Wie zegt datquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk alleen maar een nummer 1 op jouw Fok!-bangalijst.
Ik zat gisteravond in het HGT-topic en daar was iemand ook een niet blij en postte "Goffer".quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:49 schreef golfer het volgende:
Wat heb ik daar nou....oh er staat goffer en geen golfer.
Heb ik ook vaak.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zat gisteravond in het HGT-topic en daar was iemand ook een niet blij en postte "Goffer".
Het was een lange dag geweest voor mij en ik las "Golfer" en ik dacht: "Waar dan"?, want jij was daar in geen velden of wegen te bekennen![]()
You're rightquote:
Ach, iemand voor er bij.. op de reservelijst of zoquote:
Ja die jaquote:
Bijvrouwen zelfs, toe maarquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:18 schreef golfer het volgende:
Ach...als er dan ook maar niet moeilijk gedaan wordt over al mijn bijvrouwen.
Zeker weten, mannen zijn soms net kinderen. Van de week hoorde ik op mijn werk van een aantal mannen dat zij hun kleren laten klaarleggen door hun vrouw! Hoe we daar zo opkwamen weet ik niet meer, daar ik dacht bij mezelf (en zei dat ook), kun je dat zelf niet?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:30 schreef golfer het volgende:
Vrouwen zijn dan ook een stuk makkelijker in het onderhoud.
Oh hoi,quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeker weten, mannen zijn soms net kinderen. Van de week hoorde ik op mijn werk van een aantal mannen dat zij hun kleren laten klaarleggen door hun vrouw! Hoe we daar zo opkwamen weet ik niet meer, daar ik dacht bij mezelf (en zei dat ook), kun je dat zelf niet?
Dat eerste inderdaad ook. Dan moet je dus eten wat moeder de vrouw heeft klaargemaakt! Misschien heb je daar wel helemaal geen trek in.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:36 schreef Hanako het volgende:
[..]
Oh hoi,
Ken er zelfs eentje die iedere dag netjes zijn bammetjes gesmeerd en kleertjes krijgt klaargelegd door zijn vrouw
Ow, daar ken ik er meer van. Wel lief eigenlijk (van die vrouw dusquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:36 schreef Hanako het volgende:
[..]
Oh hoi,
Ken er zelfs eentje die iedere dag netjes zijn bammetjes gesmeerd en kleertjes krijgt klaargelegd door zijn vrouw
Zoekse! hahaha... speld in een hooiberg gok ik zoquote:
Weet het haast wel zekerquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zoekse! hahaha... speld in een hooiberg gok ik zo
Irritant lijkt me dat inderdaadquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:05 schreef Mickeys het volgende:
Ah, ik geloof dat de Pools/Duitse buurman van mijn buurman eindelijk klaar is het onkruid met een trimmer te snoeien of zo... tuintje van 5,5 bij 13 of zo... kolere wat een kabaal voor bijna anderhalf uur lang
Kennelijk zijn ze er wel, als ik die mannen op mijn werk zo hoor en het was er niet 1, maar 3 wier vrouw dat allemaal deed!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zoekse! hahaha... speld in een hooiberg gok ik zo
Ik zou denk ik niet eens zo'n vrouw willen, maar dat weet je van te voren natuurlijk niet altijdquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Kennelijk zijn ze er wel, als ik die mannen op mijn werk zo hoor en het was er niet 1, maar 3 wier vrouw dat allemaal deed!
Geheimpjequote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat eerste inderdaad ook. Dan moet je dus eten wat moeder de vrouw heeft klaargemaakt! Misschien heb je daar wel helemaal geen trek in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh niks tegen de mevrouw in kwestie is ook lief wat ze doetquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:02 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow, daar ken ik er meer van. Wel lief eigenlijk (van die vrouw dus)
![]()
Dank je Leandraquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Terwijl jij je weer prima weet te kleden, dus dat heb je helemaal niet nodig.,
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:20 schreef Hanako het volgende:
[..]
Geheimpje
Nee hoor, een van die heren zit tegenover me en die eet braaf zijn bammetjes op uit zijn broodtrommeltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Oh niks tegen de mevrouw in kwestie is ook lief wat ze doet
En zijn vrouw werkt trouwens ook, dus het is niet zo dat zij niets anders te doen heeft.
Misschien zijn het gewoon heerlijke bammetjesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, een van die heren zit tegenover me en die eet braaf zijn bammetjes op uit zijn broodtrommeltje
En zijn vrouw werkt trouwens ook, dus het is niet zo dat zij niets anders te doen heeft.
Het zijn er in ieder geval heeeel veelquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien zijn het gewoon heerlijke bammetjes
Hahaha witbrood is soms wel lekker, maar altijd en heel veel.....quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Het zijn er in ieder geval heeeel veelEn wit brood
Ik bedoelde vooral een ORV eigenlijk, dat het haar wat oplevert als hij het tijdelijd met het eeuwige verwisselt...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet meer lees ik nethttp://www.nu.nl/geldzake(...)ringen-besparen.html
Ja snap ikquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik bedoelde vooral een ORV eigenlijk, dat het haar wat oplevert als hij het tijdelijd met het eeuwige verwisselt...
quote:
Mag dat als je een hypotheek hebt, oh ja ik heb er zelf ook eenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:05 schreef Karina het volgende:
[..]Vast wel, hij heeft een hypotheek. En wat ik zo van hem hoor houdt hij ook wel van een biertje.
Ik heb een brede schouder Mquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:08 schreef Mickeys het volgende:
Het tijdelijke voor het eeuwige verwisselt... hmmm. heb net de laatste aflevering gezien van vampire diaries en moet zeggen dat dat wel erg toepasselijk klinkt nu...
vraag me alleen af waarom ik toch zo'n emo chick ben... kolere wat kan ik huilen om dingen die in de serie gebeuren... tijd om maar weer eens de b.i.t.c.h. stijl aan te nemen
Geen idee wat er tussenzit, zo goed let ik nou ook weer niet op.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha witbrood is soms wel lekker, maar altijd en heel veel.....Enig idee wat ie er tussen heeft?
De mijnen hebben minimaal 2 soorten beleg en regelmatig 4Die smeer ik zelf voordat ik naar mn werk ga, maar meer dan 4 krijg ik niet op
Die serie lijkt me echt niets, ik houd van horror, maar dan echte horror. Alhoewel ik Buffy wel altijd leuk vond. En huilen is goed voor jequote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:08 schreef Mickeys het volgende:
Het tijdelijke voor het eeuwige verwisselt... hmmm. heb net de laatste aflevering gezien van vampire diaries en moet zeggen dat dat wel erg toepasselijk klinkt nu...
vraag me alleen af waarom ik toch zo'n emo chick ben... kolere wat kan ik huilen om dingen die in de serie gebeuren... tijd om maar weer eens de b.i.t.c.h. stijl aan te nemen
Hahaha, dank je voor het aanbodquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een brede schouder MEn dan hou ik er nog 1 over de bitch in you
Leek mij ook niets, maar toen ik seizoen 1 achter de rug had en aan seizoen 2 begon, toen kon ik niet meer stoppen en seizoen 3 wakkerde de verslaving om nog een aflevering en nog een aflevering te kijken alleen maar aan. Zal nu moeten afkicken hihiquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:35 schreef Karina het volgende:
-knip-
[..]
Die serie lijkt me echt niets, ik houd van horror, maar dan echte horror. Alhoewel ik Buffy wel altijd leuk vond. En huilen is goed voor jeniks mis mee.
Komt allemaal te samen , afkicken moet je nog van veel meer .....quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:37 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Leek mij ook niets, maar toen ik seizoen 1 achter de rug had en aan seizoen 2 begon, toen kon ik niet meer stoppen en seizoen 3 wakkerde de verslaving om nog een aflevering en nog een aflevering te kijken alleen maar aan. Zal nu moeten afkicken hihi
hmmm, zoals?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt allemaal te samen , afkicken moet je nog van veel meer .....
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:37 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Leek mij ook niets, maar toen ik seizoen 1 achter de rug had en aan seizoen 2 begon, toen kon ik niet meer stoppen en seizoen 3 wakkerde de verslaving om nog een aflevering en nog een aflevering te kijken alleen maar aan. Zal nu moeten afkicken hihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |