Ben ik met je eens. Zelf ben ik soms niet in staat om te zien of er ruimte zit tussen de afdruk en de bal. Soms sluit de afdruk eigenlijk aan op de lijn zonder dat ik kan zien of hij hem geraakt heeft.quote:Op zondag 3 juni 2012 09:01 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik heb het altijd wel knap gevonden hoe umpires altijd precies de plek aan kunnen wijzen waar de bal is beland op gravel. Ik had daar zelf nog wel eens mijn twijfels over toen ik zelf nog tenniste, zelfs als ik er bij wijze van spreken bovenop stond. Hawk-Eye is wat dat betreft een waterdicht systeem, de afdruk op de baan lezen veel minder.
Ze heeft wel een apart gezicht en mooie ogen vind ik. En een leuk figuur inderdaad.quote:Op zondag 3 juni 2012 08:51 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Maar die mensen sporen niet, want ze is vreselijk. Omdat er nou toevallg grote tieten voorhangen, maakt het nog niet leuk.
Hawk-Eye is accurater dan het menselijk oog in dit opzicht, dus dan is dat toch best ok.quote:Op zondag 3 juni 2012 09:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Zelf ben ik soms niet in staat om te zien of er ruimte zit tussen de afdruk en de bal. Soms sluit de afdruk eigenlijk aan op de lijn zonder dat ik kan zien of hij hem geraakt heeft.
Maar Hawk-Eye is niet waterdicht hoor. Die heeft ook een foutmarge. Maar ik zou ook liever Hawk-Eye zien op die gravelbanen.
Die 2 potten maken wss wel de dag goedquote:Op zondag 3 juni 2012 09:16 schreef Ambrosius het volgende:
Niet bepaald spannende potjes vandaag. Op Del Potro-Berdych na dan, en misschien Wawrinka-Tsonga.
Ja, precies, dat lijken me ook de enige echte wedstrijden. Federer tegen Del Potro of Berdych lijkt me beide leuk als kwartfinale.quote:Op zondag 3 juni 2012 09:16 schreef Ambrosius het volgende:
Niet bepaald spannende potjes vandaag. Op Del Potro-Berdych na dan, en misschien Wawrinka-Tsonga.
Vind ik ook. Al zie je vrijwel nooit dat umpires het mis hebben met de afdruk. Dat zag je in Rome, waar ze Hawk-Eye hadden maar niet gebruikten; de umpires hadden het keer op keer goed. Maar gek genoeg komt het best weleens voor dat ze zich vergissen als ze zeggen dat de bal twee keer heeft gestuiterd. Layani heb ik dat al zeker twee keer zien doen.quote:Op zondag 3 juni 2012 09:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hawk-Eye is accurater dan het menselijk oog in dit opzicht, dus dan is dat toch best ok.
Ze is inderdaad mooi, dat zal ik niet ontkennen. Maar iemand die zich zo gedraagt, daar knap ik meteen op af. Dan zie ik het mooie niet meer.quote:Op zondag 3 juni 2012 09:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze heeft wel een apart gezicht en mooie ogen vind ik. En een leuk figuur inderdaad.
Ze straalt wel iets superieurs uit vind ik. Als iemand gewoon arrogant of verwend is vind ik er meestal weinig aan, maar bij haar vind ik het wel wat hebben.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:14 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ze is inderdaad mooi, dat zal ik niet ontkennen. Maar iemand die zich zo gedraagt, daar knap ik meteen op af. Dan zie ik het mooie niet meer.
Ja, daarom mis ik Koellerer ook.quote:Alhoewel het ook wel weer entertaining is eigenlijk.
Argentijnen vs Hewittquote:Op zondag 3 juni 2012 10:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze straalt wel iets superieurs uit vind ik. Als iemand gewoon arrogant of verwend is vind ik er meestal weinig aan, maar bij haar vind ik het wel wat hebben.
[..]
Ja, daarom mis ik Koellerer ook.Ik vind het ook altijd leuk als twee spelers tegen elkaar moeten die elkaar niet mogen of die onlangs ruzie hebben gehad, zoals destijds met Murray en DP. Dan geeft dat het meer reliëf dan wanneer ze elkaars beste vrienden (lijken te) zijn, zoals Federer die Nadal toen liet meevliegen met zijn vliegtuig. Die animositeit in de tijd van Connors, Vilas, Lendl etc. spreekt me meer aan, al is het op zichzelf leuk dat bijna alle spelers best sportief met elkaar omgaan.
beginnen gewoon gelijkquote:
Nouja, dat is natuurlijk nooit echt top geweest? Maar dat is wel wat overdreven inderdaad.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:05 schreef franklop het volgende:
God, bij de NOS doen ze net of het lek bij het vrouwentennis weer helemaal boven is
quote:Op zondag 3 juni 2012 11:05 schreef franklop het volgende:
God, bij de NOS doen ze net of het lek bij het vrouwentennis weer helemaal boven is
quote:Op zondag 3 juni 2012 11:28 schreef Outlined het volgende:
een vrouw beoordeel je niet op de binnenkant maar op de buitenkant: niks mis met Goerges dus(en met rus ook niet trouwens)
ze moet gewoon niet pratenquote:Op zondag 3 juni 2012 11:27 schreef TheGOAT het volgende:
Wat een lief meisje is het toch
http://nos.nl/video/379658-rus-zo-zijn-sommige-meisjes.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |