terechtquote:
Neuhj. Al kan hij het welquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Is Danny een rappert ja? Dat wist ik niet
ik hoop hetquote:
Kun je toch wel horen dat ie dat niet isquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Is Danny een rappert ja? Dat wist ik niet
denk ik ookquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat het Vince/Bo wordt qua 1 en 2e plek
Een seizoen lang is daarin "The man who can't be moved" 'gehyped'quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Huh wat doet hij daar dan? Ik keek dat altijd, maar geen idee.
Zal een close call zijn met Willquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:02 schreef Peter het volgende:
Wat zingt Danny slecht, ik vermoed het slechtste van de hele avond..
OK wist ik niet, dat hij dat was.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een seizoen lang is daarin "The man who can't be moved" 'gehyped'
Danny is ook beroerd livequote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:02 schreef Peter het volgende:
Wat zingt Danny slecht, ik vermoed het slechtste van de hele avond..
Ik heb geen idee, valt geen pijl op te trekken wat ze in de UK nou wel of niet goed vindenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat het Vince/Bo wordt qua 1 en 2e plek
Ik denk dat Vince meer populair is bij de jeugdquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, valt geen pijl op te trekken wat ze in de UK nou wel of niet goed vinden
Leuk!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:03 schreef iBenny het volgende:
DIt wordt dus hun nieuwe single(van The Script bedoel ik)?
Ze heeft wel zo'n duffe hondenkop jaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:03 schreef Karina het volgende:
Bo kijkt steeds alsof ze bijna in slaap valt.
Hopelijk geen live-versiequote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:03 schreef iBenny het volgende:
DIt wordt dus hun nieuwe single(van The Script bedoel ik)?
Engelbertquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:05 schreef Karina het volgende:
Ik ben benieuwd, kijken of hij beter zingt dan Engelbert.
Tuurlijk doet hij datquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:05 schreef Karina het volgende:
Ik ben benieuwd, kijken of hij beter zingt dan Engelbert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |