Daar zul je het, blame the beer, mee moeten doenquote:Op zondag 26 augustus 2012 03:11 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Afgezien van wat hoofd- en kleine letters wel ja [ afbeelding ]
dat bord uit je linkje of bij het goede bordquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:53 schreef Maringo het volgende:
Ik sta nu bij dat bord... maar het hoost als een malle.
Het goede bord.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:55 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
dat bord uit je linkje of bij het goede bord
Hij is zelfs dichterbij geweest. Want ik ben via de Beneluxtunnel naar huis gegaanquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:02 schreef wolfrolf het volgende:
Crap, dichtbij man. Ik heb alleen totaal geen tijd om hem op te halen
Ik vind het ook wel jammer dat bij knooppunt "de Stok" geen plaatsnaamborden staan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:21 schreef Maringo het volgende:
...
Trouwens, wel grappig dat toen ik terug reed van Groot-Ammers ik over een weg moest die Opperstok heet.
Spannend!!!11quote:Op zondag 2 september 2012 13:27 schreef Gorgelmuil het volgende:
Kijken of ik het nog kan.... *ophalen is*
nopequote:
ik wilde her er niet op wagenquote:Op zondag 2 september 2012 13:27 schreef Gorgelmuil het volgende:
Heb je hem of niet Gorgelmuil?quote:Op zondag 2 september 2012 13:27 schreef Gorgelmuil het volgende:
Misschien issie verdwaald in de miljoenenmetropolis die Zoeterwoude-Dorp is.quote:Op dinsdag 4 september 2012 07:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Heb je hem of niet Gorgelmuil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |