abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112402830
Ik heb nogal last van aanspreekangst bij vrouwen, maar ik hoor van anderen jongens dat ze op kunnen vangen of vrouwen geïnteresseerd zijn en open staan voor een praatje. Hoe laten vrouwen eigenlijk merken dat ze geïnteresseerd zijn in een man? Als ik dit weet en ik kan opvangen of ze geïnteresseerd is dan zal het aanspreken denk ik ook wat gemakkelijker gaan.
  zondag 3 juni 2012 @ 22:18:00 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112402911
quote:
maar ik hoor van anderen jongens dat ze op kunnen vangen of vrouwen geïnteresseerd zijn en open staan voor een praatje.
Ja dat denken ze :') 9 van de 10 keer worden zij ook afgewimpeld hoor TS. En je weet of ze geïnteresseerd zijn als ze je niet afwimpelen wanneer je een gesprek aanknoopt.
pi_112402929
Als ze een contactverbod aanvragen spelen ze gewoon hard to get.
pi_112402972
Als ze naar je kijkt/lacht, niet met haar rug naar je toe gaat staan?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_112402983
Oogcontact en glimlachen. Ze kijken je langer aan volgens mij. Soms glimlachen ze en kijken ze weg omdat ze weten dat je d'r aankijkt, en die hebben dan een positieve vibe over zich.

Als je met ze praat dan reageren ze positief op wat je zegt en lachen ze om je stomme grapjes :+

Denk ik dan.
Children of the night. What music they make.
  zondag 3 juni 2012 @ 22:19:23 #6
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_112402998
Dat kan je zien aan IOI (indicators of interests) Voorbeelden van IOI's:

*She reinitiates conversations when you stop talking
*She giggles
*She touches you
*She tries to get rapport and build comfort with you
*She looks back and glances at you repeatedly ever minute or so
*She tosses her hair (to see if you will look)
*If eye contact happens from a distance, she holds it for a second
*She smiles at you
*She stands nearby (proximity)
*She interrupts your conversation from nearby or laughs at something you said
*While walking by, she turns her body toward you or brushes against you
*She says something to her friend and they both giggle
*She asks you for a light or the time or in any way initiates a conversation
*While you're talking to her group, she is particularly talkative (to get your attention)
*She asks you for your name
*She asks you your age (make her guess)
*She compliments you
*She is playful and tries to challenge you
*She's disagreeing but laughing
*She's punching your arm but laughing
*She uses nicknames for you
*She plays with her hair while talking to you
*When she is sitting next to you her leg touches yours
*She repeatedly touches you in any way
*She asks if you have a girlfriend
*She mentions your girlfriend without knowing if you actually have one
*When she has to go to the bathroom, she comes back
*She holds eye contact for longer periods of time when she speaks with you
*She avoids mentioning her boyfriend
*If it comes up that you like somthing, she mentions that she likes it, too, or needs someone to show her how to do it
*When she says or does something, she looks at you to see your reaction
*She looks at you from the side, to hide the fact that she's looking
*She introduces you to friends
*She buys you a drink
*She calls you a player or a heartbreaker
*On her way out, she reapproaches you to tell you that she is leaving (Get her #)
*On your way out, she asks you where you are going (Invite her)
*She returns your calls
*She invents reasons to be near you, intereact with you, or have isolation with you

Passive IOIs

*Her friends go (to the bathroom or bar or dancing) but she stays
*She moves to see you and hangs with you for extended periods
*If you move, she follows you or waits for you
*She doesn't flinch or pull back if you happen to get too close
*She doesn't resist when you escalate physically (or she gives token resistence to avoid feeling like a slut)

The most important IOIs to look for are:

*She reinitiates conversation when you stop talking
*She giggles
*She touches you

Succes!
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zondag 3 juni 2012 @ 22:21:08 #7
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_112403092
Als je trouwens nog niet met elkaar in gesprek bent, dan kun je aan oogcontact zien of ze geinteresseerd is of (nog) niet.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zondag 3 juni 2012 @ 22:22:37 #8
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_112403183
Ik heb er gewoon één ten huwelijk gevraagd en toen ze ja zei leek het me vrijwel zeker dat ze interesse had.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  zondag 3 juni 2012 @ 22:23:03 #9
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_112403202
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:22 schreef Strani het volgende:
Ik heb er gewoon één ten huwelijk gevraagd en toen ze ja zei leek het me vrijwel zeker dat ze interesse had.
Haha, jij gaat voor de directe approach :D
  zondag 3 juni 2012 @ 22:23:24 #10
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_112403226
quote:
Goeie
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 3 juni 2012 @ 22:23:25 #11
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_112403229
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:23 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Haha, jij gaat voor de directe approach :D
heel direct dat dan weer wel
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  zondag 3 juni 2012 @ 22:24:03 #12
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_112403262
Dat zoeken naar "signalen" om haar aan te kunnen spreken is rationaliseren van angst. Ik gebruik het ook wel eens als excuus. Gewoon naar toe gaan en iets zeggen.

Ook tijdens het gesprek en de date niet teveel zoeken naar signalen, behalve dat ze het naar haar zin heeft. Voor de rest steeds het initiatief nemen en verder gaan.
  zondag 3 juni 2012 @ 22:24:09 #13
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_112403270
Niet. Als er één antwoord was waren ze toch wel van techniek veranderd :')
  zondag 3 juni 2012 @ 22:25:10 #14
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112403332
quote:
_O-
pi_112403459
Als ze je niet in je gezicht slaat.
  zondag 3 juni 2012 @ 22:30:14 #16
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_112403671
kwiwi, trouwen?
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  zondag 3 juni 2012 @ 22:37:35 #17
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_112404113
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:30 schreef Devil010 het volgende:
kwiwi, trouwen?
Kanttekening: Deze aanpak werkt meestal niet. Goede kans dat Kwiwi deze statistiek gaat ondersteunen over een paar minuten.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  zondag 3 juni 2012 @ 22:39:51 #18
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_112404275
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:37 schreef Strani het volgende:

[..]

Kanttekening: Deze aanpak werkt meestal niet. Goede kans dat Kwiwi deze statistiek gaat ondersteunen over een paar minuten.
Onzin, kwiwi's willen wel.
pi_112409469
Het heeft mij eigenlijk nooit geïnteresseerd als ze in mijn geïnteresseerd waren. Ik was in hun geïnteresseerd dus ik stap erop af. Is het niet wederzijds dan kom je daar snel genoeg achter :').

Echt wat is het ergste wat je kan gebeuren? Vrouwen bijten niet ofzo.
pi_112410394
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:18 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ja dat denken ze :') 9 van de 10 keer worden zij ook afgewimpeld hoor TS. En je weet of ze geïnteresseerd zijn als ze je niet afwimpelen wanneer je een gesprek aanknoopt.
Hahahaha, leugens. :{w
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Als ze naar je kijkt/lacht, niet met haar rug naar je toe gaat staan?
:7
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:19 schreef DeHovenier het volgende:
Oogcontact en glimlachen. Ze kijken je langer aan volgens mij. Soms glimlachen ze en kijken ze weg omdat ze weten dat je d'r aankijkt, en die hebben dan een positieve vibe over zich.

Als je met ze praat dan reageren ze positief op wat je zegt en lachen ze om je stomme grapjes :+

Denk ik dan.
Deze meisjes heb ik nooit echt aangesproken... Maar ik denk dat ze wegkijken uit verlegenheid ofzo en dat ze je ook wel leuk vinden... Maar dit kan ik niet beamen met persoonlijke ervaring.
quote:
14s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:23 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

heel direct dat dan weer wel
Neuh... Juist niet, lekker luchtig.
Rustig aan.
  maandag 4 juni 2012 @ 00:44:56 #21
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112410479
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:30 schreef Devil010 het volgende:
kwiwi, trouwen?
Ik moest er even over nadenken, maar nee sorry :@ Ik wacht op het ware stuk fruit O+
pi_112410503
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:44 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik moest er even over nadenken, maar nee sorry :@ Ik wacht op het ware stuk fruit O+
Perzik, aardbei?
Rustig aan.
pi_112410577
Maar TS je kunt eigenlijk beter iets doen aan je aanspreekangst... Ik snap dat je dan wilt oefenen met een ''makkelijker'' doelwit opzicht... Maar ik zou zeggen.. oefen dan ook op een makkelijk doelwit... Oefen op meisjes die in een winkel werken bijvoorbeeld...
Als je in de albert-heyn loopt en je moet van je moeder aardappelen kopen voor het eten van vanavond (Ja ik eet ook liever pasta) dan zou je toch prima kunnen vragen aan een meisje dat er werkt of ze je zou kunnen helpen met het zoeken naar de aardappelen! :s)
Rustig aan.
pi_112410902
oke,

ze gaat met haar haar spelen: rond haar vinger winden terwijl ze er naar kijkt
alles wat ze met haar haar doet is zeg maar goed

als ze lipstipft/gloss pakt en zich gaat opmaken, is goed.
als ze plots naar de wc gaat om zich op te maken = goed
ze maakt zich mooi voor je

als ze met een rozige blik in dr ogen om je (domste grappen) lacht en op een bepaalde manier in je ogen je kijkt = (heel)goed

maar het is natuurlijk geen eenrichtingsverkeer, jij moet zelf ook wat doen

als je een beetje in trek bent kan het zelfs zo zijn dat niet alleen zij, maar ook haar vriendinnen de zelfde signalen geven, op het zelfde moment
maar dat gebeurd bijna alleen bij een hitnrun situatie, je ziet ze voor het eerst, zij jou voor het eerst en je regelt het nummer/ping van de mooiste

als ze je voor de tweede keer ziet of je kent ze al
dan hebben ze allang afgesproken wie jou mag hebben
dan heb je minder kiesrecht
maar de situatie is altijd weer een beetje terug te draaien, zodat je weer meer kiesrecht hebt

true story
  maandag 4 juni 2012 @ 01:40:40 #25
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_112411702
TS zoek op dit forum naar een persoon die firefly heet of bezoek zijn topic's de man heeft er nu al 8 aangemaakt :P. Hij geeft je advies ;).
pi_112412547
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:19 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Passive IOIs

*Her friends go (to the bathroom or bar or dancing) but she stays
*She moves to see you and hangs with you for extended periods
*If you move, she follows you or waits for you
*She doesn't flinch or pull back if you happen to get too close
*She doesn't resist when you escalate physically (or she gives token resistence to avoid feeling like a slut)

The most important IOIs to look for are:

*She reinitiates conversation when you stop talking
*She giggles
*She touches you

Succes!
Ja dit zijn denk ik de belangrijkste ''hints'' die je kan geven. Wat achterlijk is, is dat ik een meisje heel leuk vind en ik toch beetje twijfelde of het wederzijds is maar ze vertoont echt al deze dingen. Echt belachelijk dat ik twijfel erover zeg als ik dat nu eigenlijk zo lees, haha! Aanraken, wachten op elkaar, komt steeds bij me staan (net bij poolen, 2 vs2 en vormde met haar team).

Ze lacht zelfs altijd om mijn slechte grappen en geloof mij, dat zijn er veel ;)

Maargoed, je kan wel allemaal signalen opgeven. Maar je merkt/ziet vanzelf wel is iemand geintresseerd is. Ik ga altijd slap ouwehoeren en veel grappen maken (weliswaar vaak slecht maar hé) en als ik zie dat ze erin meegaat zit er 9 vd 10 keer wat achter. Voor de rest steeds stapje verder gaan en als ze steeds meegaat of zelf iniatief gaat tonen (je aanraken, aanspreken, bij je wil staan etc.) weetje dat er kansen zijn.
pi_112412679
De lijst van indicators is heel lang maar helaas merk je het meestal pas nadat de kans al aan je voorbij is gegaan :')
  maandag 4 juni 2012 @ 17:08:49 #28
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_112431535
Ik denk dat je de ware hebt gevonden als je op een dag naar beneden kijkt en zij je tampeloeris in haar mond heeft en slikt.

Da's echte ware liefde.
pi_112431568
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 17:08 schreef Devil010 het volgende:
Ik denk dat je de ware hebt gevonden als je op een dag naar beneden kijkt en zij je tampeloeris in haar mond heeft en slikt.

Da's echte ware liefde.
*Laatst 100 euro voor de ware betaald dan :9~*
  maandag 4 juni 2012 @ 17:19:55 #30
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_112431989
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 17:09 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

*Laatst 100 euro voor de ware betaald dan :9~*
Goedkope bruiloft!
  † In Memoriam † maandag 4 juni 2012 @ 17:20:43 #31
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_112432034
Mijn vrouw zegt dat altijd tegen mij. Ik zie dat nooit. Dat heeft ook wel eens wat lastige situaties opgeleverd in het verleden :P
  maandag 4 juni 2012 @ 17:23:49 #32
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_112432202
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 17:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn vrouw zegt dat altijd tegen mij. Ik zie dat nooit. Dat heeft ook wel eens wat lastige situaties opgeleverd in het verleden :P
Wat dat je je nek brak terwijl zij op haar knietjes voor je zat, of wat?
  † In Memoriam † maandag 4 juni 2012 @ 17:27:34 #33
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_112432367
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 17:23 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Wat dat je je nek brak terwijl zij op haar knietjes voor je zat, of wat?
Exact dat ja.
  maandag 4 juni 2012 @ 17:38:56 #34
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_112432866
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 03:12 schreef Chimpa het volgende:

[..]

Ja dit zijn denk ik de belangrijkste ''hints'' die je kan geven. Wat achterlijk is, is dat ik een meisje heel leuk vind en ik toch beetje twijfelde of het wederzijds is maar ze vertoont echt al deze dingen. Echt belachelijk dat ik twijfel erover zeg als ik dat nu eigenlijk zo lees, haha! Aanraken, wachten op elkaar, komt steeds bij me staan (net bij poolen, 2 vs2 en vormde met haar team).

Ze lacht zelfs altijd om mijn slechte grappen en geloof mij, dat zijn er veel ;)

Maargoed, je kan wel allemaal signalen opgeven. Maar je merkt/ziet vanzelf wel is iemand geintresseerd is. Ik ga altijd slap ouwehoeren en veel grappen maken (weliswaar vaak slecht maar hé) en als ik zie dat ze erin meegaat zit er 9 vd 10 keer wat achter. Voor de rest steeds stapje verder gaan en als ze steeds meegaat of zelf iniatief gaat tonen (je aanraken, aanspreken, bij je wil staan etc.) weetje dat er kansen zijn.
Ga er voor dan! :)

Nog een leuke, dames die aan hun haar gaan friemelen. Dat ziet er echt te cute uit.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 15:37:27 #35
377366 2LiterKaraf
2 liter is best veel!
pi_112659653
quote:
3s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:24 schreef Premium_Quality het volgende:
Dat zoeken naar "signalen" om haar aan te kunnen spreken is rationaliseren van angst. Ik gebruik het ook wel eens als excuus. Gewoon naar toe gaan en iets zeggen.

Ook tijdens het gesprek en de date niet teveel zoeken naar signalen, behalve dat ze het naar haar zin heeft. Voor de rest steeds het initiatief nemen en verder gaan.
Dit is de belangrijkste post in dit topic. Goed lezen en tot je door laten dringen!

Punt is dus: niet nadenken totdat inderdaad de kans wellicht al aan je voorbij is gegaan maar direct actie ondernemen (en ja, dat betekent dat je een blauwtje kunt lopen, maar dat is ook zo als het wel lijkt alsof ze interesse heeft).
  vrijdag 15 juni 2012 @ 20:01:56 #36
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_112943900
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 01:02 schreef hlmllp het volgende:
oke,

ze gaat met haar haar spelen: rond haar vinger winden terwijl ze er naar kijkt
alles wat ze met haar haar doet is zeg maar goed

Ik merk dat veel vrouwen dit wel vaak doen, maar ze hebben absoluut geen interesse ( :') )

Volgens mij is het meer een zenuwtrekje wat veel mensen hebben.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 15 juni 2012 @ 20:19:30 #37
365231 Fera
Fire & Blood
pi_112944612
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 03:12 schreef Chimpa het volgende:

[..]

Het is niet raar dat je twijfelt, zoiets blijft natuurlijk spannend. Niemand wil op zijn bek gaan. Maar ik zou er wel voor gaan! :)

Als ik een jongen leuk vind, ga ik hem altijd een beetje plagen. Dingen die hij leuk vindt op een speelse manier belachelijk maken. Ik zal wel heel kinderachtig zijn of zo. :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_112945206
Zal je wel snel genoeg merken als de klik er is.Moet je alleen niet dicht klappen lol echt klote is dat. :')
pi_112946995
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 20:37 schreef chappie88 het volgende:
Zal je wel snel genoeg merken als de klik er is.Moet je alleen niet dicht klappen lol echt klote is dat. :')
Ja vanuit vrouwelijk perspectief gaat het allemaal heel makkelijk heb ik het idee... Een klik wordt ook ''gecreeerd'' en iemand neemt daar de leiding in, dat is meestal niet de vrouw.
Rustig aan.
pi_112958805
Als ze vanuit het niets je broek losmaakt en je begint te pijpen denk ik dat je wel een kans maakt.
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_112959797
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 20:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ik merk dat veel vrouwen dit wel vaak doen, maar ze hebben absoluut geen interesse ( :') )

Volgens mij is het meer een zenuwtrekje wat veel mensen hebben.
als een chick zenuwachtig is gaat ze echt niet met haar haar spelen
alleen als ze juist relaxed is

trust me, I'm a professional
pi_113222105
Als een vrouw je zes seconden of langer aankijkt wil ze je zoenen
Graag op anoniem
  vrijdag 22 juni 2012 @ 05:22:33 #43
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_113222114
quote:
Deze is gewoon master. :7
  vrijdag 22 juni 2012 @ 07:32:46 #44
370039 Morera
more more more
pi_113222487
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 21:24 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja vanuit vrouwelijk perspectief gaat het allemaal heel makkelijk heb ik het idee... Een klik wordt ook ''gecreeerd'' en iemand neemt daar de leiding in, dat is meestal niet de vrouw.
Subtiele mannen heb ik vaak niet door, waardoor ik ze onbedoeld friendzone.
Te directe mannen komen vaak over als onbetrouwbare rokkenjagers.
Aandacht van mannen krijgen is als vrouw wel heel makkelijk. Een echt leuke vent aan de haak slaan is andere koek en dus ook voor ons "lastig".
pi_113277663
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 07:32 schreef Morera het volgende:

[..]

Aandacht van mannen krijgen is als vrouw wel heel makkelijk. Een echt leuke vent aan de haak slaan is andere koek en dus ook voor ons "lastig".
Hoe weet je wanneer iemand leuk is dan?
Ik krijg vrouwen niet over tot daten concludeer ik eigenlijk... Een avondje zoenen etc vinden ze dan weer wel leuk. :?
Ik heb zeker te weinig inhoud en ze doen het alleen voor mijn looks? :'(
Rustig aan.
pi_113309965
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 07:32 schreef Morera het volgende:

[..]

Heb ik ook. Ik kom nooit een leuke "vent" tegen. Wel kijken en loeren,maar nooit eens dat een leukerd zich aandient. O+
pi_113309994
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 13:34 schreef julia22 het volgende:

[..]

Heb ik ook. Ik kom nooit een leuke "vent" tegen. Wel kijken en loeren,maar nooit eens dat een leukerd zich aandient. O+
Ook wat langer oogcontact enzo steeds?
Rustig aan.
pi_113310149
Oh trouwens als ik echt geïnteresseerd ben, dan kijk ik te vaak iemand z'n kant op. Lach ik veel vaker dan normaal. En doe ik gewoon extra m'n best om leuk gevonden te worden. O+
pi_113310177
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 13:38 schreef julia22 het volgende:
Oh trouwens als ik echt geïnteresseerd ben, dan kijk ik te vaak iemand z'n kant op. Lach ik veel vaker dan normaal. En doe ik gewoon extra m'n best om leuk gevonden te worden. O+
Vrouwen... :P

Lang oogcontact aanhouden maar wel als eerste wegkijken ;)
Rustig aan.
pi_113310212
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 13:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ook wat langer oogcontact enzo steeds?
Ja, ik ben slecht met oogcontact. Lijkt altijd alsof ik heel zelfverzekerd ben, maar durf niet echt oogcontact te maken :')
pi_113310236
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 13:40 schreef julia22 het volgende:

[..]

Ja, ik ben slecht met oogcontact. Lijkt altijd alsof ik heel zelfverzekerd ben, maar durf niet echt oogcontact te maken :')
Op een flirterige manier dus he
pi_113310277
Oh, als iemand iets langer dan vluchtig oogcontact maakt dan zie je al dat er interesse is hoor...
Maarja als je wat vaker contact wilt hebben moet je zelfeens op een kerel afstappen.
Rustig aan.
pi_113310536
Ja ach ik zie het wel. Ik ga niet op zoek.
pi_113310603
quote:
10s.gif Op zondag 24 juni 2012 13:49 schreef julia22 het volgende:
Ja ach ik zie het wel. Ik ga niet op zoek.
:') :') :')
Wat nou ''op zoek''
Als je iemand aanspreekt bied je jezelf niet gelijk aan ofzo... Of wel?
Rustig aan.
pi_113310920
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 13:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

:') :') :')
Wat nou ''op zoek''
Als je iemand aanspreekt bied je jezelf niet gelijk aan ofzo... Of wel?
Nja ik weet niet. Voorheen was ik er best mee bezig..op dit moment heb ik een soort 'rust' wat dit betreft. Zo van ik zie wel hoe het gaat.
En die irritante smiley's altijd :') :') :') :') :') :')
pi_113311470
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 13:57 schreef julia22 het volgende:

[..]

Nja ik weet niet. Voorheen was ik er best mee bezig..op dit moment heb ik een soort 'rust' wat dit betreft. Zo van ik zie wel hoe het gaat.
En die irritante smiley's altijd :') :') :') :') :') :')
Sorry :@
Rustig aan.
pi_113311641
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 14:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Sorry :@
Geeft niks :*
pi_113311911
Maarja ik maar steeds proberen contact te leggen met alles wat los en vast zit...
Vind het toch wel jammer dat het andersom niet gedaan wordt.
Rustig aan.
  zondag 24 juni 2012 @ 14:22:24 #59
370039 Morera
more more more
pi_113312032
Vaak is het zo dat als een vrouw zich gaat zitten aanbieden, als in een man achterna jagen, ze voor de man geen uitdaging vormt. Hij krijgt onbewust een verkeerd beeld en denkt dat die vrouw "makkelijk" is. Waardoor als een vrouw dan een man "verovert" er bij hem minder snel het gevoel van vastleggen komt, omdat het zo wel lekker makkelijk is tot er weer wat nieuws voorbij komt. Daarom jagen vrouwen niet massaal op mannen.
pi_113312183
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 14:22 schreef Morera het volgende:
Vaak is het zo dat als een vrouw zich gaat zitten aanbieden, als in een man achterna jagen, ze voor de man geen uitdaging vormt. Hij krijgt onbewust een verkeerd beeld en denkt dat die vrouw "makkelijk" is. Waardoor als een vrouw dan een man "verovert" er bij hem minder snel het gevoel van vastleggen komt, maar het allemaal wel lekker makkelijk vond tot er weer wat nieuws voorbij komt. Daarom jagen vrouwen niet massaal op mannen.
O, nog nooit meegemaakt eerlijk gezegd, ik ben geneigd te zeggen dat het gewoon dikke bullshit is en dat vrouwen gewoon excuses zoeken om niet op een man af te stappen omdat ze daar stiekem voor schijten en liever veroverd worden.
Rustig aan.
  zondag 24 juni 2012 @ 14:26:16 #61
370039 Morera
more more more
pi_113312196
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 14:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

O, nog nooit meegemaakt eerlijk gezegd, ik ben geneigd te zeggen dat het gewoon dikke bullshit is en dat vrouwen gewoon excuses zoeken om niet op een man af te stappen omdat ze daar stiekem voor scheiten en liever veroverd worden.
Is niet waar wat je zegt. Vraag maar eens aan verschillende groepjes vrouwen hoe vaak ze (bijna) er in getuind zijn als ze iemand achterna zijn gegaan. Dat is echt zo een Fok uitspraak wat je daar doet. Het is simpel gewoon niet waar.
pi_113312229
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 14:26 schreef Morera het volgende:

[..]

Is niet waar wat je zegt. Vraag maar eens aan verschillende groepjes vrouwen hoe vaak ze (bijna) er in getuind zijn als ze iemand achterna zijn gegaan.
Ik snap je niet, wat bedoel je?
Rustig aan.
  zondag 24 juni 2012 @ 14:29:04 #63
370039 Morera
more more more
pi_113312303
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 14:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik snap je niet, wat bedoel je?
Dat het niet waar is, die gedachte van je. Over slappe excuses. Ik denk dat zowat elke vrouw wel 1 of meerdere mannen heeft geprobeerd te veroveren. Het veroveren is het probleem niet, het beeld wat er door ontstaat wel en de gevolgen daar van ook. Misschien moet je eens veroverd worden zodat je weet waar ik het over heb.
pi_113312325
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 14:29 schreef Morera het volgende:

[..]

Dat het niet waar is, die gedachte van je. Over slappe excuses. Ik denk dat zowat elke vrouw wel 1 of meerdere mannen heeft geprobeerd te veroveren. Het veroveren is het probleem niet, het beeld wat er door ontstaat wel. Misschien moet je eens veroverd worden zodat je weet waar ik het over heb.
Ja misschien zou dat eens moeten ja, maar dat durven vrouwen niet door die aannames die jij hier maakt :P
Rustig aan.
  zondag 24 juni 2012 @ 14:31:09 #65
370039 Morera
more more more
pi_113312397
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 14:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja misschien zou dat eens moeten ja, maar dat durven vrouwen niet door die aannames die jij hier maakt :P
Zijn geen aannames. Nogmaals, niks met durven te maken.
pi_113312422
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 14:31 schreef Morera het volgende:

[..]

Zijn geen aannames. Nogmaals, niks met durven te maken.
Wat zijn het dan?
Rustig aan.
  zondag 24 juni 2012 @ 14:32:08 #67
370039 Morera
more more more
pi_113312451
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 14:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat zijn het dan?
zucht
pi_113312488
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 14:32 schreef Morera het volgende:

[..]

zucht
Ja, zucht ja, als ik vertel hoe het op mij overkomt dan is het niet waar, en als jij wat dingen roept dan is het de waarheid ;)
Rustig aan.
pi_113312944
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 14:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

O, nog nooit meegemaakt eerlijk gezegd, ik ben geneigd te zeggen dat het gewoon dikke bullshit is en dat vrouwen gewoon excuses zoeken om niet op een man af te stappen omdat ze daar stiekem voor schijten en liever veroverd worden.
Vrouwen zijn gewoon subtieler erin, ze veroveren wel. Maar niet door er direct op af te stappen.
pi_113313545
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 14:42 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Vrouwen zijn gewoon subtieler erin, ze veroveren wel. Maar niet door er direct op af te stappen.
Ze zorgen ervoor dat ze veroverd worden, ongelijk aan veroveren.
Rustig aan.
pi_113314476
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 14:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ze zorgen ervoor dat ze veroverd worden, ongelijk aan veroveren.
Tis geen konijnenjacht ofzo ;)

Het is een spel van elkaar aantrekken, een combinatie van traditionele rollenspellen en hogere doelgericht van mannen zorgt ervoor dat mannen vaker het eerste initiatief nemen.

Maar zie vaak genoeg dat vrouwen ook het voortouw nemen. Dat is alleen wat minder duidelijk, niet direct aanspreken maar langslopen en lichte aanraking. Een blik/houding die de man uitnodigt naast haar plaats te nemen. Ik vind die gevallen dat de vrouw het initiatief wel neemt zij het wat subtieler.
pi_113315068
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 15:14 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Tis geen konijnenjacht ofzo ;)

Het is een spel van elkaar aantrekken, een combinatie van traditionele rollenspellen en hogere doelgericht van mannen zorgt ervoor dat mannen vaker het eerste initiatief nemen.

Maar zie vaak genoeg dat vrouwen ook het voortouw nemen. Dat is alleen wat minder duidelijk, niet direct aanspreken maar langslopen en lichte aanraking. Een blik/houding die de man uitnodigt naast haar plaats te nemen. Ik vind die gevallen dat de vrouw het initiatief wel neemt zij het wat subtieler.
Ik moet zeggen dat het mij altijd ENORM opvalt als een vrouw initiatief neemt :P

Had er laatst wel een maar vond mezelf een beetje oninteressant die avond :o
Rustig aan.
  zondag 24 juni 2012 @ 16:39:34 #73
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_113318445
Als een man een vrouw wil versieren stapt hij er op af.
Als een vrouw een man wilt versieren gaat ze geforceerd oogcontact zoeken, zodat de man een seintje krijgt dat hij er op af kan stappen. Het is dus eigenlijk altijd zo dat de man er op af stapt ;)

In andere woorden, mannen openen met behulp van woorden, vrouwen mbv signalen.
  zondag 24 juni 2012 @ 16:50:32 #74
370039 Morera
more more more
pi_113318939
quote:
14s.gif Op zondag 24 juni 2012 14:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja, zucht ja, als ik vertel hoe het op mij overkomt dan is het niet waar, en als jij wat dingen roept dan is het de waarheid ;)
Jahoor ^O^ je bent gewoon een doordrammer. Dit is een forum en ik heb mijn mening gedeeld, en moeite genomen om op jouw visie in te gaan. Hoeft van mij niet uren door te gaan, daar heb jij wel een handje van. Jij jouw visie ( blijkbaar ben jij een vrouw, en weet je het zo goed. Om vervolgens mij van aannames te betichten :') ) , ik de mijne en dat is prima dan.
pi_113320735
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 16:50 schreef Morera het volgende:

[..]

Jahoor ^O^ je bent gewoon een doordrammer. Dit is een forum en ik heb mijn mening gedeeld, en moeite genomen om op jouw visie in te gaan. Hoeft van mij niet uren door te gaan, daar heb jij wel een handje van. Jij jouw visie ( blijkbaar ben jij een vrouw, en weet je het zo goed. Om vervolgens mij van aannames te betichten :') ) , ik de mijne en dat is prima dan.
De persoonlijke aanval, een argumentatie methode die niet zozeer doeltreffend is op het onderwerp, maar gebruikt wordt uit onmacht om de speler de illusie te geven dat ze toch nog beter is dan de tegenspeler door de tegenspeler af te doen als imbiciel/minderwaardig etc.

Leer eens fatsoenlijk argumenteren. (Kijk ook even naar je eigen gedrag, we reageren op elkaar dus ik ben niet de enige die ''doordramt'' als jij hypocriet doet dan kaart ik dat gewoon aan)
Rustig aan.
pi_113320891
Als ze je een pm stuurt. :9~
pi_113326139
Maar als man stap je misschien ook niet snel af op een vrouw die geen oogcontact maakt/signalen geeft, dus wie neemt dan eigenlijk het initiatief: de vrouw. :6
pi_113327925
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 19:38 schreef julia22 het volgende:
Maar als man stap je misschien ook niet snel af op een vrouw die geen oogcontact maakt/signalen geeft, dus wie neemt dan eigenlijk het initiatief: de vrouw. :6
:P Ik zoek ook altijd oogcontact dus ik neem ook initiatief :P
Rustig aan.
pi_113329626
Vrouwen spelen graag kijken-of-ie-kijkt-en-als-ie-kijkt-vooral-niet-terugkijken O+

En dan blijven kijken, tot je 'r een keer of 3 betrapt hebt >:)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_113330093
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 20:12 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

:P Ik zoek ook altijd oogcontact dus ik neem ook initiatief :P
En het werkt?
pi_113330222
Ik heb pas een keer iemand echt heel erg leuk gevonden (in de zin van bibberende knieën als ik hem zie) ..en ik betrapte mezelf erop dat ik het gewoon niet kon weerstaan. Ik MOEST gewoon telkens kijken. ;(
pi_113330279
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 20:52 schreef julia22 het volgende:
Ik heb pas een keer iemand echt heel erg leuk gevonden (in de zin van bibberende knieën als ik hem zie) ..en ik betrapte mezelf erop dat ik het gewoon niet kon weerstaan. Ik MOEST gewoon telkens kijken. ;(
O+

En toen keek je nog eens en toen stond ie ineens voor je neus? *)
pi_113330382
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 20:53 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

O+

En toen keek je nog eens en toen stond ie ineens voor je neus? *)
Nee, hij bleek getrouwd te zijn.
pi_113330581
Dus?
pi_113330608
quote:
10s.gif Op zondag 24 juni 2012 20:54 schreef julia22 het volgende:

[..]

Nee, hij bleek getrouwd te zijn.
Bummer :{
pi_113330775
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 20:50 schreef julia22 het volgende:

[..]

En het werkt?
Zeker.. Ik ben geneigd te zeggen dat oogcontact het belangrijkste is wat betrefd spanning creeeren...
Rustig aan.
pi_113330909
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 20:58 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Bummer :{
Zeg dat. Zeker als je het gevoel hebt dat er toch een bepaalde spanning hangt. Maar goed, ik ga niet in een huwelijk lopen stoken.
pi_113331003
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 21:02 schreef julia22 het volgende:

[..]

Zeg dat. Zeker als je het gevoel hebt dat er toch een bepaalde spanning hangt. Maar goed, ik ga niet in een huwelijk lopen stoken.
Mannen die daar uberhaupt voor open staan..... Achja de wereld...
Rustig aan.
pi_113331110
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 21:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Zover ik hem kan inschatten zit hij ook niet zo in elkaar :)
pi_113331142
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 21:02 schreef julia22 het volgende:

[..]

Al een goeie vervanger gevonden? *) :7 :P B-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_113331198
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 21:06 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee,
SPOILER
Rustig aan.
  zondag 24 juni 2012 @ 21:08:01 #92
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_113331253
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 21:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Beetje flirten mag best. Als het daar maar bij blijft.
OT: uit oogcontact is veel af te leiden.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_113331305
Maarja wat gaat te ver?
pi_113331313
Als ze naar je kont kijkt dan vindt ze je volgens mij ook wel leuk.
Rustig aan.
pi_113331325
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 21:06 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

SPOILER
Nee helaas.
Ik wil trouwens zelf helemaal niet trouwen haha
  zondag 24 juni 2012 @ 21:12:18 #96
370039 Morera
more more more
pi_113331537
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 20:52 schreef julia22 het volgende:
Dat ken ik O+
pi_113331654
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 21:09 schreef julia22 het volgende:

[..]

Nee helaas.
Ik wil trouwens zelf helemaal niet trouwen haha
Wie heeft het over trouwen :D

Koffie? c_/
pi_113331679
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 21:14 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Wie heeft het over trouwen :D

Koffie? c_/
Kingtoppie!
  zondag 24 juni 2012 @ 21:14:38 #99
370039 Morera
more more more
pi_113331692
quote: