SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Het was een haatfive. Voelde je het niet branden?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:27 schreef Chocolatebear het volgende:
Het was een haatfive. Voelde je het niet branden?
Ik stond trouwens met dingens te praten in de rookruimte () en jij stond er 1 meter vanaf maar je zag ons niet
![]()
![]()
Euh, oke?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee.
Ik stond trouwens met dingens te praten in de rookruimte () en jij stond er 1 meter vanaf maar je zag ons niet
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Parachute gesprongen en een hartaanval overleefd
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Whut? Awesome!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:43 schreef Juminelle het volgende:
Parachute gesprongen en een hartaanval overleefdZin in Portugal?
Ik kom net thuis van Antwerpen, weer goed geshopt
All good things are wild and free.![]()
Ja! Ik ben nu even een shitload aan muziek op m'n iPods aan het zetten en dan heb ik alles gefixed. Al ben ik vandaag naar Den Bosch geweest en heb ik een deel van m'n vakantiegeld weer uitgegeven. M'n zelfdisciplinequote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whut? Awesome!Zin in Portugal?
Ik kom net thuis van Antwerpen, weer goed geshopt![]()
NiceWat heb je gehaald?
Hoe laat vertrek je? Ga je kleding talk wel missen. Whehe jij!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja! Ik ben nu even een shitload aan muziek op m'n iPods aan het zetten en dan heb ik alles gefixed. Al ben ik vandaag naar Den Bosch geweest en heb ik een deel van m'n vakantiegeld weer uitgegeven. M'n zelfdiscipline![]()
NiceWat heb je gehaald?
Herkenbaar helaas. Den Bosch is leuk om te winkelen, wat heb je gehaald?
Niet veel, wat simpele dingen
Ah, tof! Zijn dat die rokjes die je zochtquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe laat vertrek je? Ga je kleding talk wel missen. Whehe jij!Herkenbaar helaas. Den Bosch is leuk om te winkelen, wat heb je gehaald?
[ afbeelding ]?
Volgens mij vertrekt m'n vliegtuig om 06.45 uur, dus we gaan hier rond half 4 weg ofzo aangezien we vanaf Weeze vliegen. Ik weet alleen niet of ik nou moet gaan slapen of nietGare tijd.
Ik heb dat (welbekende) suède Goosecraft jasje gehaald in een zalm/oranje-achtige kleur en skinny joggingsbroeken in toffe kleuren. Chill voor in 't vliegtuig
The original endo hindabuilding.
Ik eet echt zelden bij een fastfood zaak. Doe ik het een keertje wel en ga ik gelijk hard op een XXL menu die ik eigenlijk niet wilde. Gekke koelies ook altijd.
XXL bak twister fries is wel fijn.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Fatty.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:36 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik eet echt zelden bij een fastfood zaak. Doe ik het een keertje wel en ga ik gelijk hard op een XXL menu die ik eigenlijk niet wilde. Gekke koelies ook altijd.
XXL bak twister fries is wel fijn.quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Sinds ik lekker gezond bezig ben krijg ik met moeite een bigtasty weg.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:36 schreef Chocolatebear het volgende:
XXL bak twister fries is wel fijn.
Dat was een jaar geleden 2 bigmacs en 2 hamburgers, gewoon, doordeweeks![]()
![]()
40 minuten later weer aan de Roti. Doen we niet moeilijk over.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Watquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Sinds ik lekker gezond bezig ben krijg ik met moeite een bigtasty weg.!?
QTW. Áls je gaat moet je goed gaan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:36 schreef Chocolatebear het volgende:
XXL bak twister fries is wel fijn.Deathlift or Die.![]()
"Go hard or go home"quote:
Zo op mien piemel laat'n tatoeëren.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Been there done that.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
"Go hard or go home"
Zo op mien piemel laat'n tatoeëren.Deathlift or Die.![]()
Vreetzak!!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:36 schreef Chocolatebear het volgende:
XXL bak twister fries is wel fijn.![]()
yoI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
ik vind dit allemaal leuk. ik wil het ookquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe laat vertrek je? Ga je kleding talk wel missen. Whehe jij!Herkenbaar helaas. Den Bosch is leuk om te winkelen, wat heb je gehaald?
[ afbeelding ]nohomo
graag verwijderen![]()
Je wil het ook... om zelf te dragen? Because that is slightly gay.. nohomo ongeldig verklaardquote:Op zondag 3 juni 2012 13:56 schreef fyah het volgende:
[..]
ik vind dit allemaal leuk. ik wil het ooknohomo
![]()
om fotos van te makenquote:Op zondag 3 juni 2012 14:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Je wil het ook... om zelf te dragen? Because that is slightly gay.. nohomo ongeldig verklaard
graag verwijderen![]()
Geef deze man even een testobooster gr grquote:Op zondag 3 juni 2012 13:56 schreef fyah het volgende:
[..]
ik vind dit allemaal leuk. ik wil het ooknohomo
Deathlift or Die.![]()
AmsjterdamI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
hallo waar ben jy dan? Perciesquote:Op zondag 3 juni 2012 20:00 schreef junamii het volgende:
Wauw, waar is iedereen hier gebleven? Zo rustig de afgelopen dagen:)
Deathlift or Die.![]()
Van het lekkere weer aan het genieten natuurlijkquote:Op zondag 3 juni 2012 20:00 schreef junamii het volgende:
Wauw, waar is iedereen hier gebleven? Zo rustig de afgelopen dagenJawel, je keek.![]()
Overal en nergens.quote:Ik heb net in de regen gebbq'edquote:Op zondag 3 juni 2012 20:14 schreef jna het volgende:
[..]
Van het lekkere weer aan het genieten natuurlijk![]()
![]()
Wij hadden de BBQ maar afgelastquote:Op zondag 3 juni 2012 20:21 schreef junamii het volgende:
[..]
Overal en nergens.
[..]
Ik heb net in de regen gebbq'ed
Deathlift or Die.![]()
Ghehe zonde. Wij gingen gewoon spontaan bbq'enquote:
Maar dit is echt klote, bijna klaar met school en geen gedoe meer aan m'n hoofd en dan begint het zulk kutweer te worden. Liefst lig ik nu gewoon in bed ofzo tot de zon weer schijnt![]()
![]()
Gwn weekentje drenthe boekequote:Op zondag 3 juni 2012 20:37 schreef junamii het volgende:
[..]
Ghehe zonde. Wij gingen gewoon spontaan bbq'en
Maar dit is echt klote, bijna klaar met school en geen gedoe meer aan m'n hoofd en dan begint het zulk kutweer te worden. Liefst lig ik nu gewoon in bed ofzo tot de zon weer schijntDeathlift or Die.![]()
Altijd leuk, als je je gaat inschrijven voor een master en vervolgens op studielink ziet dat die hele master niet in het rijtje staat
Jawel, je keek.![]()
Studielink sowiesoquote:Op zondag 3 juni 2012 22:07 schreef jna het volgende:
Altijd leuk, als je je gaat inschrijven voor een master en vervolgens op studielink ziet dat die hele master niet in het rijtje staat![]()
![]()
Hoop 't ook ja want ik moet tijdens alle voetbalwedstrijden werkenquote:Had me ook voor verpleegkunde ingeschreven maar die is gewoon foetsie uit dat rijtje van inschrijvingen verdwenenquote:![]()
![]()
Verpleegkunde waar? Inholland/HvA/HU?quote:Op zondag 3 juni 2012 22:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoop 't ook ja want ik moet tijdens alle voetbalwedstrijden werken
[..]
Had me ook voor verpleegkunde ingeschreven maar die is gewoon foetsie uit dat rijtje van inschrijvingen verdwenenDeathlift or Die.![]()
Goedemorgen aan deze stervende SC
Lekker met m'n brilletje op de nerd uithangen bij college, heb dikke ogen
Waar werk je eigenlijk nu dan? Ik weet alleen nog AH en de thaiquote:Op zondag 3 juni 2012 22:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoop 't ook ja want ik moet tijdens alle voetbalwedstrijden werken![]()
![]()
Echt he, waar hangen dwc enzo uit? Die zie ik ook al een tijdje niet?All good things are wild and free.![]()
Ik dacht net echt precies dit! Tijdens het tandenpoetsen.. preciessss hetzelfde. Freaky.quote:Op maandag 4 juni 2012 08:42 schreef tliciouz het volgende:
Echt he, waar hangen dwc enzo uit? Die zie ik ook al een tijdje niet?
Ik heb gewoon m'n raam open staan#hollands
![]()
Ik kan in je gedachte kijken.quote:Op maandag 4 juni 2012 08:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik dacht net echt precies dit! Tijdens het tandenpoetsen.. preciessss hetzelfde. Freaky.
Ik heb gewoon m'n raam open staan#hollands
Meh, mij veel te koud ben echt een kou kleum, zulk weer nu ik 3 weken vakantie heb.All good things are wild and free.![]()
Haha dat wil je echt nietquote:Op maandag 4 juni 2012 08:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan in je gedachte kijken. [ afbeelding ]
Meh, mij veel te koud ben echt een kou kleum, zulk weer nu ik 3 weken vakantie heb.![]()
Damn en dat na dat lekkere weer van vorige week. Ga je nog op vakantie? Of gewoon 3 weken gamen ofzo
![]()
![]()
Ik ben ook bang van niet neequote:Op maandag 4 juni 2012 08:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haha dat wil je echt niet![]()
Damn en dat na dat lekkere weer van vorige week. Ga je nog op vakantie? Of gewoon 3 weken gamen ofzo
Ja echt de slechte weken uitgekozenIk vertrek zaterdag avond naar Mallorca voor 8 dagen
Gelukkig. En deze en de week na Mallorca lekker hersenloos gamen hehe.
Ga jij nog weg?All good things are wild and free.![]()
Bij een kakkurrr iets, strand zuid achter de rai. Bediening en bar enzeu.quote:Op maandag 4 juni 2012 08:39 schreef JackieBrown het volgende:
Goedemorgen aan deze stervende SC
Lekker met m'n brilletje op de nerd uithangen bij college, heb dikke ogen
[..]
Waar werk je eigenlijk nu dan? Ik weet alleen nog AH en de thai
en dWc is gebanned of waren jullie dat vergeten?![]()
![]()
Zeg tegen die flikkers dat zij allemaal terug naar 't Gooi moeten.quote:Op maandag 4 juni 2012 09:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij een kakkurrr iets, strand zuid achter de rai. Bediening en bar enzeu.
en dWc is gebanned of waren jullie dat vergeten?
Feyenoord Rotterdam![]()
Vas geef eens antwoordquote:Op zondag 3 juni 2012 22:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Verpleegkunde waar? Inholland/HvA/HU?
Deathlift or Die.![]()
owhjaquote:Op maandag 4 juni 2012 09:45 schreef Chai het volgende:
Foto's posten om andere mensen zwart te maken.
[KLB SC] zemmel
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Oh sorry, heb ik helemaal niet gelezen. Nee bij je chickie, HU. Mondzorgkunde ook HU.quote:Van WD. En dan erbij zeggen dat ze op een man lijkt en veel te dun was. Je weet wel die foto waar WD zo'n sarcastisch huilgezicht trekt, die ging ie dan posten op een boze reactie van haar etc etcquote:![]()
![]()
Maar die foto's post ze toch zelf? En dan geeft hij commentaar en dan krijgt hij een ban?quote:Op maandag 4 juni 2012 09:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh sorry, heb ik helemaal niet gelezen. Nee bij je chickie, HU. Mondzorgkunde ook HU.
[..]
Van WD. En dan erbij zeggen dat ze op een man lijkt en veel te dun was.Of was het op een grove manier?
Ja maar het is niet toegestaan om foto's van anderen te gebruiken om diegene zwart te maken, wat hij dus deed. Bovendien was het ook nog enorm kinderachtig voor een bijna 23-jarigequote:Op maandag 4 juni 2012 09:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar die foto's post ze toch zelf? En dan geeft hij commentaar en dan krijgt hij een ban?Of was het op een grove manier?
Ik bedoel c'mon.
![]()
als ik fotos van jou gaat plaatsen en hevige kritiek opgeef, dan is dat toch niet leuk¿ En daarbij geef jij ook geen toestemming om dat te posten.quote:Op maandag 4 juni 2012 09:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar die foto's post ze toch zelf? En dan geeft hij commentaar en dan krijgt hij een ban?Of was het op een grove manier?
Logisch die ban als je het zo ziet.I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ik geef toestemming om foto's te posten als ik ze zelf op fok post. En oke hoe kinderachtig het van Dwc misschien ook is WD kan er anders ook wat van met mensen belachelijk maken, en als zei dan een keer belachelijk word gemaakt gaat ze huilen. Maar goed, ik heb het allemaal niet mee gekregen dus ga er verder maar niet op in.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:01 schreef wise het volgende:
[..]
als ik fotos van jou gaat plaatsen en hevige kritiek opgeef, dan is dat toch niet leuk¿ En daarbij geef jij ook geen toestemming om dat te posten.
Logisch die ban als je het zo ziet.All good things are wild and free.![]()
plsquote:Op maandag 4 juni 2012 10:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik geef toestemming om foto's te posten als ik ze zelf op fok post. En oke hoe kinderachtig het van Dwc misschien ook is WD kan er anders ook wat van met mensen belachelijk maken, en als zei dan een keer belachelijk word gemaakt gaat ze huilen. Maar goed, ik heb het allemaal niet mee gekregen dus ga er verder maar niet op in.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
dWc moet ook niet zo gaan doen want toen ik die foto van hem postte in notabene de sc waar alleen fernandes-users zaten werd ie ook fucking kwaadquote:Op maandag 4 juni 2012 10:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik geef toestemming om foto's te posten als ik ze zelf op fok post. En oke hoe kinderachtig het van Dwc misschien ook is WD kan er anders ook wat van met mensen belachelijk maken, en als zei dan een keer belachelijk word gemaakt gaat ze huilen. Maar goed, ik heb het allemaal niet mee gekregen dus ga er verder maar niet op in.![]()
![]()
Oh wauw, die had ik echt even niet gezienIk maak telkens zulke belachelijke typfouten als ik op mijn mobiel zit te fokken.
Kan gebeuren.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:06 schreef tliciouz het volgende:
Oh wauw, die had ik echt even niet gezienIk maak telkens zulke belachelijke typfouten als ik op mijn mobiel zit te fokken.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ooh lekker manquote:Op maandag 4 juni 2012 08:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben ook bang van niet nee
Ja echt de slechte weken uitgekozenIk vertrek zaterdag avond naar Mallorca voor 8 dagen
Gelukkig. En deze en de week na Mallorca lekker hersenloos gamen hehe.
Ga jij nog weg?hoop dat het daar in ieder geval wel lekker warm is.
Kom net van college maar wat een kloteweer johGelukkig wel de rest van de dag vrij dus ik ga mooi autisten.
Ik ga niet weg nee, moet waarschijnlijk stagelopen deze zomer en anders ga ik de hele zomer werken
Had trouwens niks meegekregen van die ban van dWc, dat gekut van jullie ook allemaal in die KLB SC![]()
![]()
Pardon?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ooh lekker manhoop dat het daar in ieder geval wel lekker warm is.
Kom net van college maar wat een kloteweer johGelukkig wel de rest van de dag vrij dus ik ga mooi autisten.
Ik ga niet weg nee, moet waarschijnlijk stagelopen deze zomer en anders ga ik de hele zomer werken
Had trouwens niks meegekregen van die ban van dWc, dat gekut van jullie ook allemaal in die KLB SC![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Ethanolic op 04-06-2012 11:47:52 ]Deathlift or Die.![]()
hijs toch zelf zwart LOLquote:Op maandag 4 juni 2012 09:45 schreef Chai het volgende:
Foto's posten om andere mensen zwart te maken.
[KLB SC] zemmelgraag verwijderen![]()
Pics WD in DM gaarne.quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik ook niet.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ook niet.Kweenie, is dat een foto van Quentin tarantino daaronder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
volges my van Sjaak Polak.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kweenie, is dat een foto van Quentin tarantino daaronder?
Deathlift or Die.![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:01 schreef JackieBrown het volgende:
door stressvol weekend een overmatige schrikreactie op het luchtalarm.
Gekkie.
![]()
Etha schiet op en ga naar Jackie toe.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:01 schreef JackieBrown het volgende:
door stressvol weekend een overmatige schrikreactie op het luchtalarm.
![]()
Ohw okeej.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
volges my van Sjaak Polak.
[ afbeelding ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: