ik vind dit allemaal leuk. ik wil het ookquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe laat vertrek je? Ga je kleding talk wel missen. Whehe jij!Herkenbaar helaas. Den Bosch is leuk om te winkelen, wat heb je gehaald?
Niet veel, wat simpele dingen
[ afbeelding ]
Je wil het ook... om zelf te dragen? Because that is slightly gay.. nohomo ongeldig verklaardquote:Op zondag 3 juni 2012 13:56 schreef fyah het volgende:
[..]
ik vind dit allemaal leuk. ik wil het ooknohomo
om fotos van te makenquote:Op zondag 3 juni 2012 14:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Je wil het ook... om zelf te dragen? Because that is slightly gay.. nohomo ongeldig verklaard
Geef deze man even een testobooster gr grquote:Op zondag 3 juni 2012 13:56 schreef fyah het volgende:
[..]
ik vind dit allemaal leuk. ik wil het ooknohomo
hallo waar ben jy dan? Perciesquote:Op zondag 3 juni 2012 20:00 schreef junamii het volgende:
Wauw, waar is iedereen hier gebleven? Zo rustig de afgelopen dagen
Van het lekkere weer aan het genieten natuurlijkquote:Op zondag 3 juni 2012 20:00 schreef junamii het volgende:
Wauw, waar is iedereen hier gebleven? Zo rustig de afgelopen dagen
Overal en nergens.quote:
Ik heb net in de regen gebbq'edquote:Op zondag 3 juni 2012 20:14 schreef jna het volgende:
[..]
Van het lekkere weer aan het genieten natuurlijk
Wij hadden de BBQ maar afgelastquote:Op zondag 3 juni 2012 20:21 schreef junamii het volgende:
[..]
Overal en nergens.
[..]
Ik heb net in de regen gebbq'ed
Ghehe zonde. Wij gingen gewoon spontaan bbq'enquote:
Gwn weekentje drenthe boekequote:Op zondag 3 juni 2012 20:37 schreef junamii het volgende:
[..]
Ghehe zonde. Wij gingen gewoon spontaan bbq'en
Maar dit is echt klote, bijna klaar met school en geen gedoe meer aan m'n hoofd en dan begint het zulk kutweer te worden. Liefst lig ik nu gewoon in bed ofzo tot de zon weer schijnt
Studielink sowiesoquote:Op zondag 3 juni 2012 22:07 schreef jna het volgende:
Altijd leuk, als je je gaat inschrijven voor een master en vervolgens op studielink ziet dat die hele master niet in het rijtje staat
Hoop 't ook ja want ik moet tijdens alle voetbalwedstrijden werkenquote:
Had me ook voor verpleegkunde ingeschreven maar die is gewoon foetsie uit dat rijtje van inschrijvingen verdwenenquote:
Verpleegkunde waar? Inholland/HvA/HU?quote:Op zondag 3 juni 2012 22:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoop 't ook ja want ik moet tijdens alle voetbalwedstrijden werken
[..]
Had me ook voor verpleegkunde ingeschreven maar die is gewoon foetsie uit dat rijtje van inschrijvingen verdwenen
Waar werk je eigenlijk nu dan? Ik weet alleen nog AH en de thaiquote:Op zondag 3 juni 2012 22:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoop 't ook ja want ik moet tijdens alle voetbalwedstrijden werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |