SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Jeetje heftige droom D=quote:Op maandag 4 juni 2012 11:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Iemand pakte mijn wiskundeschrift af (zat weer op de middelbare school weer) en toen flipte ik alles en rende achter dat joch aan, maar hij weigerde terug te geven en toen sloeg ik hem in elkaar (was een heel klein jochie) en prikte ik zn ogen uit en dumpte hem toen in een kast.Bah.
Ik heb jou al aantal keer gezien enzo en Ptr al 22 jaar nietquote:
Janquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
WELK NUMMER?quote:Hallo (ex-)FOK!Idolskandidaat /-aten,
In 2010 heb je meegedaan met de derde editie van FOK!Idols. Dit jaar is het weer zover en alweer tijd voor de vijfde editie. We zouden het leuk vinden als je ook dit jaar weer mee zou doen. Je maakt dan naast de titel "FOK!Idol 2012" ook kans op de professionele EW G3 draadloze set van Sennheiser!
Na het succes van vorig jaar hebben we weer gekozen om een blinde editie te houden, wat wil zeggen dat je niet te zien en alleen te horen zal zijn. Zo wordt je enkel op je stem en zang beoordeeld en heeft iedereen evenveel kans. (voorbeelden hiervan zijn in dit topic te vinden: FOK!Idols: De inzendingen)
Dus ga snel naar dit topic - FOK!Idols 2012 : Win mooie prijzen! - en laat van je horen! Misschien win jij wel die geweldige prijs!
(Inzenden kan tot en met 13 juli. Dus je hebt nog de tijd om iets moois in te zenden)
Groetjes,
iBenny
FOK!Idols - FOK!Idols 2012 : Win mooie prijzen!
Dat is je OMDAT APPEL met gefaalde rimshot.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:24 schreef Trollscience het volgende:
is dat mijn liedje, kan even niet klikken want ik heb muziek opstaan
gay bar van electric sixquote:
goed is andersquote:
Engeland komt de groepsfase niet eens door johquote:Op maandag 4 juni 2012 21:37 schreef Furdinand het volgende:
Nederland verliest de halve finale tegen engeland 0-2
He Appeltje.quote:
Doe er dan maar meteen rood en geel bijquote:Op maandag 4 juni 2012 21:55 schreef Omdatappel het volgende:
Binnen drie minuten is iedereen oranje, dus ik blijf zwart.
wij die hipster 8)quote:Op maandag 4 juni 2012 21:55 schreef Omdatappel het volgende:
mijn voorspelling is goud waard.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Engeland komt de groepsfase niet eens door joh![]()
Hipster gespot.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:55 schreef Omdatappel het volgende:
Ik blijf ook zwartquote:Op maandag 4 juni 2012 21:55 schreef Omdatappel het volgende:
ach, zwart is ook maar zo zwartquote:
ik ben een stiekeme hipsterquote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik dacht dat ik Hipster was, maar nu komen de echte echte hipsters tevoorschijn hoor!
Omdat jij ook een slaapkop bent?quote:
Draag jij een maagdelijk witte jurk op je bruiloft?quote:
Jij hebt smaakquote:
Ik wil blauw.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:48 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Je blijft een oranjenerd of je nu wil of niet..
Past wel bij je ogenquote:
Oh myquote:
Waar ben jij zo moe van geworden?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien welVandaag 12 uur geslapen, maar ik was zo moe
Ik doe tijdens het EK wel een oranje UIquote:
Ja best wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waar ben jij zo moe van geworden?Zo'n zwaar weekend gehad?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Past wel bij je ogen
En nu bedenk ik mij dat ik nog steeds een gele broek moet kopen
[..]
Oh myZo ben ik al een tijdje niet meer genoemd. Waar is Claudia gebleven?
Maar met mij gaat zeker alles goedWeekend was echt genieten
Hoe is het met jou? En heb je het baantje gekregen nou?
[..]
Waar ben jij zo moe van geworden?Zo'n zwaar weekend gehad?
[..]
Ik doe tijdens het EK wel een oranje UILijkt me wel genoeg.
quote:
quote:
Weer een dronken Flipsje?quote:
Wel oké klinkt nog niet echt heel positiefquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]! Mooizo. Met mij wel oke.
En ja zo goed als maarrrrrrr ze zoeken mensen die ná de zomer ook blijven werken, een dag in het weekend. Maar ik weet niet of ik dat wel wil, wil geen risico nemen met school..
Ennn vriendin die me tipte hierover werkte daar ook, maar is vandaag ontslagen zonder echte reden.
Wtf.
Dronken van geluk eerderquote:
Gewoontjes dan? Ik heb een koortslip.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]![]()
Straks maar eens kijken of ik de originele nog kan vinden
[..]
Weer een dronken Flipsje?
[..]
Wel oké klinkt nog niet echt heel positiefOf gewoon minder FOK!ken, dat scheelt ook wel weer
En als je denkt het niet te kunnen combineren, kun je dan altijd nog stoppen toch? Wel raar en jammer dat die vriendin ontslagen is, was wel leuk geweest als jullie daar samen werkte
Heb je weer met sletjes gezoend?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gewoontjes dan? Ik heb een koortslip.
En zoveel fok ik niet meer tegenwoordig.Ik tekende gisteren weer.
Goed he.
Mjah, geen idee.. ze vonden haar niet spontaan genoeg ook ofzo.Als zij niet goed genoeg was dan ben ik helemaal niks
zolderkamerautist he.
Snel replyen, dat kun je nog makkelijk reddenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beste Kb,
Leuk dat je gesolliciteerd hebt bij McDonald's en ons team wilt komen versterken! We willen je graag uitnodigen voor een kennismakingsgesprek op 05-06-2012 om 17:30 uur op ons kantoor op Damrak 92 (nummer).
Je hebt dan een gesprek met blaaa. Kun je ons via een reply laten weten of je dan kunt?Wil je liever op een ander moment afspreken, stuur dan een mailtje met de dagen die je beter uitkomen. Vergeet niet om je paspoort of identiteitskaart, ziekenfondspas en bankpas mee te nemen naar het gesprek.
Met vriendelijke groet, Team McDonald's Amsterdam Damrak 8
Waarom zie ik dit nu pas
Om te testen hoe flexibel je bent en of je kan omgaan met verandering, zolderautistjequote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom sturen ze dat op de dag zelf?
Doe mij maar een grote mcwrapquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Met mn koortslip. Ik zeg wel dat ik spontaan een koortslip kreeg van de stress.
Vind ik lekker.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Buig maar voorover dan weet je het :d
quote:Your order is currently being packed by our warehouse.
Kom maar even binnen, daar liggen ze voor je klaar in de kelderquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:11 schreef Furdinand het volgende:
Er zijn mij koekjes beloofd... waar zijn ze??
omnomnomquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Kom maar even binnen, daar liggen ze voor je klaar in de kelder
Eindelijk een baan en dan niet accepteren?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja.Aangenomen alles, maar ga het denk ik toch maar niet doen.
Niet doen inderdaad... belachelijk weinig per uur ook...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
5,50 bruto per uur en geen reiskosten die vergoed worden.Naar Amsterdam gaan en terug is in totaal iets meer dan 15 euro.
quote:
Gewoon doen wat je zelf wilt en niets van hun mening aantrekken. Of is dat te kort door de bocht?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat moet ik vertellen? Ze vinden niks goed wat ik wil/ga doen.Nooit zijn ze tevreden/trots. Niks.
Ben bang van wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:55 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Gewoon doen wat je zelf wilt en niets van hun mening aantrekken. Of is dat te kort door de bocht?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat moet ik vertellen? Ze vinden niks goed wat ik wil/ga doen.Nooit zijn ze tevreden/trots. Niks.
Kan je geen werken/leren opleiding gaan doen waarin je gewoon fulltime betaald wordt en dan op jezelf gaan wonen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Muh. Nu bijv. het werken, in mijn woonplaats is er gewoon geeeeen werk voor mij, of te oud of dit of dat. Nu zoek ik in amsterdam en dan vinden ze het niks voor mij of te ver weg of dit of zus of zo. 'Nee, blijf gewoon thuis en vraag een uitkering aan.'. Seriously?! Ik word gek thuis, ook al meerdere keren aangegeven, maarja ze luisteren gewoon niet naar me. Stel stinkapen.
Wut. Uitkeringquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Muh. Nu bijv. het werken, in mijn woonplaats is er gewoon geeeeen werk voor mij, of te oud of dit of dat. Nu zoek ik in amsterdam en dan vinden ze het niks voor mij of te ver weg of dit of zus of zo. 'Nee, blijf gewoon thuis en vraag een uitkering aan.'. Seriously?! Ik word gek thuis, ook al meerdere keren aangegeven, maarja ze luisteren gewoon niet naar me. Stel stinkapen.
Ik heb al een nieuwe studie gevonden toch. Ga nu niet snel op zoek naar iets anders. Pfffft, kutzooi.quote:
Ja echt he? Echt, wat is er mis met hun.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wut. Uitkering. Waarom zou je dát doen...
Wel stom dat er geen werk is, waar je woont..
Dat niet, meer aantal keer geluisterdquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:42 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ja zo weinig kwaliteitsnummers in top 5..
quote:
Omg ik zorgen maken allesquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn moeder die al drie kwartier met mijn telefoon aan het bellen is.
Ohja.quote:
Ja, omdat altijd samen.quote:
Gewoon als elke andere woensdagquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zie je Jan, magniet.
Booooob hoe is je dag so faaar?
Ok.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:59 schreef JanPiraat het volgende:
Stop volgenBOB niet meer gefeliciteerd cosmo ik ben volgende week vrijdag ziek Ptr ik hou van je
Trusten
start volgen weer tijdens typen bericht en hou van jullie allemaal tot morgen !! Kusje
Jammer mang, ga meer doen. :3quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ken ik nog niet, alleen maar double en int, basis jwz.
Is goed.quote:
KB.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Wie is de overdragen? Ik zeker weer.
Dus ik moet KB zoenen, dan moet ik jou pijpen zodat jij herpes hebt?quote:
Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:11 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dus ik moet KB zoenen, dan moet ik jou pijpen zodat jij herpes hebt?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:59 schreef JanPiraat het volgende:
Stop volgenBOB niet meer gefeliciteerd cosmo ik ben volgende week vrijdag ziek Ptr ik hou van je
Trusten
start volgen weer tijdens typen bericht en hou van jullie allemaal tot morgen !! Kusje
Erg leuk wel.quote:
Uitproberen dan maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |