SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaat
Bel je als je weer een vrouw wordtquote:
2quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als mannen ongesteld kunnen zijn, dan ken ik er nu 1 op dit moment
Niet met het goeie been uit verkeerde bed gestapt?quote:
sja, gefrustreerd vooral. het was een goed feestje denk ik zo, maar dat wijf is onbegrijpelijk. eindelijk iemand die ik echt leuk vond. verdomme.quote:
Dag van de arbeid was vorige maand...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat was er gebeurd op het feest der feesten?
Chagrijnig.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
sja, gefrustreerd vooral. het was een goed feestje denk ik zo, maar dat wijf is onbegrijpelijk. eindelijk iemand die ik echt leuk vond. verdomme.
hoest met jou?
Zoveel is dat ook weer niet...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is een knap bordje. Eet smakelijk voor zover je het nog niet naar binnen hebt gewerkt.
veel drank en eten, vrolijke mensen, maar projectje maakte me gek. eerst flirten en dan niks. zo is ze, maar ik heb geen idee wat ze wilde/in mij zocht.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat was er gebeurd op het feest der feesten?
Is al op en de halve liter yoghurt/vla ookquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is een knap bordje. Eet smakelijk voor zover je het nog niet naar binnen hebt gewerkt.
Protip: er zijn vrouwen die teasenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
veel drank en eten, vrolijke mensen, maar projectje maakte me gek. eerst flirten en dan niks. zo is ze, maar ik heb geen idee wat ze wilde/in mij zocht.
dan kunnen we handjes schudden. how come?quote:
Dude, misschien moet je gewoon een solo-afspraak met haar maken. Misschien is het wel haar strategie om het nog wat spannender te maken...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
veel drank en eten, vrolijke mensen, maar projectje maakte me gek. eerst flirten en dan niks. zo is ze, maar ik heb geen idee wat ze wilde/in mij zocht.
Mannen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
dan kunnen we handjes schudden. how come?
zie antwoord aan Drommel
I know. Waarom? En met welk doel?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Protip: er zijn vrouwen die teasen
Die hadden we staan voor maandag, maar heb er eigenlijk geen zin in, dat wijf maakt me gek.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dude, misschien moet je gewoon een solo-afspraak met haar maken. Misschien is het wel haar strategie om het nog wat spannender te maken...
Ze zijn niet allemaal even makkelijk, gewoon door laten gaan. Al helemaal als je deze daadwerkelijk leuk vind.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die hadden we staan voor maandag, maar heb er eigenlijk geen zin in, dat wijf maakt me gek.
Hosselen is de cultuur hier.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben er wel voor je
[..]
Misschien weet ze van je vele hossels of ze is een mormoon_!!!!
Dat blijkt... denk ook niet dat ze nog wil, was nogal gefrustreerd (en dronken) gisternacht. Om 2:30 zette ik de muziek uit.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal even makkelijk, gewoon door laten gaan. Al helemaal als je deze daadwerkelijk leuk vind.
Niet bij degene om wie het echt gaat nee. die latinas zijn erg lastig, in bepaald opzicht.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:24 schreef Samzz het volgende:
Mata, werken je hosselskills niet? Wat is er gebeurd?
Nou dan duik je er bovenopquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die hadden we staan voor maandag, maar heb er eigenlijk geen zin in, dat wijf maakt me gek.
I wishquote:
Tot hoever ging het teasen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat blijkt... denk ook niet dat ze nog wil, was nogal gefrustreerd (en dronken) gisternacht. Om 2:30 zette ik de muziek uit.
spelen is leuk, teasen niet.
Lastig of gewoon downright hard to get?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet bij degene om wie het echt gaat nee. die latinas zijn erg lastig, in bepaald opzicht.
ik snap het gewoon niet.
dat laatste.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lastig of gewoon downright hard to get?
Hmm... Vaag. Heb je de energie wel om er nog wat van te maken, of denk je, tyf lekker op, kutwijf?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
dat laatste.
qua contact neemt ze ook geen initiatief, dat moet altijd van mij komen. maar ze komt wel langs met een geschaafde kont. het is ook geen friendzone, wat ik eerst vreesde. het is gewoon ondoorgrondelijk.
Heb ik ook gedaanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:29 schreef El_Matador het volgende:
Miauw, watskeburt met de mannen? je ging je ex spreken toch?
Vind je het dan niet saai als er vanuit haar totaal geen initiatief komt? Dat heb ik dan meestalquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
dat laatste.
qua contact neemt ze ook geen initiatief, dat moet altijd van mij komen. maar ze komt wel langs met een geschaafde kont. het is ook geen friendzone, wat ik eerst vreesde. het is gewoon ondoorgrondelijk.
er is niet gezoend. sowieso doen latinas dat niet gauw publiekelijk als ze met anderen uitgaan en er is nog geen relatie heb ik gemerkt.quote:
mijn gevoel zegt Yes, mijn verstand No.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmm... Vaag. Heb je de energie wel om er nog wat van te maken, of denk je, tyf lekker op, kutwijf?
dtf?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:34 schreef debeterebob het volgende:
Mata, de eerste keer dat een latina die je wil niet dtf is?
hoe was het? en sjaggo vanwege andere mannen dan?quote:
Lastig is dat he, kiezen tussen gevoel en verstand.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
mijn gevoel zegt Yes, mijn verstand No.
Zoals altijd zal het dus weer het eerste zijn. Tegen beter weten in?
Ja, dat vind ik saai. En ik vraag me af wat het betekent. Maar vooral; wat moet ik doen om het te veranderen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vind je het dan niet saai als er vanuit haar totaal geen initiatief komt? Dat heb ik dan meestal
-Lang verhaal-quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
hoe was het? en sjaggo vanwege andere mannen dan?
Ja, maar daar heb ik veel moeite mee...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lastig is dat he, kiezen tussen gevoel en verstand.
Misschien eens afwachten of er van haar uit ook initiatief komt?
Jeetjequote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik veel moeite mee...
Denk ook niet dat het komt. over de chat heb ik dat al gedaan en dat werkte niet bepaald.
maar wel flirten als ze hier is. Aaaagh.
ik kijk geen tvquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Niet weten wat DTF isGa toch een keer Jersey Shore kijken jij cultuurbarbaar
Ja. maar dan nog heb ik geen idee wat zij wil.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jeetje. Werkt het jaloers maken van Latina's?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
-Lang verhaal-
Ik ga straks ijs eten in bed en films kijken
Dat is ook zo.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja. maar dan nog heb ik geen idee wat zij wil.
Vraag het haar dan. The direct approachquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja. maar dan nog heb ik geen idee wat zij wil.
Dat wilde ik dus doen op de date die voor do gepland stond maar nu maandag zou worden.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vraag het haar dan. The direct approach
Kun je er niet voor zorgen dat je haar sowieso ziet, naar haar toegaan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus doen op de date die voor do gepland stond maar nu maandag zou worden.
maar afspraken hier zijn sowieso niets waard. Latinocultuur. Ik ben ook zo (het Nederlandse punctuele bevalt me niet zo) maar lang niet zo extreem als hier.
Normaal gesproken vooral dieren, maar ik kan ook mensen en eigenlijk alles wel. Ik wil graag een naaktschets maken, maar ik vind het heel lastig daarvoor inspiratie te vinden. Ik wil het namelijk wel stijlvol hebben en niet plat.quote:
Ja, ik kan voor lunchtijd naar haar werk gaan en samen lunchen. Ze woont aan de andere kant van de stad, bij haar moeder en oma...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kun je er niet voor zorgen dat je haar sowieso ziet, naar haar toegaan?
Een naakt zelfportret. In jouw geval wordt dat nooit plat.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Normaal gesproken vooral dieren, maar ik kan ook mensen en eigenlijk alles wel. Ik wil graag een naaktschets maken, maar ik vind het heel lastig daarvoor inspiratie te vinden. Ik wil het namelijk wel stijlvol hebben en niet plat.
Hahaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een naakt zelfportret. In jouw geval wordt dat nooit plat.
Oh heb je voorbeelden?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Normaal gesproken vooral dieren, maar ik kan ook mensen en eigenlijk alles wel. Ik wil graag een naaktschets maken, maar ik vind het heel lastig daarvoor inspiratie te vinden. Ik wil het namelijk wel stijlvol hebben en niet plat.
Dat heb je zelf in de hand.quote:
Zie m'n fobo.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh heb je voorbeelden?![]()
Kun je niet een Griekse godin als inspiratie nemen? Aphrodite 2.0?
Klopt. Maar ik zal toch foto's nodig hebben, vooral voor een zelfportret. En die heb ik niet. Dus ik zoek even inspiratie op het internet.quote:
Heb je geen spiegel? Foto maken en natekenen. We weten dat je het kan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie m'n fobo.
[..]
Klopt. Maar ik zal toch foto's nodig hebben, vooral voor een zelfportret. En die heb ik niet. Dus ik zoek even inspiratie op het internet.
perro, que tal?quote:
Dank jequote:
Diepte vooral, maar dat is lastig met zwartwitfoto's uit het jaar nul.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:59 schreef moneyfornothing het volgende:
Vooral de paardentekeningen vind ik mooi.![]()
Portretten zijn ook goed, maar missen net wat.
Ik heb net een hele gave foto gevonden waar ik wel wat mee kan, denk ik (niet van mezelf).quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je geen spiegel? Foto maken en natekenen. We weten dat je het kan.
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb net een hele gave foto gevonden waar ik wel wat mee kan, denk ik (niet van mezelf).
Ze zijn wel wat plat inderdaad, beetje doods worden ze daardoor. Maar je tekent dus direct van de foto na? Want anders kan je zelf ook invulling geven aan schaduw enzo toch?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je. Liz komt naast Audrey te hangen, als ze ooit eens een lijst krijgt
.
[..]
Diepte vooral, maar dat is lastig met zwartwitfoto's uit het jaar nul.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:01 schreef dawg het volgende:
[..]
kater. duf. enzo.
zometeen voetbal. met jou?
hoi miauwtje.
Haha, hier ook. Wel goed gefeest gisteren dus?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:01 schreef dawg het volgende:
[..]
kater. duf. enzo.
zometeen voetbal. met jou?
hoi miauwtje.
kijken. oranje, laatste oefenduel.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, hier ook. Wel goed gefeest gisteren dus?
voetbal kijken of spelen?
Ja, de mensen wel, ik teken nog niet zo lang mensen, namelijk. Dus dan is van foto natekenen om te oefenen in verhoudingen erg fijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ze zijn wel wat plat inderdaad, beetje doods worden ze daardoor. Maar je tekent dus direct van de foto na? Want anders kan je zelf ook invulling geven aan schaduw enzo toch?
Vind ze zeker niet slecht hoor, maar in vergelijking met die prachtige paarden viel het me op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de foto van Audrey die ik heb gebruikt, alleen dan anders uitgesneden.
Edit: Beetje groot.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ah, tegen wie?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Nederlands elftal speelt zo
Bouma
van Persie in de spits en geen Huntelaar
Noord-Ierlandquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, tegen wie?
Van Persie is een baas.
noord ierland.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, tegen wie?
Van Persie is een baas.
Hehe, jij als ervaren Mexicaan...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:05 schreef dawg het volgende:
[..]
kijken. oranje, laatste oefenduel.
wezen poolen gister, was cool. maar ik kan heel slecht tegen corona.
Dat dacht Duitsland vast ook tegen Zwitserland... Morgen Colombia-Peru. Dat ga ik wel in de kroeg kijken.quote:
Zwitserland is van hoger niveau dan Noord-Ierlandquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat dacht Duitsland vast ook tegen Zwitserland... Morgen Colombia-Peru. Dat ga ik wel in de kroeg kijken.
ik kan sowieso slecht tegen drank, is niet erg. maar bij corona is het nog wat erger.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe, jij als ervaren Mexicaan...
Bij mij was het het vele bier en vooral de aguardiente. Levensgevaarlijk spul. Zelfs zonder blauw oog.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, de mensen wel, ik teken nog niet zo lang mensen, namelijk. Dus dan is van foto natekenen om te oefenen in verhoudingen erg fijn.
De paarden zijn ook van foto, want opdrachten.Logisch hoor, met referentie tekenen is inderdaad fijn om te leren kijken en te oefenen. Mensen zijn ook wel lastig, sowieso het overbrengen van de levendigheid in een foto op papier is een kunst op zich natuurlijk. Net als die Audrey foto inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de foto van Audrey die ik heb gebruikt, alleen dan anders uitgesneden.
Edit: Beetje groot.
Maar dat zal je vast snel onder de knie hebben aangezien het met de paarden wel lukt, toch.![]()
Ja, je moet uitkijken met alcohol toch? Corona zuipt makkelijk weg idd.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:09 schreef dawg het volgende:
[..]
ik kan sowieso slecht tegen drank, is niet erg. maar bij corona is het nog wat erger.liever indio dan, maar dat hebben ze hier niet.
ja. maar ik drink nooit heel veel, en ook nog eens langzaam. maar soms.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, je moet uitkijken met alcohol toch? Corona zuipt makkelijk weg idd.
Mijn sangria is niet eens opgegaan.
Hij valt me erg mee. Hopelijk durft hij wel echt te spelen, zoals in de tweede helft tegen de Hongaren. In vbl maakten ze nog mooie gifjesquote:
Dat maakt helemaal niet uitquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:15 schreef twi het volgende:
[..]
Voor jou is het nog erger, gezien je woonplaats.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:21 schreef dawg het volgende:
miauwtje komt nog wel een keer naar het zonnige zuiden. koffie drinken.
kunnen we meteen een tripje naar het psv stadion maken.
Fc kattukquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:15 schreef twi het volgende:
[..]
Voor jou is het nog erger, gezien je woonplaats.
[..]
He KT, er zijn 4 dames die willen stappen in Leiden. Grijp je kans!quote:
Spuit11quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He KT, er zijn 4 dames die willen stappen in Leiden. Grijp je kans!
Ik ga anders wel bij het vrouwen voetbal kijken van Ajaxquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:25 schreef twi het volgende:
[..]
Amateurvoetbal interesseert me net zoveel als vrouwenvoetbal. Helemaal niets.
Ajax, man.
Wat wie?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga eropafffffquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb Windows 8 om en om op 2 machines geinstalleerd, en kom er nu achter dat er nog geen fatsoenlijke mail-app is. Mail wil ik op de desktop ontvangen, niet op mijn laptop. Dus ik zal straks wel weer Windows 7 daarop gaan installerenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb liggen tukken, gegeten en videogame reviews gekeken.
Waarom doe ik geen huiswerk?
Is het een beetje wat, Windows 8?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb Windows 8 om en om op 2 machines geinstalleerd, en kom er nu achter dat er nog geen fatsoenlijke mail-app is. Mail wil ik op de desktop ontvangen, niet op mijn laptop. Dus ik zal straks wel weer Windows 7 daarop gaan installeren
Gezien het taalgebruik en zinsopbouw in de posts en in pm, ga ik er van uit (vooralsnog) dat het een troll is.quote:
Na een tijdje wennen aan de interface kun je er best mee aan de slag. Als Flash goed zou werken (YT-video's doen het niet in IE10 bv.), de Mail App heeft geen popmail-toegang, de Messenger App werkt onhandig, je kunt niet meer dan 2 (of eigenlijk 1 1/2) venster tegelijk zien en je hebt alleen toegang tot een flink uitgeklede desktop. Dus nee, het is nog niet veel, maar ik ben koppig en wil het zo instellen dat het allemaal net wél werkt.quote:
Heb je eventuele gesprekken uitgeschreven ja? Ik wil dat wel eens lezenquote:Ik heb wel een oud logboek gevonden van mijn stage (ik zoek logboek van deze stage, gvd). 100 pagina's met lijstjes. Vindplaatsen, data, aantallen soorten ed.Waarom heb ik dit nog.
Lentilumnus latimanus. Kwam weer helemaal terug, dat beest.
En achterin heb ik hele verhalen geschreven van hoe ik sommige gesprekken aan zou pakken met het meisje dat ik leuk vond.![]()
Ik kan echt zien dat ik teveel tijd alleen in het lab doorbracht.
Als je het niet erg vindt, hou ik het liever voor mezelf.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:47 schreef twi het volgende:
[..]
Na een tijdje wennen aan de interface kun je er best mee aan de slag. Als Flash goed zou werken (YT-video's doen het niet in IE10 bv.), de Mail App heeft geen popmail-toegang, de Messenger App werkt onhandig, je kunt niet meer dan 2 (of eigenlijk 1 1/2) venster tegelijk zien en je hebt alleen toegang tot een flink uitgeklede desktop. Dus nee, het is nog niet veel, maar ik ben koppig en wil het zo instellen dat het allemaal net wél werkt.
[..]
Heb je eventuele gesprekken uitgeschreven ja? Ik wil dat wel eens lezen
Jij vond meisjes leuk op de lagere school?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:54 schreef twi het volgende:
Ik heb op de lagere school gewoon nog een dagboek (schrift) gehad waar ik in schreef over het meisje wat ik destijds leuk vond. Toen m'n zusje het vond, heeft ze dat meisje aan mij verkering laten vragen. Heel oprecht ook, wanneer je daar achteraf achter komt
Maar verder heb ik nooit aantekeningen gemaakt over hoe ik meisjes zou gaan hosselen
Doet verder ook te weinig moeite denk ikquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gezien het taalgebruik en zinsopbouw in de posts en in pm, ga ik er van uit (vooralsnog) dat het een troll is.
Dat terwijl jij wel een mening hebt met toegevoegde waardequote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij vond meisjes leuk op de lagere school?![]()
Ik weet dat ik kansarm ben/was. Ik vertelde je toch al dat ik veel te veel theoreticus ben en jarenlang bijna in afzondering heb geleefd.![]()
Dagenlang niemand spreken.Zelfs op vergaderingen niks zeggen.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doet verder ook te weinig moeite denk ik
quote:Praeses? jij hebt onze aandacht!! Waar is je vestje?
xxxxxxxx
Welke tip?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:01 schreef Watertornado het volgende:
Zo Kaneelstokje, ik heb jouw tip opgevolgd.
zou toch zweren dat jij kingtoppie wasquote:
Ze hebben waarschijnlijk nu betere dingen te doen. Grap is er af.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doet verder ook te weinig moeite denk ik
Ik was gewoon altijd alleen. Er was verder niemand in dat lab.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat terwijl jij wel een mening hebt met toegevoegde waarde
Meer squatten?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:01 schreef Watertornado het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
zou toch zweren dat jij kingtoppie was
Natuurlijk, vanaf groep 3 al aan het hosselen man.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij vond meisjes leuk op de lagere school?![]()
Baas dat je bent.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:12 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk, vanaf groep 3 al aan het hosselen man.
Maar WT, welke tip heb je het over?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:01 schreef Watertornado het volgende:
Mary and Max heb ik gezien ja, best een toffe film. Als je wilt mekken, kijk je diequote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:15 schreef -Miauw- het volgende:
Heeft iemand Monster House of Mary and Max gezien?
Mekken is huilen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:15 schreef twi het volgende:
[..]
Mary and Max heb ik gezien ja, best een toffe film. Als je wilt mekken, kijk je die
Oh dan ga ik die zeker kijken. Misschien ben ik erna wat minder chagrijnigquote:
Mary and Max is een dikke aanrader. Echt een toffe film.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:15 schreef -Miauw- het volgende:
Heeft iemand Monster House of Mary and Max gezien?
Ik zie het helemaal voor me.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:20 schreef Myraela het volgende:
Ik heb allemaal agenda's volgeschreven met welke jongen ik toen weer leuk vond.
Vandaag ook fijn met zo'n grietje die had ook een strakke ass, niet normaal meer. Deed ook squatten trouwens.quote:
Goed plan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dan ga ik die zeker kijken. Misschien ben ik erna wat minder chagrijnig
Dat had elk meisje hoor. De afwisseling per week was vooral erg leuk om te zien.quote:
Die ga ik kijkenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mary and Max is een dikke aanrader. Echt een toffe film.
Als je zin hebt om eventjes langs te komenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed plan.
Die teringzooi hier opruimen komt wel.
Ik dacht dat er niemand was gekomen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed plan.
Die teringzooi hier opruimen komt wel.
Vlucht gaat over 5 uur. Dan ben ik morgenmiddag 15:30 bij je. Deal.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die ga ik kijken
[..]
Als je zin hebt om eventjes langs te komen
25 man. Maar er is inderdaad niemand gekomenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik dacht dat er niemand was gekomen?
Niks mee gedaan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vandaag ook fijn met zo'n grietje die had ook een strakke ass, niet normaal meer. Deed ook squatten trouwens.
Ik vind een kleine Myra gewoon schattig. Dus dat stel ik me voor.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat had elk meisje hoor. De afwisseling per week was vooral erg leuk om te zien.En dan heel subtiel kleine hartjes als het nieuw was. En kei groot de hele naam over een bladzijde als het officieel was.
Cool!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vlucht gaat over 5 uur. Dan ben ik morgenmiddag 15:30 bij je. Deal.
Niemand wilde in mijn agenda schrijven, en ik mocht in niemands agenda schrijvenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iedereen ging altijd in mijn agenda schrijven. Maar geen hartjens.
Kleine myra was ook heel erg schattig.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks mee gedaan?
[..]
Ik vind een kleine Myra gewoon schattig. Dus dat stel ik me voor.
Iedereen ging altijd in mijn agenda schrijven. Maar geen hartjens.
Ik liep net langs het wijnschap en zag dat ze het etiket van Canei weer hebben gepimptquote:
Arme twi. Wil je er over praten?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Niemand wilde in mijn agenda schrijven, en ik mocht in niemands agenda schrijvenNog niet
Kwenie. Niet geweest. Tot laat bezig geweest een concept map te maken voor ecology.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
Kaneel, hoe was het met die vriend van je in lazarus?
Goedzo... Je moet je niet laten naaien door die marketeersquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik liep net langs het wijnschap en zag dat ze het etiket van Canei weer hebben gepimptToen ze een paar jaar terug ein-de-lijk die jaren 80 look hadden opgefrist ben ik er ingetrapt en heb ik een fles gekocht
zoehoet. En nu is het etiket nog iets moderner, ik ben maar snel doorgelopen....
Nee ik ga zo een film kijkenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Miauwtje
Kijke je ook de wedstrijd
Ja, zo oppervlakkig ben ik soms welquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Goedzo... Je moet je niet laten naaien door die marketeers
...wat?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:36 schreef twi het volgende:
Mijn etui was in de vorm van een blauwe vinvis en heette Walnoot.
Kaneelstok wanneer gaan wij (=jij) die fles Zubrowka kantelen? Het is een hele liter.quote:
Je bent veel verliefd geweest als kind? ik deed daar nooit aan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:35 schreef Myraela het volgende:
Ik schreef in agenda's. schoolboeken, etuis. Ik was creatief, jewaits.
Dat was niet verliefd zijn, dat was "op iemand zijn".quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent veel verliefd geweest als kind? ik deed daar nooit aan.
Ja makkiequote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee ik ga zo een film kijken![]()
Is het wat?
Arme twi. Wat een zware jeugd heb jij gehad.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:37 schreef twi het volgende:
[..]
M'n leraar heette Waldo. Het was een troll.
Een hele liter? Ik drink niet zo veel meer WT. Laatste keer had ik een halve liter op (wel binnen 1,5 uur) maar toen was ik dusdanig aangeschoten dat ik erg moeite had met fietsen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kaneelstok wanneer gaan wij (=jij) die fles Zubrowka kantelen? Het is een hele liter.
Okay.. Ja weet ik veel... Nare jeugd gehad hier.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:40 schreef twi het volgende:
[..]
Dat was niet verliefd zijn, dat was "op iemand zijn".
En vragen: "Wil je verkering met mij?"quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:40 schreef twi het volgende:
[..]
Dat was niet verliefd zijn, dat was "op iemand zijn".
Hm, dan hebben we de volgende meet denk ik een litertje van die meuk. Ik ben bang dat ik dit niet meer vrijwillig ga drinken.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme twi. Wat een zware jeugd heb jij gehad.
[..]
Een hele liter? Ik drink niet zo veel meer WT. Laatste keer had ik een halve liter op (wel binnen 1,5 uur) maar toen was ik dusdanig aangeschoten dat ik erg moeite had met fietsen.
Maar zelfde als tegen twi: ik ben over 2 weken weer beschikbaar voor leuke dingen.
Nee, ik was de troll. Die arme man heette Waldo, en ik noemde mijn etui naar 'm. Vandaar Walnoot. Onterecht wel, het was de leukste leraar die ik heb gehad.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Arme twi. Wat een zware jeugd heb jij gehad.
Wat ergquote:
Of een briefje: "Kruis aan ja of nee"quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En vragen: "Wil je verkering met mij?"
Of beter nog: "Wil jij verkering met mijn vriendin?"
Bazentijd was dat.
Is het zo erg? Ik ga niet een halve fles wodka drinken hoor? Ik hoorde gisteren de Flips graag wodka-Redbull drinkt. Ook maar uitnodigen dan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm, dan hebben we de volgende meet denk ik een litertje van die meuk. Ik ben bang dat ik dit niet meer vrijwillig ga drinken.
Ja... Tegenwoordig gaat alles met email of whatsapp.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat erg
[..]
Of een briefje: "Kruis aan ja of nee"
Die zaten in de break-out geloof ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat erg
[..]
Jij de troll, dat klinkt al logischer.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:43 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, ik was de troll. Die arme man heette Waldo, en ik noemde mijn etui naar 'm. Vandaar Walnoot. Onterecht wel, het was de leukste leraar die ik heb gehad.
Geeft niet, bij C_M ging het ook als zoete koek naar binnen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm, dan hebben we de volgende meet denk ik een litertje van die meuk. Ik ben bang dat ik dit niet meer vrijwillig ga drinken.
C_Mquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet, bij C_M ging het ook als zoete koek naar binnen.
Hahaha ja iddquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja... Tegenwoordig gaat alles met email of whatsapp.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die zaten in de break-out geloof ik.
Werd er zo'n briefje door de brievenbus gemoffeld en dan renden ze snel bang lachend weg.
Ik weet het nog, Kirsten. Voor het geval dat je meeleest: Sorry dat ik zo'n botte eikel was, maar ik was er toen echt niet aan toe.
Plan een mooie meet, zou ik zeggen.quote:
Ik zat bij 3 Kirstens in de klas en er zat een Kirsten op de school naast de mijne. Die Kirsten van het briefje heeft me meer dan 2,5 jaar lang lastiggevallen met dit soort dingen. Ze zat op de school naast de mijne en daar had ze verteld dat wij "het" hadden.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ja idd
[..]arme Kirsten.
Maarre wij schreven ze altijd zelf.
Hij was gewoon vriendelijk, kalm. Tijdens het lesgeven veel grapjes maken, zowel klassikaal als privé (zat dicht bij z'n bureau). Eens of twee keer per jaar kon je 'm omkopen om een les te laten vallen, maar kon ook verschrikkelijk chagrijnig zijn waardoor je je nooit echt als een randdebiel ging gedragen. Gewoon relaxed dus, maar het kon wel onweren dus je gedroeg je meestal wel. Uitzonderingen daargelatenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij de troll, dat klinkt al logischer.
Wat was er zo goed aan die leraar?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Plan een mooie meet, zou ik zeggen.
[..]
Ik zat bij 3 Kirstens in de klas en er zat een Kirsten op de school naast de mijne. Die Kirsten van het briefje heeft me meer dan 2,5 jaar lang lastiggevallen met dit soort dingen. Ze zat op de school naast de mijne en daar had ze verteld dat wij "het" hadden.
Toen kreeg ze ruzie met mijn buurmeisje die ook op die school zat. Mijn buurmeisje was ook verliefd op me.![]()
Al die jongens van die school mij zo pesten op het voetbalveld enzo.![]()
Ik kwam er later achter dat een van de Kirstens uit mijn klas thuis had verteld dat ik haar vriendje was.Ik kwam bij haar broer op de middelbare school en die ging mij uitlachen omdat ik iets met zijn zusje had.
Jij hottiequote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Plan een mooie meet, zou ik zeggen.
[..]
Ik zat bij 3 Kirstens in de klas en er zat een Kirsten op de school naast de mijne. Die Kirsten van het briefje heeft me meer dan 2,5 jaar lang lastiggevallen met dit soort dingen. Ze zat op de school naast de mijne en daar had ze verteld dat wij "het" hadden.
Toen kreeg ze ruzie met mijn buurmeisje die ook op die school zat. Mijn buurmeisje was ook verliefd op me.![]()
Al die jongens van die school mij zo pesten op het voetbalveld enzo.![]()
Ik kwam er later achter dat een van de Kirstens uit mijn klas thuis had verteld dat ik haar vriendje was.Ik kwam bij haar broer op de middelbare school en die ging mij uitlachen omdat ik iets met zijn zusje had.
Dat is opzicht wel grappig... Kindjes zoeken minderheden om te pesten... Maar je kunt ook in de minderheid vallen omdat je ''anders'' bent, en dat hoeft niet persé negatief te zijn... Stiekem is onze kaneel super heet en evolutionair superieur.quote:
Dat was niet verliefd zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent veel verliefd geweest als kind? ik deed daar nooit aan.
Dat hoorde ik ook van al die moeders. Die vonden mij zo leuk en aardig.quote:
Ik werd wel gepest op de basisschool (ook op de middelbare trouwens), maar op een gegeven moment ben je dat zat en doe je wat terug.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is opzicht wel grappig... Kindjes zoeken minderheden om te pesten... Maar je kunt ook in de minderheid vallen omdat je ''anders'' bent, en dat hoeft niet persé negatief te zijn... Stiekem is onze kaneel super heet en evolutionair superieur.
Wel leuke mannen hoor bij die Ierenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat erg
[..]
Ik maakte die groei mee in groep 4...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
k werd wel gepest op de basisschool (ook op de middelbare trouwens), maar op een gegeven moment ben je dat zat en doe je wat terug.
volgens mij ookquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die dampende boi laat stoomlocomotieven nog de ketel opblazen.
Again: dat denk ik ookquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is opzicht wel grappig... Kindjes zoeken minderheden om te pesten... Maar je kunt ook in de minderheid vallen omdat je ''anders'' bent, en dat hoeft niet persé negatief te zijn... Stiekem is onze kaneel super heet en evolutionair superieur.
Ojaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wel leuke mannen hoor bij die Ieren
waarom popt het woord 'kaneelstokje' op in mijn hoofdquote:
Kaneelstokje associeer ik wel direct met likkenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
waarom popt het woord 'kaneelstokje' op in mijn hoofd![]()
Eerst knuffelen
Tijdens knuffelenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eerst knuffelen
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:06 schreef El_Matador het volgende:
mijn basisschooltijd was leuk en hosselig. Wat mijn ouders bezield heeft om de meest wereldvreemde middelbare school te kiezen, weet ik nog steeds niet.
Gymnasiasten zijn gewoon echt niet van deze aarde.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik maakte die groei mee in groep 4...
Sloeg een jongen op zijn hoofd met een baksteen.
Nee hoor Poesje.quote:
De Walvis van de post telt niet mee.quote:
Ohaiquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eerst knuffelen
Omdat mijn pener alle vocht aan je mond ontttrekt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eerst knuffelen
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kaneelstokje associeer ik wel direct met likken
Ik ontkent het ook, maar je zit er niet ver vanaf.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee hoor Poesje.![]()
Twi, KT, WT, Myra en C_A hebben me allemaal gemeet. Ze kunnen dit ontkennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen had je inspiratie. Ben benieuwd of jullie zien wat het is
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik ook, jammer dat ik niet van kaneel houdquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kaneelstokje associeer ik wel direct met likken
quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:14 schreef Samzz het volgende:
De duinen nabij Katwijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen had je inspiratie. Ben benieuwd of jullie zien wat het is
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jazeker
Ik heb wel wijn op, dus daar ligt het aan
Wat gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen had je inspiratie. Ben benieuwd of jullie zien wat het is
.
With the stars as her umbrella
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De duinen nabij Katwijk.Nee, de duinen bij Egmond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik denk dat jij dat bent denkend aan mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen had je inspiratie. Ben benieuwd of jullie zien wat het is
.
Rustig aan.
Duidelijk toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen had je inspiratie. Ben benieuwd of jullie zien wat het is
.
Hahaha gatver Kaneelquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat mijn pener alle vocht aan je mond ontttrekt.![]()
Knuffelen is veel fijner. Heb ik veel meer behoefte aan.
[..]
Heb je nog gasten gesproken? Altijd handig om de gaten op te vullenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:16 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb gewoon een zwart gat als ik aan gisteravond terugdenk. Kan me hele stukken niet herinneren.
klote-aguardiente.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook, jammer dat ik niet van kaneel houd
[..]![]()
Oh man
Twi toch.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ontkent het ook, maar je zit er niet ver vanaf.
Mooie jukbeenderen en aanzwellende borsten hebben de duinen daar. Vooral mooie oorbellen. Ik zal er eens gaan kijken binnenkort.quote:
Dank jequote:
Ik denk niet dat ik dat ben...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dat bent denkend aan mij.
Jaa?quote:
Jukbeenderen? Waarquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooie jukbeenderen en aanzwellende borsten hebben de duinen daar. Vooral mooie oorbellen. Ik zal er eens gaan kijken binnenkort.
Ik ga je niet als wingman nemen. Verbaal en fysiek leg ik het tegen je afquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Twi toch.![]()
De enige vrouw die heeft laten weten mij knap te vinden is Moonwalk. En die is al maanden spoorloos.
Wij vallen toch op verschillende schoonheden dacht ik? Wij vullen elkaar wel aan twi'tje. Wingen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:20 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ga je niet als wingman nemen. Verbaal en fysiek leg ik het tegen je af
Ja? Ik heb hem nooit gezien volgens mij...quote:
Easy. Zijaanzicht van een persoon die het hoofd in de nek legt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen had je inspiratie. Ben benieuwd of jullie zien wat het is
.
Nice job btw
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
nee nog niet. en normaal maak ik veel foto's. Nu maar 1quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb je nog gasten gesproken? Altijd handig om de gaten op te vullenOf het is wachten op flashbacks
Lijkt me wel een aardig plan ja. Al zit er dan wel weer een aardig leeftijdsverschil, wat het wingmannen een beetje belemmertquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:21 schreef kingtoppie het volgende:
Wij vallen toch op verschillende schoonheden dacht ik? Wij vullen elkaar wel aan twi'tje. Wingen?
Dank jequote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Easy. Zijaanzicht van een persoon die het hoofd in de nek legt.
Nice job btw
Nou dat heb je dan goed en snel geexperimenteerdquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je. Experimentje, alleen wit en zwart krijt.
Jij denkt wel echt in problemen hequote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:22 schreef twi het volgende:
[..]
Lijkt me wel een aardig plan ja. Al zit er dan wel weer een aardig leeftijdsverschil, wat het wingmannen een beetje belemmert
Ik noem je wel ome gerrie ofzo. Dat diggen vrouwen wel.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:22 schreef twi het volgende:
[..]
Lijkt me wel een aardig plan ja. Al zit er dan wel weer een aardig leeftijdsverschil, wat het wingmannen een beetje belemmert
Wat heeft leeftijd er nou mee te makenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
nee nog niet. en normaal maak ik veel foto's. Nu maar 1
ik word oud. godverdomme.
Ja, want met leeftijdsverschil heb jij wel problemen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:22 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb het altijd veel fijner gevonden (nouja, nadat ik wist hoe seks was dan).quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha gatver Kaneel![]()
Knuffelen is niet altijd fijnermaar nu even wel
quote:
Ik bedoel sleutelbeenderen.quote:
Hoe kun je het nou fysiek tegen mij afleggen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:20 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ga je niet als wingman nemen. Verbaal en fysiek leg ik het tegen je af
Hihi, nee.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja? Ik heb hem nooit gezien volgens mij...
Kaneel, doe es een foto?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, want met leeftijdsverschil heb jij wel problemen.
Uitzonderingen die de regel bevestigenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:24 schreef Myraela het volgende:
Baby foto'squote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hihi, nee.
Ik heb geen recente foto's geloof ik.
Je moet met iemand gaan die er óf minder goed uit ziet, óf verbaal minder sterk is, lijkt me.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe kun je het nou fysiek tegen mij afleggen?
33 is een waardige leeftijd om te sterven.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat heeft leeftijd er nou mee te maken
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wanneer gaan we?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:26 schreef twi het volgende:
[..]
Je moet met iemand gaan die er óf minder goed uit ziet, óf verbaal minder sterk is, lijkt me.
Nee man. Juist gelijkwaardig.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:26 schreef twi het volgende:
[..]
Je moet met iemand gaan die er óf minder goed uit ziet, óf verbaal minder sterk is, lijkt me.
Neuken. Gewoon neuken.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kom jij eens met een oplossing dan!
Dankquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:24 schreef El_Matador het volgende:
Sammz, ik ben echt gezond jaloers op jouw tekenskills. En razendsnel hoe je dat weet te produceren. Respek.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
33 is een waardige leeftijd om te sterven.
Goed om te weten dat leeftijd niet uitmaaktquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat heeft leeftijd er nou mee te maken
Dinsdag of vrijdag, vrijdag is kutkloon ook in grunnquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:27 schreef twi het volgende:
[..]
Morgen? Moet je me verbaal wel wat leren, hoor.
Ik voel me hier af en toe echt een pedoquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Goed om te weten dat leeftijd niet uitmaakt![]()
![]()
Ik weet niet waar je het over hebtquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:28 schreef Myraela het volgende:
Gewoon niet wingmannen.Ze vallen altijd op de verkeerde.
De aftakeling aanzien is niet leuk. Rottend fruit ga je ook niet naar zitten kijken, toch?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
ik wil graag nog ietsje ouder worden
Kom maar dushiquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik voel me hier af en toe echt een pedo
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:28 schreef Drommeldaris het volgende:
Then again, vind maar eens iemand die bij mijn looks in de buurt komt
Dan lukt toch wel jong?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:26 schreef twi het volgende:
[..]
De lelijke meisjes die de hele avond achter je aanlopen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |