Linkje naar deel 1:
Zwanger, wat nu?Ik zit een beetje in een lastige situatie. Ik heb een "relatie" met een jongen. Deze ken ik nu ongeveer 4 maanden.
Alleen is er een probleem. Hij heeft op het moment nog een vriendin waarmee hij een koop huis heeft en mee samen woont sinds een paar jaar
Nu ben ik er alleen achter gekomen dat de pil niet heeft gewerkt zoals het hoort. En heb een zwangerschap test gedaan. Deze was positief.
Nu ben ik een week of 8 zwanger van hem. Nu heb ik het er met hem even snel over gehad. Hij zegt abortus is de beste optie, Omdat er anders mensen achter komen dat hij is vreemd gegaan terwijl hij nog met haar had. plus zijn vriendin zelf. Hij is van mening dat dit nu niet kan , niet nu.
Daarbij verwacht hij met zijn vriendin ook nog een kind wat het allemaal moeilijker maakt. Deze kan elk moment komen.
Hij zegt wel dat ik de keus zelf moet maken maar hij nix voor me kan doen als ik het wel wil houden, Hij zegt dat abortus op het moment beter is dat het niet anders kan.
Ik kom er alleen dus niet aan uit wat de beste keuze is, de "makkelijkste" keuze is dat idd vanwege de problemen erom heen.
ik weet alleen niet of ik dit wel kan en ben bang dat ik er spijt van ga krijgen. En vraag me dan af waarom dat andere kindje wel. en deze niet en dan evt over een tijd weer wel. hij zegt dat hij t ook niet makkelijk vind.
de reden dat ik denk nee , is omdat er dan waarschijnlijk problemen komen als mensen dit weten , en dat het kind "officieel" geen vader heeft.
misschien verandert dit als het kind er zou zijn?
en heb zelf ook niet alleen op een rij betreft werk en een woning. ik zal dan ook moeten verhuizen,deze problemen kunnen waarschijnlijk wel opgelost worden, maar kan ik dit alleen ?
De ene keer zegt hij misschien toch bij zijn huidige vriendin weg te willen en de andere keer weer niet . vanwege de familie en hij anders alles kwijt is.
Dan wil hij weer zo door blijven gaan, en dan weer niet. krijg er niet echt hoogte van.
Alleen dat hij dus bang is dat er mensen achter gaan komen dat het van hem is en dat mag nu echt niet.
Ik weet dat het niet slim is geweest om hier aan te beginnen. Ik wist ook niet vanaf het eerste moment dat hij een vriendin had die zwanger is.
In het begin gaf hij ook de indruk niet met haar verder te willen na de geboorte van dat kindje maar nu lijkt dit allemaal weer veranderd.
Alvast bedankt voor het lezen.