Nee. En jij wil ze niet delen hoorde ik al.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Slijmjurk. Heb je nu nog geen foto's gehad?
Wat een bullcrap zeg..quote:Op maandag 4 juni 2012 20:27 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Bij ons noemen we dat intern nog gewoon "medicijnen". Daar gaat het namelijk ook om.
Vooruit, de 2600 meter binnen 12 minuten. Maar ik ben benieuwd naar de pull- en push-ups.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat heeft ze niet gezegd, het staat daar anders. En lees dan de post van Sam mbt medicijnen...
Ik weet niet waar dit over gaat alleen ik wil wel even afgeven op beta-studenten.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat een bullcrap zeg..
Zullen we een leuk testje doen om te zien of je echt geneeskunde studeert aan de Radboud? Want dan beginnen we met de naam van een professor. Ineke, maak de achternaam maar af. En graag het vak dat ze geeft ''jongedame''.
Als je die goed doet gaan we een stapje moeilijker.
Gozer, bok eens lekker op ofzo? Jij bent een eerste jaars bio studentje. Wat heb jij al gepresteerd?quote:Op maandag 4 juni 2012 20:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat een bullcrap zeg..
Zullen we een leuk testje doen om te zien of je echt geneeskunde studeert aan de Radboud? Want dan beginnen we met de naam van een professor. Ineke, maak de achternaam maar af. En graag het vak dat ze geeft ''jongedame''.
Als je die goed doet gaan we een stapje moeilijker.
Genoeg om te weten hoe haar leraren zouden moeten heten waarschijnlijk.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Gozer, bok eens lekker op ofzo? Jij bent een eerste jaars bio studentje. Wat heb jij al gepresteerd?
Meid, hij vraagt het toch niet eens aan jou?quote:Op maandag 4 juni 2012 20:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Gozer, bok eens lekker op ofzo? Jij bent een eerste jaars bio studentje. Wat heb jij al gepresteerd?
Sammie doet net alsof hij zoveel voorsteld en wilt een nieuwe deelneemsters gelijk uit de sc jagenquote:
Jij zit ook altijd vuistdiep in sam's kont.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Meid, hij vraagt het toch niet eens aan jou?
Nee, hij wil een oude troll/clone wegjagen.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:41 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Sammie doet net alsof hij zoveel voorsteld en wilt een nieuwe deelneemsters gelijk uit de sc jagen
Gaat er meer om HOE hij het vraagt. Dus mogen er bij zijn aanvalletje ook wat vraagtekens worden gezet toch.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Meid, hij vraagt het toch niet eens aan jou?
quote:Op maandag 4 juni 2012 20:41 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Jij zit ook altijd vuistdiep in sam's kont.
En andersom.
Ik voel me net een mama. "Maar mama, HIJ!!"quote:Op maandag 4 juni 2012 20:41 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Sammie doet net alsof hij zoveel voorsteld en wilt een nieuwe deelneemsters gelijk uit de sc jagen
Yepquote:
Pak voor mij ook wil je?quote:
Jazeker. Net als hij vraagtekens zet bij Mistress_X, en dat mag op zich ook wel aangezien het een allerminst alledaags verhaal isquote:Op maandag 4 juni 2012 20:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Gaat er meer om HOE hij het vraagt. Dus mogen er bij zijn aanvalletje ook wat vraagtekens worden gezet toch.
Je speelt anders wel lekker mee met mijn spelletje.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:42 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik doe gewoon niet mee aan je spelletje. Vind je dat echt zo erg?
quote:Op maandag 4 juni 2012 20:42 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik voel me net een mama. "Maar mama, HIJ!!"
[..]
Yep. Jammer dat je de R&P rel hebt gemist. Dat was echt een goede
.
Hij kan het op een wat vriendelijkere manier vragen toch? Om nou gelijk de aanval te openen is ook zo zwakjes.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jazeker. Net als hij vraagtekens zet bij Mistress_X, en dat mag op zich ook wel aangezien het een allerminst alledaags verhaal is
Sam heeft nogal wat te compenseren he...quote:Op maandag 4 juni 2012 20:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
[..]
Hij kan het op een wat vriendelijkere manier vragen toch? Om nou gelijk de aanval te openen is ook zo zwakjes.
Jij en je kaasboerquote:Op maandag 4 juni 2012 20:45 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Je speelt anders wel lekker mee met mijn spelletje.
Praat eens nederlands wil jequote:Op maandag 4 juni 2012 20:48 schreef Thaboel het volgende:
We hebben niet allemaal zo'n enorme penis alsdat wij hebben he mk
Geen haat op mijn kaasboer, maar bedankt voor mijn nieuwe ondertitel.quote:
Oh echt?! Jammerquote:Op maandag 4 juni 2012 20:42 schreef EllaN het volgende:
[..]
Yep. Jammer dat je de R&P rel hebt gemist. Dat was echt een goede
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |