quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:00 schreef borisz het volgende:
GSMC Na LI winnares Roland Garros 2011
64 76(0)
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:06 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2011
![]()
75 76(3) 57 61
Ach ja, ze is en blijft duits hequote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:18 schreef truedestiny het volgende:
[..]
De Duitse. Na een winner van haar deed ze zo'n gebaar van: klap ook is voor mij!
Ongelooflijk na z'n vorige ronde.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:14 schreef Tim86 het volgende:
Mathieu heeft er ook een vijfde set uitgesleept
En die blik naar Rus telkens..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:25 schreef Eppie_NL het volgende:
Goerges die bij iedere punt een vuistje maakt.
Gralollers had het ook zwaar en moest gisteren zelfs nog spelen..PHM had iedere set genoeg kansen maar verklootte het steeds..had gewoon in 3 sets klaar moeten zijn eigenlijkquote:
Helaas heeft ze een shirtje eronder, geen inkijkquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:31 schreef CoolStoryBro het volgende:
Die Goerges heeft wel dikke jetsers zeg
Mwah, als ze klaarstaat voor de return is er wel wat inkijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:32 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Helaas heeft ze een shirtje eronder, geen inkijk
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:35 schreef debeterebob het volgende:
Wordt ze zelf ook niet moe van dat vuistje?
Ik kijk bijna nooit vrouwen tennis!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:36 schreef Tim86 het volgende:
Grappig, Goerges is hier altijd erg populair. Nu speelt ze tegen een Nederlandse en wordt ze helemaal afgemaakt
Jetsers hequote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:36 schreef Tim86 het volgende:
Grappig, Goerges is hier altijd erg populair. Nu speelt ze tegen een Nederlandse en wordt ze helemaal afgemaakt
Ze is vooral populair omdat ze lekker isquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:36 schreef Tim86 het volgende:
Ik kijk alleen als er lekkere wijven spelen (Kirilenko, Ivanovic) etcquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:36 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ik kijk bijna nooit vrouwen tennis!
Ivanovic dan met haar vuistje en der halve pirouette na elk punt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:38 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Ik kijk alleen als er lekkere wijven spelen (Kirilenko, Ivanovic) etc
Paar posts hierbovenquote:
oopsquote:
Toch lijkt Rus de onderliggende nu, beetje het zelfde als bij Bertens. Die kon toch ook winnen, als is Goebes wel beter natuurlijkquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:45 schreef TheArt het volgende:
Gralollers is een nieuw record kreunen bij de mannen aan het verbreken
Huh, wat heeft dat met mijn post te makenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:48 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Toch lijkt Rus de onderliggende nu, beetje het zelfde als bij Bertens. Die kon toch ook winnen, als is Goebes wel beter natuurlijk
vorige set stond ze ook 5-1 achter ofzo..ben benieuwdquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:50 schreef Morthill het volgende:
Woz vliegt er ook weer uit1-4 in de 3e set
Nu weer iig..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
vorige set stond ze ook 5-1 achter ofzo..ben benieuwd
Vindt je het gek met die jetsers, zal behoorlijk zwaar zijn voor haar rugquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:53 schreef TheVulture het volgende:
Goerges greep even naar haar rug leek het
Op 1 staan zonder ooit een GS gewonnen te hebbenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:55 schreef CoolStoryBro het volgende:
Wow Wozniacki lijkt weer te gaan verliezen. Wat is ze afgezakt zeg in een paar maanden van de nummer 1 naar 9.
Mjah, anders heb je Ivanovic op 1quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:56 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Op 1 staan zonder ooit een GS gewonnen te hebben
Yup echt schandalig, net als Safina.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:56 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Op 1 staan zonder ooit een GS gewonnen te hebben
Ik mis Heninquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mjah, anders heb je Ivanovic op 1wat had die daar te zoeken
True thatquote:
Die mis ik dan weer helemaal nietquote:
De laatste speelster met een goede techniek?quote:
Dus als ze straks in de finale van Wimbledon tegen Kiki Bertens staat, ga je niet kijken?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:59 schreef Eppie_NL het volgende:
Dit is de eerste en gelijk meteen ook de laatste wedstrijd van Goerges die ik kijk.
Idd tegenwoordig is het bij de vrouwen alleen maar beuken vanuit de baseline, totaal geen variatiequote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
De laatste speelster met een goede techniek?
Ik vond dat altijd zo'n stuk chagrijnquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
De laatste speelster met een goede techniek?
Nu breaken zou goud zijnquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:02 schreef MilaNL het volgende:
Mooi om te zien hoe Görges vooral zichzelf aan het afleiden is.
Ik heb liever een chagrijnige speler die mooi spel laat zien dan een chick die alleen maar staat te beuken.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd zo'n stuk chagrijn
Haar karakter is niet zo gorgeousquote:
Ik dig haar niet meer sinds ze met die Rory McIlroy aan het daten is. Wat een knuppel is die golfer.quote:
Het lijkt wel Robin.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:06 schreef TheArt het volgende:
Wat heeft Görges nou weer te zeiken? Zou het te donker zijn?
Ik woon in Duitsland, dus ik mag datquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:09 schreef Columbiafan het volgende:
Ook weer lekker dat alles negatiefs plots weer 'typisch Duits' is
Daar kan het in 2 minuten voorbij zijn, bij 5-3 zullen ze wel kappenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:09 schreef TheArt het volgende:
Ze zijn bij Kanepi-Woz nog gewoon aan het spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IIG 4-1 nuquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:13 schreef TheGOAT het volgende:
Beter geeft die umpire haar een waarschuwing.
Straks gaat ze behandeling blessure aanvragne
Ik zou haar wel doen, dat wel!quote:
dusssssquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:13 schreef kingmob het volgende:
Waarschijnlijk heeft ze zo een 'blessure'
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze is het type vriendin die hoofdpijn faket als je zin hebt om te neuken.
zo is ze nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:15 schreef Djokotron het volgende:
Rus moet gewoon even naar der toe lopen nu en zeggen dat ze toch wel gaat verliezen en dan weer lachend weg lopen![]()
Die had ook wel van de trekjes ja, al won die regelmatig wat grote toernooitjes.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:15 schreef TheVulture het volgende:
Die Goerges mag blij zijn dat ze niet tegen een van de Williams-zusjes speelt...
Oh nu een blessurebehandeling.... echt serieus
Hier kon Hingis in haar beste dagen een puntje aan zuigen
onderhands serveren tegen Graffquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die had ook wel van de trekjes ja, al won die regelmatig wat grote toernooitjes.
Die racket?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Rus ziet er op zijn zachtst gezegd een beetje raar uit met die racket tussen haar benen.
Engels leenwoord, dan mag je die of dat gebruiken.quote:
Wat mij betreft staat ze dadelijk op van die stoel en breekt ze haar enkel... ik gun zo'n mokkel echt het slechtstequote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die had ook wel van de trekjes ja, al won die regelmatig wat grote toernooitjes.
Heb je daar een bron voor, op onzetaal.nl ofzo?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Engels leenwoord, dan mag je die of dat gebruiken.
Anders jinx je evenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:18 schreef Aalbers het volgende:
Hoe hoog komt Rus te staan als ze er in de vierde ronde uit vliegt?
Is ook niet verstandig lijkt me, dat is juist wat Goerges wil bereiken.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:19 schreef CoolStoryBro het volgende:
Rus die mag ook wel wat assertiever zijn hoor, ze zegt geen fuck
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is ook niet verstandig lijkt me, dat is juist wat Goerges wil bereiken.
Waarom zou ze. Schiet ze helemaal niks mee op. Ze moet gefocust blijven dus niet op gaan winden en af laten leiden.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:19 schreef CoolStoryBro het volgende:
Rus die mag ook wel wat assertiever zijn hoor, ze zegt/doet geen fuck
Klopt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ja, die gaat nou nog 1 game spelen, om vervolgens morgen meteen te gaan breaken..
Lekker is die.
Eurosport.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:26 schreef kingmob het volgende:
Zit iedereen op de stream ofzo, wordt het niet uitgezonden?
Nee, tot 5 uur ofzo op tv dacht ikquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:26 schreef kingmob het volgende:
Zit iedereen op de stream ofzo, wordt het niet uitgezonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |