Ok, ook daar is de KMar dus te vinden. Laat dan maar.quote:
En zo te zien ook de dikste pens...quote:Op maandag 4 juni 2012 19:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok, ook daar is de KMar dus te vinden. Laat dan maar.
Nee, is ook weer tijdelijk als het goed is.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Krijg je daarna je vaste plek te horen of is die dan ook weer tijdelijk?
quote:
Mwaa, ligt er aan hoe je het bekijkt..quote:Op maandag 4 juni 2012 19:42 schreef Lotusss het volgende:
Bijlmer is als stageplaats wel errug interessant. Je komt er van alles tegen!
Daarna ben je helemaal klaar voor bureau Beursstraat.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:39 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, is ook weer tijdelijk als het goed is.
Ik dacht dan voor 6mn naar de bijlmer.
Medewerkers? Ze gaat gelijk voor generaal zie ik. Nja, maak je tegenwoordig als vrouw goede kans op....quote:Op maandag 4 juni 2012 19:47 schreef Mistress_X het volgende:
Hallo eventuele toekomstige medewerkers
Vandaag niet aan hardlopen gekomen vanwege studie en het weer
Dat ook...quote:Op maandag 4 juni 2012 19:46 schreef Esses het volgende:
Je komt overal van alles tegen, of het allemaal zo interessant is is een tweede...
Nee.. ik wil niet op de beurs!quote:Op maandag 4 juni 2012 19:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daarna ben je helemaal klaar voor bureau Beursstraat.
Voor het weer niet hardlopen...quote:Op maandag 4 juni 2012 19:47 schreef Mistress_X het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Wel wat aardiger zijn tegen de volgende C-KMar.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:49 schreef Esses het volgende:
[..]
Medewerkers? Ze gaat gelijk voor generaal zie ik. Nja, maak je tegenwoordig als vrouw goede kans op....
WTFquote:Op maandag 4 juni 2012 19:47 schreef Mistress_X het volgende:
Ach, ER. Jij moet niet janken.quote:
Met dit weer. Als het regent.quote:
Bamischijf.quote:
Jonguh ER rent 100km op de m90's zonder te zweten. Niet haten dikke wijft. Dat jij nou niet wilt sporten in eigentijd.quote:
100? Ik dacht een rondje NL's grenzen op M90's, binnen 24 uur...quote:Op maandag 4 juni 2012 19:53 schreef Thaboel het volgende:
Jonguh ER rent 100km op de m90's zonder te zweten. Niet haten dikke wijft. Dat jij nou niet wilt sporten in eigentijd.
quote:Op maandag 4 juni 2012 19:53 schreef Thaboel het volgende:
Jonguh ER rent 100km op de m90's zonder te zweten. Niet haten dikke vent. Dat jij nou niet wilt sporten in eigentijd.
Gewoon hardlopen, wordt je hard van...quote:
Tentamens gaan idd voor...quote:Op maandag 4 juni 2012 19:53 schreef EllaN het volgende:
[..]
Als ik tentamens heb en het regent, ga ik ook niet zo graag hardlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |