quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:00 schreef borisz het volgende:
GSMC Na LI winnares Roland Garros 2011
64 76(0)
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:06 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2011
![]()
75 76(3) 57 61
Ik hoop dat jij geen dokter bent, tempo waarin je mensen afschrijft.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:43 schreef Norrage het volgende:
Ja game over voor Seppi lijkt wel numaakt veel foutjes nu
Toch nog terecht...zal wel 7-5 worden nuquote:Op zondag 3 juni 2012 14:45 schreef Niox het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij geen dokter bent, tempo waarin je mensen afschrijft.
quote:Op zondag 3 juni 2012 14:45 schreef Niox het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij geen dokter bent, tempo waarin je mensen afschrijft.
Inderdaadquote:Op zondag 3 juni 2012 14:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Toch nog terecht...zal wel 7-5 worden nu
Waardeloos niveau ja. Djoko Seppi is veel beterquote:Op zondag 3 juni 2012 14:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Die Azarenka mist steeds als ze het kan afmaken.
Daar denkt Seppi anders over.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waardeloos niveau ja. Djoko Seppi is veel beter
Je hebt nog steeds op Wimbledon ingezet, tenzij je ondertussen 1600 euro op Nadal hebt gezet.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:30 schreef CoolStoryBro het volgende:
Hahaha Rafa Nadael gaat RG easy winnen makkelijkste ¤1000 ooit verdient.
Double Match Point en Re Break Point?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat betekenen al die afkortingen in godsnaam
Oh jemig wat vergezocht.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Double Match Point en Re Break Point?
Ja, dat vermoed ik althans. Mijn afkortingen zijn het niet.quote:
In de eerste set?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:04 schreef Maarten-Pieter het volgende:
De stream van nos.nl loopt achter, ik zit pas op 6-5
Wel terecht imo, Seppi kan best goed choken.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat vermoed ik althans. Mijn afkortingen zijn het niet.
Djokovic nog wel steeds de favoriet op Betfair.
Dat zou heel knap zijn..(die set werd 6-4quote:
Het is toch echt Seppi die constant speelt hoorquote:Op zondag 3 juni 2012 15:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wel terecht imo, Seppi kan best goed choken.
Ja, maar nu komt de overwinning echt dichtbij. En als Djokovic constant gaat spelen wordt het 6-4 6-3 6-2.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het is toch echt Seppi die constant speelt hoor
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat vermoed ik althans. Mijn afkortingen zijn het niet.
Djokovic nog wel steeds de favoriet op Betfair.
quote:U wordt naar deze stoppagina doorverwezen omdat de website die u tracht te bezoeken inhoud aanbiedt die door de Belgische wetgeving als illegaal wordt aanzien.
Ja, maar het gaat er natuurlijk om wat hij doet al hij vlak bij de overwinning is, bijvoorbeeld als hij de kans krijgt om te serveren voor de wedstrijd. Als hij het dan niet afmaakt, is de wedstrijd zo gekanteld.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het is toch echt Seppi die constant speelt hoor
Dat is de melding die je krijgt als je naar betfair.com gaat?quote:
Ja.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is de melding die je krijgt als je naar betfair.com gaat?
Hmm, je mag in België niet wedden via internet?quote:
Ik heb wel vaker een wederopstanding van Djoko gezien, maar toen speelde hij niet zo slecht als nu, schokkend gewoonquote:Op zondag 3 juni 2012 15:15 schreef Norrage het volgende:
Langzaamaan begin ik echt te voelen dat djoko dit niet meer gaat redden...
Hij is inderdaad 12.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:23 schreef nostra het volgende:
Is die Belg werkelijk 21 of hebben ze de getallen per ongeluk omgedraaid?
schatje hequote:Op zondag 3 juni 2012 15:23 schreef nostra het volgende:
Is die Belg werkelijk 21 of hebben ze de getallen per ongeluk omgedraaid?
Hij heeft van hele slechte spelers verloren en al die toernooien (behalve vorig haar) had ie veel verder moeten komen.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:19 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
3 halve finales in de laatste 5 jaar en een kwartfinale wil ik nu niet direct wisselvallig noemen..
close enoughquote:Op zondag 3 juni 2012 15:25 schreef Felagund het volgende:
Djokovic staat nu iig een break voor, nu vasthouden.
Ja nu wel, eerste anderhalve SER waren ze beiden geweldigquote:Op zondag 3 juni 2012 15:27 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Nole is echt een faalhaas vandaag zeg
Hoiquote:Op zondag 3 juni 2012 15:32 schreef Federer-fan het volgende:
Is er hier uberhauptiemand die denkt dat Seppi dit wint?
Hoi.quote:
De vraag is of hij dan ook zo had gespeeld. Soms doen ze ook het minimale en als het er dan op aankomt, staan ze er opeens.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Als Djokovic zo speelt tegen een Davydenko of Berdych, had hij tegen deze tijd de match al in 3 sets verloren.
Maar hij staat er nu nog steeds niet echt. Met veel moeite heeft hij de set binnengesleept.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De vraag is of hij dan ook zo had gespeeld. Soms doen ze ook het minimale en als het er dan op aankomt, staan ze er opeens.
Ja, klopt, maar hij wint toch wel. 100% zeker als hij geen blessure krijgt.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar hij staat er nu nog steeds niet echt. Met veel moeite heeft hij de set binnengesleept.
Volg je Djokovic in plaats van Federer?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:41 schreef Federer-fan het volgende:
Begin van het einde voor Seppi. Set Djokovic.
En Federer minstens vijf advantages.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:44 schreef Federer-fan het volgende:
Nu toch game voor Federer, waarin Goffin twee breakkansen had.
Jinx.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:48 schreef Norrage het volgende:
Verhoudingen zijn nu weer hersteld. Easy voor djoko
Tsja choken wil ik het noemen. Hij speelt nu zijn normale niveau. Begin was echt buitenaards goed.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:52 schreef luckass het volgende:
Djoko speelt beter maar Seppi staat 'm ouderwets goed te choken hoor
Die Belgen komen massaal mee jaquote:Op zondag 3 juni 2012 16:03 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ligt het nou aan mij of wordt er extra hard voor Goffin gejuicht?
Hoezo hopen? Stomme kreundoosquote:Op zondag 3 juni 2012 16:03 schreef Nober het volgende:
Hopen dat Sharapova RG wint, maar zal wel niet.
First set set pointquote:
Ja, ik ook. what about je tv op Federer en je pc op Djokovic?quote:
Pics?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:08 schreef Sasman het volgende:
Dat meisje naast de trainer van goffin mag er ook wezen.
Omdat ie blauwe ogen heeft ofzo?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:13 schreef Djokotron het volgende:
Die halve mof speelt wel als een eindbaas hoor
Zit op mijn gsm te volgen wat djoko doet en tv wat goffin doet dus kan geen pics.geven:(quote:
Terecht.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:18 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Del Potro - Berdych nu op een achterafbaan.
Neequote:Op zondag 3 juni 2012 16:29 schreef CoolStoryBro het volgende:
Indien Djokovic in deze ronde verliest en Nadal Roland Garros wint, neemt Nadal dan de nummer 1 positie over?
Neequote:Op zondag 3 juni 2012 16:31 schreef alors het volgende:
Nadal zal Wimbledon wel moeten winnen op weer op 1 te komen of niet?
Goffin of Seppi mept Nadal er wel af danquote:Op zondag 3 juni 2012 16:32 schreef Federer-fan het volgende:
Stel je voor dat Djokovic en Federer vandaag allebei verliezen. Dan wordt het wel heel erg makkelijk voor Nadal.
quote:Op zondag 3 juni 2012 14:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds op Wimbledon ingezet, tenzij je ondertussen 1600 euro op Nadal hebt gezet.
Waarom zouden ze wel tegen Djokovic en Federer kunnen stunten en niet tegen Nadal?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:32 schreef Federer-fan het volgende:
Stel je voor dat Djokovic en Federer vandaag allebei verliezen. Dan wordt het wel heel erg makkelijk voor Nadal.
Omdat Nadal zoveel beter is op gravel dan alle andere spelers.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zouden ze wel tegen Djokovic en Federer kunnen stunten en niet tegen Nadal?
Nadal zijn niveau zou nooit zo slecht spelen op gravel, iig.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Omdat Nadal zoveel beter is op gravel dan alle andere spelers.
Ja, maar vooral ook heel beheerst en rustig.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:37 schreef Norrage het volgende:
Goffin is wel echt het schoolvoorbeeld van jong en onbevangen hier
Zeg dat wel. Ik heb alleen voor die koele uitstraling van hem al respect. En wat een goed spel zeg.quote:
Ja, maar toen had hij niet zo'n prutser tegenover zich als vandaag.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:45 schreef Marcoss het volgende:
En dan te bedenken dat Goffin al een wedstrijd verloor in de kwalificaties
Is dit een grap?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar toen had hij niet zo'n prutser tegenover zich als vandaag.
Van wie?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:45 schreef Marcoss het volgende:
En dan te bedenken dat Goffin al een wedstrijd verloor in de kwalificaties
Ja.quote:
Waarom hebben Belgen een Clijsters en een Henin, en dan zo'n jochie... en wij hebben een Roowbinquote:Op zondag 3 juni 2012 16:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Ik heb alleen voor die koele uitstraling van hem al respect. En wat een goed spel zeg.
Vergeet De Bakker niet, dat is ook eenquote:Op zondag 3 juni 2012 16:48 schreef alors het volgende:
[..]
Waarom hebben Belgen een Clijsters en een Henin, en dan zo'n jochie... en wij hebben een Roowbin
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:48 schreef alors het volgende:
[..]
Waarom hebben Belgen een Clijsters en een Henin, en dan zo'n jochie... en wij hebben een Roowbin
Wij haddenquote:Op zondag 3 juni 2012 16:48 schreef alors het volgende:
[..]
Als Federer net zo goed was in het verzilveren van BP's als in het wegwerken ervan zou hij denk ik al 22 GS'en hebben gewonnen.quote:
Jammer van het gebrek aan kunstlicht.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:57 schreef Federer-fan het volgende:
Wordt een latertje vandaag. Na deze twee partijen komt er nog aardig wat tennis.Wat een feest.
Ja.quote:
Waarom?quote:
zijn adamskostuum?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:02 schreef Federer-fan het volgende:
Erg mooi trouwens wat Federer aanheeft.
Ik heb elke keer het idee dat z'n kinderen met een gele stift op z'n polo hebben zitten tekenen..quote:Op zondag 3 juni 2012 17:02 schreef Federer-fan het volgende:
Erg mooi trouwens wat Federer aanheeft.
Lijkt me een goed teken, als Roelfs dat vind.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:05 schreef luckass het volgende:
Seppi niet veel gepresteerd dit jaar volgens Roelfs.
Nee, dat poloshirt en die short.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |