het toch niet waterdicht gekregen.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:31 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Globinruns gedaan met 4 man, gewoon elke game heeft iemand wel een goblinspawn, 4 man met MF gear aan en 2 rares + 4 blues per persoon. Lekker farmenmoooo
quote:
Ik denk dat dat wel mee valt, je exploit niks, het is niet dat je een boss bugt ofzo, het is letterlijk slim gebruik maken van een gameplay mechanic. Al denk ik wel dat ze het gaan patchen zodat die mobs niks meer droppen straks.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:17 schreef Cornelis83 het volgende:
Klinkt als een exploit waar je voor gebanned kunt worden als je er misbruik van maakt
Done!quote:Op maandag 4 juni 2012 13:33 schreef bigbass het volgende:
Mag ik ook in de OP, zie dat ik er nog niet sta.
Gradon#2588 Sta altijd open voor invites, ben nu act II op Hell, lvl 55 barb.
Voor powerlevellen, gewoon normaal powerlevellen? Of werd er iets geexploit? Kijk, dit kan je zien als een bug, maar het is meer een (door Blizzard) onvoorziene mogelijkheid van een legitieme gameplay mechanic. De game doet niks wat het niet hoort te doen in mijn ogen.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:33 schreef Cornelis83 het volgende:
Mja, volgens mij zijn ze daar nog best streng in. Ik weet nog met WoW vlak na de launch van WotLK dat een groepje van 5 één persoon van hen aan het powerlevelen waren in een dungeon en dat werd ook niet gewaardeerd. Ze werden er wel voor gestraft. Maar dat was wel een iets zwaarder vergrijp natuurlijk.
Dat kan ik begrijpen, want zo is het niet bedoeld en je moet speciale handelingen verrichten om dat te doen, je gaat mijn niet vertellen dat ze niet door hadden dat het zo niet bedoeld is. Bij Diablo is het echter een ander verhaal, geen shady handelingen, maar gewoon een goede combinatie van gear en een goed plan.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:40 schreef Cornelis83 het volgende:
Wat ze deden was dus de dungeon ingaan met z'n 5-en als party. In de dungeon leavede 4 van hen de groep maar je wordt dan niet de dungeon direct uitgeschopt. Dat duurt een minuut. In die minuut tagde de 5de speler (die de party niet geleaved had) een groepje mobs en vervolgens gingen de andere 4 hem helpen om de kill te krijgen. Maar omdat die mobs dus getagd zijn aan een party immers, die ene persoon in de party startte de aanval, krijgt de party de XP. Maar die bestaat dus uit 1 persoon dus die krijgt alle experience, een boel experience dat eigenlijk bedoeld is voor 5 man gaat naar 1 persoon toe en dat tikt aan. En zodra het groepje dood was, joinde de 4 spelers die geleaved waren snel de groep om zo naar de volgende groep mobs te gaan en het truukje te herhalen. Binnen een veel te snelle tijd had een speler in kwestie dus world first lvl 80. De manier waarop echter keurde Blizzard niet goed en die nam ook maatregelen.
Nee, dat is sowieso geen exploit, we hadden het over de link die eerder werd gepost van de eeuwig mobs spawnende pillars waar je dan met thorns armour bij gaat staan zodat alles neer valt terwijl jij afk bent.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:44 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ok voor de duidelijkheid, dit is geen exploit. Er was een cellar in act2 die een 95% respendentchest had door een bug. Dat gefarm was een exploit. Dit is een random kans van een random cellar met random inhoud, waarvan 1 een goblin is. Dit soort goblin farmspots heb je op een aantal plekken in de game, deze is het meest toegankelijk maar 'working as intended'.
Krijg je dan trouwens geen DC of wordt dat verhinderd vanwege de mobs en thorns?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:46 schreef bigbass het volgende:
[..]
Nee, dat is sowieso geen exploit, we hadden het over de link die eerder werd gepost van de eeuwig mobs spawnende pillars waar je dan met thorns armour bij gaat staan zodat alles neer valt terwijl jij afk bent.
deze
Ik heb nog nooit een dc gehad door te lang afk staan en heb toch meerderer malen langer dan een uur afk in town gestaan (als ik weer eens vergat dat de game nog draaide, totdat de launcher me dat vertelde als ik hem voor de 2e keer probeerde te openenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Krijg je dan trouwens geen DC of wordt dat verhinderd vanwege de mobs en thorns?
Welke class en difficulty?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:09 schreef Lamabal het volgende:
Damn. Word je steeds ge 1 hit door belial.
Hoe staat het met je gear en skills? Je kunt op de AH altijd even shoppen voor nieuwe gear die vaak gewoon 10x beter is dan het gros van wat je zelf vindt. Ook kun je de skills die je gebruikt natuurlijk aanpassen voor specifieke gevechten.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:12 schreef Lamabal het volgende:
Nightmare mage.
Ik weet het alleen ik val er steeds in :>
Mijn record is iets van 80quote:Op maandag 4 juni 2012 14:26 schreef Lamabal het volgende:
Dit is dan toch wel weer gaaf
[ afbeelding ]
Ja ikke, met een firebomb/zombiebear buildquote:Op maandag 4 juni 2012 14:24 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Speelt hier nog iemand WD btw of ben ik de enigste
In inferno :s i sure hope notquote:Op maandag 4 juni 2012 14:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja ikke, met een firebomb/zombiebear buildFocus op crits en dikke hits, niet op IAS. En ik gebruik dogs + gargantuan.
Ik ook weer, level 41 nu.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:24 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Speelt hier nog iemand WD btw of ben ik de enigste
Link?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:45 schreef Afwazig het volgende:
Gebruik ook de zombiebear build, alleen heb behoorlijk wat vit gestacked, moet meer int hebben.
Jep werk helaas.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:36 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Je kan me joinen ben ook 41 of 42. Of je bent nu aan het werk of niet
Dunno, dacht het nietquote:Op maandag 4 juni 2012 14:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jep werk helaas.
Je kan me wel vast toevoegen, sta in de OP.
Of heb ik jou al in mijn lijst?>
Gebruik niet exact deze build maar een variatie hierop: http://us.battle.net/d3/e(...)or#afUQPd!VUW!acaZaYquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 15:31 schreef Fsmxi het volgende:
Whoppa, legendary belt, nog niet eens zo slechtMja, die resist all maakt hem al prettig, amor en vit ook wel aardig, de rest heb je niet veel aan. Wat het waard is weet ik ook niet, maar praktisch alles met +all res is prijzig. Ik zou gewoon op AH ongeveer invullen wat je hebt en kijken wat anderen voor die belt vragen. Zou me niet verbazen als dat rond de 150-200k zit (al zou ik hem daar nooit voor kopen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Niets aan verloren. Doorgaans zijn ze zwakker dan wat je zelf gebruikt en op de AH leveren -60 legendary's (terecht) nogal weinig op.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nog steeds geen legendary, en ik zit al bij Diablo op nightmare.
quote:Op maandag 4 juni 2012 15:31 schreef Fsmxi het volgende:
Whoppa, legendary belt, nog niet eens zo slechtrisistance to all en damage reduce zijn nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Ah ok. Geen army?quote:Op maandag 4 juni 2012 15:29 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Gebruik niet exact deze build maar een variatie hierop: http://us.battle.net/d3/e(...)or#afUQPd!VUW!acaZaY
Dit is mijn build:
http://us.battle.net/d3/e(...)or#hcQeYT!VdZ!ZbZabZ
Army gebruik ik wel ja. Maar welk diff. level speel jij? Zombie dogs is later erg matig vind ik, gaan erg snel dood.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:52 schreef Murdera het volgende:
Ah ok. Geen army?
Dit is mijn build:
http://us.battle.net/d3/e(...)or#hcQeYT!VdZ!ZbZabZ
ben 41, nightmare act 2quote:Op maandag 4 juni 2012 16:05 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Army gebruik ik wel ja. Maar welk diff. level speel jij? Zombie dogs is later erg matig vind ik, gaan erg snel dood.
daarom zoeken naar het goedkope spul. Daar zit ook gewoon goede gear bij dus.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Overpriced shit op AH, dan koop je wat om vervolgens over een paar levels weer op zoek te gaan naar nieuwe gear.
Snap sowieso niet waarom mensen uberhaupt gear wat lager is dan level 60 voor weet ik hoeveel kopen.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Overpriced shit op AH, dan koop je wat om vervolgens over een paar levels weer op zoek te gaan naar nieuwe gear.
Mijn build (geen idee of ie goed is kwa min/maxen, maar ik vind dit toch 't lekkerst spelen):quote:Op maandag 4 juni 2012 15:29 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Gebruik niet exact deze build maar een variatie hierop: http://us.battle.net/d3/e(...)or#afUQPd!VUW!acaZaY
Graag gedaanquote:Op maandag 4 juni 2012 17:27 schreef Aleria het volgende:
Wow, zag net dat iemand (Cornelis?) de lijst met battletags heeft gealfabetiseert, en gewoon leesbaarder heeft gemaakt.
Respect daarvoor!
Mage = wizard? Had ik niet veel moeite mee in NM, maar ging wel een stuk moeilijker (kwam ik later achter) dan met mijn Monk op NM.quote:
Vond hem juist een eitje op Nightmare. Ging sneller neer dan in Normal.quote:
Dat dacht ik dus ook. Maar hij is echt kut nu :<quote:Op maandag 4 juni 2012 18:52 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Vond hem juist een eitje op Nightmare. Ging sneller neer dan in Normal.
Threatening shout met demoralize als je met een team speelt?quote:Op maandag 4 juni 2012 18:34 schreef I.C.O.N. het volgende:
Ik gebruik nu deze build op Hell als mijn barb. Ik merk dat mijn teammaten altijd wel blij met me zijn, krijg regelmatig friend requests enzo.
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/barbarian#bZPVkj!XYb!YZZcbZ
Wat ik doe is in principe altijd warcry aan, vervolgens spam ik cleave op gewone mobs (gaat snel zat). Bij een blauwe / gele mob drop ik vervolgens eerst Beserk en dan Call of Ancients. Tussentijds spam ik revenge (wanneer het kan) om hp bij te krijgen. En met 30% kan dat vrij vaak..
Ik zit er alleen wel aan te denken Call of Ancients te wijzigen naar iets anders.. Iemand tips?
quote:
Wat zijn je stats (hp/dmg).quote:Op maandag 4 juni 2012 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]Ik stuit op hetzelfde probleem, maar dan met Barbarian, opeens ga ik steeds dood. Ik word er gek van, al een paar builds geprobeerd, met Enchantresse en nu met Templar erbij, maar het blijft naatje.
ik heb Diablo gewoon neer kunnen knuppelen met mijn barb, misschien een idee om je gear te upgraden via de ah? Dat heb je voor hell dan sowieso nodig.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]Ik stuit op hetzelfde probleem, maar dan met Barbarian, opeens ga ik steeds dood. Ik word er gek van, al een paar builds geprobeerd, met Enchantresse en nu met Templar erbij, maar het blijft naatje.
quote:Op maandag 4 juni 2012 19:12 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Wat zijn je stats (hp/dmg).
Ook moet je gewoon opletten welke aanval hij gaat doen en het is easyje kunt alles bijna ontwijken.
Dat denk ik ook dat, dat nodig isquote:Op maandag 4 juni 2012 19:14 schreef bigbass het volgende:
[..]
ik heb Diablo gewoon neer kunnen knuppelen met mijn barb, misschien een idee om je gear te upgraden via de ah? Dat heb je voor hell dan sowieso nodig.
je probeert verschillende helpers op diablo? Die worden toch getrapt bij de ingang?quote:Op maandag 4 juni 2012 19:10 schreef Karina het volgende:
Ik heart terug naar het stadje en switch, ik ga nu al steeds dood gewoon tijdens het levellen (dus niet in een dungeon). De scoundral heb ik overigens nog niet uitgeprobeerd.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:23 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
je probeert verschillende helpers op diablo? Die worden toch getrapt bij de ingang?
Ik zal eens kijken... Thanksquote:Op maandag 4 juni 2012 18:54 schreef Stranger het volgende:
[..]
Threatening shout met demoralize als je met een team speelt?
Wacht maar tot je datzelfde punt bent in inferno. Dan zal je zien dat het spel snel daalt in je aanzienquote:Op maandag 4 juni 2012 19:51 schreef bigbass het volgende:
Dit was echt heerlijk, act II op Hell op mijn barb, eerst een Rare mob+adds en 3 elites samen. lekker uitdagend, maar wel neer. 200m verder, 2 groepjes van 3 elites, waarvan 1 groepje vliegbeesten met illusionist. Duurde wat langer, maar uiteindelijk ook glansrijk afgeslacht. Barb![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
True that.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:55 schreef ems. het volgende:
[..]
Wacht maar tot je datzelfde punt bent in inferno. Dan zal je zien dat het spel snel daalt in je aanzien
Daarom geniet ik er nu dubbel vanquote:Op maandag 4 juni 2012 19:55 schreef ems. het volgende:
[..]
Wacht maar tot je datzelfde punt bent in inferno. Dan zal je zien dat het spel snel daalt in je aanzien
je moet enable realid aanzetten op je battle.netquote:Op maandag 4 juni 2012 20:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Meer mensen die problemen hebben met friendrequests? Ik en een klasgenoot proberen elkaar toe te voegen maar allebei onze requests komen niet aan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ik dit had zat hij op de US serversquote:Op maandag 4 juni 2012 20:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Meer mensen die problemen hebben met friendrequests? Ik en een klasgenoot proberen elkaar toe te voegen maar allebei onze requests komen niet aan..
Ja. Ik dus ook.quote:
Had ik ook.. Van mij loopt ook nog een lvl 25 ofzo rond in America.. Helaas maar ze zetten niets over.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja. Ik dus ook.
Kun je je pop ook overzetten? Als ik hem op Europe zet en inlog is mijn pop kwijt. Maak je een spel laat je hem niet automatisch je continent herkennen als je dat ding installeert. Nu heb ik een level 17 pop op America.
En gear?quote:Op maandag 4 juni 2012 18:34 schreef I.C.O.N. het volgende:
Ik gebruik nu deze build op Hell als mijn barb. Ik merk dat mijn teammaten altijd wel blij met me zijn, krijg regelmatig friend requests enzo.
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/barbarian#bZPVkj!XYb!YZZcbZ
Wat ik doe is in principe altijd warcry aan, vervolgens spam ik cleave op gewone mobs (gaat snel zat). Bij een blauwe / gele mob drop ik vervolgens eerst Beserk en dan Call of Ancients. Tussentijds spam ik revenge (wanneer het kan) om hp bij te krijgen. En met 30% kan dat vrij vaak..
Ik zit er alleen wel aan te denken Call of Ancients te wijzigen naar iets anders.. Iemand tips?
Ikquote:Op maandag 4 juni 2012 21:35 schreef 16meter het volgende:
Wie kan mij even naar a3 hell brengen, dus gewoon een game openen in act 3 waar ik in kan? Thanks.
quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Goedendagquote:Op maandag 4 juni 2012 22:39 schreef ssebass het volgende:
Kwam trouwens vorige week nog een grappig item tegen, zie de naam:
[ afbeelding ]
Haha dat heb ik dus al eens eerder gelezen. Goed geheugen heb ik blijkbaar....quote:Op maandag 4 juni 2012 22:49 schreef Renzoku het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Goedendag
Meestal wel, vooral even de elite packs zoeken.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:46 schreef Jump het volgende:
Verkennen jullie ook altijd100% van de levels ook al heb je de 'uitgang' al gevonden? Zo net nog een goede rare gevonden voor die enchantress hiermee
Meestal wel, alhoewel ik het soms niet doe als ik dan een heel eind terug moet.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:46 schreef Jump het volgende:
Verkennen jullie ook altijd100% van de levels ook al heb je de 'uitgang' al gevonden? Zo net nog een goede rare gevonden voor die enchantress hiermee
Creep maar een end weg, ik wil even een seconde stilte voor Moemoe, geveld in de lente van haar Monklevenquote:Op maandag 4 juni 2012 23:03 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
Langzaam creept mijn monk ook naar de 60..
Wat wil je weten dan?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:53 schreef Cornelis83 het volgende:
Heeft iemand een uitleg of een link naar een uitleg hoe attack speed werkt in diablo? En welke formule erachter hangt? Ik ben aan het zoeken nu, maar tot nu toe nog zonder succes.
Attack speed is rechtstreeks van invloed op je dps.(die op je armor dan)quote:Op maandag 4 juni 2012 23:11 schreef Cornelis83 het volgende:
Wanneer attackspeed interessant wordt en voor welke classes etc. Met name dus wat voor invloed je dps heeft op de dps.
En als je dan eens terug gaat, is het enkel een leeg kamertje of zoquote:Op maandag 4 juni 2012 22:52 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Meestal wel, alhoewel ik het soms niet doe als ik dan een heel eind terug moet.
Inderdaad, dan zie je zo'n gang die heel wat lijkt, loopt hij 2 cm verderop doodquote:Op maandag 4 juni 2012 23:37 schreef Jump het volgende:
[..]
En als je dan eens terug gaat, is het enkel een leeg kamertje of zo
WoW is technisch gezien ook 3rd person. Ok, als ik me goed herinner kan je genoeg inzoomen tot je 1st person speelt, maar het meeste doe je toch terwijl je tegen de rug van je char aankijktquote:Op maandag 4 juni 2012 23:42 schreef Scrummie het volgende:
Zo, ben nu een eindje op weg, maar haha, het is net of ik een third person WoW aan het spelen ben joh. Af en toe zit ik te kijken en wil ik vanzelf /g Hey guys tikken. De rauwe versie van WoW, ook qua graphics, zo ervaar ik het. Maar ik vind het heerlijk, het speelt heerlijk, het is sfeervol, en als ik een hele pack mobs pak is het heerlijk hoe mijn barb slashed, de mob vliegt een eind weg, en in 1 beweging draait hij om om er nog 2 een eind weg te zwiepen. Heerlijk!
Heb je wel gegeten vandaag?quote:Op maandag 4 juni 2012 23:55 schreef Jump het volgende:
Zo, morgen op naar leven 50. Nu 49,5 ongeveerWou eigenlijk eens een dag niet spelen, toch maar drie level gestegen nu
Ben maar thuis gekomen om 19 uur van het werkquote:
Ik heb ook een level 14 wizard daar staan. Ja ach, als de EU servers plat liggen, heb je daar wel al vast wat staan om mee door te gaan.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik baal nog steeds wel dat het spel (tenminste als je hem download) gewoon op America blijft staan en ik daar dus automatisch een pop heb aangemaakt.
En aan het 21 pagina's tellende zeur-topic op de Diablo 3 community te zien zijn er meer mensen die daar last van hebben.
SPOILER: omdat het nogal een enorme lange lijst isOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://www.diablofans.com(...)nd-diablo-wallpaper/
42k hp buffed en 7.5k dps.. Kan ondertussen act 3 wel solo op hellquote:
HELP.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Butcher valt toch wel mee
Geef maar een gil als jullie 'echt' hulp nodig hebben.
Tering. Sedan komt binnen, en in nog geen minuut is het voorbij.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Butcher valt toch wel mee
Geef maar een gil als jullie 'echt' hulp nodig hebben.
Heel toevallig je drivers een update gegeven?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:52 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wtf, net opeens BSOD. atikmpag.sys deed iets verkeerd.
Maar even m'n drivers reinstallen, PC is net een week oud.
Hadden jullie enrage ervoor?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tering. Sedan komt binnen, en in nog geen minuut is het voorbij.
Ah. Ja dat de vloer volledig onder vuur staat.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je bedoelt dat na 3 min? Dat haalden we niet eens.
Haha dat haalden we niet. Als ik 1 keer gegrabbed werd was ik dood, en dan was het 1 op 1, duurde niet langquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah. Ja dat de vloer volledig onder vuur staat.
Hij hard reset nu zelfs als ik normaal boot, zonder Diablo 3 te starten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:55 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Heel toevallig je drivers een update gegeven?
Ik had er ook last van nadat ik me videokaart drivers een update had gegeven.
Ben toen gewoon terug gegaan naar wat ik had.
Wordt later handig, maar Diamond Skin-Energy Armor/Force Armor icm Galvanizing Ward is echt héél erg fijn als je Nightmare-Inferno gaat doen, wat een lifesaver is dat... Zonder dat ben ik echt binnen de kortste keren dood. Kiten moet nog altijd, maar qua uithoudingsvermogen, scheelt het ontzettend veel met grote mobs/elite/specials opruimen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik dender lekker door met m'n wizardVanavond begonnen als lvl 13 en zit nu tegen de 21 aan
Join een public game en als je geluk heb zit er een tank. Zo heb ik Belly gedaanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:41 schreef Baszh het volgende:
Word een beetje gek van de onmogelijke packs in act 2 inferno, nu wel bij Belial en bijna gelukt solo als dh maar dan mag ik het hele gevecht echt nooit geraakt worden.
Moet bende goud/gear farmen dan maar, heb daar echter weinig zin in. En mijn hc 52 monk op hell nu durf ik 50% van de tijd niet te spelen door laggspikes. Misschien maar een sc alt aanmaken.
heb je het al is gedaan als DH op infernoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:33 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Belial moet je als dh zeker kunnen hebben, helemaal op phase 1 en 3. P2 war burst voor bewaren anders krijg je echt teveel adds.
Ik had al zon vermoeden.quote:
Dat zijn ze vooralsnog niet van plan, wel nieuwe gearsets en tweaks. Toevallig gisteren net een interview daarover gelezenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:27 schreef Blind_Guardian het volgende:
Misschien een voorbarige discussie, maar ongetwijfeld gaat Blizzard een expansion voor D3 ontwikkelen (en voor niet te weinig geld verkopen, maar da's een andere discussie).
WD kan nog een paar klappen hebben, of kan rondlopen waarbij de creatures toch dmg doen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:46 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
11k damage is ook wel heel heel heel weinig voor inferno, zelfs voor act1....
Zit geen verschil in belial phase 3 voor een dh of een wd btw...
Gewoon naar de AH gaan. JE krijgt echt epic gear daar.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had al zon vermoeden.
Overigens is mijn DH kansloos op inferno.
11k damage, zelfs normale monsters als die springers in act 1 kunnen me doden.
Gold moeten farmen,quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:48 schreef Lamabal het volgende:
Ik wil naar FOK! en accepteer alle koekjes.
[..]
Gewoon naar de AH gaan. JE krijgt echt epic gear daar.
DE?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:52 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Of wachten tot DE drop. En die verkopen voor een paar mil.
WD kan net zo weinig hebben als een DH en een WIZ en kan ook niet casten terwijl die loopt. Echt er is geen verschil tussen WD en DH in dat gevecht. Ik gebruik idd fetisch army, maar dat is puur voor de burst in damage, niet voor tankyness oid.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
WD kan nog een paar klappen hebben, of kan rondlopen waarbij de creatures toch dmg doen.
DH kan niet geraakt worden, en tijdens het bewegen geen damage doen.
En ja, 11K is erg weinig, maar ik weet niet zo goed meer wat ik er nog aan kan doen.
Gold blijven farmen tot een paar miljoen heb ik echt geen zin in. Ik speel dit spel voor mijn plezier.
En mijn DH geeft me niet echt plezier meer.
Rip Moemoequote:Op maandag 4 juni 2012 23:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Creep maar een end weg, ik wil even een seconde stilte voor Moemoe, geveld in de lente van haar Monkleven![]()
[ afbeelding ]
Door mijn enorme resistance kan mijn WD een stuk meer hebben.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:55 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
WD kan net zo weinig hebben als een DH en een WIZ en kan ook niet casten terwijl die loopt. Echt er is geen verschil tussen WD en DH in dat gevecht. Ik gebruik idd fetisch army, maar dat is puur voor de burst in damage, niet voor tankyness oid.
Ja zo van met nadruk op de. Oftewel wachten tot je een epic drop krijgt. Ja was beetje vaag opzich.quote:
Ah zo.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:56 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ja zo van met nadruk op de. Oftewel wachten tot je een epic drop krijgt. Ja was beetje vaag opzich.
resistance door intel bedoelde ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:59 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Op inferno gebruikt geen enkele WD summons, die worden allemaal ge1shot door normal mobs :/
Spliterdarts, Unbreakable grasp
Soulharvest, Spiritwalk, Searing locust, Barricade
is mn build. De meesten gebruiken een variant daarop of een VQ zombiebearsbuild. Resist en Vit stacken op een WD heeft geen nut, aangezien je damage te laag wordt. Glass cannon is tot buffs op summons the only way to go
Gister een met rond de 800 dmg kunnen kopen voor 120k voor mijn DH.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:01 schreef Lamabal het volgende:
Wapen kopen met vies veel dps. Dan zombiebears gaan werkt goed.
Gewoon eerst je wapen upgraden dat helpt zo veel. En je moet niet gaan kijken naar de gene die 3208582030 mil kost.
Zijn genoeg mensen die er wapens opzetten met een redelijke prijs.
Als ik thuis ben zal ik even kijken.quote:
Bedankt voor je steun in deze moeilijke tijdenquote:
Wat is jouw build?quote:Op maandag 4 juni 2012 19:51 schreef bigbass het volgende:
Dit was echt heerlijk, act II op Hell op mijn barb, eerst een Rare mob+adds en 3 elites samen. lekker uitdagend, maar wel neer. 200m verder, 2 groepjes van 3 elites, waarvan 1 groepje vliegbeesten met illusionist. Duurde wat langer, maar uiteindelijk ook glansrijk afgeslacht. Barb![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat wil ik ook wel weten.quote:
Vanavond zal ik even een screentje posten van mijn gear (ben inmiddels wel lvl up, deed het op lvl 55, maar dat zal niet veel uitmaken). Dit is mijn skillset (uit mijn hoofd): http://us.battle.net/d3/en/calculator/barbarian#bhYVkR!dVe!ZbZabZquote:
Awsome.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:26 schreef Perrin het volgende:
Probeerde gisteravond eens wat anders met WD: op alle slots int + chance to stun/knockback/fear/etc met 1h/shield, int/IAS amulet en ringen, en armor als secondary stat om de pets nog wat sterker te maken.
Als build dogs(fire)/gargantuan(stinker) met splinters en spider queen. Kostte iets van 400k aan gear om deze build even uit te proberen, maar 't werkt eigenlijk verrassend goed op Inferno act 2. Alles wordt behoorlijk geperma-stunned/knockbacked/etc, puur vanwege de grote hoeveelheid attacks die je samen met je pets doet. Ondertussen zorg ik met splinters voor de dps en ontwijk ik een sporadische ranged attack.
Mijn main build is vooral gericht op harde dps doen en dat werkt aardig voor trash in act 2.. maar de elite packs zijn met die build echt lastig te doen zonder tig keer dood te gaan.
Vanavond maar een beetje verder mee experimenteren, maar het lijkt een werkende solo Inferno spec voor WD waarmee je verrassend goed in leven kan blijven.
Will do!quote:
Elitepacks gaat wat langzamer dan trash, is iets meer kiten.. maar omdat 't er meestal maar 3 zijn, zijn ze bijna perma-stunned/knockbacked/slowed/blinded/feared/chilled/frozen. En vampiric doet dus ook niet zoveel omdat ze erg weinig succesvolle attacks kunnen doen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:09 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Maar nadat je cooldowns weg zijn, wat doe je dan? En tegen elitepacks of vampiric... Lijkt me nooit lang handig
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:09 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Maar nadat je cooldowns weg zijn, wat doe je dan?
Yep da's wel zo idd, die goblins zijn helaas ook niet stunbaarquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:55 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
lol nice
Die summons zijn altijd zo aggresief, rustig een goblin pakken is er al niet bij.
Die slow trap (caltrops) met 2 seconde snare van DH werkt wel op em. Ik heb ze nu standaard in de stunlock eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yep da's wel zo idd, die goblins zijn helaas ook niet stunbaarHet beste voor me is om ze zelf de pas af te snijden zodat ze terugrennen naar waar je gecleared hebt.. als je niet oplet en je petjes aggro-en voor 'm de pas hebt afgesneden is ie meestal weg en rent ie zo voorbij 2-3 trashpacks.
Ik kan wel een handje helpen; Yindy#2776quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:41 schreef MeneerBob het volgende:
Iemand zin om diablo op NM te mollen? Mag al die shit overnieuw doen vanwege een rollback, kut gehack
Top! Ik eet even snel wat (knorrende magen zijn ook zo fijn) en dan add ik je!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:49 schreef Aleria het volgende:
[..]
Ik kan wel een handje helpen; Yindy#2776
Balen!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:59 schreef djedz het volgende:
Hmmmmmm
Na ingelogd te zijn zie ik dat ik er een beetje naakt uit zie. Na wat beter inspecteren blijkt me account gehackt te zijn en heb ik niks meer >_<.
Blijft raar ja. Ik heb geen auctioneer ik scan weinig en bijna alles staat open terwijl ik nog nooit in mijn leven in iets gehacked ben. Niet dat ik de schuld bij de slachtoffers zelf wil leggen maar ik begrijp het gewoon niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:00 schreef Aleria het volgende:
[..]
Balen!
Gaat trouwens wel lekker met iedereen die gehacked lijkt te worden, hier :/
Het is belachelijk. Ik heb nog nooit een spel gezien waarbij zoveel mensen (waarvan geen kleine groep op dit forum) gehacked zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:00 schreef Aleria het volgende:
Gaat trouwens wel lekker met iedereen die gehacked lijkt te worden, hier :/
Precies dit heb ik ook altijd. Dit is de eerste keer in me leven dat ik gehackt word. Ik heb zelfs getallen en puntjes in me wachtwoord zitten om het extreem moeilijk te maken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijft raar ja. Ik heb geen auctioneer ik scan weinig en bijna alles staat open terwijl ik nog nooit in mijn leven in iets gehacked ben. Niet dat ik de schuld bij de slachtoffers zelf wil leggen maar ik begrijp het gewoon niet.
Ik ken ook een aantal mensen die gehacked zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijft raar ja. Ik heb geen auctioneer ik scan weinig en bijna alles staat open terwijl ik nog nooit in mijn leven in iets gehacked ben. Niet dat ik de schuld bij de slachtoffers zelf wil leggen maar ik begrijp het gewoon niet.
En die drop dan vervolgens binnen 2 seconden voor 300k verkopenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:52 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Of wachten tot DE drop. En die verkopen voor een paar mil.
Het is gewoon heel krom, mensen die nog nooit in hun hele leven gehacked zijn worden allen massaal gehacked bij D3. Er moet gewoon ergens een beveiligingslek zijn, maar dat duurt nog wel jaren voordat Blizzard dit toe zal geven.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:31 schreef senesta het volgende:
Wat een wazige dingen zo zeg, al met al mag je wel zeggen dat het nog niet allemaal lekker soepel gaat he?
Het lek zal gedicht worden en het aantal gevallen zal plots dramatisch afnemenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:36 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Het is gewoon heel krom, mensen die nog nooit in hun hele leven gehacked zijn worden allen massaal gehacked bij D3. Er moet gewoon ergens een beveiligingslek zijn, maar dat duurt nog wel jaren voordat Blizzard dit toe zal geven.
Beetje simpel om dit meteen bij blizzard neer te gooien.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:36 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Het is gewoon heel krom, mensen die nog nooit in hun hele leven gehacked zijn worden allen massaal gehacked bij D3. Er moet gewoon ergens een beveiligingslek zijn, maar dat duurt nog wel jaren voordat Blizzard dit toe zal geven.
Goh.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:39 schreef kovenant het volgende:
misschien omdat er op pagina 1 een hoop user names staan ?
Same here.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:13 schreef djedz het volgende:
Waarom wel? Ik bezoek geen gekke websites, heb een virusscanner en me wachtwoord is x letters lang met gekke getallen erin..
Beetje simpel van blizzard om dit massaal bij de gehackten neer te gooien.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beetje simpel om dit meteen bij blizzard neer te gooien.
Nee het is me eigen schuldquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beetje simpel om dit meteen bij blizzard neer te gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |