Nee maar ja, moet toch op het werk komenquote:
Meer dat mensen opgepakt zitten als sardientjesquote:Op zondag 3 juni 2012 00:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee inderdaad, treinen bumperkleven ook aan elkaars voorkant tegenwoordig
Altijd. Zelfs als ik onverhoopt ruzie krijg met een volwassene kan ik het niet laten om ze met 'U' aan te sprekenquote:Op zondag 3 juni 2012 00:18 schreef Plantagehouder het volgende:
Wel goed dat je beleefd blijft tegen volwassenen hoor.
Ik denk dat het door je kapsel kwam.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:17 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee maar ja, moet toch op het werk komen![]()
Twee bussen en 1 trein, reistijd: anderhalf uur.
Reistijd per auto; 15 min.
Oh God why
Krijg je ook een boete voor als ze je zien hoorquote:Op zondag 3 juni 2012 00:15 schreef kwiwi het volgende:
Eigen schuld, dikke boete.
O en ik haal altijd stiekem rechts in dan.
Misschien vanwege beginnend bestuurder?quote:Op zondag 3 juni 2012 00:25 schreef NDAsilenced het volgende:
rijbewijs kwijt door bumperkleven? mis ik iets in het verhaal?
Weet ik, maar dat vind ik minder gevaarlijk dan bumperkleven, want met een beetje pech verniel ik daar m'n eigen auto en leven meequote:Op zondag 3 juni 2012 00:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Krijg je ook een boete voor als ze je zien hoor
Nee, omdat je moet voorkomen als je bumperkleeft boven de 80km per uur. En het was op de snelweg.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:25 schreef NDAsilenced het volgende:
rijbewijs kwijt door bumperkleven? mis ik iets in het verhaal?
Bejaardequote:Op zondag 3 juni 2012 00:31 schreef CarltonBanks het volgende:
Huur een bejaarde in die je in jouw aurlto rondrijden. Heb ik toen ook gedaan. 15e per dag
Que ?quote:Op zondag 3 juni 2012 00:32 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, omdat je moet voorkomen als je bumperkleeft boven de 80km per uur. En het was op de snelweg.
Ook had de rechter inzicht in eerdere snelheidsboetes.
Ik breng je voor 50 euro per dag heen en terug.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:33 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Bejaardedan kom ik nooit ergens. Ik zoek wel een student die een paar maanden wil bijverdienen.
Jij bent dan ook geen Marokkaanquote:Op zondag 3 juni 2012 00:35 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Que ?
Ik was een recidivist en kreeg maar 380 euro zonder verdere consequenties. (> 120 km/u)
quote:Op zondag 3 juni 2012 00:37 schreef Meloewa het volgende:
Ts topic titels... " ik kan wel janken... " / " wat een kutleven" # dramaqueen.
Vrouwen eigen.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:37 schreef Meloewa het volgende:
Jaquote:
Discriminatie!! Nee, ik weet niet. Misschien omdat ik jong ben, beginnend bestuurder, nogal wat boetes op mijn naamquote:Op zondag 3 juni 2012 00:35 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Que ?
Ik was een recidivist en kreeg maar 380 euro zonder verdere consequenties. (> 120 km/u)
quote:Op zondag 3 juni 2012 00:37 schreef Meloewa het volgende:
Hoe oud ben je dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 00:32 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, omdat je moet voorkomen als je bumperkleeft boven de 80km per uur. En het was op de snelweg.
Ook had de rechter inzicht in eerdere snelheidsboetes.
Tja,quote:Op zondag 3 juni 2012 00:38 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Discriminatie!! Nee, ik weet niet. Misschien omdat ik jong ben, beginnend bestuurder, nogal wat boetes op mijn naam
child please.........quote:Op zondag 3 juni 2012 00:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Agentjes zijn naar mijn mening ook gewoon zakkenvullers. Criminaliteit mag niet de spuigaten uitlopen maar in een tijd van pure vrede krijgen zij ook geen subsidies en inkomsten meer.
Verder lijken mij die 3 minuten niet meer dan vernedering ter vermaak van de overheid. Plus je mag 500E dokken plus je mag als statistiek dienen zodat justitie weer meer subsidie krijgt.
Sterkte.
Bijna 21. Tja, die boete; okeeee maar mijn rijbewijs innemen? En voor die drie kutminuten college gemist, stuur dan een briefquote:Op zondag 3 juni 2012 00:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?
Wel rot voor je. Agentjes zijn naar mijn mening ook gewoon zakkenvullers. Criminaliteit mag niet de spuigaten uitlopen maar in een tijd van pure vrede krijgen zij ook geen subsidies en inkomsten meer.
Verder lijken mij die 3 minuten niet meer dan vernedering ter vermaak van de overheid. Plus je mag 500E dokken plus je mag als statistiek dienen zodat justitie weer meer subsidie krijgt.
Sterkte.
Welkom bij de verkeers zaken.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:40 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Bijna 21. Tja, die boete; okeeee maar mijn rijbewijs innemen? En voor die drie kutminuten college gemist, stuur dan een briefik had toch niks in te brengen
Ga in beroep en neem een jurist mee.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:40 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Bijna 21. Tja, die boete; okeeee maar mijn rijbewijs innemen? En voor die drie kutminuten college gemist, stuur dan een briefik had toch niks in te brengen
Maar jij bent toch een mooie meid enzo hoezo is het leven dan kut. Kansen genoeg!quote:
Ik ben heul geen Marokkaanquote:Op zondag 3 juni 2012 00:44 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Ga in beroep en neem een jurist mee.
Of je neefjes
nee.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:45 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik ben heul geen Marokkaan![]()
Maar ja, in beroep.. Zou het helpen?
Ik dacht zoiets hierboven te lezen, niet dat het iets uitmaakt.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:45 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Jouw vriend dan en zijn neefjes?quote:Op zondag 3 juni 2012 00:45 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hollandaise = meisje tochquote:Op zondag 3 juni 2012 00:49 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik heb geen vriend en mijn ex is Hollandaise
Echt?quote:Op zondag 3 juni 2012 00:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hollandaise = meisje toch
Hey dat geeft verder niet wij leven in 2012 alles kan whatever makes you happy.
Wat is hollandaise saus dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 00:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hollandaise = meisje toch
Hey dat geeft verder niet wij leven in 2012 alles kan whatever makes you happy.
Wat een belediging voor de Turken. Ze is gewoon een koerds hoertjequote:Op zondag 3 juni 2012 11:17 schreef OEM het volgende:
Die rechter ziet voor zich een turks hoertje, in een gestolen auto met een verleden als verkeerscrimineel. Waarschijnlijk ook nog in Brabant, wat je hoogstwaarschijnlijk een drugsrunner maakt. Je kaalgeschoren kop maakt het plaatje compleet als heroinehoer. Beetje naief om te denken dat je er dan met een boete vanaf komt.
Ik discrimineer niet. Voor mij zijn alle buitenlanders Turken.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:02 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Wat een belediging voor de Turken. Ze is gewoon een koerds hoertje
En alle negers zijn Surinamers hahahahaha lololololquote:Op zondag 3 juni 2012 13:27 schreef OEM het volgende:
[..]
Ik discrimineer niet. Voor mij zijn alle buitenlanders Turken.
omdat KLBquote:Op zondag 3 juni 2012 13:34 schreef Spouwerranger het volgende:
Even tussendoor, dit is een website en geen dagboek. Al denk ik dat er vast wel websites zijn die zulke diensten aandienen, ga anders daar maar heen met je kutverhalen.
Ik vroeg me net iets af, wat is de boete voor rechts inhalen? Zal vast goedkoper zijn dan die 500 of zou je dan ook voor OvJ moeten verschijnen die vaker dit soort bedrag eist.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat vind ik minder gevaarlijk dan bumperkleven, want met een beetje pech verniel ik daar m'n eigen auto en leven mee
Klopt, levens gevaarlijk dat bumperkleven. Vandaag ook weer, de hele tijd plakten er mensen op mijn voorbumper, levensgevaarlijk. Aanpakken die verkeerscriminelen!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:40 schreef Barbapapamama het volgende:
wegpiraat weet je wat er allemaal kan gebeuren als je bumperkleeft
Sinds wanneer heb jij een rijbewijs dan?quote:
In 2010 overtreing begaan, in 2011 voorgekomen met steekhoudende argumenten. Zaak werd uitgesteld maar tot nu toe nog niks vernomen. Als je echt goede argumenten hebt kunnen ze weinig tegen je inbrengen.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:41 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Welkom bij de verkeers zaken.
Dát zou wel klachtwaardig zijn, hoe je daar de mond gesnoerd wordt bij steekhoudende argumenten
Ik zie de kop van die vrouwelijke rechter (lees: heks) nog steeds voor me.
Met het OVquote:Op vrijdag 22 juni 2012 06:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een rijbewijs dan?
Wij wachten met smart het topic af dat ze je wederom opgeladen hebben en je je rijbewijs gewoon kwijt bent.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Fuck it, ik ben vandaag gewoon met de auto. Ik moet op drie plaatsen zijn, mission impossible met ov
Types als jou zouden voor de rest van hun leven niet meer achter een stuur mogen zitten!!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Fuck it, ik ben vandaag gewoon met de auto. Ik moet op drie plaatsen zijn, mission impossible met ov
Huilie huiliequote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:48 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Types als jou zouden voor de rest van hun leven niet meer achter een stuur mogen zitten!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je leeft op het randje tsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
misschien is het beter als je met het OV blijft gaanquote:Op zondag 3 juni 2012 00:38 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Discriminatie!! Nee, ik weet niet. Misschien omdat ik jong ben, beginnend bestuurder, nogal wat boetes op mijn naam
Mooie meisjes horen niet thuis in het ov.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:03 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
misschien is het beter als je met het OV blijft gaan
gelijk heb je. Als je hoort dat er oudjes van 70 al hun hele leven zonder rijbewijs rijden en nooit gecontroleerd zijn, who cares.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Inderdaad. Ik heb ten minste wel de rijvaardigheid.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
gelijk heb je. Als je hoort dat er oudjes van 70 al hun hele leven zonder rijbewijs rijden en nooit gecontroleerd zijn, who cares.
Alleen staat er bij TS haar nummerbord een + in de computer bij de politiewagens en heeft TS dus een veel grotere kans dat ze aangehouden wordt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
gelijk heb je. Als je hoort dat er oudjes van 70 al hun hele leven zonder rijbewijs rijden en nooit gecontroleerd zijn, who cares.
Deze vrouw heeft meerdere auto's tot haar beschikkingquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Alleen staat er bij TS haar nummerbord een + in de computer bij de politiewagens en heeft TS dus een veel grotere kans dat ze aangehouden wordt.
Ben er maar trots op dat je een misdrijf begaat op dit moment.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:26 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Deze vrouw heeft meerdere auto's tot haar beschikking
Kortom, volkomen terecht!! Sowieso, sinds wanneer moet je bumperkleven als iemand voor je langzamer rijdt?quote:Op zondag 3 juni 2012 00:38 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Rijden zonder rijbewijs is niet verzekerd zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |