Het staat hier ook vol met spullen voor Ingrid.quote:
Een tv kast, een boekenkast, een schilderij, 3 dozen en 3 grote tassen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
Misschien moet je een foto posten als bewijs!
Waar bemoeit ze zich mee.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat was én de vraag niet én niet aan jou gesteld.
Stapeluuhhhhhquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Waar bemoeit ze zich mee.Wij vinden wel een plek.
Je wilt mijn slaapkamer zeker zien?quote:
Dat hoeft niet, vannelle en ik vallen op de bank wel in slaap.quote:
Veel plezier.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:23 schreef Papabear het volgende:
Goed, wij gaan knikkeren bowlenTot straks!
Psies, slapen kun je overal.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je wilt mijn slaapkamer zeker zien?
[..]
Dat hoeft niet, vannelle en ik vallen op de bank wel in slaap.
Veel plezier!!!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:23 schreef Papabear het volgende:
Goed, wij gaan knikkeren bowlenTot straks!
Precies wij kunnen zelfs lepeltje-lepeltje liggen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Psies, slapen kun je overal.
Hebben we in Korea wel geleerd.
Inderdaad, kwestie van vertrouwen en voldoende moe zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Precies wij kunnen zelfs lepeltje-lepeltje liggen.![]()
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:30 schreef Rucky het volgende:
Hulde voor de mensen die het geschonken hebben.![]()
Als je een bloedmooie vrouw was: graag! maar nu geen interessequote:
Msn is ook inet eej?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nouja, hij staat aan en gaat niet ergens anders op. Mja, ga ik wel inetten. Vind het alleen leuk met EK en WK, als er iets op het spel staat.
halleluja, volgens mij is je oudste langer dan ikquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:45 schreef Papabear het volgende:
Zo, wij benne d'r ook weer
[ afbeelding ]
Hij is nog maar 4 cm. korter dan mij, dus dat kan wel kloppenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
halleluja, volgens mij is je oudste langer dan ik![]()
Das ook niet zo moeilijk Moquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
halleluja, volgens mij is je oudste langer dan ik![]()
proestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |