Lol...quote:Op zondag 3 juni 2012 18:31 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Volgens mij wil je aardig gevonden worden TS en heb je deze man meegenomen omdat je hoopt dat hij je dan accepteert zoals je bent. Je accepteert jezelf niet zoals je bent TS en dat is heel erg.
En dan projecteer je dit een beetje op anderen enzo.
Heb je wel.quote:
Is dat het compliment, dat hij je gaf, waardoor hij met je mee mocht?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:12 schreef BearerOfLight het volgende:
[..]
Qua gedrag zit ik idd in die leeftijdscategorie als ik gezopen heb. En dat voor een academica met een IQ van 135. Snap het gewoon niet
neequote:
Eh, je komt erachter dat je gewoon minder braaf bent dan je dacht? Of dat je dacht dat je 'hoort' te zijn. Misschien tijd om jezelf eens echt te leren kennen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:12 schreef BearerOfLight het volgende:
[..]
Qua gedrag zit ik idd in die leeftijdscategorie als ik gezopen heb. En dat voor een academica met een IQ van 135. Snap het gewoon niet
TS is er vandoorquote:
Met 10 man een orgie houdenquote:
Je bent gewoon een slet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:55 schreef BearerOfLight het volgende:
Damn, damn....het is me weer eens gelukt om teveel te drinken en dan bij aandacht van mannen te ver te gaan. Zelfs een goede kennis mee naar huis genomen, voor ieders ogen. Nu bang voor mijn reputatie, de reactie van mijn ex en de oordelen van vriendinnen.
Het erge is dat het je eigen verantwoordelijkheid is en blijft, al wil je het graag op de drank afschuiven. Heb toch zelf dat spul naar binnen gewerkt, terwijl ik weet hoe ik dan kan reageren.
Klacht: mijn onvermogen om van de booze af te blijven bij het uitgaan, hoewel ik weet dat ik dan in een nogal obsceen persoon verander.
wa is da nu voor een reactie : Dquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:57 schreef o.us het volgende:
Had je gewoon je benen bij elkaar moeten houden, kuthoer.
quote:Op maandag 4 juni 2012 09:18 schreef Jachtgeweer het volgende:
Beste BearerOfLight,
Laat ik mij even voorstellen, ik ben Teun Bielzebus a.k.a. Jachtgeweer. Ik ben een alleenstaande man van 31 met een sex verleden wat niet op 10 vingers is te tellen. Vrouwen schrikken vaak bij het eerste aanzicht van mijn gigantische penetratieknots, maar na 10 seconde ermee te "wiggelen" liggen ze binnen no-time aan mijn kloppende beuker te sabbelen.
Bij deze wil ik jou dus uitnodigen om een keer bij mij een drankje te doen en een kleine versnapering, waar ik vervolgens jou alle hoeken van het huis laat zien.
Laat me even weten in een PM of het je wat interesseert.
Met vriendelijke groeten,
Teun Bielzebus
Knapste man van FOK!
quote:
Wat denk je van die arme jongens dan?quote:Op maandag 4 juni 2012 09:34 schreef ChristianeF het volgende:
ik begrijp u situatie heel erg goed.. de meeste keren dat ik dronk heb ik wel one night stand gehad.. en de dag erna maar huilen van de spijt.. best vervelend ja!
hoe bedoel je? ik denk niets over die jongens.. het is grotendeels mijn fout zoiezo : )quote:Op maandag 4 juni 2012 09:36 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wat denk je van die arme jongens dan?
Wejow jij player beetje met gevoelens spelen allesquote:Op maandag 4 juni 2012 09:55 schreef ChristianeF het volgende:
[..]
hoe bedoel je? ik denk niets over die jongens.. het is grotendeels mijn fout zoiezo : )
jullie doen het altijd goed zeker?quote:Op maandag 4 juni 2012 09:58 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wejow jij player beetje met gevoelens spelen alles
Jullie?quote:Op maandag 4 juni 2012 10:02 schreef ChristianeF het volgende:
[..]
jullie doen het altijd goed zeker?
en natuurlijk.. na een avond zijn ze wel echt verliefd op mij.. niet dus! je gaat me niet zeggen dat het bij hun niet om de seks is hoor : )
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:13 schreef BearerOfLight het volgende:
[..]
Hij wilde al een tijdje met mij mee, en vannacht heb ik toegegeven.
quote:Op maandag 4 juni 2012 10:12 schreef BMS-THAD het volgende:
Tevens een fok!-zolderautisten-aantrek-topic.
Dat ja, suck it up.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit hele topic en TS eenwaard.
"ik verander in een slet, boehoeee"
Neem het gewoon als een eckte. Of gedraag je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |