SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaat
Hier heb ik geen last van, die heb ik snel genoeg van me weg. Hoewel ik laatst wel vies hard gestalkt werd. Dat was gewoon irritantquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
De lelijke meisjes die de hele avond achter je aanlopen.
Rottend fruitquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De aftakeling aanzien is niet leuk. Rottend fruit ga je ook niet naar zitten kijken, toch?
Ik weet al waarom mata's hossel is mislukt. Dit verhaal heb je zeker ook aan je latina verteldquote:
*mompelt iets over een ouwe fiets*quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik voel me hier af en toe echt een pedo
Je vriendin was makkelijker dan jijquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:31 schreef Myraela het volgende:
Ik had een vriendin die er letterlijk met elke jongen die ik leuk vond vandoor ging.
Pest ons niet zoquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:32 schreef El_Matador het volgende:
het is hier serieus moeilijk een lelijke meid te vinden bij het uitgaan.
Hier is dat geen probleem. Echter zijn ze hier wel een stukkie makkelijker.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:32 schreef El_Matador het volgende:
Twi bijvoorbeeld, de leukste man in dit topiquequote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Miauw, je was toch begin 30?
Dan zijn er voldoende mannen hier die je kunt daten hoor.
Dat denk ik ook!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet al waarom mata's hossel is mislukt. Dit verhaal heb je zeker ook aan je latina verteld
Dat was overigens wel waar. Die was al jong bezig.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je vriendin was makkelijker dan jij
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
*mompelt iets over een ouwe fiets*
Is ze lekker?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:31 schreef Myraela het volgende:
Ik had een vriendin die er letterlijk met elke jongen die ik leuk vond vandoor ging.
Als ik mensen eenmaal een beetje ken wel. Bovendien kijken de vrouwen me een beetje raar aan wanneer ik direct mijn dansende pener laat zien.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan lukt toch wel jong?
Jij bent keigrappig en ad-rem.
En je hebt een grote dansende pener.
Goed excuus jaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was overigens wel waar. Die was al jong bezig.En als de verliefdheid over was, was het van "hij heeft me misbruikt".
Dit soort meisjesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was overigens wel waar. Die was al jong bezig.En als de verliefdheid over was, was het van "hij heeft me misbruikt".
Wat een slet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:31 schreef Myraela het volgende:
Mwah, je hebt hier foto's gepost van een vrouw die je had ontmoet bij het uitgaan. Ik kan niet bepaald zeggen dat ik het er warm van kreeg.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:32 schreef El_Matador het volgende:
Ja maar als rottend fruit maak je natuurlijk geen kans.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:32 schreef El_Matador het volgende:
Was het Merel?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
nee, het was een hard to get 29jarige en een dronken dus niet coole Hollander.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet al waarom mata's hossel is mislukt. Dit verhaal heb je zeker ook aan je latina verteld
Ze is ondertussen al 3 jaar verloofd, maar staat nog open voor trio's of dates die totaal niet de intentie hadden tot seks, ookal had ze in een hotel afgesproken.quote:
Niet cool zijn als je dronken bentquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
nee, het was een hard to get 29jarige en een dronken dus niet coole Hollander.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Miauw, je was toch begin 30?
Dan zijn er voldoende mannen hier die je kunt daten hoor.
Ik ben nog niet toe aan datenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Twi bijvoorbeeld, de leukste man in dit topique
Beter sluiten ze dit soort vrouwen allemaal op in een strafkolonie waar ze kaarsen maken ofzo.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:33 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik mensen eenmaal een beetje ken wel. Bovendien kijken de vrouwen me een beetje raar aan wanneer ik direct mijn dansende pener laat zien.
dat was 2 meiden? die rechter was echt lelijk, die linker megahot. Maar dat was in Rio. Daar is de spreiding groter.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een slet.
[..]
Mwah, je hebt hier foto's gepost van een vrouw die je had ontmoet bij het uitgaan. Ik kan niet bepaald zeggen dat ik het er warm van kreeg.![]()
Maar als je dat al mooi vindt, kan ik me voorstellen dat er weinig lelijkerds zijn.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er zijn verschillende labeltjes die je er op kunt plakken hoorquote:
Waar kettinkjes met je eigen naam verboden zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter sluiten ze dit soort vrouwen allemaal op in een strafkolonie waar ze kaarsen maken ofzo.
[..]
Zodra ik in de buurt ben kom ik je even opzoeken. Zorg jij ervoor dat je bananen in huis hebt?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Oke, dan kan je voor al je lichamelijke lusten bij mij terecht
Boh, jammer.quote:
Geloof het wel ja. Maar degene die jij zo mooi vond (had je later nog een foto van geplaatst geloof ik), zou ik ook echt niet in mijn bed willen vinden.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
dat was 2 meiden? die rechter was echt lelijk, die linker megahot. Maar dat was in Rio. Daar is de spreiding groter.
dronken is gewoon niet cool.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet cool zijn als je dronken bentBij mij word het alleen maar beter tenzij ik de 20 passeer
Rijd jij ook in een gele auto?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zodra ik in de buurt ben kom ik je even opzoeken. Zorg jij ervoor dat je bananen in huis hebt?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Er zijn verschillende labeltjes die je er op kunt plakken hoor![]()
Hoezo niet eigenlijk?
Ik heb net weer een tros opgehaaldquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zodra ik in de buurt ben kom ik je even opzoeken. Zorg jij ervoor dat je bananen in huis hebt?
Ze hebben geen behoefte aan een naam. Slechts een nummer.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar kettinkjes met je eigen naam verboden zijn.
gaat nu ff niet, zit mobiel...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Pics van wat je gemiddeld tegenkomt mata?
Komt dat Heineken-shirt toch nog goed van pas!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze hebben geen behoefte aan een naam. Slechts een nummer.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
dronken is gewoon niet cool.
Aangeschoten wel. En ik weet dat ik geen drank moet mixen en doe het toch. Dommmmeldaris ben ik ook.
Ik heb een bananenfiets, zo een waar je in kunt liggen. Handig johquote:
Doe nog eens, wat je laatst deedquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb net weer een tros opgehaald
Oooh, zo'n velomobiel! Daar zou ik nog steeds een keer in willen rijden.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb een bananenfiets, zo een waar je in kunt liggen. Handig joh
Dat niet alle kaarten zijn opgeruimdquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat beeldt het symbool "schoppen drie" uit in dit kunstwerkje?
nee, had van hen maar 1 foto.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boh, jammer.![]()
Hoe komt dat?
[..]
Geloof het wel ja. Maar degene die jij zo mooi vond (had je later nog een foto van geplaatst geloof ik), zou ik ook echt niet in mijn bed willen vinden.![]()
Maar goed, smaken verschillen natuurlijk.
The booze tast je typvermogen aan schatquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
Miauw! Als ik zoooo laptop zit ga ik die Ieren even opzoeke. Voor je!
Kan je lezen wat e staat?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
The booze tast je typvermogen aan schat
Ik houd je in de gatenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bijna 1 flesjemaar lange tijd geleden dat in wijn op had
Doe maarquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
Miauw! Als ik zoooo laptop zit ga ik die Ieren even opzoeke. Voor je!
Je moeder en je zus?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:42 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga zo met 2 bezette dames in een slaapkamer zitten.....
Dat dan weer wel, gelukkig typ ik net zo gehandicapped met drank op en mobielquote:
De lekkerste onsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit is gewoon de lekkerste wij ooit!
wat is het? verfwater?quote:
Hij daalt als een mietje... Mag wel iets rustigerquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Hier een goede squat Samzzz
[ afbeelding ]
Mocht dat zomaar van Detroit?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:45 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb vanavond mijn schatje toch een partij afgesopt![]()
![]()
Rustiger my assquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij daalt als een mietje... Mag wel iets rustiger
Heeft ie geen flikker over te vertellenquote:
COME AT ME BROquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beter doen ze dat niet, ik kom ze klappen.
Ik durf niet meer twi.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
A) ik ben eigen baas en B) Bart zijn schatje is een grafbak op 4 wielen (stiekem ook wel heel mooi anders mag ik niet meerijden)quote:
Je zal het maar serieus opvattenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
A) ik ben eigen baas en B) Bart zijn schatje is een grafbak op 4 wielen (stiekem ook wel heel mooi anders mag ik niet meerijden)
Ik hoor net dat je gaat lopen morgen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
A) ik ben eigen baas en B) Bart zijn schatje is een grafbak op 4 wielen (stiekem ook wel heel mooi anders mag ik niet meerijden)
Waar?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik hoor net dat je gaat lopen morgen?
It's gonna cost yahquote:
Ik hoor ze buiten vechtenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laten we het over lieve dingen hebben.
Zoals poezen.
Naakte poezen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laten we het over lieve dingen hebben.
Zoals poezen.
quote:
Of niet laten castreren/steriliserenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Er zitten hier zoveel poezen. Ik snap niet dat zo veel mensen een kat hebben.
Maar ik vind ze wel een beetje.... engquote:
Hahaha jij ook veel plezierquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:03 schreef kingtoppie het volgende:
Schatjes, ik ben weg... Laten we het niet hebben over castreren..
Gebruik ze eerst nog maar ff danquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:03 schreef kingtoppie het volgende:
Schatjes, ik ben weg... Laten we het niet hebben over castreren..
Poezen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Maar ik vind ze wel een beetje.... eng
Nee. Die zijn lievquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:08 schreef twi het volgende:
Zozo, heeft KT jouw nummer al gehosseld Miauw?
Jij komt uit het oostenquote:
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
Hihi ik ga zo FIFA spelen tegen me broertje
Met je lamme harsesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoor dat echt alleen hier in 't oosten anders, je zult het wel van iemand overgenomen hebben dan ofzoquote:
Die heb ik gemist?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moet je niet even bitchen op de post van C_A?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moet je niet even bitchen op de post van C_A?
Ik heb ook Duits gehad op de middelbare school hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:13 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik hoor dat echt alleen hier in 't oosten anders, je zult het wel van iemand overgenomen hebben dan ofzo
Klotevak!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb ook Duits gehad op de middelbare school hoor
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ga je voor de trein?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Grapje, ik ben er nog maar niet lang meer
Ah. En, kun je nog lopen?quote:
Daar komt het vandaan ja, maar hier is het gewoon deel van de dagelijkse spreektaal en het dialectquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb ook Duits gehad op de middelbare school hoor
Mijn roze wolk zorgt ervoor dat ik even geen taalnazi uit wil hangenquote:
Eitjequote:
Nou, en ik zeg het dus ook. Hier in Amsterdamquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:17 schreef Bartholomeus het volgende:
Daar komt het vandaan ja, maar hier is het gewoon deel van de dagelijkse spreektaal en het dialect
Met moeite maar dat komt omdat we vandaag even van het centrum van Rotterdam naar de kuip zijn gewandeld, ik liep op hakken.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ah. En, kun je nog lopen?
[..]
Daar komt het vandaan ja, maar hier is het gewoon deel van de dagelijkse spreektaal en het dialect
En je mooie haartjesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Trains ain't got nothing on the iron I'm pumping
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |