Ik studeer photoshop enzoquote:Op zondag 3 juni 2012 12:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk snap ik weer eens niets van wat je zegt.
Even serieus: wat studeer je eigenlijk?quote:
Mediavormgevingquote:Op zondag 3 juni 2012 12:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Even serieus: wat studeer je eigenlijk?
Oké.quote:
Gezondheid en Leven. Geen grap.quote:
quote:
Haten op Ibi.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:50 schreef DeJori het volgende:
[..]
Jawel:
Duitsland is een prachtig land. Al jaren het motorblok van Europa. Na jaren van succesvol maar onaantrekkelijk voetbal hebben ze nu de ontwikkeling gemaakt naar mooi voetbal én resultaat.
Nederland daarentegen heeft een paar van de beste aanvallers ter wereld, maar speelt in een defensieve opstelling en voetbalt ongelooflijk lelijk.
Daarnaast staat Affelay er in en zo lang die een plek heeft in het Nederlands Elftal ben ik voor Duitsland.
In sadness we unite.quote:
Ik vind die naam klinken als een jomanda opleidingquote:
Lijkt meer op Duitsland, Praag. Is wel een hele mooie stad en ik wil daar zeker nog een keer terugquote:Op zondag 3 juni 2012 12:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Serieus? Vind het, alleen al op die foto, totaal niet op Nederland lijken.En ik denk dat ik van mijn vader wel zou mogen, van mijn moeder weet ik niet, maar als ik het qua geld + overnachtingen en zo kan regelen, ga ik gewoon. Ben oud genoeg en loop echt neit in 7 sloten tegelijk.
Echt hèquote:Op zondag 3 juni 2012 13:03 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik vind die naam klinken als een jomanda opleiding
Ik moest heel hard lachenquote:Op zondag 3 juni 2012 13:03 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat vindt mr zelf ook volgens mijquote:Op zondag 3 juni 2012 13:03 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat week ik, ik vind je opleiding (naar wat ik zo van je hoor) erg interessant klinken.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Echt hè_!, ook de namen van de 1e jaars vakken zijn, afgezonderd van methodologie, om te janken. Gelukkig hebben de 2e jaars vakken wel gewoon normale namen.
Oh en de inhoud is natuurlijk allerminst zweverig.
Nog meer alto's, emo's en tutjes!quote:Op zondag 3 juni 2012 13:05 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Maar na deze opleiding van alto's en emo's ga ik psychologie studeren
R is ruben?quote:Op zondag 3 juni 2012 13:05 schreef bijdehand het volgende:
Oh, DJ, R. vond het een goed idee om S. te koppelen aan F. Of ik dat ook een goed idee vond.
Is hij ook.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:05 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat week ik, ik vind je opleiding (naar wat ik zo van je hoor) erg interessant klinken.
Nee, dan had ik wel Ruben getypt, aangezien dat een topicheld isquote:
Wat? S. als in de S. en R. als in ultra lang meisje? WTFWTFWTF?!quote:Op zondag 3 juni 2012 13:05 schreef bijdehand het volgende:
Oh, DJ, R. vond het een goed idee om S. te koppelen aan F. Of ik dat ook een goed idee vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |