abonnement Unibet Coolblue
pi_112660344
Welke race van de Indy cars gaat RTL7 live uitzenden?
  zondag 10 juni 2012 @ 02:59:10 #52
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_112683921
Kijkt er verder nog iemand? Mooie race tot nu toe.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 10 juni 2012 @ 04:55:44 #53
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_112684289
Graham Rahal faalt weer eens _O-.
pi_112684380
Kom net thuis, nog de moeite om in te schakelen?
pi_112684389
Net afgelopen zo te zien, morgen maar even een samenvatting downloaden.
pi_112689261
Wilson _O_
pi_112733490
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 15:55 schreef Breaker.Faker het volgende:
Welke race van de Indy cars gaat RTL7 live uitzenden?
Alleen nog Baltimore op 2 september. Van de rest van de races wordt een samenvatting uitgezonden.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_112886140
De race in China gaat niet door. Er wordt nog gezocht naar een alternatief. Genoemd worden Road America of een tweede race op Texas.
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_113103248
Road America in beeld als vervanger China

quote:
Road America wordt mogelijk aan de IndyCar-kalender toegevoegd als vervanger van de race in China, die onlangs wegens organisatorische problemen werd geschrapt. Zo heeft IndyCar-baas Randy Bernard laten weten. Er waren al onderhandelingen gaande om volgend jaar een race op het circuit van Elkhart Lake te houden.

"Ik kreeg afgelopen weekend constant de vraag of ik wel weet waar Road America ligt en of we daar niet naartoe kunnen met de IndyCars", vertelde Bernard aan Speed TV. "Mijn antwoord was steeds dat ik precies weet waar dat circuit is en dat deze baan hoog op onze lijst staat." De eerste race in China stond oorspronkelijk gepland voor het weekend van 17 tot en met 19 augustus. Dat weekend is er al een race in de American Le Mans Series op Road America. Deze staat gepland voor de zaterdag, waardoor er op zondag nog een IndyCar-race kan worden gehouden. "Het is vrij laat om dit nog voor elkaar te krijgen, we zijn al begonnen met de kaartverkoop, maar we gaan deze week met de IndyCar-organisatie in gesprek om te kijken of we iets kunnen regelen", aldus Road America-president George Bruggenthies.

Road America was eerder een populaire race op de Champ Car-kalender.
Feel free to ignore my comments.
pi_113402429
Geen vervanger voor race in China, seizoensafsluiter in Fontana verlengd naar 500 mijl
quote:
This year's IndyCar Series will remain at 15 races after series organisers decided not to replace its planned Chinese event.

It was announced on June 13 that the Qingdao street race, scheduled to take place on August 19, would not go ahead, reducing the calendar from 16 events to 15.

Since then a number of alternative venues have been suggested as replacements, with both oval and road courses considered.

But on Monday, IndyCar CEO Randy Bernard confirmed that there would be no further adjustments to the scheduld this year.

"After carefully considering all possible options for an additional race, we felt it was in our best interest to keep our schedule at its current 15-event lineup," said Bernard.

"We want to make sure that when we add events to our roster they have long-term potential and are given every opportunity to be successfully promoted. The more we explored, the more we felt like we were rushing what could be good, long-lasting opportunities for the sport.

"I thank all of the promoters who entertained the possibility of hosting the IndyCar Series this season. It certainly validated what we already knew - there's a lot of interest from venues across North America in hosting our sport."

The series has also announced that the season finale at Fontana on September 15 will be extended from 400 to 500 miles. The two-mile superspeedway last hosted a 500 mile IndyCar event in 2002, which was won by Jimmy Vasser.
pi_113498819
Hmm toch jammer, een wedstrijd minder.
pi_113510781
Push-to-pass terug
quote:
IndyCar will reintroduce its 'push to pass' overtaking aid for the five remaining road and street courses on the 2012 schedule, starting with next weekend's Toronto round.

Series technical boss Will Phillips said that the system would be similar to that used when it was originally introduced in 2009.

"It will be similar to what it was in the past because we know that model worked," he said.

The amount of additional boost and the amount of time that the extra boost will be available will be pre-determined by the series, and will vary depending upon the circuit.

Recharge time and any delays between activations will also be set by the series, although engine manufacturers will be able to make specific adjustments to tailor the system to their engine.

As part of the introduction of push to pass, the base turbo boost level will drop to 150 kPa, and increase by 10 kPa when the system is engaged.

Teams will have an opportunity to test the system early in the Toronto race weekend.
pi_113542396
Gaan ze bij HVM nog een keer afscheid nemen van Judd of vinden ze het wel lekker gaan zo. Zal wel een centen kwestie zijn waarschijnlijk. De Silvestro verdient beter.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_113549909
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 01:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Gaan ze bij HVM nog een keer afscheid nemen van Judd of vinden ze het wel lekker gaan zo. Zal wel een centen kwestie zijn waarschijnlijk. De Silvestro verdient beter.
Ik denk niet dat de Indycar organisatie toestaat dat de laatste Lotus verdwijnr, ze hebben niet voor niets de regels aangepast dat een overstap alleen met toestemming van de Indycar organisatie mag plaats vinden. En misschien dat de updates die Lotus mag doorvoeren wat verbetering brengt.
pi_114064255
Hunter-Reay _O_
3 races op rij gewonnen, knap hoor.
pi_114323728
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:30 schreef Funzel het volgende:
Hunter-Reay _O_
3 races op rij gewonnen, knap hoor.
Dit.

Zou mooi zijn wanneer er weer eens een "yank" kampioen wordt.
De laatste was Sam Hornish Jr. in 2006. :)
Feel free to ignore my comments.
pi_114542010
Gaat iemand straks kijken?

Redelijke goede stream hier:
http://www.thefirstrow.eu(...),-canada---race.html
pi_114542401
Ik vind die "grid reporter" wel behoorlijk onbeschoft. Hij drukt een microfoon onder de neus van coureurs en laat ze vervolgens niet eens uitpraten. Wie is die man? :{w
pi_115331583
Barrichello op weg naar een ander team
quote:
Rubens Barrichello is set to switch from KV Racing to a rival squad for the 2013 IndyCar season.

The 40-year-old Brazilian has endured a frustrating transition to racing in North America after leaving Formula 1 at the end of last season, with just five finishes inside the top 10 and a best result of seventh.

It was widely assumed that his close relationship with fellow KV driver Tony Kanaan - who engineered his move to IndyCar – would be enough to keep him with the team next year.

However, Barrichello said that he has no qualms about moving from the squad owned by Kevin Kalkhoven and Jimmy Vasser to a team that can deliver on his aim to run at the front.

AUTOSPORT understands that he has already held advanced talks with at least one Honda-powered team about a drive next year.

"I don't like being 15th, and I am working myself up," Barrichello told AUTOSPORT. "I'm getting better in comparison with my team-mates, but my car is still not. And the strategy side still hasn't clicked.

"I'm fairly open to [KV owners] Jimmy [Vasser] and Kevin [Kalkhoven]; they gave me a car, and we had a situation where the deal was done in the last 20 minutes. But I'm here to win.

"Now that I have done IndyCar, I want to do it better, because I don't think I was able to do what I am really capable of for one reason or another. And since I do this because I enjoy doing it, I might as well come back."
pi_115921482
De race op Sonoma iis a.s. zondag live te zien op RTL7 om 22.00 uur.
pi_115956867
Aankomend weekend 27 coureurs in Sonoma (hoogste sinds Indy 500). Naast de 25 gebruikelijke coureurs rijden Ketherine Legge (Dragon) en Sebastian Saveedra (Andretti) mee.
pi_115956957
Voorlopige kalender voor volgend jaar:

quote:
Confirmed 2013 IndyCar events

March 22-24 – Street race in St. Petersburg, Fla.

April 5-7 – Road course race at Barber Motorsports Park in Birmingham, Ala.

April 19-21 – Street race in Long Beach, Calif.

May 26 – Indianapolis 500.

May 31-June 2 – Street race at Belle Isle circuit in Detroit.

June 7-8 – Oval race at Texas Motor Speedway.

June 14-15 – Oval race at the Milwaukee (Wis.) Mile.

Oct. 4-6 – Street race in Houston.
De bedoeling is dat er 19 races komen, en sommige (straten)races zouden double-headers kunnen worden, met een race op zaterdag en een race op zondag.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:39:39 #73
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_115957099
Waar is Baltimore? En Iowa? Is wel heel erg mager nu.
pi_115957296
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:39 schreef Fir3fly het volgende:
Waar is Baltimore? En Iowa? Is wel heel erg mager nu.
De verwachting, zoals ik lees op sommige internet sites, is dat de huidige 15 races gehandhaafd blijven, en er minimaal 2 bijkomen. (o.a. ,Pocona en misschien New Orleans).

Bovenstaande data zijn de data die door de circuits zijn bevestigd. Indycar zelf heeft nog geen kalender uitgegeven.

[ Bericht 0% gewijzigd door sasquatsch op 24-08-2012 16:45:50 (d) ]
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:51:28 #75
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_115957507
Dat klinkt al een stuk positiever.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop: