SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Het was een haatfive. Voelde je het niet branden?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:27 schreef Chocolatebear het volgende:
Het was een haatfive. Voelde je het niet branden?
Ik stond trouwens met dingens te praten in de rookruimte () en jij stond er 1 meter vanaf maar je zag ons niet
![]()
![]()
Euh, oke?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee.
Ik stond trouwens met dingens te praten in de rookruimte () en jij stond er 1 meter vanaf maar je zag ons niet
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Parachute gesprongen en een hartaanval overleefd
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Whut? Awesome!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:43 schreef Juminelle het volgende:
Parachute gesprongen en een hartaanval overleefdZin in Portugal?
Ik kom net thuis van Antwerpen, weer goed geshopt
All good things are wild and free.![]()
Ja! Ik ben nu even een shitload aan muziek op m'n iPods aan het zetten en dan heb ik alles gefixed. Al ben ik vandaag naar Den Bosch geweest en heb ik een deel van m'n vakantiegeld weer uitgegeven. M'n zelfdisciplinequote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whut? Awesome!Zin in Portugal?
Ik kom net thuis van Antwerpen, weer goed geshopt![]()
NiceWat heb je gehaald?
Hoe laat vertrek je? Ga je kleding talk wel missen. Whehe jij!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja! Ik ben nu even een shitload aan muziek op m'n iPods aan het zetten en dan heb ik alles gefixed. Al ben ik vandaag naar Den Bosch geweest en heb ik een deel van m'n vakantiegeld weer uitgegeven. M'n zelfdiscipline![]()
NiceWat heb je gehaald?
Herkenbaar helaas. Den Bosch is leuk om te winkelen, wat heb je gehaald?
Niet veel, wat simpele dingen
Ah, tof! Zijn dat die rokjes die je zochtquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe laat vertrek je? Ga je kleding talk wel missen. Whehe jij!Herkenbaar helaas. Den Bosch is leuk om te winkelen, wat heb je gehaald?
[ afbeelding ]?
Volgens mij vertrekt m'n vliegtuig om 06.45 uur, dus we gaan hier rond half 4 weg ofzo aangezien we vanaf Weeze vliegen. Ik weet alleen niet of ik nou moet gaan slapen of nietGare tijd.
Ik heb dat (welbekende) suède Goosecraft jasje gehaald in een zalm/oranje-achtige kleur en skinny joggingsbroeken in toffe kleuren. Chill voor in 't vliegtuig
The original endo hindabuilding.
Ik eet echt zelden bij een fastfood zaak. Doe ik het een keertje wel en ga ik gelijk hard op een XXL menu die ik eigenlijk niet wilde. Gekke koelies ook altijd.
XXL bak twister fries is wel fijn.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Fatty.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:36 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik eet echt zelden bij een fastfood zaak. Doe ik het een keertje wel en ga ik gelijk hard op een XXL menu die ik eigenlijk niet wilde. Gekke koelies ook altijd.
XXL bak twister fries is wel fijn.quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Sinds ik lekker gezond bezig ben krijg ik met moeite een bigtasty weg.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:36 schreef Chocolatebear het volgende:
XXL bak twister fries is wel fijn.
Dat was een jaar geleden 2 bigmacs en 2 hamburgers, gewoon, doordeweeks![]()
![]()
40 minuten later weer aan de Roti. Doen we niet moeilijk over.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Watquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Sinds ik lekker gezond bezig ben krijg ik met moeite een bigtasty weg.!?
QTW. Áls je gaat moet je goed gaan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:36 schreef Chocolatebear het volgende:
XXL bak twister fries is wel fijn.Deathlift or Die.![]()
"Go hard or go home"quote:
Zo op mien piemel laat'n tatoeëren.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Been there done that.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
"Go hard or go home"
Zo op mien piemel laat'n tatoeëren.Deathlift or Die.![]()
Vreetzak!!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:36 schreef Chocolatebear het volgende:
XXL bak twister fries is wel fijn.![]()
yoI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
ik vind dit allemaal leuk. ik wil het ookquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe laat vertrek je? Ga je kleding talk wel missen. Whehe jij!Herkenbaar helaas. Den Bosch is leuk om te winkelen, wat heb je gehaald?
[ afbeelding ]nohomo
graag verwijderen![]()
Je wil het ook... om zelf te dragen? Because that is slightly gay.. nohomo ongeldig verklaardquote:Op zondag 3 juni 2012 13:56 schreef fyah het volgende:
[..]
ik vind dit allemaal leuk. ik wil het ooknohomo
![]()
om fotos van te makenquote:Op zondag 3 juni 2012 14:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Je wil het ook... om zelf te dragen? Because that is slightly gay.. nohomo ongeldig verklaard
graag verwijderen![]()
Geef deze man even een testobooster gr grquote:Op zondag 3 juni 2012 13:56 schreef fyah het volgende:
[..]
ik vind dit allemaal leuk. ik wil het ooknohomo
Deathlift or Die.![]()
AmsjterdamI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
hallo waar ben jy dan? Perciesquote:Op zondag 3 juni 2012 20:00 schreef junamii het volgende:
Wauw, waar is iedereen hier gebleven? Zo rustig de afgelopen dagen:)
Deathlift or Die.![]()
Van het lekkere weer aan het genieten natuurlijkquote:Op zondag 3 juni 2012 20:00 schreef junamii het volgende:
Wauw, waar is iedereen hier gebleven? Zo rustig de afgelopen dagenJawel, je keek.![]()
Overal en nergens.quote:Ik heb net in de regen gebbq'edquote:Op zondag 3 juni 2012 20:14 schreef jna het volgende:
[..]
Van het lekkere weer aan het genieten natuurlijk![]()
![]()
Wij hadden de BBQ maar afgelastquote:Op zondag 3 juni 2012 20:21 schreef junamii het volgende:
[..]
Overal en nergens.
[..]
Ik heb net in de regen gebbq'ed
Deathlift or Die.![]()
Ghehe zonde. Wij gingen gewoon spontaan bbq'enquote:
Maar dit is echt klote, bijna klaar met school en geen gedoe meer aan m'n hoofd en dan begint het zulk kutweer te worden. Liefst lig ik nu gewoon in bed ofzo tot de zon weer schijnt![]()
![]()
Gwn weekentje drenthe boekequote:Op zondag 3 juni 2012 20:37 schreef junamii het volgende:
[..]
Ghehe zonde. Wij gingen gewoon spontaan bbq'en
Maar dit is echt klote, bijna klaar met school en geen gedoe meer aan m'n hoofd en dan begint het zulk kutweer te worden. Liefst lig ik nu gewoon in bed ofzo tot de zon weer schijntDeathlift or Die.![]()
Altijd leuk, als je je gaat inschrijven voor een master en vervolgens op studielink ziet dat die hele master niet in het rijtje staat
Jawel, je keek.![]()
Studielink sowiesoquote:Op zondag 3 juni 2012 22:07 schreef jna het volgende:
Altijd leuk, als je je gaat inschrijven voor een master en vervolgens op studielink ziet dat die hele master niet in het rijtje staat![]()
![]()
Hoop 't ook ja want ik moet tijdens alle voetbalwedstrijden werkenquote:Had me ook voor verpleegkunde ingeschreven maar die is gewoon foetsie uit dat rijtje van inschrijvingen verdwenenquote:![]()
![]()
Verpleegkunde waar? Inholland/HvA/HU?quote:Op zondag 3 juni 2012 22:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoop 't ook ja want ik moet tijdens alle voetbalwedstrijden werken
[..]
Had me ook voor verpleegkunde ingeschreven maar die is gewoon foetsie uit dat rijtje van inschrijvingen verdwenenDeathlift or Die.![]()
Goedemorgen aan deze stervende SC
Lekker met m'n brilletje op de nerd uithangen bij college, heb dikke ogen
Waar werk je eigenlijk nu dan? Ik weet alleen nog AH en de thaiquote:Op zondag 3 juni 2012 22:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoop 't ook ja want ik moet tijdens alle voetbalwedstrijden werken![]()
![]()
Echt he, waar hangen dwc enzo uit? Die zie ik ook al een tijdje niet?All good things are wild and free.![]()
Ik dacht net echt precies dit! Tijdens het tandenpoetsen.. preciessss hetzelfde. Freaky.quote:Op maandag 4 juni 2012 08:42 schreef tliciouz het volgende:
Echt he, waar hangen dwc enzo uit? Die zie ik ook al een tijdje niet?
Ik heb gewoon m'n raam open staan#hollands
![]()
Ik kan in je gedachte kijken.quote:Op maandag 4 juni 2012 08:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik dacht net echt precies dit! Tijdens het tandenpoetsen.. preciessss hetzelfde. Freaky.
Ik heb gewoon m'n raam open staan#hollands
Meh, mij veel te koud ben echt een kou kleum, zulk weer nu ik 3 weken vakantie heb.All good things are wild and free.![]()
Haha dat wil je echt nietquote:Op maandag 4 juni 2012 08:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan in je gedachte kijken. [ afbeelding ]
Meh, mij veel te koud ben echt een kou kleum, zulk weer nu ik 3 weken vakantie heb.![]()
Damn en dat na dat lekkere weer van vorige week. Ga je nog op vakantie? Of gewoon 3 weken gamen ofzo
![]()
![]()
Ik ben ook bang van niet neequote:Op maandag 4 juni 2012 08:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haha dat wil je echt niet![]()
Damn en dat na dat lekkere weer van vorige week. Ga je nog op vakantie? Of gewoon 3 weken gamen ofzo
Ja echt de slechte weken uitgekozenIk vertrek zaterdag avond naar Mallorca voor 8 dagen
Gelukkig. En deze en de week na Mallorca lekker hersenloos gamen hehe.
Ga jij nog weg?All good things are wild and free.![]()
Bij een kakkurrr iets, strand zuid achter de rai. Bediening en bar enzeu.quote:Op maandag 4 juni 2012 08:39 schreef JackieBrown het volgende:
Goedemorgen aan deze stervende SC
Lekker met m'n brilletje op de nerd uithangen bij college, heb dikke ogen
[..]
Waar werk je eigenlijk nu dan? Ik weet alleen nog AH en de thai
en dWc is gebanned of waren jullie dat vergeten?![]()
![]()
Zeg tegen die flikkers dat zij allemaal terug naar 't Gooi moeten.quote:Op maandag 4 juni 2012 09:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij een kakkurrr iets, strand zuid achter de rai. Bediening en bar enzeu.
en dWc is gebanned of waren jullie dat vergeten?
Feyenoord Rotterdam![]()
Vas geef eens antwoordquote:Op zondag 3 juni 2012 22:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Verpleegkunde waar? Inholland/HvA/HU?
Deathlift or Die.![]()
owhjaquote:Op maandag 4 juni 2012 09:45 schreef Chai het volgende:
Foto's posten om andere mensen zwart te maken.
[KLB SC] zemmel
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Oh sorry, heb ik helemaal niet gelezen. Nee bij je chickie, HU. Mondzorgkunde ook HU.quote:Van WD. En dan erbij zeggen dat ze op een man lijkt en veel te dun was. Je weet wel die foto waar WD zo'n sarcastisch huilgezicht trekt, die ging ie dan posten op een boze reactie van haar etc etcquote:![]()
![]()
Maar die foto's post ze toch zelf? En dan geeft hij commentaar en dan krijgt hij een ban?quote:Op maandag 4 juni 2012 09:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh sorry, heb ik helemaal niet gelezen. Nee bij je chickie, HU. Mondzorgkunde ook HU.
[..]
Van WD. En dan erbij zeggen dat ze op een man lijkt en veel te dun was.Of was het op een grove manier?
Ja maar het is niet toegestaan om foto's van anderen te gebruiken om diegene zwart te maken, wat hij dus deed. Bovendien was het ook nog enorm kinderachtig voor een bijna 23-jarigequote:Op maandag 4 juni 2012 09:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar die foto's post ze toch zelf? En dan geeft hij commentaar en dan krijgt hij een ban?Of was het op een grove manier?
Ik bedoel c'mon.
![]()
als ik fotos van jou gaat plaatsen en hevige kritiek opgeef, dan is dat toch niet leuk¿ En daarbij geef jij ook geen toestemming om dat te posten.quote:Op maandag 4 juni 2012 09:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar die foto's post ze toch zelf? En dan geeft hij commentaar en dan krijgt hij een ban?Of was het op een grove manier?
Logisch die ban als je het zo ziet.I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ik geef toestemming om foto's te posten als ik ze zelf op fok post. En oke hoe kinderachtig het van Dwc misschien ook is WD kan er anders ook wat van met mensen belachelijk maken, en als zei dan een keer belachelijk word gemaakt gaat ze huilen. Maar goed, ik heb het allemaal niet mee gekregen dus ga er verder maar niet op in.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:01 schreef wise het volgende:
[..]
als ik fotos van jou gaat plaatsen en hevige kritiek opgeef, dan is dat toch niet leuk¿ En daarbij geef jij ook geen toestemming om dat te posten.
Logisch die ban als je het zo ziet.All good things are wild and free.![]()
plsquote:Op maandag 4 juni 2012 10:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik geef toestemming om foto's te posten als ik ze zelf op fok post. En oke hoe kinderachtig het van Dwc misschien ook is WD kan er anders ook wat van met mensen belachelijk maken, en als zei dan een keer belachelijk word gemaakt gaat ze huilen. Maar goed, ik heb het allemaal niet mee gekregen dus ga er verder maar niet op in.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
dWc moet ook niet zo gaan doen want toen ik die foto van hem postte in notabene de sc waar alleen fernandes-users zaten werd ie ook fucking kwaadquote:Op maandag 4 juni 2012 10:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik geef toestemming om foto's te posten als ik ze zelf op fok post. En oke hoe kinderachtig het van Dwc misschien ook is WD kan er anders ook wat van met mensen belachelijk maken, en als zei dan een keer belachelijk word gemaakt gaat ze huilen. Maar goed, ik heb het allemaal niet mee gekregen dus ga er verder maar niet op in.![]()
![]()
Oh wauw, die had ik echt even niet gezienIk maak telkens zulke belachelijke typfouten als ik op mijn mobiel zit te fokken.
Kan gebeuren.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:06 schreef tliciouz het volgende:
Oh wauw, die had ik echt even niet gezienIk maak telkens zulke belachelijke typfouten als ik op mijn mobiel zit te fokken.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ooh lekker manquote:Op maandag 4 juni 2012 08:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben ook bang van niet nee
Ja echt de slechte weken uitgekozenIk vertrek zaterdag avond naar Mallorca voor 8 dagen
Gelukkig. En deze en de week na Mallorca lekker hersenloos gamen hehe.
Ga jij nog weg?hoop dat het daar in ieder geval wel lekker warm is.
Kom net van college maar wat een kloteweer johGelukkig wel de rest van de dag vrij dus ik ga mooi autisten.
Ik ga niet weg nee, moet waarschijnlijk stagelopen deze zomer en anders ga ik de hele zomer werken
Had trouwens niks meegekregen van die ban van dWc, dat gekut van jullie ook allemaal in die KLB SC![]()
![]()
Pardon?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ooh lekker manhoop dat het daar in ieder geval wel lekker warm is.
Kom net van college maar wat een kloteweer johGelukkig wel de rest van de dag vrij dus ik ga mooi autisten.
Ik ga niet weg nee, moet waarschijnlijk stagelopen deze zomer en anders ga ik de hele zomer werken
Had trouwens niks meegekregen van die ban van dWc, dat gekut van jullie ook allemaal in die KLB SC![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Ethanolic op 04-06-2012 11:47:52 ]Deathlift or Die.![]()
hijs toch zelf zwart LOLquote:Op maandag 4 juni 2012 09:45 schreef Chai het volgende:
Foto's posten om andere mensen zwart te maken.
[KLB SC] zemmelgraag verwijderen![]()
Pics WD in DM gaarne.quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik ook niet.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ook niet.Kweenie, is dat een foto van Quentin tarantino daaronder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
volges my van Sjaak Polak.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kweenie, is dat een foto van Quentin tarantino daaronder?
Deathlift or Die.![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:01 schreef JackieBrown het volgende:
door stressvol weekend een overmatige schrikreactie op het luchtalarm.
Gekkie.
![]()
Etha schiet op en ga naar Jackie toe.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:01 schreef JackieBrown het volgende:
door stressvol weekend een overmatige schrikreactie op het luchtalarm.
![]()
Ohw okeej.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
volges my van Sjaak Polak.
[ afbeelding ]![]()
Waarom staat het geld wat ik vrijdag op mn rekening stortte nog steeds niet op mijn rekening?
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Op verkeerde rekening gestort?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:07 schreef Chocolatebear het volgende:
Waarom staat het geld wat ik vrijdag op mn rekening stortte nog steeds niet op mijn rekening?![]()
![]()
Dat viel me al op jaquote:Op maandag 4 juni 2012 12:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Daarom heb ik mijn vrienden afgeschermd op Facebook.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Oei.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:09 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik was ooit 75 euro kwijt omdat ik een 1 typte ipv een 7!!!
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Kan niet toch? moet ook goeie naam e.d. bij... tenminste bij ING kan je dat neit fout doenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:09 schreef o.us het volgende:
[..]
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik zal d'r een week vol genot gevenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:10 schreef junamii het volgende:
[..]
Is toch fijn na een weekend vol stress.
Deathlift or Die.![]()
Kan je terugvorderen.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:09 schreef o.us het volgende:
[..]
Deathlift or Die.![]()
Daarom heb ik liefde voor ING. Dat voorgeval overkwam mij bij ABN Amro. Meh.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan niet toch? moet ook goeie naam e.d. bij... tenminste bij ING kan je dat neit fout doenFeyenoord Rotterdam![]()
Huh sinds wanneer kan je overboekingen terugvorderen? Je kan toch alleen maar automatische incasso's storneren (quote:)?
Feyenoord Rotterdam![]()
nee heb het gewoon bij de bank fysiek gestort.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ja joh bij ABN kan dat wel gewoon? slecht..quote:Op maandag 4 juni 2012 12:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Daarom heb ik liefde voor ING. Dat voorgeval overkwam mij bij ABN Amro. Meh.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Als je weet waar die te vinden zijn, bel mequote:Op maandag 4 juni 2012 12:12 schreef junamii het volgende:
[..]
Mannen waarbij je niet hoeft te stressen en waarbij je enkel kan genieten. Perfect.![]()
![]()
Is voor iedereen zo ingesteld lieve schat. Niet iedereen hoeft te weten dat ik maar 20 vrienden heb.quote:Feyenoord Rotterdam![]()
Nee, begreep ik wel.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Is voor iedereen zo ingesteld lieve schat. Niet iedereen hoeft te weten dat ik maar 20 vrienden heb.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Oh als in je spaarvarkentje leeggooien daar? Kan wel langer duren, duurde bij mij vorige keer een week.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nee heb het gewoon bij de bank fysiek gestort.
Zag laatst ook bij de bank een gast die z'n fooienpot ging storten, was echt een half uur bezig met al die muntjes en 5 euro briefjes
12Squote:Op maandag 4 juni 2012 12:16 schreef Vaseline_ het volgende:
Jackie, welke bus naar Bolognalaan is het snelst, 11, 12 of 12s?![]()
Hehehquote:Op maandag 4 juni 2012 12:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Als je weet waar die te vinden zijn, bel meZe zijn inderdaad wel zeldzaam ja.
![]()
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Bij een grote bank staat het vrijwel meteen op je rekening.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oh als in je spaarvarkentje leeggooien daar? Kan wel langer duren, duurde bij mij vorige keer een week.
Of het moet een spaarbank zijn.Feyenoord Rotterdam![]()
Meestal duurt het een paar uurtjes.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oh als in je spaarvarkentje leeggooien daar? Kan wel langer duren, duurde bij mij vorige keer een week.![]()
Dan is dit je eerste keer. Was bij ING. Duurde een week.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Bij een grote bank staat het vrijwel meteen op je rekening.
Of het moet een spaarbank zijn.
Oh nee wacht laat maar toen had die bank zelf een storing inderdaad. Nvm.
![]()
Hoe is het trouwens afgelopen met die jongen die je datete in Amsterdam oid??quote:Op maandag 4 juni 2012 12:18 schreef junamii het volgende:
[..]
HehehZe zijn inderdaad wel zeldzaam ja.
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Als je weet waar die te vinden zijn, bel meJe solliciteert.
Deathlift or Die.![]()
Als ik geld stort bij de bank, staat het er meteen op hoor?
Anders heb ik wel heeeeel vaak m'n rekeningen niet kunnen betalen.![]()
Noh deze chick verdient d'r knaken zwart. Thug life.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:23 schreef junamii het volgende:
Als ik geld stort bij de bank, staat het er meteen op hoor?
Anders heb ik wel heeeeel vaak m'n rekeningen niet kunnen betalen.Deathlift or Die.![]()
Ik zit ook bij de ING en als ik wat stortte stond het er altijd vrijwel meteen op. Zaterdag nog een berg geld gestort via de stortingsautomaat, stond het er ookal meteen op.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dan is dit je eerste keer. Was bij ING. Duurde een week.
Oh nee wacht laat maar toen had die bank zelf een storing inderdaad. Nvm.
Feyenoord Rotterdam![]()
Stelletje louche figuren met jullie bergen contaNt geld die jullie op rekeningen storten.Naar?quote:![]()
Drugs dealen enzo.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Noh deze chick verdient d'r knaken zwart. Thug life.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Contactgeldquote:Op maandag 4 juni 2012 12:26 schreef JackieBrown het volgende:
Stelletje louche figuren met jullie bergen contact geld die jullie op rekeningen storten.![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 04-06-2012 12:28:33 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Dicking.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Inwendige stokslagen.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:26 schreef JackieBrown het volgende:
Stelletje louche figuren met jullie bergen contact geld die jullie op rekeningen storten.
[..]
Naar?Deathlift or Die.![]()
Heb volgende week een wedstrijdquote:Op maandag 4 juni 2012 12:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee echt nooit gewoon. Train je daar nog wel eens?
.
Feyenoord Rotterdam![]()
91kg.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee serieus!!!Nice, op welk gewicht vecht je dan?
En bij een gala of wat..?
Volgend weekend is er een of andere open dag/avond weet ik veel en gaat de big man van de Oosterbaan muay thai het opnemen tegen een door de gym gekozen snelle leerling (wat ik dus ben)..
Daarom vroeg ik of je er nog weleens kwam.
Feyenoord Rotterdam![]()
Dammen is leuk hoor.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
EEUUHH HANDS UP FOR OUS ONZE MOCRO DAMKAMPIOENNNN
grgrFeyenoord Rotterdam![]()
lol 91 kg, bearmode.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:40 schreef o.us het volgende:
[..]
91kg.
Volgend weekend is er een of andere open dag/avond weet ik veel en gaat de big man van de Oosterbaan muay thai het opnemen tegen een door de gym gekozen snelle leerling (wat ik dus ben)..
Haha oke leuk wel, kijken of ik in de buurt ben![]()
Maar vecht je ook normale wedstrijden of dat niet?![]()
Je gaat doodquote:Op maandag 4 juni 2012 12:40 schreef o.us het volgende:
[..]
91kg.
![]()
![]()
Daar waag ik mij voorlopig nog niet aan, moet wel realistisch blijven. Ben pas sinds eind feb regelmatig aan kickboksen. Het is op 16 juni trouwens, laat mij weten of je dan toevallig weer in Lombardijen te vinden bent of nietquote:Op maandag 4 juni 2012 12:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lol 91 kg, bearmode.
Haha oke leuk wel, kijken of ik in de buurt ben![]()
Maar vecht je ook normale wedstrijden of dat niet?.
Neejoh.quote:Feyenoord Rotterdam![]()
Ahja ik ben dan sowieso wel in Rotterdam, weet alleen niet of ik tijd ga hebben, ben dan aan het helpen verhuizenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Daar waag ik mij voorlopig nog niet aan, moet wel realistisch blijven. Ben pas sinds eind feb regelmatig aan kickboksen. Het is op 16 juni trouwens, laat mij weten of je dan toevallig weer in Lombardijen te vinden bent of niet.
[..]
Neejoh.maar als ik kom laat ik het je weten (of ik bekijk je gewoon stiekem hihi).
Is gewoon voor de lol toch zo'n wedstrijd dus doodgaan zal wel meevallen![]()
![]()
o.us, jij bent toch ook redelijk lang?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wie is aan het verhuizen? Jij?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ahja ik ben dan sowieso wel in Rotterdam, weet alleen niet of ik tijd ga hebben, ben dan aan het helpen verhuizenmaar als ik kom laat ik het je weten (of ik bekijk je gewoon stiekem hihi).
Is gewoon voor de lol toch zo'n wedstrijd dus doodgaan zal wel meevallen1,88m maar jij bent langer dan ik volgens mij.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:07 schreef Chocolatebear het volgende:
o.us, jij bent toch ook redelijk lang?Vergeet Badr Hari nietquote:.
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Een van de bezienswaardigheden van Rotterdam. Euromast, Erasmusbrug, Ous.
Feyenoord Rotterdam![]()
91kg bij 1.88m, solide.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:12 schreef o.us het volgende:
[..]
1,88m maar jij bent langer dan ik volgens mij.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
94kg bij 1.93mquote:
Come at me.
Vieze endo, wanneer heb je voor het laatst je pielemans gezien?quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Als ik lig en dan een spiegel boven m'n pens houd moet het wel lukken.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vieze endo, wanneer heb je voor het laatst je pielemans gezien?
Jij dan?Deathlift or Die.![]()
Ik ben m kwijtgeraakt.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als ik lig en dan een spiegel boven m'n pens houd moet het wel lukken.
Jij dan?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ook al last van ingroeiende erecties ja?
Feyenoord Rotterdam![]()
Micropenis hindavetkwab.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ook al last van ingroeiende erecties ja?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hamstereeeeehhhhhhquote:
Ik heb wat te verduren gehad toen AH met die campagne begon
Deathlift or Die.![]()
Ik word altijd in mijn wangen geknepen door vriendinnen of tijdens het uitgaan. Heel mijn leven zijn de hamsterweken bezig. Nou.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hamstereeeeehhhhhh
Ik heb wat te verduren gehad toen AH met die campagne begonFeyenoord Rotterdam![]()
Ik ook altijd. Echt altijd.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik word altijd in mijn wangen geknepen door vriendinnen of tijdens het uitgaan. Heel mijn leven zijn de hamsterweken bezig. Nou.Hoe lang dacht je dat ik was?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
1.78 maar. Ik dacht dat je langer was manDeathlift or Die.![]()
Mijn kont heeft ook veel te verduren als ik mijn kaki slim fit chino aan heb tijdens het uitgaanquote:Op maandag 4 juni 2012 13:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ook altijd. Echt altijd.
[..]
Hoe lang dacht je dat ik was?.
Feyenoord Rotterdam![]()
Een ass hebben waar veel vrouwen jaloers op zijn, wij maken het waar.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn kont heeft ook veel te verduren als ik mijn kaki slim fit chino aan heb tijdens het uitgaan.
Deathlift or Die.![]()
Vind het niet erg om door deerne's aan mijn kont geknepen te worden, maar als het een een of andere flikker is het huilen met de pet opquote:Op maandag 4 juni 2012 13:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Een ass hebben waar veel vrouwen jaloers op zijn, wij maken het waar..
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 04-06-2012 13:50:54 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Ik ben ook niet ontevreden ofzo, maar ik ben kleiner dan beide ouders.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niks mis met 1.78 ofzo hoor, zo lang was dinges ook. Goeie zoenhoogte
En ik ben de enige in de familie met blauwe ogen.DNA testje aanvragen.
Deathlift or Die.![]()
Kwam een beetje maagzuur naar boven. Ach, at least heb je hem niet een andere dude zien afzuigen. Toch Vas.quote:Deathlift or Die.![]()
Voor sommige plekken is gewoon geen betere naam als je niet de naam van die plek zelf wilt noemen.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
IN DE DANCING
IN DE DANCING
IN
DE
DANCING![]()
Precies want hij was gewoon in Holly toen hij aangerand werdquote:Op maandag 4 juni 2012 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor sommige plekken is gewoon geen betere naam als je niet de naam van die plek zelf wilt noemen.![]()
Hollywood een dancing noemenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Precies want hij was gewoon in Holly toen hij aangerand werdDaar worden filmpjes opgenomen voor kinky.com.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik zeg altijd de disco. hihiquote:Op maandag 4 juni 2012 13:54 schreef RickoKun het volgende:
Ik hoorde pas van 'dancing' 2 jaar geleden op fok ofzoDeathlift or Die.![]()
Hoe moet ik anders die gare kuttenten op Stadhuisplein noemenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
IN DE DANCING
IN DE DANCING
IN
DE
DANCING
Feyenoord Rotterdam![]()
Laat mij erbuitenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kwam een beetje maagzuur naar boven. Ach, at least heb je hem niet een andere dude zien afzuigen. Toch Vas.![]()
![]()
Kruip in mjin korte gespierde armpjes dangquote:Op maandag 4 juni 2012 13:54 schreef junamii het volgende:
Praatjes over lengts. Confronterend weer dit![]()
![]()
http://www.dancingbruins.nl/quote:Op maandag 4 juni 2012 13:54 schreef RickoKun het volgende:
Ik hoorde pas van 'dancing' 2 jaar geleden op fok ofzo![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kwam een beetje maagzuur naar boven. Ach, at least heb je hem niet een andere dude zien afzuigen. Toch Vas.
Feyenoord Rotterdam![]()
HOhohohhooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo snap!quote:Op maandag 4 juni 2012 13:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kwam een beetje maagzuur naar boven. Ach, at least heb je hem niet een andere dude zien afzuigen. Toch Vas.![]()
Maakt niet uit chick, wat wij missen aan lengte maken we goed met.. ehh.. gewoon andere goede kwaliteiten enzoquote:Op maandag 4 juni 2012 13:54 schreef junamii het volgende:
Praatjes over lengts. Confronterend weer dit![]()
![]()
Was je bij Coconuts ous?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders die gare kuttenten op Stadhuisplein noemenWant dat is gewoon hollywood maar kleiner
![]()
![]()
Coconutsquote:Op maandag 4 juni 2012 13:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Was je bij Coconuts ous?Want dat is gewoon hollywood maar kleiner
![]()
![]()
80% oude mannen, 10% meiden 10% geen idee
Café Beurs![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Ben je daar weleens geweest? Ik ben daar op m'n 16de twee keer geweest. Meisjes van 16 onder douches dansen enzo, voor een brommercertificaatquote:Op maandag 4 juni 2012 13:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja echt, gewoon 14+ ook hemaar sowieso Bobs
^2
Deathlift or Die.![]()
Lijkt mij een ideale tent voor Ricko en ik.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja echt, gewoon 14+ ook hemaar sowieso Bobs
14-jarigen
[ Bericht 7% gewijzigd door o.us op 04-06-2012 14:00:38 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Nee, wel foto's gezienquote:Op maandag 4 juni 2012 13:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ben je daar weleens geweest? Ik ben daar op m'n 16de twee keer geweest. Meisjes van 16 onder douches dansen enzo, voor een brommercertificaat^2
En m'n ex is d'r ook geweest.
![]()
Andere goede kwaliteitenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Maakt niet uit chick, wat wij missen aan lengte maken we goed met.. ehh.. gewoon andere goede kwaliteiten enzo![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Was je bij Coconuts ous?Want dat is gewoon hollywood maar kleiner
Koken.quote:
Deathlift or Die.![]()
Kwaliteiten die iedereen met genoeg passie kan ontwikkelen en die andere dingen goed compenseren zijn:
1. Goed koken
2. Goed kunnen pijpen![]()
Chick naar mijn hart.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:02 schreef Chai het volgende:
Kwaliteiten die iedereen met genoeg passie kan ontwikkelen en die andere dingen goed compenseren zijn:
1. Goed koken
2. Goed kunnen pijpenFeyenoord Rotterdam![]()
Ik heb in de search gechecked hoeveel topics ik tot nu toe wel niet heb geopend.
er zijn 1131 topics gevonden die zijn verdeeld over 38 pagina(s), de zoekopdracht duurde 0.47 seconden
1131 x 38 = 42978
En ik maar van mezelf denken dat ik best wel een redelijk leven heb
Feyenoord Rotterdam![]()
daar gaan mn neefjes heenquote:
Read again yoquote:Op maandag 4 juni 2012 14:05 schreef o.us het volgende:
Ik heb in de search gechecked hoeveel topics ik tot nu toe wel niet heb geopend.
er zijn 1131 topics gevonden die zijn verdeeld over 38 pagina(s), de zoekopdracht duurde 0.47 seconden
1131 x 38 = 42978
En ik maar van mezelf denken dat ik best wel een redelijk leven heb
Deathlift or Die.![]()
Oh kutquote:
1131 topics is nog steeds veel.
[ Bericht 3% gewijzigd door o.us op 04-06-2012 14:06:59 ]Feyenoord Rotterdam![]()
dat zijn toch je totaal aantal posts ongeveer?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:05 schreef o.us het volgende:
1131 x 38 = 42978
En ik maar van mezelf denken dat ik best wel een redelijk leven hebI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ja heel Twente volgens mij. Behalve mensen die in Enschede wonen, die gaan gewoon daar, maar boeren willen daar niet heen.quote:![]()
Jawel.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:06 schreef ThaTim het volgende:
[..]
dat zijn toch je totaal aantal posts ongeveer?
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 45631 (gemiddeld 41 per dag)
Dus 1131 / 3 jaar = ongeveer 377 topics per jaar die ik open. Klinkt valide.Feyenoord Rotterdam![]()
Maak pics en wapp het mij.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 04-06-2012 14:08:58 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Ohja over tumblr gesproken, JACKIE. Geef me je tumblr dan kan ik soppenquote:Op maandag 4 juni 2012 14:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
als je nou even een pic submit op m'n tumblr kan ik het zien.![]()
![]()
jij tukster?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja heel Twente volgens mij. Behalve mensen die in Enschede wonen, die gaan gewoon daar, maar boeren willen daar niet heen.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Wat geef jij mij dan in ruil daarvoorquote:Op maandag 4 juni 2012 14:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ohja over tumblr gesproken, JACKIE. Geef me je tumblr dan kan ik soppen![]()
![]()
Een digitale kuz :$quote:Op maandag 4 juni 2012 14:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wat geef jij mij dan in ruil daarvoor![]()
oja achterhoek hequote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
oja drenthequote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Oldenzaal de place to be jewaitz.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
oh inderdaadquote:
YesEindelijk voor vakantie nog het perfect kanten jurkje gevonden.
Pics.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:22 schreef tliciouz het volgende:
YesEindelijk voor vakantie nog het perfect kanten jurkje gevonden.
![]()
Laatst stond er ergens reclame voor fietsen in de Achterhoek, stond er een foto van de skyline van Deventer bij.quote:![]()
![]()
Tits wintquote:Op maandag 4 juni 2012 14:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik geef je er een echte kus voor hoor Jackie.
Pics van jurkje (aan natuurlijk zodat we kunnen zien hoe die precies valt)
![]()
dicht bij m'n familie in buurt enzoquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 4 juni 2012 14:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Tits wint
Pics van jurkje (aan natuurlijk zodat we kunnen zien hoe die precies valt)
Etha heeft me nog nieuwschieriger gemaakt, de hommo
![]()
BACK IN THE BACK IN THE BACK IN THE BUILDINGNa m'n ban ben ik manager geworden bij een multinational, ik heb een main bitch en een mistress, een chaffeur, en dubbele sociale kring ik sta voor al m'n vakken 8+.
Even wat rechtzetten nog though: Het gebrek aan intelligentie bij jou blijkt maar weer eens op pijnlijke wijze. Ik stuurde je die foto via WhatsApp, jij upload 'm vervolgens en deelt 'm uit. De foto van haar stond al online, door haarzelf geplaatstquote:Op maandag 4 juni 2012 10:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dWc moet ook niet zo gaan doen want toen ik die foto van hem postte in notabene de sc waar alleen fernandes-users zaten werd ie ook fucking kwaad.
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Laatst stond er ergens reclame voor fietsen in de Achterhoek, stond er een foto van de skyline van Deventer bij.
Ik zou hem gwn op de facebook posten is veiligerquote:Op maandag 4 juni 2012 14:24 schreef tliciouz het volgende:
Stuur dan gewoon via dm!Ik ga even een foto maken.
![]()
![]()
Ehm nay want dan kan ik het niet zienquote:Op maandag 4 juni 2012 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou hem gwn op de facebook posten is veiliger![]()
Moeilijke woorden gebruiken om slimmer te lijken, goed van je zeg.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kan je wel dit zeggen, het is echter een saillant detail en schept dé nuance. Dom wicht![]()
Sma's die alleen de saus bovenop je broodje döner kebab gooien. Ze was wel cute, dat wel.
Jij vindt 'saillant detail' en 'nuance' moeilijke woordenquote:Op maandag 4 juni 2012 14:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moeilijke woorden gebruiken om slimmer te lijken, goed van je zeg.![]()
![]()
?
Einde discussie, je bent werkelijk te dom om te poepen.![]()
Waarom zou je dat soort woorden op FOK! gebruiken? Juist, om slimmer over te komen.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sma's die alleen de saus bovenop je broodje döner kebab gooien. Ze was wel cute, dat wel.
[..]
Jij vindt 'saillant detail' en 'nuance' moeilijke woorden![]()
![]()
?
Einde discussie, je bent werkelijk te dom om te poepen.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En jij komt juist dommer over, omdat ik je met de neus op de feiten druk en je nu over bijzaken begintquote:Op maandag 4 juni 2012 14:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom zou je dat soort woorden op FOK! gebruiken? Juist, om slimmer over te komen..
Laatste tijd wel meer van dat soort filmpjes uit die regio gezien, ze kennen geen angst ofzoquote:Op maandag 4 juni 2012 14:28 schreef jna het volgende:
Gewoon klamme handen door het alleen al te kijken.
![]()
Even snel gemaakt en onduidelijk als wat, maar het gaat om het ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:29 schreef tliciouz het volgende:
Even snel gemaakt en onduidelijk als wat, maar het gaat om het ideeDit jurkjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tli zelf
Cute!![]()
Even snel gemaakt en onduidelijk als wat, maar het gaat om het ideeDat plantjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.![]()
Even snel gemaakt en onduidelijk als wat, maar het gaat om het ideeGoed lichaam, verdorie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even snel gemaakt en onduidelijk als wat, maar het gaat om het ideeNice!! Staat je goed manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar heb je die vandaan?![]()
Even snel gemaakt en onduidelijk als wat, maar het gaat om het ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Even snel gemaakt en onduidelijk als wat, maar het gaat om het ideeOok even quoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Is net het brein van Vasquote:Op maandag 4 juni 2012 14:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Lijkt wel gewoon een graspol in een potje..
![]()
Dat is kattengras voor mijn kat.quote:![]()
Dank jullie welJurkje is van de h&m voor 15 euro
hij zit echt super fijn, en is een beetje gebroken wit. Hij heeft mouwtjes maar die haal ik er af vind hem zo als nu mooier.
ziet leuk uit welI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Jij kan het hebbenquote:Op maandag 4 juni 2012 14:32 schreef tliciouz het volgende:
![]()
. Er zijn chicks op FOK! die er niet mee wegkomen
.
![]()
Waar is kattengras ook al weer voor :$quote:Op maandag 4 juni 2012 14:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is kattengras voor mijn kat.![]()
hij zit echt super fijn, en is een beetje gebroken wit. Hij heeft mouwtjes maar die haal ik er af vind hem zo als nu mooier.
![]()
Wanneer waren jullie ookalweer met elkaar gegaan?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:33 schreef Vaseline_ het volgende:
Tering man, 't had van mij wel een permaban mogen zijn.
Deathlift or Die.![]()
Grappig.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wanneer waren jullie ookalweer met elkaar gegaan?![]()
Ik heb hem zien hangen danquote:Op maandag 4 juni 2012 14:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hijs inderdaad heel leuk ja. Alleen hadden ze hem niet in mijn maat. Problems problems![]()
![]()
Dat de haarballen er beter uit komenquote:Telkens na het eten staat hij te kokhalzen, komt alleen nooit wat mee
Weet je welke maat dit is? XSquote:Op maandag 4 juni 2012 14:34 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik heb hem zien hangen dan
Hijs inderdaad heel leuk ja. Alleen hadden ze hem niet in mijn maat. Problems problemsDaar kom ik met mijn heupen normaal nooit in maar ik dacht ach ik probeer het gewoon omdat het kan, maar hij rekt echt goed mee.
Dat heeft die van mij ook, krijg je een wit plasje maagsap met stukjes gras erinquote:Op maandag 4 juni 2012 14:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat de haarballen er beter uit komenTelkens na het eten staat hij te kokhalzen, komt alleen nooit wat mee
Geen haar te bekennen
Jawel, je keek.![]()
A wild ecto appearsquote:Op maandag 4 juni 2012 14:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Weet je welke maat dit is? XSDaar kom ik met mijn heupen normaal nooit in maar ik dacht ach ik probeer het gewoon omdat het kan, maar hij rekt echt goed mee.
Deathlift or Die.![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:36 schreef jna het volgende:
[..]
Dat heeft die van mij ook, krijg je een wit plasje maagsap met stukjes gras erinGeen haar te bekennen
the fuck
![]()
Ik wou een grap maken over de kinderafdeling, maar dat zou je me nooit vergeven dus doe ik dat nietquote:Op maandag 4 juni 2012 14:34 schreef junamii het volgende:
Hijs inderdaad heel leuk ja. Alleen hadden ze hem niet in mijn maat. Problems problems![]()
.
![]()
Dit onnozele ding hatenquote:Op maandag 4 juni 2012 14:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zodat dat kutbeest stikt en dood gaat.
Katten
Poesjes![]()
![]()
![]()
Oh wauw! XS pas ik ook echt nooit vanwege heupen en borsten. Ik ben alsnog bang dat ik dat echt niet ga passenquote:Op maandag 4 juni 2012 14:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Weet je welke maat dit is? XSDaar kom ik met mijn heupen normaal nooit in maar ik dacht ach ik probeer het gewoon omdat het kan, maar hij rekt echt goed mee.
Hij staat jou trouwens wel echt super tli!![]()
![]()
Aaaawww hahaquote:Op maandag 4 juni 2012 14:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit onnozele ding haten![]()
[ afbeelding ]Ziet er wel een beetje dikkig uit
Pensje
Doet me denken aan Etha, die gaat ook altijd zo liggen na het eten
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Aaaawww hahaZiet er wel een beetje dikkig uit
Pensje
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Pensje
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wou een grap maken over de kinderafdeling, maar dat zou je me nooit vergeven dus doe ik dat niet![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haten op m'n foodcoma'squote:Op maandag 4 juni 2012 14:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Pensje
Zo kom ik wel onder het afwassen uit.
Deathlift or Die.![]()
Ik normaal ook niet, krijg nooit jurkjes over mijn heupen heenquote:Op maandag 4 juni 2012 14:38 schreef junamii het volgende:
[..]
Oh wauw! XS pas ik ook echt nooit vanwege heupen en borsten. Ik ben alsnog bang dat ik dat echt niet ga passen
Hij staat jou trouwens wel echt super tli!Maar deze rekt echt mee en blijft gewoon mooi. Dus mocht je hem in xs/s vinden gewoon mee nemen. Hij is echt geweldig
All good things are wild and free.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: