Ik denk van waar hij nunet lag naar Kuttingen.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:45 schreef 2cv het volgende:
Wat is eigenlijk de langste verplaatsing die uberhaupt mogelijk is volgens de regels van het spel ?
Ik denk ongeveer van Fiemel (Gr.) naar Eede (Zeeuws-Vlaanderen). Als je dan niet via België rijdt is het 443 km.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:45 schreef 2cv het volgende:
Wat is eigenlijk de langste verplaatsing die uberhaupt mogelijk is volgens de regels van het spel ?
Ik verhoog met 5 kilometer onder dezelfde voorwaarden: niet door België.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:07 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ik denk ongeveer van Fiemel (Gr.) naar Eede (Zeeuws-Vlaanderen). Als je dan niet via België rijdt is het 443 km.
Ja hoor. Ik heb hem ooit in Bourtange neergelegd, maar heb wel de A31 door Duitsland gepaktquote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:09 schreef 2cv het volgende:
Het is toch wel toegestaan om via het buitenland de stok te verplaatsen, mits hij maar weer in Nederland neergelegd wordt ?
zinkstraat?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
1 keer raden hoe de enige weg in het gehucht heet.
Je wilde hem toch niet stiekem confisqueren zodat het Fok!Anker er weer in komt, wel?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:09 schreef 2cv het volgende:
Het is toch wel toegestaan om via het buitenland de stok te verplaatsen, mits hij maar weer in Nederland neergelegd wordt ?
Ik zag inderdaad dat ik genoeg keuze had in die buurtquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oud-Beijerland geschrapt
Hij mag nog wel even in die omgeving blijven:
(lijst)
Bijna, Tinlaanquote:
Het is dat bord inderdaad, op precies dezelfde plek. Ik heb expres nog een stukje van het grind op de foto gezet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:33 schreef Rockfire het volgende:
Zo te zien is het bord ietsje naar achteren verplaatst: https://maps.google.nl/ma(...)cbp=12,180.9,,0,7.61
Confisqueren ?quote:Op woensdag 13 juni 2012 03:34 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Je wilde hem toch niet stiekem convisceren zodat het Fok!Anker er weer in komt, wel?
Inderdaad!quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:40 schreef 2cv het volgende:
[..]
Confisqueren ?Nee, (nog) niet. Het 'anker' is nog niet af.
Ok, ben benieuwdquote:Overigens is mijn doel het gewicht van de stalen stok met 50% te reduceren. Dat zal vermoedelijk niet helemaal lukken, maar hij wordt zeker lichter en makkelijker te hanteren dan de vorige stalen versie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |