SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
plopwerker is wel een baasjequote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geen idee wie je bent, maar bedankt.
P_z al helemaalquote:
wat bedoel je nu weer?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
geen kloondetector nodig deze keer![]()
Hoe dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Gebrek aan incrowdnaamtopics de laatste tijd, even fiksen straks.
ja van de kids gekregen leuk he? nuo greotjens riaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
leuke nieuwe ui! nieuwe oorbellen?
Sorry ik ga al.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
aidsgezwel in dit topic bedoel je
En terecht!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
quote:
Noord-Ierland.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
6-0, oefenwedstrijd tegen Ierland.
Beachquote:
saampjes xtje doen?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]Gewoon vdsl2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Je mag mijn wlan versterker wel hebbenquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:06 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik denk al, wat luister ik goede muziek, heb ik 2 nummers door elkaar..
Sinds vanmiddag niet echt problemen meer gehad eigenlijkquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Je mag mijn wlan versterker wel hebbenwie weet werkt je internet dan eindelijk.
Dat had ik ook bij de eerste keer anaal ::@ went wel.quote:
Deze reactie verwachtte ik precies.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat had ik ook bij de eerste keer anaal ::@ went wel.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat had ik ook bij de eerste keer anaal ::@ went wel.
Tof.quote:
Ik gebruik nog steeds windows 7quote:
Was een sarcastische post, voor de rest niks tegen homo'squote:
Mwah ik was gewoon nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Tof.
[..]
Ik gebruik nog steeds windows 7stenen tijdperk.
Dan is het goedquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Was een sarcastische post, voor de rest niks tegen homo's
Ik ook naar jouquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik voel me niet meer zo opperqueen hier.
in het geval van windows klopt dat meestal welquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Windows 8 lijkt me kut. Verandering is kut. Kut is eng en vies.
terechte dramaqueenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Die kan ik wel aan. Te veel dramaqueen.
dibs op jan? nah ik heb jantje zelf gered uit de vissersnetten wat zullen we nou krijgenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mag je hebben. Ik heb dibs op Jan.
Adolf Hitler was ook serieus. wil nog niet zeggen dat ik naar hem luister liefjequote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee ik ben serieus, hoepel eens een eind op.
Serieus, hoe oud ben jij? Je lijkt wel een kind van 12 zeg, met je kinderachtige troep.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Adolf Hitler was ook serieus. wil nog niet zeggen dat ik naar hem luister liefje
Denk je nou werkelijk dat je humor bezit?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Adolf Hitler was ook serieus. wil nog niet zeggen dat ik naar hem luister liefje
doe je zelf met je gescheld lieffie. kusjequote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gezwellen, flikker eens op. Jullie verneuken de sfeer.
zogenaamd ARG boycotten, zodat deze ook gaat sluiten.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
doe je zelf met je gescheld lieffie. kusje
ik mag dat, is echt sowquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
doe je zelf met je gescheld lieffie. kusje
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
2 pedo bears die vechten om een meisje
Die moet zijn tanden poetsen, hij stinkt uit zn muil van zn vorige prooi die die heeft opgegeten, bluehhquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:51 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Beren eten honing. Kijk maar naar Winnie de Poo..
dit dusquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:51 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ze eten ook fruit, winnie de poo is propagandaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:51 schreef Cosmo2.0 het volgende:
ze3ma junkquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:57 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn wiet is zo groen als een ackee blaadje
vertel omgquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:58 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Omg Klinker.. Ik moet nog iets vertellen.
Waarom denk jij daar aan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:50 schreef Beach het volgende:
Hij wilde vertellen over zijn erectie, maar toen was het al ingezakt.
Je deed de moeite om zijn naam te typen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:50 schreef Oerbeer het volgende:
FkTwkGs2012, ophoepelen. Of normaal posten.
Copy/paste.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:51 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je deed de moeite om zijn naam te typen.respect.
eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen dat jij minder dan 21 notes hebtquote:Op zondag 3 juni 2012 14:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
haha meer notes dan ik. baggeruser jij
dientje
love mequote:Op zondag 3 juni 2012 14:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen dat jij minder dan 21 notes hebt
Ga dan.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:37 schreef Dientje12 het volgende:
Je kan me niet vertellen waar ik heen moet, want ik kan gaan naar elke topic dat ik wil
quote:Op zondag 3 juni 2012 14:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hihaho egt hielaris hoor xd egt waar
Stoere jongen.quote:
geen zin in haha!quote:Op zondag 3 juni 2012 14:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
meestal google ik gewoon plaatjes van 60x60
Ik weet nietquote:Op zondag 3 juni 2012 15:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ah kleurrijke fantasie
waar is aapje eik?
hihihi zo cute als je grapjes probeert te makenquote:Op zondag 3 juni 2012 15:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom gaan jullie daar ook niet heen? Ohja jullie niveau is te laag.
ze zou in de hemel zijn als je zo'n ding aan haar gafquote:Op zondag 3 juni 2012 15:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dientje ik heb het type 911 gevonden voor aapje:
[ afbeelding ]
radio49 is radio luisteren, versieren sc is R&Pquote:Op zondag 3 juni 2012 15:05 schreef Beach het volgende:
Ga naar Radio49 of de niet serieus versieren SC in R&P, daar schijnen ze te zitten.
andersom ookquote:Op zondag 3 juni 2012 15:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ze zou in de hemel zijn als je zo'n ding aan haar gaf
Die radio is niet verplicht.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
radio49 is radio luisteren, versieren sc is R&P
Daar gaat het over economie enzo en serieus doenquote:Op zondag 3 juni 2012 15:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom gaan jullie daar ook niet heen? Ohja jullie niveau is te laag.
Jij wil porsche rijdenquote:
alleen een heul oude. die nieuwe vink minder mooi. rijdt wel lekkerder en sneller natuurlijkquote:Op zondag 3 juni 2012 15:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Daar gaat het over
[..]
Jij wil porsche rijden
Waar wil je snel rijden in Nederland?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
alleen een heul oude. die nieuwe vink minder mooi. rijdt wel lekkerder en sneller natuurlijk
nee stad. maar ok daar zijn op zondag ook heul veel dingen gewoon dicht hoor.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:18 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Jij woont zeker is een dorp met zondagsrust.
En met een nepmarmeren voordeur en op wielen.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:18 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Jij woont zeker is een dorp met zondagsrust.
mooiwzoquote:Op zondag 3 juni 2012 17:01 schreef HappyBob het volgende:
Ja gaat heerlijk met mij. Geweldige dag gehad en vanavond nog even lekker verder genieten zo vlak voor het eind van 't weekend
Hoe gaat het met jou dan?
Gewoon lekker geld verdienen om de weekenden wat kleurrijker te maken tochquote:Op zondag 3 juni 2012 17:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
mooiwzo
Ja ook goed, alleen morgen weer werken
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:56 schreef HappyBob het volgende:
Wat een negativiteit zeg. Ik kan hier alleen maar om lachen
Waarom dan andere mensen er op veroordelen?quote:
Nee, zo werkt dat niet op Fok.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom dan andere mensen er op veroordelen?Gelijkheid, blijheid!
Dat is waarquote:Op zondag 3 juni 2012 17:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon lekker geld verdienen om de weekenden wat kleurrijker te maken tochZonder geld is het ook veel minder genieten op de vrije dagen.
Staat zelfs in de fokregels, jwz.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Aan deze Aninam farm praktijken doe ik niet mee.
En ook daar heb ik geen boodschap aan. Ik ben meer van het zelf nadenken.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Staat zelfs in de fokregels, jwz.
Dacht ik 2 weken geleden ook.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En ook daar heb ik geen boodschap aan. Ik ben meer van het zelf nadenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |