Jahoorquote:Op zondag 24 juni 2012 14:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, zucht ja, als ik vertel hoe het op mij overkomt dan is het niet waar, en als jij wat dingen roept dan is het de waarheid
De persoonlijke aanval, een argumentatie methode die niet zozeer doeltreffend is op het onderwerp, maar gebruikt wordt uit onmacht om de speler de illusie te geven dat ze toch nog beter is dan de tegenspeler door de tegenspeler af te doen als imbiciel/minderwaardig etc.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:50 schreef Morera het volgende:
[..]
Jahoorje bent gewoon een doordrammer. Dit is een forum en ik heb mijn mening gedeeld, en moeite genomen om op jouw visie in te gaan. Hoeft van mij niet uren door te gaan, daar heb jij wel een handje van. Jij jouw visie ( blijkbaar ben jij een vrouw, en weet je het zo goed. Om vervolgens mij van aannames te betichten
) , ik de mijne en dat is prima dan.
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:38 schreef julia22 het volgende:
Maar als man stap je misschien ook niet snel af op een vrouw die geen oogcontact maakt/signalen geeft, dus wie neemt dan eigenlijk het initiatief: de vrouw.
En het werkt?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Ik zoek ook altijd oogcontact dus ik neem ook initiatief
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:52 schreef julia22 het volgende:
Ik heb pas een keer iemand echt heel erg leuk gevonden (in de zin van bibberende knieën als ik hem zie) ..en ik betrapte mezelf erop dat ik het gewoon niet kon weerstaan. Ik MOEST gewoon telkens kijken.
Nee, hij bleek getrouwd te zijn.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En toen keek je nog eens en toen stond ie ineens voor je neus?
Bummerquote:
Zeker.. Ik ben geneigd te zeggen dat oogcontact het belangrijkste is wat betrefd spanning creeeren...quote:
Zeg dat. Zeker als je het gevoel hebt dat er toch een bepaalde spanning hangt. Maar goed, ik ga niet in een huwelijk lopen stoken.quote:
Mannen die daar uberhaupt voor open staan..... Achja de wereld...quote:Op zondag 24 juni 2012 21:02 schreef julia22 het volgende:
[..]
Zeg dat. Zeker als je het gevoel hebt dat er toch een bepaalde spanning hangt. Maar goed, ik ga niet in een huwelijk lopen stoken.
Zover ik hem kan inschatten zit hij ook niet zo in elkaarquote:Op zondag 24 juni 2012 21:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mannen die daar uberhaupt voor open staan..... Achja de wereld...
Al een goeie vervanger gevonden?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:02 schreef julia22 het volgende:
[..]
Zeg dat. Zeker als je het gevoel hebt dat er toch een bepaalde spanning hangt. Maar goed, ik ga niet in een huwelijk lopen stoken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Al een goeie vervanger gevonden?![]()
![]()
![]()
Nee,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Beetje flirten mag best. Als het daar maar bij blijft.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mannen die daar uberhaupt voor open staan..... Achja de wereld...
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Al een goeie vervanger gevonden?![]()
![]()
![]()
Nee helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil trouwens zelf helemaal niet trouwen haha
Dat ken ikquote:Op zondag 24 juni 2012 20:52 schreef julia22 het volgende:
Ik heb pas een keer iemand echt heel erg leuk gevonden (in de zin van bibberende knieën als ik hem zie) ..en ik betrapte mezelf erop dat ik het gewoon niet kon weerstaan. Ik MOEST gewoon telkens kijken.
Wie heeft het over trouwenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:09 schreef julia22 het volgende:
[..]
Nee helaas.
Ik wil trouwens zelf helemaal niet trouwen haha
Kingtoppie!quote:Op zondag 24 juni 2012 21:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wie heeft het over trouwen
Koffie?
Ik zie hier een matchquote:Op zondag 24 juni 2012 21:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wie heeft het over trouwen
Koffie?
Jij mag magnetronkoffie, deal?quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:32 schreef Godshand het volgende:
Deze staat er nog niet in:
-als ze je echt leuk vindt, verandert het meisje met de grootste bek in een muurbloempje, en degene die al beetje verlegen zijn, klappen helemaal dicht... :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |