Nee maar ja, moet toch op het werk komenquote:
Meer dat mensen opgepakt zitten als sardientjesquote:Op zondag 3 juni 2012 00:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee inderdaad, treinen bumperkleven ook aan elkaars voorkant tegenwoordig
Altijd. Zelfs als ik onverhoopt ruzie krijg met een volwassene kan ik het niet laten om ze met 'U' aan te sprekenquote:Op zondag 3 juni 2012 00:18 schreef Plantagehouder het volgende:
Wel goed dat je beleefd blijft tegen volwassenen hoor.
Ik denk dat het door je kapsel kwam.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:17 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee maar ja, moet toch op het werk komen![]()
Twee bussen en 1 trein, reistijd: anderhalf uur.
Reistijd per auto; 15 min.
Oh God why
Krijg je ook een boete voor als ze je zien hoorquote:Op zondag 3 juni 2012 00:15 schreef kwiwi het volgende:
Eigen schuld, dikke boete.
O en ik haal altijd stiekem rechts in dan.
Misschien vanwege beginnend bestuurder?quote:Op zondag 3 juni 2012 00:25 schreef NDAsilenced het volgende:
rijbewijs kwijt door bumperkleven? mis ik iets in het verhaal?
Weet ik, maar dat vind ik minder gevaarlijk dan bumperkleven, want met een beetje pech verniel ik daar m'n eigen auto en leven meequote:Op zondag 3 juni 2012 00:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Krijg je ook een boete voor als ze je zien hoor
Nee, omdat je moet voorkomen als je bumperkleeft boven de 80km per uur. En het was op de snelweg.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:25 schreef NDAsilenced het volgende:
rijbewijs kwijt door bumperkleven? mis ik iets in het verhaal?
Bejaardequote:Op zondag 3 juni 2012 00:31 schreef CarltonBanks het volgende:
Huur een bejaarde in die je in jouw aurlto rondrijden. Heb ik toen ook gedaan. 15e per dag
Que ?quote:Op zondag 3 juni 2012 00:32 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, omdat je moet voorkomen als je bumperkleeft boven de 80km per uur. En het was op de snelweg.
Ook had de rechter inzicht in eerdere snelheidsboetes.
Ik breng je voor 50 euro per dag heen en terug.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:33 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Bejaardedan kom ik nooit ergens. Ik zoek wel een student die een paar maanden wil bijverdienen.
Jij bent dan ook geen Marokkaanquote:Op zondag 3 juni 2012 00:35 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Que ?
Ik was een recidivist en kreeg maar 380 euro zonder verdere consequenties. (> 120 km/u)
quote:Op zondag 3 juni 2012 00:37 schreef Meloewa het volgende:
Ts topic titels... " ik kan wel janken... " / " wat een kutleven" # dramaqueen.
Vrouwen eigen.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:37 schreef Meloewa het volgende:
Jaquote:
Discriminatie!! Nee, ik weet niet. Misschien omdat ik jong ben, beginnend bestuurder, nogal wat boetes op mijn naamquote:Op zondag 3 juni 2012 00:35 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Que ?
Ik was een recidivist en kreeg maar 380 euro zonder verdere consequenties. (> 120 km/u)
quote:Op zondag 3 juni 2012 00:37 schreef Meloewa het volgende:
Hoe oud ben je dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 00:32 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, omdat je moet voorkomen als je bumperkleeft boven de 80km per uur. En het was op de snelweg.
Tja,quote:Op zondag 3 juni 2012 00:38 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Discriminatie!! Nee, ik weet niet. Misschien omdat ik jong ben, beginnend bestuurder, nogal wat boetes op mijn naam
child please.........quote:Op zondag 3 juni 2012 00:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Agentjes zijn naar mijn mening ook gewoon zakkenvullers. Criminaliteit mag niet de spuigaten uitlopen maar in een tijd van pure vrede krijgen zij ook geen subsidies en inkomsten meer.
Verder lijken mij die 3 minuten niet meer dan vernedering ter vermaak van de overheid. Plus je mag 500E dokken plus je mag als statistiek dienen zodat justitie weer meer subsidie krijgt.
Sterkte.
Bijna 21. Tja, die boete; okeeee maar mijn rijbewijs innemen? En voor die drie kutminuten college gemist, stuur dan een briefquote:Op zondag 3 juni 2012 00:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?
Wel rot voor je. Agentjes zijn naar mijn mening ook gewoon zakkenvullers. Criminaliteit mag niet de spuigaten uitlopen maar in een tijd van pure vrede krijgen zij ook geen subsidies en inkomsten meer.
Verder lijken mij die 3 minuten niet meer dan vernedering ter vermaak van de overheid. Plus je mag 500E dokken plus je mag als statistiek dienen zodat justitie weer meer subsidie krijgt.
Sterkte.
Welkom bij de verkeers zaken.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:40 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Bijna 21. Tja, die boete; okeeee maar mijn rijbewijs innemen? En voor die drie kutminuten college gemist, stuur dan een briefik had toch niks in te brengen
Ga in beroep en neem een jurist mee.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:40 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Bijna 21. Tja, die boete; okeeee maar mijn rijbewijs innemen? En voor die drie kutminuten college gemist, stuur dan een briefik had toch niks in te brengen
Maar jij bent toch een mooie meid enzo hoezo is het leven dan kut. Kansen genoeg!quote:
Ik ben heul geen Marokkaanquote:Op zondag 3 juni 2012 00:44 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Ga in beroep en neem een jurist mee.
Of je neefjes
nee.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:45 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik ben heul geen Marokkaan![]()
Maar ja, in beroep.. Zou het helpen?
Ik dacht zoiets hierboven te lezen, niet dat het iets uitmaakt.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:45 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Jouw vriend dan en zijn neefjes?quote:Op zondag 3 juni 2012 00:45 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hollandaise = meisje tochquote:Op zondag 3 juni 2012 00:49 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik heb geen vriend en mijn ex is Hollandaise
Echt?quote:Op zondag 3 juni 2012 00:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hollandaise = meisje toch
Hey dat geeft verder niet wij leven in 2012 alles kan whatever makes you happy.
Wat is hollandaise saus dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 00:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hollandaise = meisje toch
Hey dat geeft verder niet wij leven in 2012 alles kan whatever makes you happy.
Wat een belediging voor de Turken. Ze is gewoon een koerds hoertjequote:Op zondag 3 juni 2012 11:17 schreef OEM het volgende:
Die rechter ziet voor zich een turks hoertje, in een gestolen auto met een verleden als verkeerscrimineel. Waarschijnlijk ook nog in Brabant, wat je hoogstwaarschijnlijk een drugsrunner maakt. Je kaalgeschoren kop maakt het plaatje compleet als heroinehoer. Beetje naief om te denken dat je er dan met een boete vanaf komt.
Ik discrimineer niet. Voor mij zijn alle buitenlanders Turken.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:02 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Wat een belediging voor de Turken. Ze is gewoon een koerds hoertje
En alle negers zijn Surinamers hahahahaha lololololquote:Op zondag 3 juni 2012 13:27 schreef OEM het volgende:
[..]
Ik discrimineer niet. Voor mij zijn alle buitenlanders Turken.
omdat KLBquote:Op zondag 3 juni 2012 13:34 schreef Spouwerranger het volgende:
Even tussendoor, dit is een website en geen dagboek. Al denk ik dat er vast wel websites zijn die zulke diensten aandienen, ga anders daar maar heen met je kutverhalen.
Ik vroeg me net iets af, wat is de boete voor rechts inhalen? Zal vast goedkoper zijn dan die 500 of zou je dan ook voor OvJ moeten verschijnen die vaker dit soort bedrag eist.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat vind ik minder gevaarlijk dan bumperkleven, want met een beetje pech verniel ik daar m'n eigen auto en leven mee
Klopt, levens gevaarlijk dat bumperkleven. Vandaag ook weer, de hele tijd plakten er mensen op mijn voorbumper, levensgevaarlijk. Aanpakken die verkeerscriminelen!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:40 schreef Barbapapamama het volgende:
wegpiraat weet je wat er allemaal kan gebeuren als je bumperkleeft
Sinds wanneer heb jij een rijbewijs dan?quote:
In 2010 overtreing begaan, in 2011 voorgekomen met steekhoudende argumenten. Zaak werd uitgesteld maar tot nu toe nog niks vernomen. Als je echt goede argumenten hebt kunnen ze weinig tegen je inbrengen.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:41 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Welkom bij de verkeers zaken.
Dát zou wel klachtwaardig zijn, hoe je daar de mond gesnoerd wordt bij steekhoudende argumenten
Ik zie de kop van die vrouwelijke rechter (lees: heks) nog steeds voor me.
Met het OVquote:Op vrijdag 22 juni 2012 06:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een rijbewijs dan?
Wij wachten met smart het topic af dat ze je wederom opgeladen hebben en je je rijbewijs gewoon kwijt bent.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Fuck it, ik ben vandaag gewoon met de auto. Ik moet op drie plaatsen zijn, mission impossible met ov
Types als jou zouden voor de rest van hun leven niet meer achter een stuur mogen zitten!!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Fuck it, ik ben vandaag gewoon met de auto. Ik moet op drie plaatsen zijn, mission impossible met ov
Huilie huiliequote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:48 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Types als jou zouden voor de rest van hun leven niet meer achter een stuur mogen zitten!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je leeft op het randje tsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
misschien is het beter als je met het OV blijft gaanquote:Op zondag 3 juni 2012 00:38 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Discriminatie!! Nee, ik weet niet. Misschien omdat ik jong ben, beginnend bestuurder, nogal wat boetes op mijn naam
Mooie meisjes horen niet thuis in het ov.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:03 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
misschien is het beter als je met het OV blijft gaan
gelijk heb je. Als je hoort dat er oudjes van 70 al hun hele leven zonder rijbewijs rijden en nooit gecontroleerd zijn, who cares.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Inderdaad. Ik heb ten minste wel de rijvaardigheid.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
gelijk heb je. Als je hoort dat er oudjes van 70 al hun hele leven zonder rijbewijs rijden en nooit gecontroleerd zijn, who cares.
Alleen staat er bij TS haar nummerbord een + in de computer bij de politiewagens en heeft TS dus een veel grotere kans dat ze aangehouden wordt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
gelijk heb je. Als je hoort dat er oudjes van 70 al hun hele leven zonder rijbewijs rijden en nooit gecontroleerd zijn, who cares.
Deze vrouw heeft meerdere auto's tot haar beschikkingquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Alleen staat er bij TS haar nummerbord een + in de computer bij de politiewagens en heeft TS dus een veel grotere kans dat ze aangehouden wordt.
Ben er maar trots op dat je een misdrijf begaat op dit moment.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:26 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Deze vrouw heeft meerdere auto's tot haar beschikking
Kortom, volkomen terecht!! Sowieso, sinds wanneer moet je bumperkleven als iemand voor je langzamer rijdt?quote:Op zondag 3 juni 2012 00:38 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Rijden zonder rijbewijs is niet verzekerd zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb ten minste wel de rijvaardigheid.
Frappant.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:38 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Neuh, dan had je namelijk niet zo zitten bumperkleven.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Mooi hè?quote:
Gelukkig niet altijd anders was haar rijbewijs niet tijdelijk ingetrokken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:15 schreef Bastoenie het volgende:
Een vrouw van 21 die agentjes niet in kan palmen..:') troll!!
ga fietsenquote:Op zondag 3 juni 2012 00:17 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee maar ja, moet toch op het werk komen![]()
Twee bussen en 1 trein, reistijd: anderhalf uur.
Reistijd per auto; 15 min.
Oh God why
Dat is maar 15 minuten met de trein zet in best op het station een fiets neer en je bent klaar.quote:
Dat is voor mij dus al een half uur met de bus eerst, dan met de trein die niet aansluit en dan nog fietsen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat is maar 15 minuten met de trein zet in best op het station een fiets neer en je bent klaar.
Dan kun je de volgende keer toch beter 90 rijden, dan ben je er alsnog sneller.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:58 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat is voor mij dus al een half uur met de bus eerst, dan met de trein die niet aansluit en dan nog fietsen.
Ik woon op de grens van Den Bosch en Rosmalen, bij de Macdonalds vlakbijquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:01 schreef Basp1 het volgende:
Dan neem je ook de fiets naar het station in den bosch, dan is het waarschijnlijk nooit meer dan 15 minuten of je moet al in rosmalen wonen.
tja da's wel kut danquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:58 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat is voor mij dus al een half uur met de bus eerst, dan met de trein die niet aansluit en dan nog fietsen.
Dat is 3 km naar den bosch oost, en 5 km naar centraal. Dus respectievelijk 9 of 15 minuten fietsen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:02 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik woon op de grens van Den Bosch en Rosmalen, bij de Macdonalds vlakbij
Ja daag, ik fiets echt geen 9 minuten naar Oost. Ik woon wel een stukje verderop hoor, bij de stoplichten rechts en dan in de bocht. Dat is zeker 20 minuten fietsen alleen al naar Oost.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat is 3 km naar den bosch oost, en 5 km naar centraal. Dus respectievelijk 9 of 15 minuten fietsen.Luie donder
Klopt, of die zo'n omafiets wilt omdat het hip is maar er geen rekening mee houd dat die dingen amper vooruit komen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:15 schreef Basp1 het volgende:
Jij bent natuurlijk zo'n duffe muts die zo langzaam fiets dat ze eigenlijk zijwieltjes nodig heeft omdat ze anders omvalt.
En mijn sportschool is in Drunen, moet je nagaan hoe hard ik niet zonder auto kanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:20 schreef Basp1 het volgende:
Zit je dan wel weer 3* per week in de sportschoool om je figuur bij te houden.
McDrive, dan toch?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:02 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik woon op de grens van Den Bosch en Rosmalen, bij de Macdonalds vlakbij
Moet je nagaan als je zou fietsen zou je geen sportschool nodig hebben en je auto ook niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:21 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
En mijn sportschool is in Drunen, moet je nagaan hoe hard ik niet zonder auto kan
Aha, gewoon terecht dus. Je bent gewoon weer gepakt, en nou ben je eindelijk, na herhaaldelijke waarschuwingen in de vorm van boetes je rijbewijs kwijt. Niet meer dan terecht lijkt me.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:32 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Bumperen is veel leuker.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Moet je nagaan als je zou fietsen zou je geen sportschool nodig hebben en je auto ook niet.
Idd ik hoop zo dat ze nu overzekerd een ongeluk maakt en de rest van haar leven flink mag dokken dan heeft de hele wereld er schuld aan behalve de naievitiet van deze TS die heeft er dan niets mee te maken.quote:
Niet lief.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:33 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Idd ik hoop zo dat ze nu overzekerd een ongeluk maakt en de rest van haar leven flink mag dokken dan heeft de hele wereld er schuld aan behalve de naievitiet van deze TS die heeft er dan niets mee te maken.
Nee in tilburg maar wat doet dat er toe, ik ben wel een paar keer naar den bosch gefiets met een kleine omweg lekker door de drunense duinen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:35 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ach mens, woon ej ook in Den Bosch?
Als je weet dat je niet zonder auto kan, waarom riskeer je dan toch je rijbewijs?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:21 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
En mijn sportschool is in Drunen, moet je nagaan hoe hard ik niet zonder auto kan
Daar laat ik altijd de hond uitquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee in tilburg maar wat doet dat er toe, ik ben wel een paar keer naar den bosch gefiets met een kleine omweg lekker door de drunense duinen.
Oh, dus je bent ook nog een van die asocialen die de Drunense duinen verneuken met die treurige stinkbeesten van ze. Laat me raden, je neemt de hond zeker met de auto daar naartoe?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:43 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Daar laat ik altijd de hond uit
Meis, tegenwoordig zijn wouten gevaarlijker dan welf dief dan ook. Blijf op een kanonschot van die mensen af.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:14 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Een aantal maanden terug werd ik van de snelweg geplukt door twee agentjes omdat ik aan het bumperkleven was. Als die klapmongool voor mij niet een half uur lang 90 reed op de linker rijbaan hoefde ik niet te kleven. Maar dat boeide de agentjes niet.
En ik ben ALTIJD beleefd tegen volwassenen, dus ik leg rustig uit dat ze ook wel hadden moeten zien dat die gast onnodig links reed. Waarop zij vragen hoe ik aan mijn auto kom. Echt een stoere rotvent.
Goed, wanneer het bumperkleven boven de 80km per uur gebeurd, moet je dus voorkomen. En ik mocht gisteren. 3 minuten duurde het. 3 minuten voor de rechter om te beslissen dat ik vier maanden mijn rijbewijs kwijt ben en een boete van ruim 500E.
Ik loop rond met een verneukt kapsel en zonder rijbewijs. Hallo OV.
Beetje dom van mij inderdaad, maar het is gewoon FUCKING hinderlijk als je haast hebt en zo'n malloot rijdt 90 op de linkerrijbaan terwijl rechts helemaal vrij is. En dat dan gewoon echt een half uur lang ofzoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:42 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als je weet dat je niet zonder auto kan, waarom riskeer je dan toch je rijbewijs?
Ik snap dat nooit zo goed. Ik heb mijn rijbewijs nodig voor mijn werk dus ik doe geen dingen waarmee ik hem kwijt raak.
Ja, heerlijk. Helaas heb ik zelf geen hondquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oh, dus je bent ook nog een van die asocialen die de Drunense duinen verneuken met die treurige stinkbeesten van ze. Laat me raden, je neemt de hond zeker met de auto daar naartoe?
Ze zouden de parkeerplaatsen van de drunense duinen gewoon 1 km verder er vanaf moeten leggen dan komen de meeste luie hondenbezitters er niet meer.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oh, dus je bent ook nog een van die asocialen die de Drunense duinen verneuken met die treurige stinkbeesten van ze. Laat me raden, je neemt de hond zeker met de auto daar naartoe?
Dan had je niet al een hele stapel ander boetse gehad. :quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:47 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik ben echt wel een oplettende rijder...
Niet doen lieve schat, alles komt goedquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
Terechte klacht ik sta op het punt mezelf voor een auto te gooien die 90km uur gaat
kiss
Gozer, mijn andere boetesquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan had je niet al een hele stapel ander boetse gehad. :![]()
De kennissen die ik heb en altijd te hard rijden en rechts inhalen die hebben nog nooit zulke dingen als jij nu meemaakt gehad , maar die letten tenminste ook echt op en zien dat ze bijvoobeeld door een politie gevolgd worden en trappen dus niet in de bumperkleef-val.
nee een ziekenhuis of begraafplaats past je beterquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:06 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Mooie meisjes horen niet thuis in het ov.
dat vroeg ik me ook af, heb het antwoord gevonden deze mevrouw heeft rijvaardigheid (als beginnend bestuurder)quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Kortom, volkomen terecht!! Sowieso, sinds wanneer moet je bumperkleven als iemand voor je langzamer rijdt?
ik rij pas 17 jaar dus weet er niet al teveel van natuurlijkquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja, dat is heel hinderlijk. Maar het is niet anders. Was je er op afstand achter gebleven, dan hadden die agenten die trage slak bekeurd voor onnodig linksrijden en had jij je rijbewijs gehad.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:47 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Beetje dom van mij inderdaad, maar het is gewoon FUCKING hinderlijk als je haast hebt en zo'n malloot rijdt 90 op de linkerrijbaan terwijl rechts helemaal vrij is. En dat dan gewoon echt een half uur lang ofzoEn tsja, ik ben nu gepakt en ik heb de pech dat het op de snelweg gebeurd. Ik ben echt wel een oplettende rijder...
In principe slaat jou gezever nergens op. Regels zijn er gemaakt om na te leven anders zouden we dadelijk in een anarchie leven. Dat sommige regels jou niet zinnen dat slaat idd nergens op.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Gozer, mijn andere boetesOke, de laatste hiervoor was deze:
De zandzuigerstraat in Den Bosch, een lange rechte weg met aan weerszijden industrieterrein. Hier mag je 50 km per uur en ik reed hier om 12 uur snachts 70 km per uur. Ik snap wel dat ik een boete krijg omdat er nou eenmaal regels zijn, maar in principe slaat het nergens op.
Inderdaad, hoezo moeten ze regels maken die mij niet zinnen? Als ze die nou gewoon naar mijn zin maken is er geen probleem.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:07 schreef Basp1 het volgende:
[..]
In principe slaat jou gezever nergens op. Regels zijn er gemaakt om na te leven anders zouden we dadelijk in een anarchie leven. Dat sommige regels jou niet zinnen dat slaat idd nergens op.
Je bedoelt de Rietveldenweg. Van topografie heb je ook geen kaas gegeten.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
De zandzuigerstraat in Den Bosch, een lange rechte weg met aan weerszijden industrieterrein. Hier mag je 50 km per uur en ik reed hier om 12 uur snachts 70 km per uur. Ik snap wel dat ik een boete krijg omdat er nou eenmaal regels zijn, maar in principe slaat het nergens op.
Het prinsesje op de erwt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:08 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Inderdaad, hoezo moeten ze regels maken die mij niet zinnen? Als ze die nou gewoon naar mijn zin maken is er geen probleem.
Het blijft in de bebouwde kom. Als je 's nachts op de snelweg een boete krijgt omdat je 140 rijdt i.p.v 120 ben ik het met je eens.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
ach die kust nog wel een keer een bumper met 120+ km/uur en dan kan ze in dr rolstoel verder als ze geluk heeftquote:
Ik rij ook pas 17 jaar waarvan 13 jaar beroepsmatig dus ik heb ook geen idee.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:03 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
[..]
dat vroeg ik me ook af, heb het antwoord gevonden deze mevrouw heeft rijvaardigheid (als beginnend bestuurder)
[..]
ik rij pas 17 jaar dus weet er niet al teveel van natuurlijk²
Huh, die weg met de brug? Die langs de Boels, dat is toch de Zandzuigerstraat? Ik bedoel niet de weg richting Engelen, die langs kwikfit enzo.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je bedoelt de Rietveldenweg. Van topografie heb je ook geen kaas gegeten.
Ja die wel ja, maar dat vind ik niet echt een lang recht stuk en aangezien de zandzuigerstraat fucking ver doorloopt, sowieso tot bij dat pauperstation bij het sportiom daar.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:14 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Huh, die weg met de brug? Die langs de Boels, dat is toch de Zandzuigerstraat? Ik bedoel niet de weg richting Engelen, die langs kwikfit enzo.
Goede ondertitel.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja die wel ja, maar dat vind ik niet echt een lang recht stuk en aangezien de zandzuigerstraat fucking ver doorloopt, sowieso tot bij dat pauperstation bij het sportiom daar.
Doen ze ook altijd bij mij als ze me aanhoudenquote:Op zondag 3 juni 2012 00:14 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Waarop zij vragen hoe ik aan mijn auto kom.
Je ziet er blijkbaar onbetrouwbaar uit.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:32 schreef junamii het volgende:
[..]
Doen ze ook altijd bij mij als ze me aanhouden
Weet je zeker dat ze "auto" zeiden en niet "rijbewijs"?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:32 schreef junamii het volgende:
[..]
Doen ze ook altijd bij mij als ze me aanhouden
Verre van onbetrouwbaar.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je ziet er blijkbaar onbetrouwbaar uit.
Eerst vragen ze m'n rijbewijs en daarna vragen ze hoe ik aan de auto kom of van wie de auto is.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:34 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze "auto" zeiden en niet "rijbewijs"?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |