SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaat
Hier heb ik geen last van, die heb ik snel genoeg van me weg. Hoewel ik laatst wel vies hard gestalkt werd. Dat was gewoon irritantquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
De lelijke meisjes die de hele avond achter je aanlopen.
Rottend fruitquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De aftakeling aanzien is niet leuk. Rottend fruit ga je ook niet naar zitten kijken, toch?
Ik weet al waarom mata's hossel is mislukt. Dit verhaal heb je zeker ook aan je latina verteldquote:
*mompelt iets over een ouwe fiets*quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik voel me hier af en toe echt een pedo
Je vriendin was makkelijker dan jijquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:31 schreef Myraela het volgende:
Ik had een vriendin die er letterlijk met elke jongen die ik leuk vond vandoor ging.
Pest ons niet zoquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:32 schreef El_Matador het volgende:
het is hier serieus moeilijk een lelijke meid te vinden bij het uitgaan.
Hier is dat geen probleem. Echter zijn ze hier wel een stukkie makkelijker.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:32 schreef El_Matador het volgende:
Twi bijvoorbeeld, de leukste man in dit topiquequote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Miauw, je was toch begin 30?
Dan zijn er voldoende mannen hier die je kunt daten hoor.
Dat denk ik ook!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet al waarom mata's hossel is mislukt. Dit verhaal heb je zeker ook aan je latina verteld
Dat was overigens wel waar. Die was al jong bezig.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je vriendin was makkelijker dan jij
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
*mompelt iets over een ouwe fiets*
Is ze lekker?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:31 schreef Myraela het volgende:
Ik had een vriendin die er letterlijk met elke jongen die ik leuk vond vandoor ging.
Als ik mensen eenmaal een beetje ken wel. Bovendien kijken de vrouwen me een beetje raar aan wanneer ik direct mijn dansende pener laat zien.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan lukt toch wel jong?
Jij bent keigrappig en ad-rem.
En je hebt een grote dansende pener.
Goed excuus jaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was overigens wel waar. Die was al jong bezig.En als de verliefdheid over was, was het van "hij heeft me misbruikt".
Dit soort meisjesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was overigens wel waar. Die was al jong bezig.En als de verliefdheid over was, was het van "hij heeft me misbruikt".
Wat een slet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:31 schreef Myraela het volgende:
Mwah, je hebt hier foto's gepost van een vrouw die je had ontmoet bij het uitgaan. Ik kan niet bepaald zeggen dat ik het er warm van kreeg.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:32 schreef El_Matador het volgende:
Ja maar als rottend fruit maak je natuurlijk geen kans.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:32 schreef El_Matador het volgende:
Was het Merel?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
nee, het was een hard to get 29jarige en een dronken dus niet coole Hollander.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet al waarom mata's hossel is mislukt. Dit verhaal heb je zeker ook aan je latina verteld
Ze is ondertussen al 3 jaar verloofd, maar staat nog open voor trio's of dates die totaal niet de intentie hadden tot seks, ookal had ze in een hotel afgesproken.quote:
Niet cool zijn als je dronken bentquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
nee, het was een hard to get 29jarige en een dronken dus niet coole Hollander.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Miauw, je was toch begin 30?
Dan zijn er voldoende mannen hier die je kunt daten hoor.
Ik ben nog niet toe aan datenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Twi bijvoorbeeld, de leukste man in dit topique
Beter sluiten ze dit soort vrouwen allemaal op in een strafkolonie waar ze kaarsen maken ofzo.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:33 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik mensen eenmaal een beetje ken wel. Bovendien kijken de vrouwen me een beetje raar aan wanneer ik direct mijn dansende pener laat zien.
dat was 2 meiden? die rechter was echt lelijk, die linker megahot. Maar dat was in Rio. Daar is de spreiding groter.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een slet.
[..]
Mwah, je hebt hier foto's gepost van een vrouw die je had ontmoet bij het uitgaan. Ik kan niet bepaald zeggen dat ik het er warm van kreeg.![]()
Maar als je dat al mooi vindt, kan ik me voorstellen dat er weinig lelijkerds zijn.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er zijn verschillende labeltjes die je er op kunt plakken hoorquote:
Waar kettinkjes met je eigen naam verboden zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter sluiten ze dit soort vrouwen allemaal op in een strafkolonie waar ze kaarsen maken ofzo.
[..]
Zodra ik in de buurt ben kom ik je even opzoeken. Zorg jij ervoor dat je bananen in huis hebt?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Oke, dan kan je voor al je lichamelijke lusten bij mij terecht
Boh, jammer.quote:
Geloof het wel ja. Maar degene die jij zo mooi vond (had je later nog een foto van geplaatst geloof ik), zou ik ook echt niet in mijn bed willen vinden.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
dat was 2 meiden? die rechter was echt lelijk, die linker megahot. Maar dat was in Rio. Daar is de spreiding groter.
dronken is gewoon niet cool.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet cool zijn als je dronken bentBij mij word het alleen maar beter tenzij ik de 20 passeer
Rijd jij ook in een gele auto?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zodra ik in de buurt ben kom ik je even opzoeken. Zorg jij ervoor dat je bananen in huis hebt?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Er zijn verschillende labeltjes die je er op kunt plakken hoor![]()
Hoezo niet eigenlijk?
Ik heb net weer een tros opgehaaldquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zodra ik in de buurt ben kom ik je even opzoeken. Zorg jij ervoor dat je bananen in huis hebt?
Ze hebben geen behoefte aan een naam. Slechts een nummer.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar kettinkjes met je eigen naam verboden zijn.
gaat nu ff niet, zit mobiel...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Pics van wat je gemiddeld tegenkomt mata?
Komt dat Heineken-shirt toch nog goed van pas!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze hebben geen behoefte aan een naam. Slechts een nummer.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
dronken is gewoon niet cool.
Aangeschoten wel. En ik weet dat ik geen drank moet mixen en doe het toch. Dommmmeldaris ben ik ook.
Ik heb een bananenfiets, zo een waar je in kunt liggen. Handig johquote:
Doe nog eens, wat je laatst deedquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb net weer een tros opgehaald
Oooh, zo'n velomobiel! Daar zou ik nog steeds een keer in willen rijden.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb een bananenfiets, zo een waar je in kunt liggen. Handig joh
Dat niet alle kaarten zijn opgeruimdquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat beeldt het symbool "schoppen drie" uit in dit kunstwerkje?
nee, had van hen maar 1 foto.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boh, jammer.![]()
Hoe komt dat?
[..]
Geloof het wel ja. Maar degene die jij zo mooi vond (had je later nog een foto van geplaatst geloof ik), zou ik ook echt niet in mijn bed willen vinden.![]()
Maar goed, smaken verschillen natuurlijk.
The booze tast je typvermogen aan schatquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
Miauw! Als ik zoooo laptop zit ga ik die Ieren even opzoeke. Voor je!
Kan je lezen wat e staat?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
The booze tast je typvermogen aan schat
Ik houd je in de gatenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bijna 1 flesjemaar lange tijd geleden dat in wijn op had
Doe maarquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
Miauw! Als ik zoooo laptop zit ga ik die Ieren even opzoeke. Voor je!
Je moeder en je zus?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:42 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga zo met 2 bezette dames in een slaapkamer zitten.....
Dat dan weer wel, gelukkig typ ik net zo gehandicapped met drank op en mobielquote:
De lekkerste onsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit is gewoon de lekkerste wij ooit!
wat is het? verfwater?quote:
Hij daalt als een mietje... Mag wel iets rustigerquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Hier een goede squat Samzzz
[ afbeelding ]
Mocht dat zomaar van Detroit?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:45 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb vanavond mijn schatje toch een partij afgesopt![]()
![]()
Rustiger my assquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij daalt als een mietje... Mag wel iets rustiger
Heeft ie geen flikker over te vertellenquote:
COME AT ME BROquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beter doen ze dat niet, ik kom ze klappen.
Ik durf niet meer twi.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
A) ik ben eigen baas en B) Bart zijn schatje is een grafbak op 4 wielen (stiekem ook wel heel mooi anders mag ik niet meerijden)quote:
Je zal het maar serieus opvattenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
A) ik ben eigen baas en B) Bart zijn schatje is een grafbak op 4 wielen (stiekem ook wel heel mooi anders mag ik niet meerijden)
Ik hoor net dat je gaat lopen morgen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
A) ik ben eigen baas en B) Bart zijn schatje is een grafbak op 4 wielen (stiekem ook wel heel mooi anders mag ik niet meerijden)
Waar?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik hoor net dat je gaat lopen morgen?
It's gonna cost yahquote:
Ik hoor ze buiten vechtenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laten we het over lieve dingen hebben.
Zoals poezen.
Naakte poezen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laten we het over lieve dingen hebben.
Zoals poezen.
quote:
Of niet laten castreren/steriliserenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Er zitten hier zoveel poezen. Ik snap niet dat zo veel mensen een kat hebben.
Maar ik vind ze wel een beetje.... engquote:
Hahaha jij ook veel plezierquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:03 schreef kingtoppie het volgende:
Schatjes, ik ben weg... Laten we het niet hebben over castreren..
Gebruik ze eerst nog maar ff danquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:03 schreef kingtoppie het volgende:
Schatjes, ik ben weg... Laten we het niet hebben over castreren..
Poezen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Maar ik vind ze wel een beetje.... eng
Nee. Die zijn lievquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:08 schreef twi het volgende:
Zozo, heeft KT jouw nummer al gehosseld Miauw?
Jij komt uit het oostenquote:
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
Hihi ik ga zo FIFA spelen tegen me broertje
Met je lamme harsesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoor dat echt alleen hier in 't oosten anders, je zult het wel van iemand overgenomen hebben dan ofzoquote:
Die heb ik gemist?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moet je niet even bitchen op de post van C_A?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moet je niet even bitchen op de post van C_A?
Ik heb ook Duits gehad op de middelbare school hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:13 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik hoor dat echt alleen hier in 't oosten anders, je zult het wel van iemand overgenomen hebben dan ofzo
Klotevak!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb ook Duits gehad op de middelbare school hoor
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ga je voor de trein?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Grapje, ik ben er nog maar niet lang meer
Ah. En, kun je nog lopen?quote:
Daar komt het vandaan ja, maar hier is het gewoon deel van de dagelijkse spreektaal en het dialectquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb ook Duits gehad op de middelbare school hoor
Mijn roze wolk zorgt ervoor dat ik even geen taalnazi uit wil hangenquote:
Eitjequote:
Nou, en ik zeg het dus ook. Hier in Amsterdamquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:17 schreef Bartholomeus het volgende:
Daar komt het vandaan ja, maar hier is het gewoon deel van de dagelijkse spreektaal en het dialect
Met moeite maar dat komt omdat we vandaag even van het centrum van Rotterdam naar de kuip zijn gewandeld, ik liep op hakken.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ah. En, kun je nog lopen?
[..]
Daar komt het vandaan ja, maar hier is het gewoon deel van de dagelijkse spreektaal en het dialect
En je mooie haartjesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Trains ain't got nothing on the iron I'm pumping
Rare lui, die randstedelingenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou, en ik zeg het dus ook. Hier in Amsterdam
Prrrrrooowwwquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die zijn nu nat, net als jij als je aan mij denkt
Eujquote:
Maar ik ben wel in Drenthe geboren, dat maakt me weer een beetje normaalquote:
Ik zei het tochquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar ik ben wel in Drenthe geboren, dat maakt me weer een beetje normaal
quote:
Ok, ok...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Hmm ik heb 5 jaar in Drenthe gewoond, weinig normaal volk daar hoor!!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar ik ben wel in Drenthe geboren, dat maakt me weer een beetje normaal
Dat is het Noorden en daar zeggen ze geen 'Tjuus'quote:
Wat dacht je van Houdoequote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is het Noorden en daar zeggen ze geen 'Tjuus'![]()
Daar zeggen ze 'Hoi' als ze weggaan en dat vind ik raar.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm ik heb 5 jaar in Drenthe gewoond, weinig normaal volk daar hoor!!
Nee, hij haat je en hij hoopt dat je sterft.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Vraagje!!!
Dateding weet dus dat ik een doodsangst heb voor kikkers.
Hij ging vanochtend naar de winkel om broodjes te halen en komt terug met een kikkerknuffel.
Not sure if he likes me or not....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Real life trolling.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Vraagje!!!
Hij ging vanochtend naar de winkel om broodjes te halen en komt terug met een kikkerknuffel.
Plagenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Vraagje!!!
Meisjes plagen....quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Vraagje!!!
Wel in het dialectquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is het Noorden en daar zeggen ze geen 'Tjuus'![]()
Daar zeggen ze 'Hoi' als ze weggaan en dat vind ik raar.
Niet fucken met Brabantquote:
Jawelquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Vraagje!!!
Waarom ben je er dan weggegaan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm ik heb 5 jaar in Drenthe gewoond, weinig normaal volk daar hoor!!
Omdat ik nu binnen een uur bij jou kan zijn ipv de ruim 2,5 uur vanuit Emmen!quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Niet in het dialect
Verder vind ik het een twijfelgeval, Drommelstan is wat mij betreft Noorden, Drenthe is zo lafjes d'r tegenan
Hoi is niet echt Gronings, moi daarentegenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Niet in het dialect
Verder vind ik het een twijfelgeval, Drommelstan is wat mij betreft Noorden, Drenthe is zo lafjes d'r tegenan
[..]
Niet fucken met Brabant
Het Noorder Dierenparkquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik nu binnen een uur bij jou kan zijn ipv de ruim 2,5 uur vanuit Emmen!
Wat dat betreft hoor ik ook in M-ville thuis natuurlijk. Daarover gesproken, ik moet nog iemand een brief sturen daar.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik nu binnen een uur bij jou kan zijn ipv de ruim 2,5 uur vanuit Emmen!
Ik wilde ook nog 'moi' opschrijven maar had geen zin om dat uit te leggenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoi is niet echt Gronings, moi daarentegen
Als ik dat zei dan klonk het gewoon teveel als moooooooi ipv moi ofzoquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wilde ook nog 'moi' opschrijven maar had geen zin om dat uit te leggen
Bier poepjes?quote:
Hm nee, wijnpoepjes, maar hier zit zeker wat monopower achter. Nog niet kernbomgehalte, dat niet.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik dat zei dan klonk het gewoon teveel als moooooooi ipv moi ofzo
Dudequote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm nee, wijnpoepjes, maar hier zit zeker wat monopower achter. Nog niet kernbomgehalte, dat niet.
Mono zijn poepjens zijn dan ook echt dodelijk!!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm nee, wijnpoepjes, maar hier zit zeker wat monopower achter. Nog niet kernbomgehalte, dat niet.
Kan heel fijn zijn hoor, om zo'n klein plofje te produceren met hoge effectiviteit.quote:
Dat zeggen we hier ookquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wilde ook nog 'moi' opschrijven maar had geen zin om dat uit te leggen
NEE!!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:33 schreef Watertornado het volgende:
Misschien kan ik nog wel een beste dampoe in je colt ploffen.
Ik kijk geen voetbal.quote:
Als jij de bitterballen en frikandellen regelt zorg ik voor de b&j.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:38 schreef -Miauw- het volgende:
Wat zou het relaxed en gezellig zijn als we nu met z'n allen in een megagroot bed een film konden kijken. Met Ben&Jerry's
Oe yes please!!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:38 schreef -Miauw- het volgende:
Wat zou het relaxed en gezellig zijn als we nu met z'n allen in een megagroot bed een film konden kijken. Met Ben&Jerry's
Ik stem op LOTR marathon.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:38 schreef -Miauw- het volgende:
Alleen als we dan niks aanhebben en elkaar voerenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:38 schreef -Miauw- het volgende:
Alsof vrouwen B&J's gaan weggevenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Alleen als we dan niks aanhebben en elkaar voeren
Ik wel want ik lust dat nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alsof vrouwen B&J's gaan weggeven
Ik kan die poppetjes nooit normaal laten rennenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
Kut verloren! Ik ben Zo slecht in FIFA
Chocolade vind ik ook niet lekkerquote:
Ja dat dus!! Die poppetjes staan echt een Paar 100 meter van die bal, en dan ga ik rennen maar ze zijn allemaal lui ofzoquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kan die poppetjes nooit normaal laten rennenhad altijd zo'n hekel aan dat spel.
Oh ik moet echt weer spelletjes gaan spelen trouwens
Zo tof voor jequote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga straks op bed lekker doorzwijmelen![]()
Oh zo erg dit. Zo leuk en zo eng
Laten we het omdraaien, de B&J heb ik alquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als jij de bitterballen en frikandellen regelt zorg ik voor de b&j.
quote:
Ik heb het laatste deel nog steeds niet gezienquote:
We houden alleen onze sokken aan okquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Alleen als we dan niks aanhebben en elkaar voeren
Daar heb je een punt! Maar ik ben niet zo van de bitterballen dus die mag jij dan gewoon hebben. Lief va mij hèquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alsof vrouwen B&J's gaan weggeven
Buhquote:
Ik lust geen B&J's! En ook geen chocoladequote:
Ja echt, tis dat ik tieten heb anders zou ik twijfelen aan mijn seksequote:
Mijn wereldbeeld, wat doe je!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lust geen B&J's! En ook geen chocolade
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat dus!! Die poppetjes staan echt een Paar 100 meter van die bal, en dan ga ik rennen maar ze zijn allemaal lui ofzo
Jij lust alleen naar bierquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lust geen B&J's! En ook geen chocolade
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
We liepen vandaag heel burgerlijk hand in hand door Rotterdam![]()
Knuffelend op het terras![]()
Hand in hand in de bioscoop![]()
Zucht
Vrouwen die regels van voetbal niet snappenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]herkenbaar! Het is echt een klotespel. Daarbij snapte ik de regels niet
Veel ook graagquote:
Ik ben er eenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrouwen die regels van voetbal niet snappen
Je blijft maar openingen geven, hè?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:43 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb het laatste deel nog steeds niet gezien
Doe ik!!quote:
Ze schreeuwen echt naar mij, xxxx, yyyy, nee Miran B drukken!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]herkenbaar! Het is echt een klotespel. Daarbij snapte ik de regels niet
Maar ehm jij kunt goed rekenen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:46 schreef Watertornado het volgende:
Ik snap de regels van voetbal ook niet.
Ja maar jijquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:46 schreef Watertornado het volgende:
Ik snap de regels van voetbal ook niet.
Behalve dat het niet waar is, wat heeft dat met voetbal te maken?quote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze schreeuwen echt naar mij, xxxx, yyyy, nee Miran B drukken!
En ik hhihihihihahahahahihiui, want wijn, en alleen op À DRUKKEN want dan speel ik die val over...
Maar ja scoren lukt niet
Dus haat aan FIFA!
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En ik hhihihihihahahahahihiui, want wijn, en alleen op À DRUKKEN want dan speel ik die val over...
Maar ja scoren lukt niet
Dus haat aan FIFA!
fifa met 2 knoppen spelen is lame.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar ja scoren lukt niet
Dus haat aan FIFA!
Niets. Maar ik wilde je een oppepper geven maar je weet én de spelregels niet én je kunt ook niet rekenenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Behalve dat het niet waar is, wat heeft dat met voetbal te maken?
Shooters!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahahaha
Wat speel je verder nog meer?
Ik bewonder je inzet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niets. Maar ik wilde je een oppepper geven maar je weet én de spelregels niet én je kunt ook niet rekenen
Ik raak gewoon in. De war, want beetje wijn op.quote:
Heb je aankomende week een keer zin/tijd in/voor visite? Ik heb een cadeaudingie voor jequote:
Ik werkte ooit bij een internetbedrijf, hip blabla, en daar speelden we altijd Quake tegen elkaar. Leuk maar ik werd er kotsmisselijk vanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Shooters!
Als ik dat nu zou spelen zou ik echt heersenik zou iedereen kapot zagen in gears
Ja, als je niet in AVNZMG zou zitten, zouden de DM's je om de oren vliegen om samen naar LotR:RotK te gaan kijkenquote:
haha, verder gaat het goed?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik raak gewoon in. De war, want beetje wijn op.
Morgen ben ik echt goed in FIFA
Ow wacht, nee ik ga pes spelen morgen
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je aankomende week een keer zin/tijd in/voor visite? Ik heb een cadeaudingie voor je
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, als je niet in AVNZMG zou zitten, zouden de DM's je om de oren vliegen om samen naar LotR:RotK te gaan kijken
Ik stalk je wel ff via de WA van de weekquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]nu ben ik nieuwsgierig
Maar ja denk het wel behalve maandag/dinsdag (opruimdag/oppasdag)
Maar zeg het can de week nog effe als ik nuchter ben
Deze damequote:
Voetbal en drankquote:
Weet je, ik weet niet waar AVNZMG voor staat.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, als je niet in AVNZMG zou zitten, zouden de DM's je om de oren vliegen om samen naar LotR:RotK te gaan kijken
Maar ik vind je nu al lief!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Weet je, ik weet niet waar AVNZMG voor staat.
Ik post hier nog geen week dus ik mag dat
Alsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als Versieren Niet Zo Makkelijk Gaat!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Streetfighter?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:54 schreef dawg het volgende:
vechtgames. dan heb je het over 1 game. de rest zijn slappe aftreksels.
wazige.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voetbal en drank
Ow oepsie morge geen tijd voor pes. Morgen met broertje baar stadje!
Ow en ik zei nog tegen broertje, ik ken een leuk meisje.... Wehhhehe bedoelde miauw
Oh god, stop onmiddelijk met die wijn C_Aquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voetbal en drank
Ow oepsie morge geen tijd voor pes. Morgen met broertje baar stadje!
Ow en ik zei nog tegen broertje, ik ken een leuk meisje.... Wehhhehe bedoelde miauw
Heldenspel!!quote:
Uhu, als je verliefd bent heb je geen slaap nodigquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga echt vroeg naar bed hoor!!
Vannacht maar 4 uurtjes geslapen ofzo en de hele dag door Rotterdam geslenterd
Oh?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:54 schreef dawg het volgende:
vechtgames. dan heb je het over 1 game. de rest zijn slappe aftreksels.
Dateding en ik waren toch wel een beetje dufjes hoor vandaagquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Uhu, als je verliefd bent heb je geen slaap nodig
[..]
Oh?
sf2. zie huppel.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Uhu, als je verliefd bent heb je geen slaap nodig
[..]
Oh?
Hoe lang hebben jullie geslapen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dateding en ik waren toch wel een beetje dufjes hoor vandaag
Dat zei ik, uurtje of 4 max.quote:
En hoe lang heeft u in/op bed gelegenquote:
Je was in de bios?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
We liepen vandaag heel burgerlijk hand in hand door Rotterdam![]()
Knuffelend op het terras![]()
Hand in hand in de bioscoop![]()
Zucht
Hihi langer dan 4 uur sowiesoquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En hoe lang heeft u in/op bed gelegen
De film van 16:25. Bij de kuip!quote:
HIPSTER!quote:
Ik moet wel, de fles is leegquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh god, stop onmiddelijk met die wijn C_A
Appels zijn hipsterquote:
NEXT!!quote:
Hoe nieuwsgierig ben je?quote:
Ik wil ook bier!!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan moet hij wel leeg! Denk dat ik maar een biertje beem dan
Christus jij weet ook alles van alles. Geen idee, ik ben oppervlakkige appelfan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sowieso.
Wat vind jij van Pink Lady?
Mooi!!quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sowieso.
Wat vind jij van Pink Lady?
WT isquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:01 schreef twi het volgende:
[..]
Christus jij weet ook alles van alles. Geen idee, ik ben oppervlakkige appelfan.
Oh, nee, dan kan ik je niet gezien hebben, film van 18:30 Schouwburgpleinquote:
Hij wacht op de juiste brommerchick!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |