Die vrouw in dat groene jasje met dat rare haar, is die serieus geestelijk gehandicapt?Squote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:38 schreef jaren80 het volgende:
Jongens even vanaf 14 min kijken, ze gaat daar compleet uit haar dak, kan nauwelijks de prosecco binnenhouden
Wie?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:33 schreef wietparkiet het volgende:
Oh ze treden 8 en 9 juni op in eersel
Schizofreen denk ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die vrouw in dat groene jasje met dat rare haar, is die serieus geestelijk gehandicapt?S
Eersel is 12 kn van hier of zo.quote:
Hehe vetquote:
Meme'squote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Facebook naar de beurs?
[ afbeelding ]
Benzine brandt?
[ afbeelding ]
watquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Help nou mee!
Anders snap ik het niet.
[ afbeelding ]
Even vanaf 18:50 gaan kijken, het wordt nog leukerquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Facebook naar de beurs?
[ afbeelding ]
Benzine brandt?
[ afbeelding ]
Welk festival is dat dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hehe vet
Edit: dat hele festival schijnt niet door te gaan![]()
Ik zie het. Nog nooit van gehoord.quote:
Die vrouwquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Facebook naar de beurs?
[ afbeelding ]
Benzine brandt?
[ afbeelding ]
zal wel een testje of een kunstje ofzoiets zijnquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:57 schreef Crack_ het volgende:
Jongens dringende vraag.. ik moet van iemand de cijfers 1 tot 14 op een blaadje schrijven en nu moet ik wachten tot ik weer iets mag doen.. weet iemand waarvoor dit is?
Ja. Geen idee. Wat...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:57 schreef Crack_ het volgende:
Jongens dringende vraag.. ik moet van iemand de cijfers 1 tot 14 op een blaadje schrijven en nu moet ik wachten tot ik weer iets mag doen.. weet iemand waarvoor dit is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |