Snap ook wel waarom ze voor jou kiezenquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Thnx! Ik ben helemaal blij! Ze hadden een aantal andere sollicitanten die wel in het bezit van een diploma en big registratie maar ze hebben toch voor mij gekozen. Awesome! Dit maakt de studievertraging ook minder zuur!
Heb je een sybian voor jezelf besteld?quote:
Wodkaaa!!quote:
yes!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
yes!Lol, die ga ik voor m'n moeder kopen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar heb je hem besteld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Lol, die ga ik voor m'n moeder kopen!![]()
Waar heb je hem besteld?BCC had een goede aanbieding, zat de tablet gratis bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
BCC had een goede aanbieding, zat de tablet gratis bij.Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ding is trouwens echt overal 400 euro.. Dat ding is nog prijsvaster dan de gemiddelde mac!Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:59 schreef SummerBreeze het volgende:
grom, waarom zit ik hier op mijn werkcomputer Sybian op te zoeken?
Another one bites the dustquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:59 schreef SummerBreeze het volgende:
ik heb hem voor 350 want actie enzoquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Nice!
Dat ding is trouwens echt overal 400 euro.. Dat ding is nog prijsvaster dan de gemiddelde mac!
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:59 schreef SummerBreeze het volgende:
Ah, nice. Pies ik niet buiten de boooohtquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik heb hem voor 350 want actie enzo
GRATZ dearquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
YESSSSSS Eindelijk weer goed eens goed nieuws!! Mag toch gaan werken bij de waarneming en ze hebben het zelfs een maandje velengt!
Thnx babe! Dit betekend dat we helemaal snel moeten gaan shoppen!!quote:
Dat zekerquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Thnx babe! Dit betekend dat we helemaal snel moeten gaan shoppen!!
Jah... Wat heb ik nou aan sorry?quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:07 schreef Poit het volgende:
Zo fucking epic, je 3e werkdag? En gelijk een beetje zelfbevredigingsapparatuur opzoeken
Maar toch een beetje sorry SBtje![]()
![]()
![]()
Ik zal ze binnenkort komen brengen!quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:52 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Jah... Wat heb ik nou aan sorry? :|
Maar die-jes zijn dan wel weer fijn...
SD is voorlopig toch te druk met z'n Sybian om je op te merkenquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zal ze binnenkort komen brengen!
Als SD niet thuis is..![]()
Ik werk op maandagen niet en SD wel. Dus....quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zal ze binnenkort komen brengen!
Als SD niet thuis is..![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:54 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik werk op maandagen niet en SD wel. Dus....
Kun je ook meteen met sc-tje knuffelen
Ik ben niet zo groot he, pas precies in zo'n Sybianquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
SD is voorlopig toch te druk met z'n Sybian om je op te merken
Jaaaa ik ben zo blijquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:54 schreef SummerBreeze het volgende:
En Lot, wat fijn dat je toch die vervanging mag doen!
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
YESSSSSS Eindelijk weer goed eens goed nieuws!! Mag toch gaan werken bij de waarneming en ze hebben het zelfs een maandje velengt!
damn wat een lelijke plantquote:
*wob wob wob wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooobbbbbbbb*quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:18 schreef Poit het volgende:
[..]
damn wat een lelijke plant
Ben benieuwd wat voor geluid het maakt als je het laat vallen!
quote:
Feli !!quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
quote:
Ja zag het iets te laat, en dacht huh waarom allemaal gratz en zoquote:
Ik ben ook echt heel blij! Want het is voor het bedrijf veel makkelijk om iemand aan te nemen met een diploma en er zijn weinig banen maar veel sollicitanten.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja zag het iets te laat, en dacht huh waarom allemaal gratz en zoMaar het is goed nieuws
!
Ah super dan toch, dat ze voor jou kiezenquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik ben ook echt heel blij! Want het is voor het bedrijf veel makkelijk om iemand aan te nemen met een diploma en er zijn weinig banen maar veel sollicitanten.
Toch kiezen ze voor mij, jeeeeej
hehequote:Op woensdag 6 juni 2012 19:39 schreef AQuila360 het volgende:
http://omroepwest.nl/nieuws/onrust-na-politie-inval-laak
Die ene gast vliegen
Ik wou komen alleen m'n fiets heeft een lekke band...quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben weer in Amsterdam
Mijn vloer ziet er nu mooi uitIk kan alleen welk janken als ik zie hoeveel zooi ik mote gaan opruimen, en dat ze zeggen dat er geen stof ligt bij het schuren is ook niet waar want alles zit onder
dat wordt meubels sjouwen en schoonmaken t weekend
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wou komen alleen m'n fiets heeft een lekke band...
Stof bij de buren?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben weer in Amsterdam
Mijn vloer ziet er nu mooi uitIk kan alleen welk janken als ik zie hoeveel zooi ik mote gaan opruimen, en dat ze zeggen dat er geen stof ligt bij het schuren is ook niet waar want alles zit onder
dat wordt meubels sjouwen en schoonmaken t weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |