Watwat.quote:
Nee, Duitsland is voor DJ!quote:Op zondag 3 juni 2012 11:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je bent toch niet echt voor Duitsland he?
DEUTSCHLAND IST MEIN!quote:
Jawel:quote:Op zondag 3 juni 2012 11:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je bent toch niet echt voor Duitsland he?
Oke danquote:Op zondag 3 juni 2012 11:50 schreef DeJori het volgende:
[..]
Jawel:
Duitsland is een prachtig land. Al jaren het motorblok van Europa. Na jaren van succesvol maar onaantrekkelijk voetbal hebben ze nu de ontwikkeling gemaakt naar mooi voetbal én resultaat.
Nederland daarentegen heeft een paar van de beste aanvallers ter wereld, maar speelt in een defensieve opstelling en voetbalt ongelooflijk lelijk.
Daarnaast staat Affelay er in en zo lang die een plek heeft in het Nederlands Elftal ben ik voor Duitsland.
Ik moest lachenquote:
Ik ook. Vooral om Gossip Girlquote:
Serieus? Vind het, alleen al op die foto, totaal niet op Nederland lijken.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Haha dan zit je met een Duitse(r) opgescheept
Maar zou er dan wel veel volk op afkomen? Of weet je dat niet?
Zit Praag nu te googlen en als je zoiets als onderstaande foto ziet;
http://www.sunjets.be/img_large/TPR12D/Praag+3.JPG
dan lijkt het net alsof je gewoon in Nederland bent
[..]
Hij wilt niet dat ik alleen ga, maar dan heeft hij toch echt pech want als ik niks meer alleen kan/mag doen dan kan ik net zo goed 24/7 binnen blijven.
Mag jij van je ouders wel gewoon?
Thanks voor de tip, ben alleen geen enorme natuurkundefan, maar zal het onthouden.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:42 schreef DeJori het volgende:
MR, mocht je besluiten om naar Berlijn te gaan, dan móet je hier even langs gaan:
http://www.naturkundemuseum-berlin.de/
Erg tof museum, en nog echt een museum. Niet zo'n interactief kinderpretpark
In nederland zouden ze het Natuurhistorisch noemenquote:Op zondag 3 juni 2012 12:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, ben alleen geen enorme natuurkundefan, maar zal het onthouden.
Oeps, foutje.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:14 schreef DeJori het volgende:
[..]
In nederland zouden ze het Natuurhistorisch noemenZe hebben daar het grootste dinosauriër skelet ter wereld
Nice!quote:
Natuurkunde ja? Misschien als je trek- en buigproeven op die versteende botten wil uitvoeren ja.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, ben alleen geen enorme natuurkundefan, maar zal het onthouden.
Was een vertaalfout, had nog niet op de website gekeken.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Natuurkunde ja? Misschien als je trek- en buigproeven op die versteende botten wil uitvoeren ja.
Weet ik ook wel.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Was een vertaalfout, had nog niet op de website gekeken.
Oh jij bent er zo eenquote:Op zondag 3 juni 2012 11:50 schreef DeJori het volgende:
[..]
Jawel:
Duitsland is een prachtig land. Al jaren het motorblok van Europa. Na jaren van succesvol maar onaantrekkelijk voetbal hebben ze nu de ontwikkeling gemaakt naar mooi voetbal én resultaat.
Nederland daarentegen heeft een paar van de beste aanvallers ter wereld, maar speelt in een defensieve opstelling en voetbalt ongelooflijk lelijk.
Daarnaast staat Affelay er in en zo lang die een plek heeft in het Nederlands Elftal ben ik voor Duitsland.
Wat voor een?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |