Het staat hier ook vol met spullen voor Ingrid.quote:
Een tv kast, een boekenkast, een schilderij, 3 dozen en 3 grote tassen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
Misschien moet je een foto posten als bewijs!
Waar bemoeit ze zich mee.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat was én de vraag niet én niet aan jou gesteld.
Stapeluuhhhhhquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Waar bemoeit ze zich mee.Wij vinden wel een plek.
Je wilt mijn slaapkamer zeker zien?quote:
Dat hoeft niet, vannelle en ik vallen op de bank wel in slaap.quote:
Veel plezier.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:23 schreef Papabear het volgende:
Goed, wij gaan knikkeren bowlenTot straks!
Psies, slapen kun je overal.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je wilt mijn slaapkamer zeker zien?
[..]
Dat hoeft niet, vannelle en ik vallen op de bank wel in slaap.
Veel plezier!!!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:23 schreef Papabear het volgende:
Goed, wij gaan knikkeren bowlenTot straks!
Precies wij kunnen zelfs lepeltje-lepeltje liggen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Psies, slapen kun je overal.
Hebben we in Korea wel geleerd.
Inderdaad, kwestie van vertrouwen en voldoende moe zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Precies wij kunnen zelfs lepeltje-lepeltje liggen.![]()
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:30 schreef Rucky het volgende:
Hulde voor de mensen die het geschonken hebben.![]()
Als je een bloedmooie vrouw was: graag! maar nu geen interessequote:
Msn is ook inet eej?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nouja, hij staat aan en gaat niet ergens anders op. Mja, ga ik wel inetten. Vind het alleen leuk met EK en WK, als er iets op het spel staat.
halleluja, volgens mij is je oudste langer dan ikquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:45 schreef Papabear het volgende:
Zo, wij benne d'r ook weer
[ afbeelding ]
Hij is nog maar 4 cm. korter dan mij, dus dat kan wel kloppenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
halleluja, volgens mij is je oudste langer dan ik![]()
Das ook niet zo moeilijk Moquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
halleluja, volgens mij is je oudste langer dan ik![]()
proestquote:
Ik verwarde haar al eens met haar dochter.quote:
Die ook al groter is dan d'r moederquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik verwarde haar al eens met haar dochter.
Jij ook al?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik verwarde haar al eens met haar dochter.
Ik mn hele leven niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:33 schreef Rucky het volgende:
Maar ze gaat wel de marathon lopen en dat doe ik haar de komende 5 jaar nog niet na.
Wel als ik je achterna ren.quote:
Niks misschien lopen zal je.quote:
Je moet haar opjagen, dat betekent dat je dezelfde afstand en snelheid moet hebben.quote:
Of je neemt een zweep van 42 km 21 km want het is een rondje.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je moet haar opjagen, dat betekent dat je dezelfde afstand en snelheid moet hebben.
Al aan gedacht?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:55 schreef vannelle het volgende:
[..]
Psies, dan gaat die laatste 195 meter vanzelf.
motivatie mep dan!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:22 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hee, niet meppen! Was als motivatie bedoeld.
Nog niet zo lang geleden heb ik een engeltje uit de handen van een loverboy gered en ik mocht van haar drie wensen doenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:42 schreef Pulver het volgende:
Kan er niet iemand een leuke mop vertellen?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:51 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden heb ik een engeltje uit de handen van een loverboy gered en ik mocht van haar drie wensen doen
Mijn eerste wens was uiteraard een dikke bankrekening en zo geschiede. Ik was opeens een rijk man
Mijn tweede wens was een enorme brug van hier tot Amerika met een superdeluxe lift die mij van alle gemakken voorziet, waardoor ik binnen 10 minuten in de USA ben![]()
Het engeltje zei daarop dat zoiets zelfs voor haar onmogelijk is en of ik echt niet iets anders zou willen.
Mijn derde wens was dat ik de vrouwen wat beter zou willen kunnen begrijpen, niets meer, niets minder.
Waarop het engeltje zei: "Zeg, die brug... Wil je die 2- of 4-baans?
zes-baans .. m'n vrienden moeten er ook gebruik van makenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:51 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden heb ik een engeltje uit de handen van een loverboy gered en ik mocht van haar drie wensen doen
Mijn eerste wens was uiteraard een dikke bankrekening en zo geschiede. Ik was opeens een rijk man
Mijn tweede wens was een enorme brug van hier tot Amerika met een superdeluxe lift die mij van alle gemakken voorziet, waardoor ik binnen 10 minuten in de USA ben![]()
Het engeltje zei daarop dat zoiets zelfs voor haar onmogelijk is en of ik echt niet iets anders zou willen.
Mijn derde wens was dat ik de vrouwen wat beter zou willen kunnen begrijpen, niets meer, niets minder.
Waarop het engeltje zei: "Zeg, die brug... Wil je die 2- of 4-baans?
quote:Op zondag 3 juni 2012 00:01 schreef Pulver het volgende:
Een Amerikaan, een Nederlander en een Japanner zitten op een schip. In een vreselijke storm lijden ze schipbreuk. Ze komen terecht op een onbewoond eiland, met de restanten van hun luxueuze jacht. De Amerikaan neemt meteen de leiding en zegt tegen de Nederlander: "You will take care of the food", tegen de Japanner "You will take care of the supplies, and I will take care of the wood." De Nederlander gaat meteen op zoek naar eten, en heeft tegen de avond een waar magazijn aan kokosnoten en bessen verzameld. De Amerikaan heeft ook niet stilgezeten en heeft tegen de avond genoeg hout om 5 Gamma`s mee te vullen. Ze zitten samen bij het kampvuur te wachten op de Japanner. Na een uur is hij er niet. Na twee uur is hij er nog niet. Dan zegt de Nederlander:" Anders beginnen we alvast maar met eten, hij zal zo wel komen." Dan opeens springt de Japanner uit een boom en schreeuwt tegen de Amerikaan en de Nederlander: "SUPPLIES!!!"
Precies de reden waarom de openingszinnen tegenwoordig wat korter zijn.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:40 schreef Rucky het volgende:
Op een dag ontmoet Jane,Tarzan in de jungle.
Ze is vrijwel onmiddellijk verkocht en uitermate aangetrokken tot deze wildeman en tijdens een gesprek babbelen ze over zijn leven in de jungle.
Ze vraagt hem hoe hij zijn seksuele noden bevredigt.
"Wat is dat?", vraagt hij, niet wetende waar ze op doelt.
Ze legt hem onmiddellijk uit wat seks is, waarop hij zegt:
"Oh dat, wel ik gebruik meestal een gat in de stam van een boom".
Zichtbaar verafschuwt zegt ze: "Tarzan, je doet het helemaal
verkeerd, ik zal je uitleggen hoe je het wel moet doen".
Ze doet haar kleren uit, gaat liggen op de grond en spreidt haar benen.
"Hier",zegt ze,"hiermee moet je dat doen!"
Tarzan doet zijn lendendoek uit, gaat een stap dichterbij
staan en geeft haar plotseling een krachtige trap in het kruis.
Jane rolt in het rond van de pijn, en wanneer ze uiteindelijk een beetje tot positieven komt, vraagt ze:
"Waarom in godsnaam deed je dat nu?"
"Gewoon ff checken of er geen eekhoorn in zit!"
En de 'kruizen' tegenwoordig niet meer zo dichtbegroeid zijnquote:Op zondag 3 juni 2012 00:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
Precies de reden waarom de openingszinnen tegenwoordig wat korter zijn.
quote:Op zondag 3 juni 2012 00:47 schreef Papabear het volgende:
[..]
En de 'kruizen' tegenwoordig niet meer zo dichtbegroeid zijn
quote:Op zondag 3 juni 2012 00:47 schreef Papabear het volgende:
[..]
En de 'kruizen' tegenwoordig niet meer zo dichtbegroeid zijn
2 neukeboontjes geboden.quote:
Limburgersquote:Op zondag 3 juni 2012 01:02 schreef Rucky het volgende:
In de trein zit een Limburger tegenover een mooie jongedame met een piepklein mini-jurkje aan.
Opeens gaat zij verzitten en ziet hij dat ze geen broekje aan heeft. Zij ziet dat en zegt: "Kijk je naar mijn poesje?"
"Sorry." Zegt de man en belooft dat hij niet meer zal kijken.
"Geeft niet," zegt het meisje, "ik kan er kunstjes mee. Kijk maar ik laat het een kusje geven."
De Limburger ziet de vagina een kusbeweging maken en is zeer onder de indruk
"Kijk," zegt het meisje, "het kan ook knipogen." En ja hoor, hij ziet verbaasd dat de vagina een knipoog geeft. Het meisje is ondertussen al heel opgewonden en zegt "Kom naast me zitten,"en de man gaat naast haar zitten.
"Wil je er een paar vingers in steken?" vraagt ze.
Zegt de Limburger verbijsterd: "Allemachtig, kan het ook nog fluiten?"
Laat Merlijn het maar niet horenquote:
with me around, you shouldquote:Op zondag 3 juni 2012 01:22 schreef vannelle het volgende:
[..]
Die is er maandag pas weer en dan zitten we in een nieuw topic, ik maak me geen zorgen.
Baas boven baas.quote:
Ik heb zin in blote vrouwen.quote:
Ik niet, ik wil ze de kleren van het lijf scheuren.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:26 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik heb zin in blote vrouwen.
Waar zijn de blote vrouwen!!!
Ik wil blote vrouwen!!!!!!!!!!
Maar zijn ze wel bloot dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 03:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik niet, ik wil ze de kleren van het lijf scheuren.
Als ik het doe wel.quote:
Als jij bier meeneemt dan zullen we alles eerlijk delen.quote:
Hmmmm, okee!quote:Op zondag 3 juni 2012 03:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als jij bier meeneemt dan zullen we alles eerlijk delen.
Volgens mij hebben we dan genoeg. Misschien een schaaltje pinda's ofzo.quote:
quote:
Ik moet er ook niets van weten, maar ja, soms moet je met de tijd meegaan.quote:
Is het dan al mogelijk om je muziek op te nemen dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 03:53 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik moet er ook niets van weten, maar ja, soms moet je met de tijd meegaan.
Misschien ga ik ook maar eens stoppen met muziek op te nemen van de radio op een cassette bandje.
Volgens mij wel.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Is het dan al mogelijk om je muziek op te nemen dan?
Daarom heb ik ook nog steeds geen auto. Ook van te voren met zo'n slinger aan zwengelen staat mij tegen.quote:Op zondag 3 juni 2012 04:02 schreef Pulver het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Zou ook wel handig zijn voor in de auto.
De hele dag rondrijden met de jostiband op de achterbank gaat ook zo tegenstaan.
Voor mij ook graag.quote:
quote:
Nog een bakkie?quote:Op zondag 3 juni 2012 12:16 schreef Rucky het volgende:
[..]Je hoeft jouw koffie niet aan mij te geven. Maar bedankt, hij smaakt prima.
Limburgse moppen horen in het dialect, in het Nederlands is die gewoon niet leukquote:Op zondag 3 juni 2012 01:02 schreef Rucky het volgende:
In de trein zit een Limburger tegenover een mooie jongedame met een piepklein mini-jurkje aan.
Opeens gaat zij verzitten en ziet hij dat ze geen broekje aan heeft. Zij ziet dat en zegt: "Kijk je naar mijn poesje?"
"Sorry." Zegt de man en belooft dat hij niet meer zal kijken.
"Geeft niet," zegt het meisje, "ik kan er kunstjes mee. Kijk maar ik laat het een kusje geven."
De Limburger ziet de vagina een kusbeweging maken en is zeer onder de indruk
"Kijk," zegt het meisje, "het kan ook knipogen." En ja hoor, hij ziet verbaasd dat de vagina een knipoog geeft. Het meisje is ondertussen al heel opgewonden en zegt "Kom naast me zitten,"en de man gaat naast haar zitten.
"Wil je er een paar vingers in steken?" vraagt ze.
Zegt de Limburger verbijsterd: "Allemachtig, kan het ook nog fluiten?"
Heb er je nog een met een ander plaatje dan?quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 12:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Heb er je nog een met een ander plaatje dan?
Doe em es vertalen danquote:Op zondag 3 juni 2012 12:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Limburgse moppen horen in het dialect, in het Nederlands is die gewoon niet leuk
moei een limbolander vragenquote:
waskapottan ?quote:/sadmode pc is dood
voeding + vermoedelijk processor + geheugen...quote:Op zondag 3 juni 2012 14:27 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
moei een limbolander vragen
die kunnen dat....
[..]
waskapottan ?
T probleem is dat het een shuttle is (google maar even ;-) ) dus niet alles kan er zo in gepropt worden anders was t probleem allang opgelost.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:32 schreef kwiebuske het volgende:
t*r$ng zeg
wanneer ?
voeding zou ik nog wel hebben liggen
maar cpu + ram niet ( en als dat kapot is, is perhaps het mobo ook wel kapot )
Had ik ook niet verwacht hoor, maar toch liefquote:Op zondag 3 juni 2012 14:40 schreef kwiebuske het volgende:
shuttletje
barebone
very klein
alles in vierkante 40cm² gepropt
sorry
daar heb ik idd helegaar nix voor
Ja, het werkte lekker, vooral omdat het in de woonkamer staat en de 'geluidsoverlast' minimaal is. Alleen sja als je dan uiteindelijk iets hebt zit je met de gebakken peren omdat je specifieke materialen moet hebben ivm maten enzo.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:42 schreef kwiebuske het volgende:
wil nog wel een keer zo iets hebben
lekker klein
ipv al die 'grote' bakbeesten die hier staan
werkte het wel lekker ??
lawaai is hier even geen probleem nogquote:Op zondag 3 juni 2012 14:48 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ja, het werkte lekker, vooral omdat het in de woonkamer staat en de 'geluidsoverlast' minimaal is. Alleen sja als je dan uiteindelijk iets hebt zit je met de gebakken peren omdat je specifieke materialen moet hebben ivm maten enzo.
Mocht ik wel een manier vinden om te sparen ga ik w.s voor een Lian Li-kast, ook compact en klein, maar wel met 'normale' onderdelen. en ook niet extreem lawaaierig. (en dus ook iets goedkoper)
Sja... eigenlijk zou niets kapot mogen gaan, mja je kent het murphy's-law enzoquote:Op zondag 3 juni 2012 14:51 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
lawaai is hier even geen probleem nog
heb een aparte kamer waar pc staat dus...
maar zo een kastje is ook wel mooi![]()
en 5 is een respectabele leeftijd
mag eik nie kapot gaan, maar jah...
Waarom niet? Vertel maar gewoon over je piep-dag hoor. Doe ik misschien nog wel mee ook.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:53 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Sja... eigenlijk zou niets kapot mogen gaan, mja je kent het murphy's-law enzo
had beter in bed kunnen blijven liggen(lichamelijk ook n piep-dag, maar dat hoort niet in dit topic thuis
)
Sorry, was té makkelijk. Kon em niet laten schieten.quote:
* Rucky bitterbal met bier neemt. Lekker.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:35 schreef maffemuts het volgende:
Ander onderwerp dan maar weer... ?
*schuift wat bitterballen en bier op tafel, tis toch zondag*
Iemand zegt bier en ja hoor, daar is Rucky weer.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky bitterbal met bier neemt. Lekker.
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Iemand zegt bier en ja hoor, daar is Rucky weer.
Kun je ook een formule1 wedstrijd regelen?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:35 schreef maffemuts het volgende:
Ander onderwerp dan maar weer... ?
*schuift wat bitterballen en bier op tafel, tis toch zondag*
*sjouwt een tv naar binnen met Forumle 1*quote:Op zondag 3 juni 2012 15:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kun je ook een formule1 wedstrijd regelen?
Bitterballen is altijd goed trouwens. En bier ook....
* vannelle vindt maffemuts steeds aardiger worden
Thanks!quote:Op zondag 3 juni 2012 15:45 schreef maffemuts het volgende:
[..]
*sjouwt een tv naar binnen met Forumle 1*jay iemand vind me aardig (worden)
Ik wist niet eens dat dat bestond, waarom weet jij dat wel?quote:
Staat in je zenderoverzicht (tenminste bij Ziggoquote:Op zondag 3 juni 2012 15:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat bestond, waarom weet jij dat wel?
Ik heb Ziggo maar is mij ook nog niet opgevallen.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:49 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Staat in je zenderoverzicht (tenminste bij Ziggo)
Iedereen was onder de indruk van je hersenactiviteit ?quote:
Ik had je gewaarschuwdquote:Op zondag 3 juni 2012 16:09 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Iedereen was onder de indruk van je hersenactiviteit ?![]()
*gooit nog maar wat nieuwe bitterballen in de pan, en snijdt wat kaas en worst*
Jeetje, 'k maak bij jou wel snel promotie hequote:Op zondag 3 juni 2012 16:15 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik had je gewaarschuwd
* vannelle schakelt om naar de "houden van" modus
Liefde van de man gaat nou eenmaal door de maag.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:23 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Jeetje, 'k maak bij jou wel snel promotie he![]()
*de schalen met vers gebakken/gesneden op tafel zet... t stond er nog niet, nu wel*
maag niet praten typen met volle mond handenquote:Op zondag 3 juni 2012 16:59 schreef vannelle het volgende:
Welk woord is nou de topickiller?
Liefde, man of maag?
Werkse dan maar. Dat mag ik morgen ook weer doen.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:07 schreef maffemuts het volgende:
[..]
maag niet praten typen met volle mond handen
Maar ben zo wel ff n poosje offline, eten en werken![]()
Begin steeds meer van je te houdenquote:Op zondag 3 juni 2012 17:07 schreef maffemuts het volgende:
[..]
maag niet praten typen met volle mond handen
Maar ben zo wel ff n poosje offline, eten en werken![]()
Wat is het volgende stadium om naar toe te promoten ?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Begin steeds meer van je te houden![]()
Eet smakelijk en werkze!
Euh..........zwanger worden?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:24 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Wat is het volgende stadium om naar toe te promoten ?
Het is wel fhf maar hier ga ik niet bij helpen.quote:
Liever lui dan moe?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is wel fhf maar hier ga ik niet bij helpen.
Het werd wel even warm tussen mijn benen maar dat kwam omdat mijn bureau stoel in de fik stond. Moet ik maar opletten als ik een peukje aansteek.quote:
ja maar, ja maar, ja maar... dat ben ik alquote:
Valt me weer tegen van je Ruckyquote:Op zondag 3 juni 2012 17:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is wel fhf maar hier ga ik niet bij helpen.
Nou ok dan, alleen kan ik volgend weekend niet. Maar als je je adres geeft stuur ik mijn bijdrage wel op.quote:
Stuur maar naar Afrikaquote:Op zondag 3 juni 2012 17:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nou ok dan, alleen kan ik volgend weekend niet. Maar als je je adres geeft stuur ik mijn bijdrage wel op.![]()
Ik zal zo even mijn agenda pakken. Ik beloof niks maar misschien kan ik wel wat verschuiven.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:45 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Stuur maar naar Afrikanu moet ik't niet meer
bewaar maar voor n meet die ik wel (ooit) kan bijwonenquote:Op zondag 3 juni 2012 17:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zal zo even mijn agenda pakken. Ik beloof niks maar misschien kan ik wel wat verschuiven.
Moet iedereen erbij zijn?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:54 schreef maffemuts het volgende:
[..]
bewaar maar voor n meet die ik wel (ooit) kan bijwonen
Raar, dat zou ik echt wel onthouden hebben lijkt mij....quote:Op zondag 3 juni 2012 17:41 schreef maffemuts het volgende:
[..]
ja maar, ja maar, ja maar... dat ben ik al
quote:Op zondag 3 juni 2012 18:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
Raar, dat zou ik echt wel onthouden hebben lijkt mij....
Volgend jaar dan?
d-day is 6-8quote:Op zondag 3 juni 2012 18:20 schreef Rucky het volgende:
[..]![]()
@ maffemuts hoe lang nog? Ik wist wel dat je mama ging worden.
op dit moment (lijkt/is) het moment der genieten even gepasseerd, maar goed.. werken dus (nog 5w en 1 dag werkenquote:Op zondag 3 juni 2012 18:25 schreef vannelle het volgende:
2 spannende maandjes nog dus. Geniet er van!
Dubbel gevoel bij zie ik.....quote:Op zondag 3 juni 2012 18:38 schreef maffemuts het volgende:
[..]
op dit moment (lijkt/is) het moment der genieten even gepasseerd, maar goed.. werken dus (nog 5w en 1 dag werken![]()
)
Dat heb je goed gezegd.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dubbel gevoel bij zie ik.....
Blijf het apart vinden dat ze je zo lang laten werken en aan de andere kant diep respect voor je dat je dat gewoon doet.
Idd, heb er zelf ook een dubbel gevoel bij.
En Papabear en DJMO en Jaleeza ook.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:15 schreef vannelle het volgende:
Merlijn! Belle!!! Stop es met wat jullie aan het doen zijn en kom chatten!!
Het is gewoon een schande.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:26 schreef vannelle het volgende:
En Pulver!
Zal em es wakker schoppen, dit kan zo niet langer
Da's van voor ik actief was, ik weet wanneer ik de schuldige ben.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is gewoon een schande.Waar is de tijd dat er een sc deel binnen één middag vol zat?
Moet je een nieuwe ?quote:Op zondag 3 juni 2012 14:29 schreef maffemuts het volgende:
[..]
voeding + vermoedelijk processor + geheugen...
lijkt er op dat er een raar stroompje doorheen gevlogen is
Dat wordt dan eens een goedkoop avondje nu ik jou alleen van een biertje en bitterballen moet voorzien.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:29 schreef vannelle het volgende:
[..]
Da's van voor ik actief was, ik weet wanneer ik de schuldige ben.
Kan alsnog duur worden, het blijft niet bij 1 bier en 1 portie bitterballen natuurlijkquote:Op zondag 3 juni 2012 19:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat wordt dan eens een goedkoop avondje nu ik jou alleen van een biertje en bitterballen moet voorzien.
Sorry, nog even genieten van een loeidruk weekend...quote:Op zondag 3 juni 2012 19:15 schreef vannelle het volgende:
Merlijn! Belle!!! Stop es met wat jullie aan het doen zijn en kom chatten!!
Hij leeft nog!!!quote:Op zondag 3 juni 2012 19:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Sorry, nog even genieten van een loeidruk weekend...
Bijna een kilometer aan vlaggetjesquote:Op zondag 3 juni 2012 21:03 schreef Ireth het volgende:
Komen ze
Mijn raam tot nu toe
[ afbeelding ]
Onze straat (die is nu tot de helft, dat gedeelte achter mij moet dus nog)
[ afbeelding ]
Onze straat vanaf de andere kant gezien
[ afbeelding ]
Straat achter ons...
[ afbeelding ]
En aan het einde van die straat ga je de bocht om en kom je dus in de straat naast ons.
[ afbeelding ]
Dit is dus 930 meter vlaggenlijnen
Het zijn 93 lijnen van 10 meter langquote:Op zondag 3 juni 2012 21:06 schreef vannelle het volgende:
Ik heb het nagemeten met googlecalculator en ik kom niet verder dan 920 meter.
Maar ziet er wel leuk uit!!!
quote:Op zondag 3 juni 2012 21:06 schreef vannelle het volgende:
Ik heb het nagemeten met googlecalculator en ik kom niet verder dan 920 meter.
Maar ziet er wel leuk uit!!!
Het is een heel leuk lief klein wijkje. Aan het einde van onze straat (en dus ook van die straat achter onsquote:Op zondag 3 juni 2012 21:05 schreef Papabear het volgende:
[..]
Bijna een kilometer aan vlaggetjes![]()
Ziet eruit als een gezellige straat trouwens
Leuk hoor. Knus buurtje zo te zienquote:Op zondag 3 juni 2012 21:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is een heel leuk lief klein wijkje. Aan het einde van onze straat (en dus ook van die straat achter ons) ligt een speelpleintje, achter dat speelpleintje nog een straatje en dat is het
So far onze wijk
Nee hoor, was al aardig dood. Het was een leuke reanimatiepogingquote:Op zondag 3 juni 2012 21:41 schreef maffemuts het volgende:
*vermoorde het topic bij het terugkomen...
quote:Op zondag 3 juni 2012 21:42 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee hoor, was al aardig dood. Het was een leuke reanimatiepoging
Dankje beidenquote:
Nog niet eens handsfree? Tssssquote:Op zondag 3 juni 2012 21:56 schreef Ireth het volgende:
Welkom terug! Ik zat ff met mijn praatpaal aan mijn oor
Volgens mij kan dat niet eens met mijn Nokia uit 1913quote:
Een elastiekje om je hoofd en je nokia eronder schuiven.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet eens met mijn Nokia uit 1913
Zag er vorige week 1 achter het stuur van haar auto zitten met haar mobiel in haar hoofddoekje vastgeproptquote:Op zondag 3 juni 2012 22:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een elastiekje om je hoofd en je nokia eronder schuiven.
Zie je idd ook vakerquote:Op zondag 3 juni 2012 22:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zag er vorige week 1 achter het stuur van haar auto zitten met haar mobiel in haar hoofddoekje vastgepropt
De 3310 is en blijft ook een bazentoestel, net als de 6310iquote:Op zondag 3 juni 2012 22:04 schreef Pulver het volgende:
Elastiek is een mannen manier,
Dit is de vrouwen manier:
[ afbeelding ]
Jep, werkt nog steeds.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:05 schreef Papabear het volgende:
[..]
De 3310 is en blijft ook een bazentoestel, net als de 6310i
Ik krijg over een paar weken de Galaxy S3 bij m'n verlenging. Tegen de tijd dat die weer dood is werkt jouw 6310i waarschijnlijk nog steedsquote:
Wat laat je verlengen?quote:Op zondag 3 juni 2012 22:16 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik krijg over een paar weken de Galaxy S3 bij m'n verlenging. Tegen de tijd dat die weer dood is werkt jouw 6310i waarschijnlijk nog steeds
Echt wel!quote:Op zondag 3 juni 2012 22:32 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ubergeil natuurlijk, zo'n telefoon-abo verlengen
Daar werk ik de overige uren van elke dag dat ik niet uithuizig aan het werk benquote:
Das geen 9-17 mentaliteit, dat is gewoon fulltime klokje rondquote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 23:00 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Das geen 9-17 mentaliteit, dat is gewoon fulltime klokje rond
t komt vast allemaal goed schatje *roosvicee toeschuift*quote:Op zondag 3 juni 2012 23:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
En dan moet ik ook nog inpakken en uitzoeken.
Dat ziet er gezellig uit zeg! Jullie zijn er helemaal klaar voor, zo te zien..quote:Op zondag 3 juni 2012 21:03 schreef Ireth het volgende:
Komen ze
Mijn raam tot nu toe
[ afbeelding ]
Onze straat (die is nu tot de helft, dat gedeelte achter mij moet dus nog)
[ afbeelding ]
Onze straat vanaf de andere kant gezien
[ afbeelding ]
Straat achter ons...
[ afbeelding ]
En aan het einde van die straat ga je de bocht om en kom je dus in de straat naast ons.
[ afbeelding ]
Dit is dus 930 meter vlaggenlijnen
Ik kan je vertellen, met dit in gedachten lig je dubbel in sommige stratenquote:Het ministerie van volksgezondheid is een onderzoek gestart naar de lengte van het geslachtsdeel van de Nederlandse man.
Alle mannen wordt verzocht hun erectie te meten.
Mocht deze onder de 15 centimeter blijven dan wordt deze mannen verzocht de komende weken ORANJE vlaggetjes voor hun huis te hangen.
Namens de minister hartelijk dank!
* JK1982 gaat niet vertellen of hij in dat geval vlaggetjes op zou moeten hangenquote:Op zondag 3 juni 2012 23:25 schreef maffemuts het volgende:
Waarom doen al die vlaggetjes op straten/balkons/bomen/gebouwen etc me toch aan het volgende bericht denken dat ik ontving via FB ?
[..]
Ik kan je vertellen, met dit in gedachten lig je dubbel in sommige straten
Zou ik ook niet doenquote:Op zondag 3 juni 2012 23:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 gaat niet vertellen of hij in dat geval vlaggetjes op zou moeten hangen
Ik neem aan dat je dat zonder die vlaggetjes ook wel wistquote:Op zondag 3 juni 2012 23:34 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doenMaar 't feit dat hier geen vlaggetjes hangen zegt genoeg
Ben je wel op 12-hoog gaan staan zeker? ;-)quote:Op zondag 3 juni 2012 23:42 schreef Pulver het volgende:
Ik zal aan de minister van volksgezondheid maar niet vertellen aan welke vlaggenmast mijn vlaggetjes allemaal hangen
Ik kijk wel uit! Ik heb last van hoogtevrees!quote:Op zondag 3 juni 2012 23:51 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ben je wel op 12-hoog gaan staan zeker? ;-)
En als ik je vast hou?quote:Op zondag 3 juni 2012 23:54 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit! Ik heb last van hoogtevrees!
En anders ik welquote:Op maandag 4 juni 2012 00:45 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ben besodemieterd!!
Dan geef je me een duwtje!
Zullen we hem gaan Jonassen?quote:
Morge.quote:
Positief hoop ik.quote:Op maandag 4 juni 2012 08:22 schreef Merlijn het volgende:
Meuning... De avond en de nacht verliepen iets anders dan gepland...
Nou nee, gezien het feit dat ik noodgedwongen thuis werk en een heel klein zielig ziek vogeltje in mijn bed ligt....quote:
Zal het doorgeven. Misschien komt ze straks nog wel online.quote:Op maandag 4 juni 2012 08:28 schreef kwiebuske het volgende:
beterschap voor het zieke vogeltje
toe dekken met gordijnen![]()
Geen van beide. Ik probeer te werkenquote:Op maandag 4 juni 2012 09:41 schreef kwiebuske het volgende:
wat was foute opmerking ???
bed of auto ??
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:14 schreef LaPeach het volgende:
Psssst
[..]
Moeten we reanimeren??Ik heb EHBO
Ik voelde gewoon dat ik nodig wasquote:
Ga je dan dit topic van mond op mond beademing voorzien?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:14 schreef LaPeach het volgende:
Psssst
[..]
Moeten we reanimeren??Ik heb EHBO
Alles prima... Met jou dan ?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:19 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik voelde gewoon dat ik nodig was![]()
Alles goed merlijntje??
Ik heb zo mijn geheime kunstjesquote:Op maandag 4 juni 2012 11:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ga je dan dit topic van mond op mond beademing voorzien?
Hier ook alles weer primaquote:
Prima is goed!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:29 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn geheime kunstjes
[..]
Hier ook alles weer prima![]()
Hart massage?quote:
Goed om te horen.quote:[..]
Hier ook alles weer prima![]()
Roger Roger!quote:
Ja zekersquote:
Als ik ga verklappen wat het is dan is het toch geen geheim meerquote:
Schaam je! Heb je daar een geldige reden voor?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:08 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja zekers![]()
[..]
Als ik ga verklappen wat het is dan is het toch geen geheim meer![]()
Hoe is het verder met de rest??al even weg geweest hier
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Schaam je! Heb je daar een geldige reden voor?
iig leuk dat je er weer bent.quote:
Je hebt geloof ik niet veel gemist.quote:
Brrr daarom heb ik dus een hekel aan die dingenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:57 schreef Papabear het volgende:
Spinnen vallen dorp aan, 2 doden
Holy crap
Check. Dan maar een andere dag... succes!quote:
En jullie maar lachen om die spin in m'n bed....quote:Op maandag 4 juni 2012 13:57 schreef Papabear het volgende:
Spinnen vallen dorp aan, 2 doden
Holy crap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |