Ja dat denken zequote:maar ik hoor van anderen jongens dat ze op kunnen vangen of vrouwen geïnteresseerd zijn en open staan voor een praatje.
Haha, jij gaat voor de directe approachquote:Op zondag 3 juni 2012 22:22 schreef Strani het volgende:
Ik heb er gewoon één ten huwelijk gevraagd en toen ze ja zei leek het me vrijwel zeker dat ze interesse had.
Goeiequote:Op zondag 3 juni 2012 22:22 schreef Strani het volgende:
Ik heb er gewoon één ten huwelijk gevraagd en toen ze ja zei leek het me vrijwel zeker dat ze interesse had.
heel direct dat dan weer welquote:Op zondag 3 juni 2012 22:23 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Haha, jij gaat voor de directe approach
quote:Op zondag 3 juni 2012 22:22 schreef Strani het volgende:
Kanttekening: Deze aanpak werkt meestal niet. Goede kans dat Kwiwi deze statistiek gaat ondersteunen over een paar minuten.quote:
Onzin, kwiwi's willen wel.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Kanttekening: Deze aanpak werkt meestal niet. Goede kans dat Kwiwi deze statistiek gaat ondersteunen over een paar minuten.
Hahahaha, leugens.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat denken ze9 van de 10 keer worden zij ook afgewimpeld hoor TS. En je weet of ze geïnteresseerd zijn als ze je niet afwimpelen wanneer je een gesprek aanknoopt.
quote:Op zondag 3 juni 2012 22:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Als ze naar je kijkt/lacht, niet met haar rug naar je toe gaat staan?
Deze meisjes heb ik nooit echt aangesproken... Maar ik denk dat ze wegkijken uit verlegenheid ofzo en dat ze je ook wel leuk vinden... Maar dit kan ik niet beamen met persoonlijke ervaring.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:19 schreef DeHovenier het volgende:
Oogcontact en glimlachen. Ze kijken je langer aan volgens mij. Soms glimlachen ze en kijken ze weg omdat ze weten dat je d'r aankijkt, en die hebben dan een positieve vibe over zich.
Als je met ze praat dan reageren ze positief op wat je zegt en lachen ze om je stomme grapjes
Denk ik dan.
Neuh... Juist niet, lekker luchtig.quote:
Perzik, aardbei?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moest er even over nadenken, maar nee sorryIk wacht op het ware stuk fruit
Ja dit zijn denk ik de belangrijkste ''hints'' die je kan geven. Wat achterlijk is, is dat ik een meisje heel leuk vind en ik toch beetje twijfelde of het wederzijds is maar ze vertoont echt al deze dingen. Echt belachelijk dat ik twijfel erover zeg als ik dat nu eigenlijk zo lees, haha! Aanraken, wachten op elkaar, komt steeds bij me staan (net bij poolen, 2 vs2 en vormde met haar team).quote:Op zondag 3 juni 2012 22:19 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Passive IOIs
*Her friends go (to the bathroom or bar or dancing) but she stays
*She moves to see you and hangs with you for extended periods
*If you move, she follows you or waits for you
*She doesn't flinch or pull back if you happen to get too close
*She doesn't resist when you escalate physically (or she gives token resistence to avoid feeling like a slut)
The most important IOIs to look for are:
*She reinitiates conversation when you stop talking
*She giggles
*She touches you
*She tries to get rapport and build comfort with you
Succes!
*Laatst 100 euro voor de ware betaald danquote:Op maandag 4 juni 2012 17:08 schreef Devil010 het volgende:
Ik denk dat je de ware hebt gevonden als je op een dag naar beneden kijkt en zij je tampeloeris in haar mond heeft en slikt.
Da's echte ware liefde.
Goedkope bruiloft!quote:Op maandag 4 juni 2012 17:09 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
*Laatst 100 euro voor de ware betaald dan*
Wat dat je je nek brak terwijl zij op haar knietjes voor je zat, of wat?quote:Op maandag 4 juni 2012 17:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn vrouw zegt dat altijd tegen mij. Ik zie dat nooit. Dat heeft ook wel eens wat lastige situaties opgeleverd in het verleden
Exact dat ja.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:23 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Wat dat je je nek brak terwijl zij op haar knietjes voor je zat, of wat?
Ga er voor dan!quote:Op maandag 4 juni 2012 03:12 schreef Chimpa het volgende:
[..]
Ja dit zijn denk ik de belangrijkste ''hints'' die je kan geven. Wat achterlijk is, is dat ik een meisje heel leuk vind en ik toch beetje twijfelde of het wederzijds is maar ze vertoont echt al deze dingen. Echt belachelijk dat ik twijfel erover zeg als ik dat nu eigenlijk zo lees, haha! Aanraken, wachten op elkaar, komt steeds bij me staan (net bij poolen, 2 vs2 en vormde met haar team).
Ze lacht zelfs altijd om mijn slechte grappen en geloof mij, dat zijn er veel![]()
Maargoed, je kan wel allemaal signalen opgeven. Maar je merkt/ziet vanzelf wel is iemand geintresseerd is. Ik ga altijd slap ouwehoeren en veel grappen maken (weliswaar vaak slecht maar hé) en als ik zie dat ze erin meegaat zit er 9 vd 10 keer wat achter. Voor de rest steeds stapje verder gaan en als ze steeds meegaat of zelf iniatief gaat tonen (je aanraken, aanspreken, bij je wil staan etc.) weetje dat er kansen zijn.
Dit is de belangrijkste post in dit topic. Goed lezen en tot je door laten dringen!quote:Op zondag 3 juni 2012 22:24 schreef Premium_Quality het volgende:
Dat zoeken naar "signalen" om haar aan te kunnen spreken is rationaliseren van angst. Ik gebruik het ook wel eens als excuus. Gewoon naar toe gaan en iets zeggen.
Ook tijdens het gesprek en de date niet teveel zoeken naar signalen, behalve dat ze het naar haar zin heeft. Voor de rest steeds het initiatief nemen en verder gaan.
Ik merk dat veel vrouwen dit wel vaak doen, maar ze hebben absoluut geen interesse (quote:Op maandag 4 juni 2012 01:02 schreef hlmllp het volgende:
oke,
ze gaat met haar haar spelen: rond haar vinger winden terwijl ze er naar kijkt
alles wat ze met haar haar doet is zeg maar goed
Het is niet raar dat je twijfelt, zoiets blijft natuurlijk spannend. Niemand wil op zijn bek gaan. Maar ik zou er wel voor gaan!quote:Op maandag 4 juni 2012 03:12 schreef Chimpa het volgende:
[..]
Ja dit zijn denk ik de belangrijkste ''hints'' die je kan geven. Wat achterlijk is, is dat ik een meisje heel leuk vind en ik toch beetje twijfelde of het wederzijds is maar ze vertoont echt al deze dingen. Echt belachelijk dat ik twijfel erover zeg als ik dat nu eigenlijk zo lees, haha! Aanraken, wachten op elkaar, komt steeds bij me staan (net bij poolen, 2 vs2 en vormde met haar team).
Ze lacht zelfs altijd om mijn slechte grappen en geloof mij, dat zijn er veel![]()
Maargoed, je kan wel allemaal signalen opgeven. Maar je merkt/ziet vanzelf wel is iemand geintresseerd is. Ik ga altijd slap ouwehoeren en veel grappen maken (weliswaar vaak slecht maar hé) en als ik zie dat ze erin meegaat zit er 9 vd 10 keer wat achter. Voor de rest steeds stapje verder gaan en als ze steeds meegaat of zelf iniatief gaat tonen (je aanraken, aanspreken, bij je wil staan etc.) weetje dat er kansen zijn.
Ja vanuit vrouwelijk perspectief gaat het allemaal heel makkelijk heb ik het idee... Een klik wordt ook ''gecreeerd'' en iemand neemt daar de leiding in, dat is meestal niet de vrouw.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:37 schreef chappie88 het volgende:
Zal je wel snel genoeg merken als de klik er is.Moet je alleen niet dicht klappen lol echt klote is dat.
als een chick zenuwachtig is gaat ze echt niet met haar haar spelenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik merk dat veel vrouwen dit wel vaak doen, maar ze hebben absoluut geen interesse ()
Volgens mij is het meer een zenuwtrekje wat veel mensen hebben.
Deze is gewoon master.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:22 schreef Strani het volgende:
Subtiele mannen heb ik vaak niet door, waardoor ik ze onbedoeld friendzone.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja vanuit vrouwelijk perspectief gaat het allemaal heel makkelijk heb ik het idee... Een klik wordt ook ''gecreeerd'' en iemand neemt daar de leiding in, dat is meestal niet de vrouw.
Hoe weet je wanneer iemand leuk is dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:32 schreef Morera het volgende:
[..]
Subtiele mannen heb ik vaak niet door, waardoor ik ze onbedoeld friendzone.
Te directe mannen komen vaak over als onbetrouwbare rokkenjagers.
Aandacht van mannen krijgen is als vrouw wel heel makkelijk. Een echt leuke vent aan de haak slaan is andere koek en dus ook voor ons "lastig".
Heb ik ook. Ik kom nooit een leuke "vent" tegen. Wel kijken en loeren,maar nooit eens dat een leukerd zich aandient.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:32 schreef Morera het volgende:
[..]
Subtiele mannen heb ik vaak niet door, waardoor ik ze onbedoeld friendzone.
Te directe mannen komen vaak over als onbetrouwbare rokkenjagers.
Aandacht van mannen krijgen is als vrouw wel heel makkelijk. Een echt leuke vent aan de haak slaan is andere koek en dus ook voor ons "lastig".
Ook wat langer oogcontact enzo steeds?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:34 schreef julia22 het volgende:
[..]
Heb ik ook. Ik kom nooit een leuke "vent" tegen. Wel kijken en loeren,maar nooit eens dat een leukerd zich aandient.
Vrouwen...quote:Op zondag 24 juni 2012 13:38 schreef julia22 het volgende:
Oh trouwens als ik echt geïnteresseerd ben, dan kijk ik te vaak iemand z'n kant op. Lach ik veel vaker dan normaal. En doe ik gewoon extra m'n best om leuk gevonden te worden.
Ja, ik ben slecht met oogcontact. Lijkt altijd alsof ik heel zelfverzekerd ben, maar durf niet echt oogcontact te makenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ook wat langer oogcontact enzo steeds?
Op een flirterige manier dus hequote:Op zondag 24 juni 2012 13:40 schreef julia22 het volgende:
[..]
Ja, ik ben slecht met oogcontact. Lijkt altijd alsof ik heel zelfverzekerd ben, maar durf niet echt oogcontact te maken
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:49 schreef julia22 het volgende:
Ja ach ik zie het wel. Ik ga niet op zoek.
Nja ik weet niet. Voorheen was ik er best mee bezig..op dit moment heb ik een soort 'rust' wat dit betreft. Zo van ik zie wel hoe het gaat.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat nou ''op zoek''
Als je iemand aanspreekt bied je jezelf niet gelijk aan ofzo... Of wel?
Sorryquote:Op zondag 24 juni 2012 13:57 schreef julia22 het volgende:
[..]
Nja ik weet niet. Voorheen was ik er best mee bezig..op dit moment heb ik een soort 'rust' wat dit betreft. Zo van ik zie wel hoe het gaat.
En die irritante smiley's altijd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O, nog nooit meegemaakt eerlijk gezegd, ik ben geneigd te zeggen dat het gewoon dikke bullshit is en dat vrouwen gewoon excuses zoeken om niet op een man af te stappen omdat ze daar stiekem voor schijten en liever veroverd worden.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:22 schreef Morera het volgende:
Vaak is het zo dat als een vrouw zich gaat zitten aanbieden, als in een man achterna jagen, ze voor de man geen uitdaging vormt. Hij krijgt onbewust een verkeerd beeld en denkt dat die vrouw "makkelijk" is. Waardoor als een vrouw dan een man "verovert" er bij hem minder snel het gevoel van vastleggen komt, maar het allemaal wel lekker makkelijk vond tot er weer wat nieuws voorbij komt. Daarom jagen vrouwen niet massaal op mannen.
Is niet waar wat je zegt. Vraag maar eens aan verschillende groepjes vrouwen hoe vaak ze (bijna) er in getuind zijn als ze iemand achterna zijn gegaan. Dat is echt zo een Fok uitspraak wat je daar doet. Het is simpel gewoon niet waar.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O, nog nooit meegemaakt eerlijk gezegd, ik ben geneigd te zeggen dat het gewoon dikke bullshit is en dat vrouwen gewoon excuses zoeken om niet op een man af te stappen omdat ze daar stiekem voor scheiten en liever veroverd worden.
Ik snap je niet, wat bedoel je?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:26 schreef Morera het volgende:
[..]
Is niet waar wat je zegt. Vraag maar eens aan verschillende groepjes vrouwen hoe vaak ze (bijna) er in getuind zijn als ze iemand achterna zijn gegaan.
Dat het niet waar is, die gedachte van je. Over slappe excuses. Ik denk dat zowat elke vrouw wel 1 of meerdere mannen heeft geprobeerd te veroveren. Het veroveren is het probleem niet, het beeld wat er door ontstaat wel en de gevolgen daar van ook. Misschien moet je eens veroverd worden zodat je weet waar ik het over heb.quote:
Ja misschien zou dat eens moeten ja, maar dat durven vrouwen niet door die aannames die jij hier maaktquote:Op zondag 24 juni 2012 14:29 schreef Morera het volgende:
[..]
Dat het niet waar is, die gedachte van je. Over slappe excuses. Ik denk dat zowat elke vrouw wel 1 of meerdere mannen heeft geprobeerd te veroveren. Het veroveren is het probleem niet, het beeld wat er door ontstaat wel. Misschien moet je eens veroverd worden zodat je weet waar ik het over heb.
Zijn geen aannames. Nogmaals, niks met durven te maken.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja misschien zou dat eens moeten ja, maar dat durven vrouwen niet door die aannames die jij hier maakt
Wat zijn het dan?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:31 schreef Morera het volgende:
[..]
Zijn geen aannames. Nogmaals, niks met durven te maken.
Ja, zucht ja, als ik vertel hoe het op mij overkomt dan is het niet waar, en als jij wat dingen roept dan is het de waarheidquote:
Vrouwen zijn gewoon subtieler erin, ze veroveren wel. Maar niet door er direct op af te stappen.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O, nog nooit meegemaakt eerlijk gezegd, ik ben geneigd te zeggen dat het gewoon dikke bullshit is en dat vrouwen gewoon excuses zoeken om niet op een man af te stappen omdat ze daar stiekem voor schijten en liever veroverd worden.
Ze zorgen ervoor dat ze veroverd worden, ongelijk aan veroveren.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:42 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gewoon subtieler erin, ze veroveren wel. Maar niet door er direct op af te stappen.
Tis geen konijnenjacht ofzoquote:Op zondag 24 juni 2012 14:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze zorgen ervoor dat ze veroverd worden, ongelijk aan veroveren.
Ik moet zeggen dat het mij altijd ENORM opvalt als een vrouw initiatief neemtquote:Op zondag 24 juni 2012 15:14 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Tis geen konijnenjacht ofzo![]()
Het is een spel van elkaar aantrekken, een combinatie van traditionele rollenspellen en hogere doelgericht van mannen zorgt ervoor dat mannen vaker het eerste initiatief nemen.
Maar zie vaak genoeg dat vrouwen ook het voortouw nemen. Dat is alleen wat minder duidelijk, niet direct aanspreken maar langslopen en lichte aanraking. Een blik/houding die de man uitnodigt naast haar plaats te nemen. Ik vind die gevallen dat de vrouw het initiatief wel neemt zij het wat subtieler.
Jahoorquote:Op zondag 24 juni 2012 14:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, zucht ja, als ik vertel hoe het op mij overkomt dan is het niet waar, en als jij wat dingen roept dan is het de waarheid
De persoonlijke aanval, een argumentatie methode die niet zozeer doeltreffend is op het onderwerp, maar gebruikt wordt uit onmacht om de speler de illusie te geven dat ze toch nog beter is dan de tegenspeler door de tegenspeler af te doen als imbiciel/minderwaardig etc.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:50 schreef Morera het volgende:
[..]
Jahoorje bent gewoon een doordrammer. Dit is een forum en ik heb mijn mening gedeeld, en moeite genomen om op jouw visie in te gaan. Hoeft van mij niet uren door te gaan, daar heb jij wel een handje van. Jij jouw visie ( blijkbaar ben jij een vrouw, en weet je het zo goed. Om vervolgens mij van aannames te betichten
) , ik de mijne en dat is prima dan.
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:38 schreef julia22 het volgende:
Maar als man stap je misschien ook niet snel af op een vrouw die geen oogcontact maakt/signalen geeft, dus wie neemt dan eigenlijk het initiatief: de vrouw.
En het werkt?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Ik zoek ook altijd oogcontact dus ik neem ook initiatief
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:52 schreef julia22 het volgende:
Ik heb pas een keer iemand echt heel erg leuk gevonden (in de zin van bibberende knieën als ik hem zie) ..en ik betrapte mezelf erop dat ik het gewoon niet kon weerstaan. Ik MOEST gewoon telkens kijken.
Nee, hij bleek getrouwd te zijn.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En toen keek je nog eens en toen stond ie ineens voor je neus?
Bummerquote:
Zeker.. Ik ben geneigd te zeggen dat oogcontact het belangrijkste is wat betrefd spanning creeeren...quote:
Zeg dat. Zeker als je het gevoel hebt dat er toch een bepaalde spanning hangt. Maar goed, ik ga niet in een huwelijk lopen stoken.quote:
Mannen die daar uberhaupt voor open staan..... Achja de wereld...quote:Op zondag 24 juni 2012 21:02 schreef julia22 het volgende:
[..]
Zeg dat. Zeker als je het gevoel hebt dat er toch een bepaalde spanning hangt. Maar goed, ik ga niet in een huwelijk lopen stoken.
Zover ik hem kan inschatten zit hij ook niet zo in elkaarquote:Op zondag 24 juni 2012 21:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mannen die daar uberhaupt voor open staan..... Achja de wereld...
Al een goeie vervanger gevonden?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:02 schreef julia22 het volgende:
[..]
Zeg dat. Zeker als je het gevoel hebt dat er toch een bepaalde spanning hangt. Maar goed, ik ga niet in een huwelijk lopen stoken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Al een goeie vervanger gevonden?![]()
![]()
![]()
Nee,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Beetje flirten mag best. Als het daar maar bij blijft.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mannen die daar uberhaupt voor open staan..... Achja de wereld...
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Al een goeie vervanger gevonden?![]()
![]()
![]()
Nee helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil trouwens zelf helemaal niet trouwen haha
Dat ken ikquote:Op zondag 24 juni 2012 20:52 schreef julia22 het volgende:
Ik heb pas een keer iemand echt heel erg leuk gevonden (in de zin van bibberende knieën als ik hem zie) ..en ik betrapte mezelf erop dat ik het gewoon niet kon weerstaan. Ik MOEST gewoon telkens kijken.
Wie heeft het over trouwenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:09 schreef julia22 het volgende:
[..]
Nee helaas.
Ik wil trouwens zelf helemaal niet trouwen haha
Kingtoppie!quote:Op zondag 24 juni 2012 21:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wie heeft het over trouwen
Koffie?
Ik zie hier een matchquote:Op zondag 24 juni 2012 21:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wie heeft het over trouwen
Koffie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |