Heel smooth dit.quote:
Omdat je onzeker bent en op deze vreemde manier je ego probeert op te krikken wat op dat moment een goed idee lijkt maar wat het eigenlijk verergerd.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:00 schreef BearerOfLight het volgende:
Ik vond er niet veel aan eigenlijk, was ook niet eens echt opgewonden. ben ik sowieso niet vaak, dat is nou juist het ergste. Als je je zo gedraagt uit geilheid is het nog te begrijpen, maar ik heb geen flauw idee waarom ik doe zoals ik doe.
Heb mezelf nu een strikt drankverbod opgelegd.
Zo is tegenwoordig elke meidquote:
Hmmm, op loverboys had je ook twee van die meiden die alles pakten wat niet snel genoeg de boom in kon. Ze gingen dan een wedstrijdje doen wie als eerste een kerel mee de wc in kon nemen, meiden zijn allemaal sletjes en dat is een goed puntquote:
Deze verklaring is eigenlijk best wel accuraat volgens mij. Bedankt Phill.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:42 schreef Saisai het volgende:
[..]
Omdat je onzeker bent en op deze vreemde manier je ego probeert op te krikken wat op dat moment een goed idee lijkt maar wat het eigenlijk verergerd.
Met vriendelijke groet,
Dr. Phill
Lol...quote:Op zondag 3 juni 2012 18:31 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Volgens mij wil je aardig gevonden worden TS en heb je deze man meegenomen omdat je hoopt dat hij je dan accepteert zoals je bent. Je accepteert jezelf niet zoals je bent TS en dat is heel erg.
En dan projecteer je dit een beetje op anderen enzo.
Heb je wel.quote:
Is dat het compliment, dat hij je gaf, waardoor hij met je mee mocht?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:12 schreef BearerOfLight het volgende:
[..]
Qua gedrag zit ik idd in die leeftijdscategorie als ik gezopen heb. En dat voor een academica met een IQ van 135. Snap het gewoon niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |