SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz of Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: de Gupdate van JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee hoor. Wel de enige die reageert.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:31 schreef wietparkiet het volgende:
ik ben ook de enigste die luistert geloof ik
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
Wel een slechte kwaliteit, merk ik nu...
Ain't it funny how it is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Dus je luistert niet mee.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:10 schreef Crack_ het volgende:
Ik luister een liedje dat kiss my ass heet, awesome
Ain't it funny how it is
Je moet een Viña Esmeralda kopen van "Torres". Geweldige wijn, ga jij waarderen.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Wat is het?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet een Viña Esmeralda kopen van "Torres". Geweldige wijn, ga jij waarderen.Druif?
Ooh sorryquote:![]()
![]()
Baby darling doll face honey![]()
Hoi WTtje. Welke tip had je het zojuist over?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet een Viña Esmeralda kopen van "Torres". Geweldige wijn, ga jij waarderen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
AAAAAAAAAAAAAH HAAL HET WWEEEEEGquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:15 schreef Tchock het volgende:
Omfg ik word hier echt gek van
[ afbeelding ]Baby darling doll face honey![]()
Zubrowka.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi WTtje. Welke tip had je het zojuist over?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dat is al een aantal maandjes geleden, geloof ik. Goed dat je dat hebt onthouden.quote:
Al wat geproefd?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Non.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is al een aantal maandjes geleden, geloof ik. Goed dat je dat hebt onthouden.
Al wat geproefd?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik ben wel benieuwd wat een fijnproever zoals jij er van vindt.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik zal hem eens opentrekken.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat een fijnproever zoals jij er van vindt.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Hm, dat is wel heel erg gearomatiseerd. Vind het niet echt heel lekker te noemen.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dat is jammer.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm, dat is wel heel erg gearomatiseerd. Vind het niet echt heel lekker te noemen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Je hebt veel jaren80 muziek gemist net.quote:![]()
Maar welkom!
Ain't it funny how it is
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hebt veel jaren80 muziek gemist net.![]()
Maar welkom!![]()
Ik moest vandaag werken, maar wordt er nog wat gedraaid?![]()
Uiteraard!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:58 schreef wietparkiet het volgende:
Melting, zou je go willen roepen als je klaar bent met draaien ?Ain't it funny how it is
Ain't it funny how it is
is dat wel betrouwbaarquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:12 schreef Melting het volgende:
[..]
http://www.radio49.nl/playing.php?buster=02092028203
Sowieso 9...![]()
![]()
oh, nog leuke afleveringen tussen ?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:19 schreef jaren80 het volgende:
[..]
Ben even de rijdende rechter aan het terugkijken![]()
Jazekerquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh, nog leuke afleveringen tussen ?
Dit is al de 13e keer dat ik die aflevering terugzie (). Gewoon hilarisch.
![]()
Vanavond even kijken danquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:27 schreef jaren80 het volgende:
[..]
Jazeker
Dit is al de 13e keer dat ik die aflevering terugzie (). Ma
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:30 schreef jaren80 het volgende:
[..]
''ik heb geen teringwijf gezegd'' ''wel waar!!'' ''Nee, ik zei kankerwijf!''![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:30 schreef jaren80 het volgende:
[..]
''ik heb geen teringwijf gezegd'' ''wel waar!!'' ''Nee, ik zei kankerwijf!''Straks eens kijken dan.
Ain't it funny how it is
speel jij een spelletje tegen crack_ ?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:32 schreef Tchock het volgende:
Wisten jullie dat je geen noodweer in kunt zetten tegen een aanval van een hond? Nee he? Bam.![]()
Hoezo?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
speel jij een spelletje tegen crack_ ?![]()
Waaromquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat dat zinnetje Crack_ materiaal zou kunnen zijn![]()
![]()
![]()
Jongens even vanaf 14 min kijken, ze gaat daar compleet uit haar dak, kan nauwelijks de prosecco binnenhouden![]()
![]()
Die vrouw in dat groene jasje met dat rare haar, is die serieus geestelijk gehandicapt?Squote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:38 schreef jaren80 het volgende:
Jongens even vanaf 14 min kijken, ze gaat daar compleet uit haar dak, kan nauwelijks de prosecco binnenhouden![]()
Wie?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:33 schreef wietparkiet het volgende:
Oh ze treden 8 en 9 juni op in eersel
Ain't it funny how it is
Schizofreen denk ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die vrouw in dat groene jasje met dat rare haar, is die serieus geestelijk gehandicapt?S![]()
Eersel is 12 kn van hier of zo.quote:
Ain't it funny how it is
Hehe vetquote:
Edit: dat hele festival schijnt niet door te gaan
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2012 21:43:51 ]![]()
Meme'squote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Facebook naar de beurs?
[ afbeelding ]
Benzine brandt?
[ afbeelding ]![]()
![]()
watquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Help nou mee!
Anders snap ik het niet.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Even vanaf 18:50 gaan kijken, het wordt nog leukerquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Facebook naar de beurs?
[ afbeelding ]
Benzine brandt?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Welk festival is dat dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hehe vet
Edit: dat hele festival schijnt niet door te gaan![]()
Ain't it funny how it is
Ik zie het. Nog nooit van gehoord.quote:
Ain't it funny how it is
Die vrouwquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Facebook naar de beurs?
[ afbeelding ]
Benzine brandt?
[ afbeelding ]![]()
:')![]()
Jongens dringende vraag.. ik moet van iemand de cijfers 1 tot 14 op een blaadje schrijven en nu moet ik wachten tot ik weer iets mag doen.. weet iemand waarvoor dit is?
zal wel een testje of een kunstje ofzoiets zijnquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:57 schreef Crack_ het volgende:
Jongens dringende vraag.. ik moet van iemand de cijfers 1 tot 14 op een blaadje schrijven en nu moet ik wachten tot ik weer iets mag doen.. weet iemand waarvoor dit is?![]()
Ja. Geen idee. Wat...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:57 schreef Crack_ het volgende:
Jongens dringende vraag.. ik moet van iemand de cijfers 1 tot 14 op een blaadje schrijven en nu moet ik wachten tot ik weer iets mag doen.. weet iemand waarvoor dit is?:')![]()
Er zijn maar 10 cijfers (0 tot 9), dat is de truuk denk ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:57 schreef Crack_ het volgende:
Jongens dringende vraag.. ik moet van iemand de cijfers 1 tot 14 op een blaadje schrijven en nu moet ik wachten tot ik weer iets mag doen.. weet iemand waarvoor dit is?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal wel een testje of een kunstje ofzoiets zijnDit is gewoon mind fuckingquote:Nee dat is het nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er zijn maar 10 cijfers (0 tot 9), dat is de truuk denk ik.had even gevraagd
Van wie? En waarom zou je dat doen, als je niet weet waarom?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:57 schreef Crack_ het volgende:
Jongens dringende vraag.. ik moet van iemand de cijfers 1 tot 14 op een blaadje schrijven en nu moet ik wachten tot ik weer iets mag doen.. weet iemand waarvoor dit is?
Ain't it funny how it is
Misschien voor een kickass vouwbloemquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Dit is gewoon mind fucking
[..]
Nee dat is het niethad even gevraagd
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ja van een of andere idioot dat wel.. dusja weet niet. Maar ik dacht eerst "oh ja tuurlijk is wel grappig" het begon ook met "neem getal en streep die door" en toen moest ik ineens niet meer doorstrepen!!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Van wie? En waarom zou je dat doen, als je niet weet waarom?Heey! Hoe gaat ie?quote:Is dat 14?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien voor een kickass vouwbloem
[ afbeelding ]
En toen moest ik wachten tot ná tien uur.. daarvoor ging sowieso niks gebeuren maar na tien uur pas dus ik wacht. Verdikkie..
Gewoon briefje weggooien en negeren.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja van een of andere idioot dat wel.. dusja weet niet. Maar ik dacht eerst "oh ja tuurlijk is wel grappig" het begon ook met "neem getal en streep die door" en toen moest ik ineens niet meer doorstrepen!!
Ain't it funny how it is
De normale niet, misschien heeft hij er een gemaakt die tot 14 gaat.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja van een of andere idioot dat wel.. dusja weet niet. Maar ik dacht eerst "oh ja tuurlijk is wel grappig" het begon ook met "neem getal en streep die door" en toen moest ik ineens niet meer doorstrepen!!
[..]
Heey! Hoe gaat ie?
[..]
Is dat 14?
Dreigen dat hij zegt wat de bedoeling is, en anders wel weggooien.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
WTF, en op dít moment zegt hij "niet weggooien" omg.
Ain't it funny how it is
Goed, waarmee zal ik dreigenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Dreigen dat hij zegt wat de bedoeling is, en anders wel weggooien.
Dreigen dat je het wel weggooid.quote:
Ain't it funny how it is
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat je de getallen 2 t/m 15 opschrijft.
Ain't it funny how it is
Of je doet het zo.quote:00000001
00000010
00000011
00000100
00000101
00000110
00000111
00001000
00001001
00001010
00001011
00001100
00001101
00001110You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
ook hexadecimaal kent de 0quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het veertiende getal is echt D hoor. Jij telt de 0 niet.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Het veertiende getalquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het veertiende getal is echt D hoor. Jij telt de 0 niet.het getal veertien.
Hoe kwam jij op D danquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het veertiende getalhet getal veertien.
![]()
![]()
Niet goed nadenken. Ik dacht A = 10 en D is het vierde letter in het alfabet.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Wat is hier mis mee???quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ga je verzoekjes eerst zelf eens luisteren voordat ik ze erin gooifan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Moet eigenlijk nog best veel voor school doen aan projecten wil ik mijn overgang naar het volgende leerjaar veiligstellen![]()
![]()
boeiendquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er iemand überhaupt luistert![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er iemand überhaupt luistert
Ain't it funny how it is
Als jij je daar gelukkig bij voeltquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee in een wit shirt met goulashvlekken![]()
![]()
Ik heb een remix gestuurdquote:zonder eerst zelf te luisteren wat voor één het precies was.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Klinkt goed hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb een remix gestuurdzonder eerst zelf te luisteren wat voor één het precies was.
![]()
Hij maakt dan ook deel uit van Masters of ceremony dus dat kan kloppenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmpf. Het klinkt heel erg kelly-van-der-soest-achtig.![]()
Ah, dan ben ik toch niet helemaal gek.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hij maakt dan ook deel uit van Masters of ceremony dus dat kan kloppen
doorgaan, ookal luister ik nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:58 schreef wietparkiet het volgende:
Zal ik nog even doorgaan of wil iemand het overnemen ofzo ?![]()
![]()
Ik maak m'n flesje leeg en duik m'n bed in.. 4:30 opstaan op een zondag, wie dat verzonnen heeft...
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
ojoow, dat is straks alquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik maak m'n flesje leeg en duik m'n bed in.. 4:30 opstaan op een zondag, wie dat verzonnen heeft...![]()
Dat betwijfel ik..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
je doet bijna hetzelfde weruk als ik gDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Maar jij zit op de lijnbus?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
je doet bijna hetzelfde weruk als ik gBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Gelede bazenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:08 schreef Dientje12 het volgende:
mijne kan een hoekje worden van 45 gradenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Connection of RET? Of... wat? Waar kom je eigenlijk vandaan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:08 schreef Dientje12 het volgende:
mijne kan een hoekje worden van 45 graden
nee vrachtwagenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Connection of RET? Of... wat? Waar kom je eigenlijk vandaan?![]()
dit of wat ik net draaide ?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:09 schreef Watertornado het volgende:
Vond het wel fijne muziek eigenlijk.![]()
Dat is heul niet bijna hetzelfde werkquote:
Zelfde auto is wel cool
Weet ik, mijn lading kan niet pratenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is heul niet bijna hetzelfde werk
Zelfde auto is wel cool![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Weet ik, mijn lading kan niet praten
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Saaie ladingquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Weet ik, mijn lading kan niet praten![]()
Bij wie? Welk soort transport? Misschien kom ik je weleens tegen
DM tochquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Saaie lading![]()
Bij wie? Welk soort transport? Misschien kom ik je weleens tegen
schepen provianderen![]()
Veel eiwitten zeker.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:14 schreef Dientje12 het volgende:
ik kan wel eten van me lading of drinkenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
vanallesquote:
@ jofunu
LOOOL we zitten zo dicht bij elkaar met werk
Waar jij werkt zit vlakbij een dcberkel daar tankte ik altijd bij me vorige baas![]()
![]()
Ben vieze vodkasmaak aan het wegspoelen met Talisker 10, dat is wat er omhoog is.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Klopt, die bij de Renaultquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
vanalles
@ jofunu
LOOOL we zitten zo dicht bij elkaar met werk
Waar jij werkt zit vlakbij een dcberkel daar tankte ik altijd bij me vorige baasEn de Wasstraat, en Broun...
Renaultquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, die bij de RenaultEn de Wasstraat, en Broun...
![]()
En bij die wasstraat was ik altijd, maar meestal doet me baas dat zelf![]()
![]()
Jij hebt geen douche ?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Renault![]()
En bij die wasstraat was ik altijd, maar meestal doet me baas dat zelf![]()
Ja wij ook, of we gaan naar die nieuwe in de Botlek.. Die is veul beterquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Renault![]()
En bij die wasstraat was ik altijd, maar meestal doet me baas dat zelf
Ah botlek is te verquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja wij ook, of we gaan naar die nieuwe in de Botlek.. Die is veul beter![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Teveel booty voor dat lijfje.. Vast een neger ass..
Dit gaat het niet beter maken hè?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ziet eruit als een man, ik weet niet
Lach niet! Ik heb mijn validatie van mensen die ik niet ken zo nodig
!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Waar zijn Jan en Corneel?quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
SPOILER: geniaal voor het EKOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 00:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
haha gekkie weet ik tog haha xD soms wordt ik somaar wakker met een pener in mn kont xDD![]()
![]()
dat was niet de bedoeling, ik had je genoeg phb gegeven voor een hele groep ofzoquote:Op zondag 3 juni 2012 00:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
haha gekkie weet ik tog haha xD soms wordt ik somaar wakker met een pener in mn kont xDD![]()
![]()
oh vandaar dat ik zo makkelijk kon peopen gisterquote:Op zondag 3 juni 2012 00:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat was niet de bedoeling, ik had je genoeg phb gegeven voor een hele groep ofzo![]()
Pindarotsje in de branding.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
gquote:Op zondag 3 juni 2012 00:46 schreef Plastic_zak het volgende:
pimmetjeheb je je ipod al verkocht? of stuurt nu iederen je dm's om pics van je pener te zien? :$
![]()
![]()
Ja iemand heeft 140 incl gebodenquote:Op zondag 3 juni 2012 00:46 schreef Plastic_zak het volgende:
pimmetjeheb je je ipod al verkocht? of stuurt nu iederen je dm's om pics van je pener te zien? :$
Ik twijfel ik wil er eigenlijk precies 150 voor hebben maar om voor die 15 euro moeilijk te gaan doen is ook weer zo wat.![]()
welke reeks anders dan?quote:
Kom me vertellen wijs me een goeie aan, waar niemand en ook niemand komt haten![]()
oh ik heb volgens ing schijnbaar mijn spaarrekening opgezegd. dafuq is dit
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
ehhe, wtf doe dagquote:Op zondag 3 juni 2012 01:09 schreef napoleonfour het volgende:
oh ik heb volgens ing schijnbaar mijn spaarrekening opgezegd. dafuq is dit
Forum Opties Forumhop: Hop naar: