Had ik de stok maar wat later geplaatst.quote:
Daar hoef je niet eens een kloon voor aan te maken. Je kan ook gewoon een " Nijnja" doenquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:53 schreef GizartFRL het volgende:
Ben er zaterdagmiddag nog langsgereden en hij lag er nog.
Had er bijna een kloon voor aangemaakt om een verplaatsing te kunnen doen.
Bij de Action een staalkabelslot voor ¤1,75quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:17 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik meld mij nog steeds aan om een potje te maken. Kan weer posten, dus als je dat zou willen?
Ik vind ook dat deze regel in de OP:quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:22 schreef boertie het volgende:
[..]
Daar hoef je niet eens een kloon voor aan te maken. Je kan ook gewoon een " Nijnja" doen
Uit de Wiki...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik vind ook dat deze regel in de OP:
• De Stok! moet eerst 2 keer verplaatst worden door iemand anders, voordat je hem zelf weer op gaat halen.
Alleen voor de eerste week mag gelden.
quote:Trivia
Een Nijnja doen - stok verplaatsen omdat niemand zich geroepen voelt om hem te halen...
Een zwarte_hand plegen - onaangekondigd de stok verplaatsen, zodoende iedereen in verwarring achterlatend
Een kanovinnie doen - al peddelend met de kano de Fok!Stok ophalen en verplaatsen
Een JJH'tje doen - de stok ophalen en de volgende 2 weken geen zin hebben om 'm weg te leggen...
Dat weet ik, vandaar het woordje 'ook' erbijquote:
Reminders nodig?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:38 schreef NoBody122 het volgende:
Dit weekend weer daar in de buurt. Als hij er dan nóg ligt, geef ik mijn geheugen weer een kans
Als je dat al niet snapt..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:21 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
Ziet er leuk uit, snap alleen geen reet van hoe het werkt
hoever ?quote:
Je bent net op tijd geweest. Anders was hij morgen in de richting van Utrecht gegaan (als ik eraan had gedacht dit keer, that is..)quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:41 schreef kwiebuske het volgende:
schijterd
ben voor de valom ook op een verkeerde plek uitgekomen
toen ik de straat naam in de tomtom invoerde en er naar toe reed, kwam ik niet waar ik wezen moest
er zijn daar 2 straten met dezelfde naam
lol
Die straat loopt van de provinciale weg weer door naar dezelfde weg.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:41 schreef kwiebuske het volgende:
schijterd
ben voor de valom ook op een verkeerde plek uitgekomen
toen ik de straat naam in de tomtom invoerde en er naar toe reed, kwam ik niet waar ik wezen moest
er zijn daar 2 straten met dezelfde naam
lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |